امتیازات سایت ها و مجلات به Alan Wake

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت


عنوان بزرگ Alan Wake اولین امتیاز خودش رو از مجله اسپانیایی Hobby Consolas در یافت کرد.
93/100

Spanish magazine Hobby Consolas has the first printed review of the upcoming action thriller Alan Wake. Hobby Consolas says Alan has spectacular lightning, atmosphere and sounds combined with big scares and a perfect story rhythm that will leave you glued to the controller from start to finish. Alan Wake receives a 93/100. The length of the game according to 2 reviewers was 10-16 hours.

خوب:
داستان: جذاب و اسکریپت شده
مبارزه: استفاده جالب از نور در بازی و همچنین مبارزات

بد:
طول بازی: نسبتاً کوتاه, نزدیک به 10 ساعت!
نوع پیشروی و بیان: صورت بیان بازی به همان شدت پیشروی در بازی نیست!

Graphics - 92
Sound - 94
Lenght - 82
Fun - 93
 
آخرین ویرایش:
كيوان خدايي شك دارم كه پستهاي منو بخوني يا فقط ميري اون تيكه ها كه تو چشمه ميخوني ؟

من با گرافيك كلي كاري ندارم قبول دارم وقتي انيميشن به اضافه بقيه موارد را جمع كني alan wake حق 10 گرفتن را نداره ولي از لحاظ محيطي و جزئيات و افكتها بي سابقه بوده صفحه قبل حرفهاي سايتها را خوندي ?

گفتن تو يك محيط open world دست يافتن به چنين جزئيات بي سابقه بوده . يكي از سايتها كه الان يادم نيست ولي ميزارم گفته واقعا در عجب هستم كه remedy چطور تونسته چنين افكتهايي را در يك بازي با اين محيط بزرگ پياده سازي كنه .

در ضمن نگو اين حرفها را lan wake چزء نورپردازي كه فكر كنم قبول داشته باشي در صنعت بازي سازي بي سابقه بوده ! ولي سايه ها كه قبول داري . عمق ميدان به سراحت قابل اثباته كه چقدر شاخه اين بازي . محيط هاي باز و پر از جزئيات و ابجكتيو به ميزان خارق العاده است . يكم برو بخون سايتها را لطفا
ولي بله بگي انيميشن ميتونم بگم alan wake داغونه! و در كنارش پارگي تصوير باعث ميشه بازي پرفكت نباشه در زمينه گرافيك .
بازم ميگم من فقط جلوه هاي بصري يا محيطهاي خارجي كه alan wake تونسته به صورت تكنيكي به نمايش بزاره مد نظرم هست .

حالا كيوان بازيش كن بعد منم فردا دستمه ايشالا !

در مورد dlc هنوز بازي نيومده بود و حتي امتيازها داده نشده بود رمدي خودش گفت ما داريم روي انيميشنها كار ميكنيم و حتي گرافيك بازي بهتر ميشه چطور خبرش را نديدي ؟

من نمی دونم چرا اینقدر بحث می کنی؟؟؟
الان به نظرت اګه uncharted2 می آمد رزولوشن رو پایین میاورد فریم ریت رو یایین میآورد نمی تونست افکت خفن اجرا کنه؟؟؟
خب رزولوشن و فریم پایین=جلوه های بیشتر

این مطلب زیاد سخت نیست.
 
همونا كه ميگفتن گرافيكش با CG مو نميزنه ؟

من نمودنم از کدوم گرافيک​
CG صحبت ميکنيد؟!!!
يعنی شخصيتی که در يک بازی حد اکثر 20 هزار ورتکس دار را ميخواهيد باحدقل 2 ميليون ورتکس
مقايسه کنيد ؟!!!
فراموش نکنيد که اگر
normal map يا paraller mapping يا هر fake details ديگه اي وجود نداشت
هنوز داشتيم با نسل قبل سير ميکرديم ، پس حالا حالا ها دلتون را خوش نکنيد که جلوه ی تصويريه
بازی ها بخواد با انيميشن ها بزرگ رغابت کنه
و جالبه که تا يک ترفند گرافيکيه جديد مياد ملّت خوشحال ميشند که ديگه دنيای
CG را فتح کردند !!!
در مورد مقدار سايه زنی و
tile شدن بافتها هم بهتره چيزی نگم که اونم ديگه اصلا قابل مقايسه
نيست

