امتیازات سایت ها و مجلات به Alan Wake

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت


عنوان بزرگ Alan Wake اولین امتیاز خودش رو از مجله اسپانیایی Hobby Consolas در یافت کرد.
93/100

Spanish magazine Hobby Consolas has the first printed review of the upcoming action thriller Alan Wake. Hobby Consolas says Alan has spectacular lightning, atmosphere and sounds combined with big scares and a perfect story rhythm that will leave you glued to the controller from start to finish. Alan Wake receives a 93/100. The length of the game according to 2 reviewers was 10-16 hours.

خوب:
داستان: جذاب و اسکریپت شده
مبارزه: استفاده جالب از نور در بازی و همچنین مبارزات

بد:
طول بازی: نسبتاً کوتاه, نزدیک به 10 ساعت!
نوع پیشروی و بیان: صورت بیان بازی به همان شدت پیشروی در بازی نیست!

Graphics - 92
Sound - 94
Lenght - 82
Fun - 93
 
آخرین ویرایش:
امتیازهاش همه خوب و عالی هستن و نوید یه بازی باارزش رو میدن اما من خودم حوصله بازی کردن با یه شکاف تو وسط صفحه رو ندارم اونم با 30 فریم تحمیلی و رزوله تحمیلی!! منتظر میشینم تا نسخه pc بیاد(که مطمئنم میاد یعنی رمدی برای ابروی خودش هم که شده و اینده درخشانتر باید این کا رو بکنه) که این بازی رو اون ارزش بازی کردن داره و رو اون خودشو نشون میده نه رو این کنسولهای عقب افتاده
 
تا حالا کدوم بازی Open Worldـی با این موتور ساخته شده ؟! Draw Distance بالا صرفاً دلیلی بر Ope-World بودن انجین بازی نیست شاید برای همینه که Alan Wake یک بازی Linear هست!
موتور ALAN WAKE از اولین روز OPEN WORLD طراحی شده و بازی هم قرار بود که OPEN WORLD باشه . که همین چند ماهه پیش REMEDY اعلام کرد بازی را از حالت OPEN WORLD در اوردن و بازی را خطی کردن تا بازی به صورت داستانی و عمیقتر طی بشه فقط به خاطر عمق داستان این کار را کردند . مصاحبه ها چند ماهه پیش هست .

در مورد انجین های گرافیکی و نوع چینش کد نویسی بازی های دیگه و بازدهشون روی PC ـهای High end منو شما اطلاعاتی به اندازه کافی نداریم پس قضاوت در مورد اینکه بازی دیگه ای نمیتونه فضای بصری Alan Wake رو داشته باشه کاملاً اشتباه ـه!

اصلا اشتباه نیست ! چون موتور ALAN WAKE یه موتور مولتی پلتفرم که برای PC هم طراحی شده و همین هم چند ماهه پیش اعلام شد که دیگه نسخه PC در کار نیست .
موتور این بازی برای به وجود اوردن محیط واقعیست REAL WORD و REAL LIFE که از منظر تکنیکی خیلی پیچیده ترش میکنه . دیگه ویدئوی تکنولوژی همه چی را داره میگه که چطور میتونن واقعیت را با موتورشون ترسیم کنن محیطها را چطور خلق کنن از این واضحتر؟
شما U2 بازی کردین ؟! نکردین دیگه!

کردم . PS3 را اینجا دکور نذاشتم من ! کدوم مرحلش را میگی بگو برات تعریف کنم !

به نظر من هیچ عیبی به نور پردازی زنده این بازی وارد نیست بخصوص تغییرات نسبت به لوکیشن های بازی که استثنائیه! و اما تا اینجا نورپردازی AITD5 هم کمی از AW نداشته!
نزن این حرف را بخدا . دیگه مثل روز روشنه سایتها به اشکارا گفتن نورپردازی بازی تا بکنون روی هیچ بازی دیده نشده !
 
مثال زدم روی PC چون بهتر درک بشه که ایا روی PC موتور اون یکی بازی ها میتونه در حد ALAN WAKE ظاهر بشه یا نه ؟ مثلا ایا U2 هم میتونه با کم کردن رزولیشن به نورپردازی ALAN WAKE دست پیدا کنه ؟ کلا موتورش توانا هست که این حجم نور را تولید کنه ؟
.
خب فرخ موتور U2 و KZ2 اینا همه مختص PS3 طراحی شدن. روی PC کارایی ندارن. خب میخوای به همین برسی دیگه ؟ خب که چی ؟ چه ربطی الان به بحث داره ؟

کلا موتورش توانا هست که این حجم نور را تولید کنه ؟
خب هر موتوری یه ویژگی داره. Alan Wake رنگ بندی های U2 رو داره ؟ رزولوشن U2 رو داره ؟ انفجار های U2 رو داره ؟ انیمیشن های پویای U2 رو داره ؟ Texture ها ؟
خب همونطور که U2 روی این چیزا کار کرده ، AW هم روی نورپردازی فوق العاده و پویا Focus کرده.
موتور ALAN WAKE از اولین روز OPEN WORLD طراحی شده و بازی هم قرار بود که OPEN WORLD باشه . که همین چند ماهه پیش REMEDY اعلام کرد بازی را از حالت OPEN WORLD در اوردن و بازی را خطی کردن تا بازی به صورت داستانی و عمیقتر طی بشه فقط به خاطر عمق داستان این کار را کردند . مصاحبه ها چند ماهه پیش هست .
شرط میبندم اگه همچین قضیه ای برای یه بازی PS3 بوجود بیاد یه عده میان میگن که دارن دروغ میگن تا توجیح کنن که کنسولشون نمیکشه بازی خطی نباشه.
 
آخرین ویرایش:
این همه اختلاف امتیاز منو کشته..!

Hardgame2 - 10/10
iTWire - 10/10
Co-Optimus - 5/5
GameBlog.fr - 5/5


Gaming Trend - 95/100
Todojuegos.com - 9.5/10
XXLGaming - 95/100
Gamer365(Hungarian) 9.5/10

Xbox Addict - 93/100
PlanetXbox360 - 9.2/10
Xbox360Achievements.com - 92% (Excellent)
411mania - 9.1/10
FileFront - 91/100
IncGamer - 9.1/10
Game Revolution - A-

C&VG - 9/10
Destructoid - 9/10
Eurogamer.de - 9/10
GameDaily - 9/10
GameReactor.fi - 9/10
Gladriel - 9/10 (Video Review)
Loud Mouthed Gamers - 9/10
Meristation - 9/10
SpazioGames.it - 9/10
Techland - 9/10
TheKoalition - 9/10
PerezStart - 9/10
Tilt.tv - 9/10
Vandal Online - 9/10
VideoGamer.com - 9/10
Worthplaying - 9/10
PCMag.com - 4.5/5
Xbox-mag.net - 18/20
IGN - 9/10 (IGN EDITORS' CHOICE AWARD WINNER) (Video Review)
OXM 9/10
Computer and Video Games 9/10
Todoxbox360 9/10
Capsulecomputers 9/10
Gamezone 9/10

Just Push Start - 4.5/5
Aeropause - 4.5/5


Pelit (Magazine) - 87%
Peliplaneetta - 86/100
Game Trailers - 8.6/10 - Watch Review
IGN AU - 8.5/10 (Great)
NZGamer.com - 8.5/10 (Great)
Gameinformer 8.5/10
3DJuegos - 8.5/10
IGN AU 8.5/10
Gameplanet 8.5/10
1UP - B+ (83/100)

CinemaBlend - 4/5
Evil Avatar - 4/5
GameKult (French) 8/10
GamePro - 4/5
Games Radar 8/10
Giant Bomb - 4/5
IGN UK - 8/10
OXM.co.uk - 8/10
G4TV - 4/5
GameArena.com.au - 8/10

Chud - 7.5/10
GameReactor.se - 7/10
NowGamer - 6.8/10

Eurogamer - 7/10
 
(نور پردازیش خوبه و عالیه و تا حالا تو هیچ بازی ای دیده نشده ) خوبه حالا 90% زمانِ بازی توی شب و تاریکی اتفاق میوفته و الهه ی روشنایی یه چراغ قوه ست که نور پردازیش هیچ تاثیری روی آب هم نداره که بعضا سایه ها حالت هاشور خورده نمایان میشند..... , شانس اوردیم ساعتِ 12 ظهر تو جنگل ها پرسه زنی نداشت بازی..وگرنه...
 