 
یک نگاه کلی به امتیازات که وضعیت بازی را مشخص میکنه. حالا اگه فکر می‌کنید نظر شما معتبر‌تر از این 60 تا نقد هست و ارزش بازی بیشتر و یا کمتر از این امتیازاته، یه 20 صفحه دیگه هم به این بحث‌های بیهوده ادامه بدید.

1UP - B+
3DJuegos - 8.5/10
411mania - 9.1/10
Aeropause - 4.5/5
ArsTechnica - N/A
C&VG - 9/10
Chud - 7.5/10
CinemaBlend - 4/5
Co-Optimus - 5/5
Destructoid - 9/10
Eurogamer - 7/10
Eurogamer.de - 9/10
Evil Avatar - 4/5
Examiner.com - N/A
FileFront - 91/100
G4TV - 4/5
GameArena.com.au - 8/10
GameAxis Online - N/A
GameBlog.fr - 5/5
GameDaily - 9/10
GameKult (French) 8/10
GamePro - 4/5
Games Radar 8/10
GameReactor.fi - 9/10
GameReactor.se - 7/10
Game Revolution - A-
Game Trailers - 8.6/10 - Watch Review
Gaming Trend - 95/100
Giant Bomb - 4/5
Gladriel - 9/10 (Video Review)
Hardgame2 - 10/10
IGN - 9/10 (IGN EDITORS' CHOICE AWARD WINNER) (Video Review)
IGN AU - 8.5/10 (Great)
IGN UK - 8/10
IncGamer - 9.1/10 -
iTWire - 10/10
Jeff Parumchuk - N/A
Joystiq - N/A
Just Push Start - 4.5/5
Kotaku - N/A
Loud Mouthed Gamers - 9/10
Meristation - 9/10
NowGamer - 6.8/10
NZGamer.com - 8.5/10 (Great)
OXM.co.uk - 8/10
Peliplaneetta - 86/100
Pelit (Magazine) - 87%
PerezStart - 9/10
PlanetXbox360 - 9.2/10
Plaza.fi - N/A (Highly Recommended)
SpazioGames.it - 9/10
Techland - 9/10
TheKoalition - 9/10
Tilt.tv - 9/10
Todojuegos.com - 9.5/10
Xbox360Achievements.com - 92% (Excellent)
XXLGaming - 95/100
Vandal Online - 9/10
VideoGamer.com - 9/10
Worthplaying - 9/10
Xbox Addict - 93/100
Xbox-mag.net - 18/20
 
یک نگاه کلی به امتیازات که وضعیت بازی را مشخص میکنه. حالا اگه فکر می‌کنید نظر شما معتبر‌تر از این 60 تا نقد هست و ارزش بازی بیشتر و یا کمتر از این امتیازاته، یه 20 صفحه دیگه هم به این بحث‌های بیهوده ادامه بدید.

مهدی همون تظر شما درستره اینجا :biggrin1::biggrin1::biggrin1:
الان میان میگن تا GAMESPOT امتیاز نده قبول نیست :biggrin1:
یچیزی هم جالبه وقتی IGN یا GAMESPOT به بازی مورد علاقه دوستان کم امتیاز میده میگن نه من سایتش و قبول ندارم و اگه امتیاز بالا بده میگن وایی :love: سایت مورد علاقه من امتیاز بالا داد :biggrin1:

حالا حکایت یجوری همونه وقتی امتیازات پایین اومد کوبیده تخویل میدادن ولی از این به بعد ببین چی میشه ;):biggrin1:
اما خوشحالم تلاش 5 ساله بی ثمر نبود :smile:
 
من نمی دونم چرا اینقدر بحث می کنی؟؟؟
الان به نظرت اګه uncharted2 می آمد رزولوشن رو پایین میاورد فریم ریت رو یایین میآورد نمی تونست افکت خفن اجرا کنه؟؟؟
خب رزولوشن و فریم پایین=جلوه های بیشتر
این مطلب زیاد سخت نیست.