خب فرخ موتور U2 و KZ2 اینا همه مختص PS3 طراحی شدن. روی PC کارایی ندارن. خب میخوای به همین برسی دیگه ؟ خب که چی ؟ چه ربطی الان به بحث داره ؟
اصلا KZ2 و U2 واسه PC بود میتونست اون محیط بزررگی را در اون حد جزئیات و افکت بنمایش بزاره ؟ نه خدایی میتونه ؟
خب هر موتوری یه ویژگی دارحز ه. Alan Wake رنگ بندی های U2 رو داره ؟ رزولوشن U2 رو داره ؟ انفجار های U2 رو داره ؟ انیمیشن های پویای U2 رو داره ؟ Texture ها ؟
خب همونطور که U2 روی این چیزا کار کرده ، AW هم روی نورپردازی فوق العاده و پویا Focus کرده.
بله هر موتوری یه حسن بدی داره ولی یکی بیشتر داره . ALAN WAKE رنگبندیش فوق العادست و واقعی ولی انچارتد هم عالیه ولی فانتزی تره .
تو ALAN WAKE نیاز نیست انفجار باشه اگه فزیک میگی بنظرم فیزیکش قویتره .

Draw Distance و عمق دید و نورپردازی و سایه ها , جلوه های اب , جلوه های ماه و خورشید , تغییرات اب و هوایی , مه , محیط داینامیک با نور و سایه ها و حتی درختها و غیره با جزئیات فراوان در یک محیط بزرگ و ابجکتیو و..... انواع و اقسام تکنیک ها که یک محیط کاملا REAL LIFE را بوجود بیاره .
شرط میبندم اگه همچین قضیه ای برای یه بازی PS3 بوجود بیاد یه عده میان میگن که دارن دروغ میگن تا توجیح کنن که کنسولشون نمیکشه بازی خطی نباشه.
نیاز به شرط بستن نیست چون حقیقتا از اولین روز ALAN WAKE یک بازی OPEN WORLD بود اولین نمایش بازی که روی PC داشتند انجام میدادند دوربین را تو کل محیط داشتند میچرخوندند و بعد اوردن رو کارکتر ALAN و بعد نمایش میدادند که بعد یک گرد باد تولید شد که فزیک بازی را داشت نشون میداد .
من دهنم مو در اورد برو ویدئو تکنولوژی بازی را ببین همه چی را داره شرح میده .
 
آخرین ویرایش:
اصلا KZ2 و U2 واسه PC بود میتونست اون محیط بزررگی را در اون حد جزئیات و افکت بنمایش بزاره ؟ نه خدایی میتونه ؟
آقا اصلا موتور AW خدا. KZ , U2 رو PC بیان افتضاح میشند و AW خدا میشه . خوبه ؟ بسه دیگه مگه کسی مخالفتی کرد ؟
بله هر موتوری یه حسن بدی داره ولی یکی بیشتر داره . LAN WAKE رنگبندین فوق العادست و واقعی ولی انچارتد هم خوب داره و لی فانتزی تره .
تو ALAN WAKE نیاز نیست انفجار باشه اگه فزیک میگی بنظرم فیزیکش قویتره .
خداییش من شک دارم تو U2 رو بازی کردی. مطمئنی بجای بازی کردن ازش Artwork ندیدی؟
از کجا میگی رنگبندی AW بهتر از U2 هست ؟ میشه با یه عکسی چیزی اثبات کنی ؟
تو ALAN WAKE نیاز نیست انفجار باشه اگه فزیک میگی بنظرم فیزیکش قویتره .
بله خب تو U2 هم نیازی به نورپردازی خفن نبود . توجیهاتی میکنی آدم خندش میگیره. من دارم میگم هر موتوری روی یه چیزی خوب بازده داره. یکی تو نورپردازی یکی تو افکت های انفجار یکی تو .... مثلا ND بدش میومد تو U2 نورپردازی مثل AW بذاره ؟ یا Remedy بدش میومد چهار تا انفجار خفن تو بازیش بذاره؟ فکر میکنی شوخیه با این گرافیک بیان بازی رو Open World کنن اونم روی سخت افزار محدود کنسول ؟ خیلی راحت میان توجیه میکنن که به خط داستانی لطمه میزنه. من نمیگم توجیهشون غلطه و صرفا یه بهونست. منم قبول دارم تو این سبک Open World بودن جالب نیست. ولی چرا اول نگفتند اینو؟
Draw Distance و عمق دید و نورپردازی و سایه ها , جلوه های اب , جلوه های ماه و خورشید , تغییرات اب و هوایی , مه , محیط داینامیک با نور و سایه ها و حتی درختها و غیره با جزئیات فراوان در یک محیط بزرگ و ابجکتیو و..... انواع و اقسام تکنیک ها که یک محیط کاملا REAL LIFE را بوجود بیاره .
اگه بازی کاملا Open World بود و خطی نبود تمام صحبت هات در مورد Draw Distance درست بود. اگه غیر از این فکر میکنی عمق دید U2 تو اون قسمتی که میری رو نوک هتل رو یادته ؟ ( یازی کردی دیگه)
جلوه های آب U2 هم هیچی کم از AW نداره. ولی ابر و ماه خورشید و فلک و اینا حق با توئه.
نیاز به شرط بستن نیست چون حقیقتا از اولین روز ALAN WAKE یک بازی OPEN WORLD بود اولین نمایش بازی که روی PC داشتند انجام میدادند دوربین را تو کل محیط داشتند میچرخوندند و بعد اوردن رو کارکتر ALAN و بعد نمایش میدادند که بعد یک گرد باد تولید شد که فزیک بازی را داشت نشون میداد .
من دهنم مو در اورد برو ویدئو تکنولوژی بازی را ببین همه چی را داره شرح میده
این همه با این تریلر ها گول خوردید و گفتید خفن ترین گرافیک قرن باز هم داری حرف اونارو میزنی؟
اولین نمایش Killzone 2 تو E3 2005 هم خیلی چیزا داشت . البته خوشتون نیاد ، بازی نهایی KZ2 کم از اون تریلر نداشت.
 