اهو ! چه جالب هی من میخوام چیزی نگم نمیشه بحث 3 سال پیش یادم می افته سر کرایسیس وقتی میگفتم سیستم قوی تر و بی محدود مساویه افکتهای نا محدود ! وقتی میگفتم با این حال افت فریم داره . اونوقت ها هزار نفر ریختن سرم گفتن نخیر اصلا اینطور نیست کلا هیچ شرکتی نمیتونه چنین افکتهایی را بوجود بیاره .الان مشابه این بحث داره روی ALAN WAKE میاد !
وقتی می گفتم 60 فریم در MW2 یعنی مساویه افکتهای کمتر همه ریختن سرم گفتن نه اصلا اینطور نیست چون بازی هیچی نداره و نتونستن و بازی 60 فریم شده .
چه جالب پس چرا سر GOW3 که نمای دوربین ثابت داره مساوی با افکتهای بیشتر نیست ؟ حتما این فرق داره ؟!
عزیز سواد داری , سواد دارم , سواد دارن برات این همه سایت اوردم صفحه قبل بخون ببین چی گفتن در مورد افکتهای بازی .
ویدئو تکنولوژیه ALAN WAKE را دیدی ؟ نه دیدی واقعا ؟ برو با موتور بقیه بازی ها مقایسه کن لطفا . این ماهیت و قدرت موتور بازی که میتونه چنین جلوه هایی را بوجود بیاره .

در نهایت یک سوال :
فکر میکنی روی PC موتور ALAN WAKE بهتر جواب میده یا بازی های X تون ؟ حتما این جواب را بده چون خیلی مهمه ؟
 
من نمی دونم چرا اینقدر بحث می کنی؟؟؟
الان به نظرت اګه uncharted2 می آمد رزولوشن رو پایین میاورد فریم ریت رو یایین میآورد نمی تونست افکت خفن اجرا کنه؟؟؟
خب رزولوشن و فریم پایین=جلوه های بیشتر

این مطلب زیاد سخت نیست.

Uncharted 2​
مگه رو چند فريم بود که بخوان از روش بزنند؟!!!
مثلا ميشد 20 فريم !؟؟؟

 

Uncharted 2​
مگه رو چند فريم بود که بخوان از روش بزنند؟!!!
مثلا ميشد 20 فريم !؟؟؟

راجع به Uncharted 2 میخوای حرف بزنی قبلش یکم فکر کن . Uncharted 2 با همه جزئیات و گرافیک و افکت هایی که داشت و به قولی فک همه افتاده بود روی 30 فریم قفل شده بود و بهترین گرافیک کنسولی حساب میشه .
البته من خودم اینو قبول ندارم و از لحاظ تکنیکی و استفاده از تکنولوژی های بصری Killzone 2 رو بهتر از Uncharted 2 میدونم .

یه چیزی خیلی جالبه ! خیلی ! تا قبل از منتشر شدن امتیازات Alan Wake منتقدان وجه یک خدا بودند و سایت ها و مجلات هم کتاب آسمانی ، مثلا در مورد MW2 ولی الان هیچکس با خداها و کتاب های آسمانی کاری نداره . یکم Stable تر باشید دوستان .
قبل صحبت کردن در مورد مقدسات 3 تا صلوات بفرستيد !!!
صد البته باید اینکارو بکنید ، به هر حال بازی که بالغ بر 150 تا جایزه از رسانه های مختلف میگیره و هر چی مقام تو E3 و GDC و TGS هست درو می کنه و میانگینش میشه 96 قطعا شایسته ستایش و صلوات فرستادن ِ .
حالا شما نفرستادی هم نفرستادی ، فقط خیلی راجع بهش اظهار نظر نکن .
 
آخرین ویرایش:
راجع به Uncharted 2
(مقدسات)
میخوای حرف بزنی قبلش یکم فکر کن . Uncharted 2 با همه جزئیات و گرافیک و افکت هایی که داشت و به قولی فک همه افتاده بود روی 30 فریم قفل شده بود و بهترین گرافیک کنسولی حساب میشه .
البته من خودم اینو قبول ندارم و از لحاظ تکنیکی و استفاده از تکنولوژی های بصری Killzone 2 رو بهتر از Uncharted 2 میدونم .

یه چیزی خیلی جالبه ! خیلی ! تا قبل از منتشر شدن امتیازات Alan Wake منتقدان وجه یک خدا بودند و سایت ها و مجلات هم کتاب آسمانی ، مثلا در مورد MW2 ولی الان هیچکس با خداها و کتاب های آسمانی کاری نداره . یکم Stable تر باشید دوستان .

چه ربطی داشت ؟!!!
شما نميخاد قبلش فکر کنيد قبلش پست را خوب بخونيد !
ويرايش :
قبل صحبت کردن در مورد مقدسات 3 تا صلوات بفرستيد !!!
اينا يادم نبود
=========​
من هنوز نفهميدم اگر اون 30 فريم به قولی ثابت و​
lock شده چه مقدار بايد drop ميشد
که اين دفعه به جای افتادن فک ها شاهد
photo realistic بوديم ؟!
مثلا به قولی 25 ثابت ميشد ، تغيير فاحشی توی جلوه ی بازی ميشد ؟

 
آخرین ویرایش:
این حرفای بعضی دوستان فقط به خاطر جویه که قبل از عرضه بازی تو سایت راه افتاد....
و همه انتظار داشتن که همه ی سایت ها به بازی نمرا کامل بدن و حتی یک سایت هم به بازی 9 نده....ولی الان که بازی عرضه شده باید واقعیت هارو دید و قبول کرد که بازی در اون حد نبوده...
که سایت ها نمره کامل ندادند بازم میگم اگه دوستان اونقدر شلوغش نمیکردن الان خیلی راحت تر با نمرات سایت ها کنار میومدن هر چند که نمرات کم نیست سطح انتظار شما خیلی بالاست...
 
الان 360 کاری به پیش نبرد بحث شده PC Vs. PS3 ؟!!

نه مسئله اینه که خیلی ها فکر میکنن مثلا بازی چون فلانه تونسته چنین افکتهایی بوجود بیاره ؟ مثلا چون بازی رزولیشنش پایینه تونسته چنین نورپردازی بوجود بیاره !
دیگه اینو در نظر نمیگیرن بابا این از قدرت موتور بازی هست که تونسته چنین نورپردازی بوجود بیاره .
من به دوستمون پیشنهاد دادم بره ویدئو ی تکنولوژی موتور بازی را ببینه که چطور موتور میتونه همزمان یه محیط به اون بزرگی را با اون عظمت و افکتها و نورپردازی با اون جزئیات خیره کننده به نمایش بذاره هرچند روی PC . یعنی گرافیک بازی را با REAL LIFE داره مقایسه میکنه .
یه سایت همه جنبه های گرافیکی را در نظر میگیره و جمع بندی میکنه و بعد امتیاز میده . U2 امتیاز کامل گرفت چون کنارش انیمیشنها عالی بود و باگ هم نداشت . ولی ALAN WAKE مشکل داشت تو انیمیشن و Screen Tearing که همه سایتها بیشتر به این دو مورد اشاره داشتند .