آخرین ویرایش:
توی neogaf ول کن این الی خانم نیستن! (منتقد یورو گیمر)
a_med_5.jpg.jpg

دو تا نقل قول از ایشون:
"Yes, I do like games. Not all of them. I feel no more emotions towards most of them than I do towards, say, coat-hangers. I find many of them about as interesting. But I love some of them. What's great about games, and this is true more today than it was 10 years ago, is that there's something for everyone. I can have my Cake Mania and eat it, and you can have your Gears of Medals of Brothers of War in Space, and we can both be happy. Let's just try not to judge each other too much."

"Gears of War, Call of Duty and Pro Evolution Soccer. But I couldn't give a toss about any of them. I am a girl and I like platformers and puzzle games. Yes, that's right - I'd rather play Ratchet & Clank than Resident Evil. I am not ashamed. "

واقعا ایشون باید AW رو نقد کنند؟
من اصلا کاری به هایپ بازی و بهترین یا بدترین گرافیک ندارم فقط میخوام بگم که اگه نقد یوروگیمر رو بخونید متوجه میشید که با دید خیلی بدی نسبت به مایکروسافت و رمدی این بازی رو نقد کردن.
 
توی neogaf ول کن این الی خانم نیستن! (منتقد یورو گیمر)
a_med_5.jpg.jpg

دو تا نقل قول از ایشون:




واقعا ایشون باید AW رو نقد کنند؟
من اصلا کاری به هایپ بازی و بهترین یا بدترین گرافیک ندارم فقط میخوام بگم که اگه نقد یوروگیمر رو بخونید متوجه میشید که با دید خیلی بدی نسبت به مایکروسافت و رمدی این بازی رو نقد کردن.


164_kif-sighs.gif






واقعا عجب حرفی میزنی شما!! اخه کرونوس چجوری با محیط این بازی قابل مقایسه هست فکر کنم فقط یکی خدا بدونه یکی هم فنای ps3 ! از لحاظ کیفیت جزئیات و نورپردازی خداییش alan wake یه چیز دیگست. ولی اینو قبول دارم که هنوز انمیشن uncharted2 بی رقیبه.

شما مرحله کرونوس رو دیدی؟؟؟؟؟ یا مرحله هرکول یا همون اول بازی که تایتان ها دارن از المپ بالا میرن!!! عظمت گرافیکی موج میزنه توش!
 
شما مرحله کرونوس رو دیدی؟؟؟؟؟ یا مرحله هرکول یا همون اول بازی که تایتان ها دارن از المپ بالا میرن!!! عظمت گرافیکی موج میزنه توش!

:confused:
 
(نور پردازیش خوبه و عالیه و تا حالا تو هیچ بازی ای دیده نشده ) خوبه حالا 90% زمانِ بازی توی شب و تاریکی اتفاق میوفته و الهه ی روشنایی یه چراغ قوه ست که نور پردازیش هیچ تاثیری روی آب هم نداره که بعضا سایه ها حالت هاشور خورده نمایان میشند..... , شانس اوردیم ساعتِ 12 ظهر تو جنگل ها پرسه زنی نداشت بازی..وگرنه...

اشتباه نکنيد !
فکر کنم لازم باشه تفاوت پردازش الگوريتم های ambient light و spot light را يکی زحمت توضيحشا
بده !!!
شما يک سری به بنچ مارک های بعضی بازی ها در ساعت های مختلف روز بزنيد
از جمله استاکر
اگر ملاک را بر روشنايی يا تاريکی گذاشتيد
اين مقايسه ی کاملا اشتباهيه ، و لازمه ی اطلا عات جامع تری هستش

به طور مثال در روز اکثر سايه هايی که ميبينيد از تکنيکی به نام
render to texture يا baking استفاده

ميکنه

که همون fake shadow ها هستند

==============
البته تخمينی که من ميزنم اينه که در​
AW چيزی از ترکيب Spot Light و Direct Light دار استفاده
ميکنه که اين جايه بسی شگفتيه




از نظر من هنری که در جلوه دادن شب وجود داره بسيار ارزشمند تر و هوشمندانه تر از روزه

خيلی مهمه که جلوه يه شب تاثير گذار باشه



 



 
آخرین ویرایش:
شما مرحله کرونوس رو دیدی؟؟؟؟؟ یا مرحله هرکول یا همون اول بازی که تایتان ها دارن از المپ بالا میرن!!! عظمت گرافیکی موج میزنه توش!
گفتم که شباهت و مقایسه این دو فقط از پس دو چیز بر میاد یکی خدا و اونیکی هم فن بوی های ps3! شما راحت باش عزیزم
 
گفتم که شباهت و مقایسه این دو فقط از پس دو چیز بر میاد یکی خدا و اونیکی هم فن بوی های ps3! شما راحت باش عزیزم

بحث کردن با شما دوستان هم فایده ای نداره.
-----------------
لطفاً بحث مقایسه رو دیگه خاتمه بدید و امیتازهای بازی رو قرار بدید.
 
مسئله اینجاست موتور این یکی بازی توانایی ندارند که اون حجم جزئیات را همزمان در یک محیط رندر کنه چون این امر هم طبیعیه کلا موتور ALAN WAKE یک موتور OPEN WORLD طراحی شده . میتونه یه محیط کاملا طبیعی و پویا و زنده و پر از جزئیات با نورپردازی خیره کننده به وجود بیاره .
موتور ALAN WAKE توانایی داره یه محیط به اون بزرگی را بوجود بیاره ولی موتور های دیگر بازی هم میتونه این کار را بکنه ؟ مثال زدم روی PC چون بهتر درک بشه که ایا روی PC موتور اون یکی بازی ها میتونه در حد ALAN WAKE ظاهر بشه یا نه ؟ مثلا ایا U2 هم میتونه با کم کردن رزولیشن به نورپردازی ALAN WAKE دست پیدا کنه ؟ کلا موتورش توانا هست که این حجم نور را تولید کنه ؟
سر امتیاز چیزی نمیگم فقط حرفی که خود سایتها میگن را دنبال کن .

اصلا این موتور خدا ... هیولا ... هرچی ، ولی قرار نیست همین موتور خفن وقتی بخواد روی کنسول یه بازی عرضه کنه بقول معروف زایمان کنه !
هر بازی دیگه ای هم که اسم بردین مطمئنا شما نمیدونی نهایت قدرت Engine ش چقدره ... میدونی ؟! ممکنه همین Engine ها حتی روی نسل بعدی هم جواب بده ولی مهم اینه که الان با توجه به توانایی کنسول کارهای عالی و بی نقصی انجام دادن .

ضمن اینکه شما یه جوری رفتار میکنید انگار Alan Wake کلا از نظر Visual برتر از همه بازیهاست و فقط چون مثلا Tearing داره و HD نیست باعث شده که بهترین نشه ! در حالی که خداییش تنها چیزی که واقعا خیلی عالی هست و میشه گفت از همه بازیها بهتره ، نورپردازی ه این بازیه وگرنه در موارد دیگه چیز خیلی خاص و منحصربفردی نداره ...

ما نفهمیدیم بالاخره که شما داری طرفداری از Alan Wake میکنی یا X360 یا انجین Remedy ؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or