خلاصه من امیدوارم در اولین DLC بتونن این مشکلات را حل کنند که قبلا این را گفتند .
------------------------------------------------------------
تمام امتیازات بازی


Hardgame2 - 10/10
iTWire - 10/10
Co-Optimus - 5/5
GameBlog.fr - 5/5

Gaming Trend - 95/100
Todojuegos.com - 9.5/10
XXLGaming - 95/100
Gamer365(Hungarian) 9.5/10
Xbox Addict - 93/100
PlanetXbox360 - 9.2/10
Xbox360Achievements.com - 92% (Excellent)
411mania - 9.1/10
FileFront - 91/100
IncGamer - 9.1/10
Game Revolution - A-

C&VG - 9/10
Destructoid - 9/10
Eurogamer.de - 9/10
GameDaily - 9/10
GameReactor.fi - 9/10
Gladriel - 9/10 (Video Review)
Loud Mouthed Gamers - 9/10
Meristation - 9/10
SpazioGames.it - 9/10
Techland - 9/10
TheKoalition - 9/10
PerezStart - 9/10
Tilt.tv - 9/10
Vandal Online - 9/10
VideoGamer.com - 9/10
Worthplaying - 9/10
PCMag.com - 4.5/5
Xbox-mag.net - 18/20
IGN - 9/10 (IGN EDITORS' CHOICE AWARD WINNER) (Video Review)
OXM 9/10
Computer and Video Games 9/10
Todoxbox360 9/10
Capsulecomputers 9/10
Gamezone 9/10

Just Push Start - 4.5/5
Aeropause - 4.5/5


Pelit (Magazine) - 87%
Peliplaneetta - 86/100
Game Trailers - 8.6/10 - Watch Review
IGN AU - 8.5/10 (Great)
NZGamer.com - 8.5/10 (Great)
Gameinformer 8.5/10
3DJuegos - 8.5/10
IGN AU 8.5/10
Gameplanet 8.5/10
1UP - B+ (83/100)

CinemaBlend - 4/5
Evil Avatar - 4/5
GameKult (French) 8/10
GamePro - 4/5
Games Radar 8/10
Giant Bomb - 4/5
IGN UK - 8/10
OXM.co.uk - 8/10
G4TV - 4/5
GameArena.com.au - 8/10

Chud - 7.5/10
GameReactor.se - 7/10
NowGamer - 6.8/10
Eurogamer - 7/10

Jeff Parumchuk - N/A
So what else is there to say about the game, other than anyone out there should really head out and buy this game. It's a very solidly executed thriller that is only made better thanks to the presentation of the game

Joystiq - N/A
Ultimately, Alan Wake is driven -- as is any good story -- by the impulse to see what happens next. It offers up a believable world, characters worth caring about, enjoyable combat and a narrative I wanted to follow

Kotaku - N/A
I am open to the potential of the year's games, but I still can't imagine that Alan Wake will be topped in 2010. It tells a story that is engaging, and yes, emotional. It makes you care, it delivers scares. But most importantly it redefines interactive storytelling

Examiner.com - N/A
It is a compliment to Alan Wake that--to paraphrase a movie critique cliche--many gamers will find themselves starting a new, harder playthrough the moment the credits finish rolling

Plaza.fi - N/A (Highly Recommended)
 
آخرین ویرایش:
نه مسئله اینه که خیلی ها فکر میکنن مثلا بازی چون فلانه تونسته چنین افکتهایی بوجود بیاره ؟ مثلا چون بازی رزولیشنش پایینه تونسته چنین نورپردازی بوجود بیاره !
دیگه اینو در نظر نمیگیرن بابا این از قدرت موتور بازی هست که تونسته چنین نورپردازی بوجود بیاره .
من به دوستمون پیشنهاد دادم بره ویدئو ی تکنولوژی موتور بازی را ببینه که چطور موتور میتونه همزمان یه محیط به اون بزرگی را با اون عظمت و افکتها و نورپردازی با اون جزئیات خیره کننده به نمایش بذاره هرچند روی PC . یعنی گرافیک بازی را با REAL LIFE داره مقایسه میکنه .
یه سایت همه جنبه های گرافیکی را در نظر میگیره و جمع بندی میکنه و بعد امتیاز میده . U2 امتیاز کامل گرفت چون کنارش انیمیشنها عالی بود و باگ هم نداشت . ولی ALAN WAKE مشکل داشت تو انیمیشن و Screen Tearing که همه سایتها بیشتر به این دو مورد اشاره داشتند .

خلاصه من امیدوارم در اولین DLC بتونن این مشکلات را حل کنند که قبلا این را گفتند .
البته این موضوع بیربط هم نیست, افکت های پر زرقو برق با روزلیشن نسبت عکس داره! اینو باید بدونی دیگه.

خُب بحث اینجاست که تمام نمایش های بازی به اسم 360 بوده نه PC, داریم در مورد یک بازی کنسولی صحبت میکنیم نه PC. برتری قدرت گرافیکی PC نسبت به کنسول های نسل حاضر امر مشخصی هست پس نباید این حرفو بزنیم اگر این بازی رو PC عرضه بشه گرافیک بهتری نسبت به نسخه کنسولی (360) خواهد داشت چون مسلمه! اما بحث سر اینه که چرا بازی نتونست با توجه به نمایش های شگفت انگیز قبل از عرضه اش گرافیک کاملی رو تقدیم کنه ؟! لطفاً فقط اسم Screen-Tearing و انیمیشن های بازی رو نیارید چون اگر محدود به این دو امر بود حد اقل از یک سایت معتبر در مورد بخش گرافیکش نمره کامل رو دریافت میکرد. (HR هم دارای انیمیشن های تقریباً خشک و بریدگی تصویر بود اما از چندین سایت در مورد گرافیک امتیاز کامل گرفت!!!)
درسته U2 انیمیشن های فوق العاده ای داشت و اینکه نظیرشو تا حالا ندیدیم اما مسلماً کنار این بخش ضمینه گرافیک (بصری) چند گام جلوتر بود! هر کس حتی یکبار هم U2 بازی کرده باشه این موضوع رو به صراحت درک میکنه!
----
Gamedaily: 9/10
http://www.gamedaily.com/games/alan-...s/list/4879/0/
 
آخرین ویرایش:
البته این موضوع بیربط هم نیست, افکت های پر زرقو برق با روزلیشن نسبت عکس داره! اینو باید بدونی دیگه.

خُب بحث اینجاست که تمام نمایش های بازی به اسم 360 بوده نه PC, داریم در مورد یک بازی کنسولی صحبت میکنیم نه PC. برتری قدرت گرافیکی PC نسبت به کنسول های نسل حاضر امر مشخصی هست پس نباید این حرفو بزنیم اگر این بازی رو PC عرضه بشه گرافیک بهتری نسبت به نسخه کنسولی (360) خواهد داشت چون مسلمه! اما بحث سر اینه که چرا بازی نتونست با توجه به نمایش های شگفت انگیز قبل از عرضه اش گرافیک کاملی رو تقدیم کنه ؟! لطفاً فقط اسم Screen-Tearing و انیمیشن های بازی رو نیارید چون اگر محدود به این دو امر بود حد اقل از یک سایت معتبر در مورد بخش گرافیکش نمره کامل دریافت میکرد. (HR هم دارای انیمیشن های تقریباً خشک و بریدگی تصویر بود اما از چند سایت در مورد گرافیک امتیاز کامل گرفت ؟)
درسته U2 انیمیشن های فوق العاده ای داشت و اینکه نظیرشو تا حالا ندیدیم اما مسلماً کنار این بخش ضمینه گرافیک (بصری) چند گام جلوتر بود! هر کس حتی یکبار هم U2 بازی کرده باشه این موضوع رو به صراحت درک میکنه!

مسئله اینجاست موتور این یکی بازی توانایی ندارند که اون حجم جزئیات را همزمان در یک محیط رندر کنه چون این امر هم طبیعیه کلا موتور ALAN WAKE یک موتور OPEN WORLD طراحی شده . میتونه یه محیط کاملا طبیعی و پویا و زنده و پر از جزئیات با نورپردازی خیره کننده به وجود بیاره .
موتور ALAN WAKE توانایی داره یه محیط به اون بزرگی را بوجود بیاره ولی موتور های دیگر بازی هم میتونه این کار را بکنه ؟ مثال زدم روی PC چون بهتر درک بشه که ایا روی PC موتور اون یکی بازی ها میتونه در حد ALAN WAKE ظاهر بشه یا نه ؟ مثلا ایا U2 هم میتونه با کم کردن رزولیشن به نورپردازی ALAN WAKE دست پیدا کنه ؟ کلا موتورش توانا هست که این حجم نور را تولید کنه ؟
سر امتیاز چیزی نمیگم فقط حرفی که خود سایتها میگن را دنبال کن .
 
مسئله اینجاست موتور این یکی بازی توانایی ندارند که اون حجم جزئیات را همزمان در یک محیط رندر کنه چون این امر هم طبیعیه کلا موتور ALAN WAKE یک موتور OPEN WORLD طراحی شده . میتونه یه محیط کاملا طبیعی و پویا و زنده و پر از جزئیات با نورپردازی خیره کننده به وجود بیاره .
موتور ALAN WAKE توانایی داره یه محیط به اون بزرگی را بوجود بیاره ولی موتور های دیگر بازی هم میتونه این کار را بکنه ؟ مثال زدم روی PC چون بهتر درک بشه که ایا روی PC موتور اون یکی بازی ها میتونه در حد ALAN WAKE ظاهر بشه یا نه ؟ مثلا ایا U2 هم میتونه با کم کردن رزولیشن به نورپردازی ALAN WAKE دست پیدا کنه ؟ کلا موتورش توانا هست که این حجم نور را تولید کنه ؟
سر امتیاز چیزی نمیگم فقط حرفی که خود سایتها میگن را دنبال کن .
دقیقا با حرف اقا فرخ موافقم . مثلا بازی HR اکثرا دوربین از یک نما و زیاد قابل تغییر نیست و محیط به گستردگی AW نیست و به خاطر همون سازندگان میتونند بیشترین جزییات رو اون مکان ها اضافه کنند. (ولی HR انصافا جلوه های آب رو عالی کار کرده بود.) ولی وقتی ادم گستردگی AW رو میبینه با این چنین نورپردازی و گرافیکی واقعا جای کف کردن داره.
در کل برای خیلی ها متاسفم که با دیدن امتیازات بازی از این رو به اون رو شدند.
 
موتور ALAN WAKE یک موتور OPEN WORLD طراحی شده . میتونه یه محیط کاملا طبیعی و پویا و زنده و پر از جزئیات با نورپردازی خیره کننده به وجود بیاره .
تا حالا کدوم بازی Open Worldـی با این موتور ساخته شده ؟! Draw Distance بالا صرفاً دلیلی بر Open-World بودن انجین بازی نیست شاید برای همینه که Alan Wake یک بازی Linear هست!

موتور ALAN WAKE توانایی داره یه محیط به اون بزرگی را بوجود بیاره ولی موتور های دیگر بازی هم میتونه این کار را بکنه ؟ مثال زدم روی PC چون بهتر درک بشه که ایا روی PC موتور اون یکی بازی ها میتونه در حد ALAN WAKE ظاهر بشه یا نه ؟ مثلا ایا U2 هم میتونه با کم کردن رزولیشن به نورپردازی ALAN WAKE دست پیدا کنه ؟ کلا موتورش توانا هست که این حجم نور را تولید کنه ؟
سر امتیاز چیزی نمیگم فقط حرفی که خود سایتها میگن را دنبال کن .
در مورد انجین های گرافیکی و نوع چینش کد نویسی بازی های دیگه و بازدهشون روی PC ـهای High end منو شما اطلاعاتی به اندازه کافی نداریم پس قضاوت در مورد اینکه بازی دیگه ای نمیتونه فضای بصری Alan Wake رو داشته باشه کاملاً اشتباه ـه!
شما U2 بازی کردین ؟! نکردین دیگه! به نظر من هیچ عیبی به نور پردازی زنده این بازی وارد نیست بخصوص تغییرات نسبت به لوکیشن های بازی که استثنائیه! و اما تا اینجا نورپردازی AITD5 هم کمی از AW نداشته!
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or