امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
نکات منفی:

نبود سیستم لاک قفل کردن
یادمه زمان عرضه که بازی رو میرفتم با خودم میگفتم تنها چیزی که مبارزاتش کم داره همین لاک کردن روی دشمن ها هست. به گمانم که چند ماه پیش در قالب آپدیت به بازی اضافه شد اما باید از تنظیمات فعالش میکردید. :D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
Death's Door
9/10

+لول دیزاین عالی
+موسیقی‌های فوق‌العاده زیبا و گوش‌نواز
+داستان و روایت خیلی خوب با پایان‌های عالی
+گرافیک و آرت‌استایل جذاب و زیبا
+کرکترای خیلی خوب
+طراحی باس‌ها
+گشتو گذار و کشف چیزای مخفی شدیدا لذتبخشه

-کامبت ساده
-تفاوت کم سلاح‌ها از نظر کاربردی
-Encounterهای تکراری و خسته کننده


۱۳ساعت تجربه‌ی خیلی خوب و جذابی بود. جدای از هر چیزی که به مبارزات مربوط میشد، باقی چیزا به بهترین شکل طراحی شده بود. شما داخل بازی مپی ندارید که ببینید کجایید کجا بودید و کجا باید برید اما اینقدر خوب طراحی شده و با شورتکات‌های متعدد نقاط مختلف مپ بهم وصل میشن که داخل هیچ لوکیشنی گم نمیشید و همیشه راهتونو پیدا میکنید. وقتی چیزای مخفی رو پیدا میکنید یا شورتکات جدید پیدا میکنید یه حس ارضا کننده‌ی خیلی خوبی داره. داخل بازی Shrineهایی که رنگ سبز و قرمز وجود داره که میتونید هلث‌بار و ابیلیتی‌بار رو افزایش بدید. با کشتن انمی‌ها و باس‌ها میتونید Soul جمع کنید و کرکترتون رو آپگرید کنید. داستان بازی خیلی خوبه. بازی هیچگونه وُیس‌اکتینگی نداره اما برای من مشکلی ایجاد نکنه‌ و همچنان تونستم با شخصیتاش ارتباط بگیرم. بعد از پایان بازی با انجام یه سری کارا میتونید ترو اندینگ رو ببینید که همین محتوای جالب و خوبی در اختیار گیمر میذاره بعد ازینکه باس آخر رو میزنه. تنوع لوکیشن‌های بازی از نظر ساختار و ظاهر خیلی خووبن. هر کدوم موسیقی خاص خودشو داره که به بهترین شکل ساخته شدن و شنیدنشون اصلا خسته کننده نمیشه. اگه به بازیای ایندی علاقه دارید از دستش ندید.
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
یادمه زمان عرضه که بازی رو میرفتم با خودم میگفتم تنها چیزی که مبارزاتش کم داره همین لاک کردن روی دشمن ها هست. به گمانم که چند ماه پیش در قالب آپدیت به بازی اضافه شد اما باید از تنظیمات فعالش میکردید. :D
والا آپدیتش که آخرش بود ولی من ندیدم، از بچه ها پرسیدم گفتن نسخه ps5 لاک داره که خب اون موقع 5 در دسترس نداشتم. در کل چیزی هم از ارزش های بازی کم نمی کنه، نفس کش می طلبیدم😁
 
  • Like
Reactions: Ludens

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
والا آپدیتش که آخرش بود ولی من ندیدم، از بچه ها پرسیدم گفتن نسخه ps5 لاک داره که خب اون موقع 5 در دسترس نداشتم. در کل چیزی هم از ارزش های بازی کم نمی کنه، نفس کش می طلبیدم😁
حالا باز من کامل مطمئن نیستم ولی فکر کنم که آپدیتش برای همه در دسترس بوده. در کل من با اینکه شدیدا ازش لذت بردم، خیلی بدشانس بودم سر این بازی هم وسط راه سیوش برام خراب شد و کلی منو عقب انداخت، هم زمانی که این آپدیت ها و حالت آنلاینش اومد بازیو فروخته بودم. :( :D میطلبه یه دور روی PS5 تمام و کمال با قابلیتای دوال سنس تجربه کنیم. :D
 
  • Like
Reactions: ( Layken )

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,032
نام
نیما
Sifu ---------------------- 7.5

+ کامبت بسیار خوب و لذت بخش
+ فینیشرهای ارضا کننده
+ باس‌فایت‌های متنوع و پرچالش که برای هرکدام باید استراتژی کاملا متفاوت داشت


- داستان و شخصیت‌پردازی ضعیف
- بسیاری از آپگرید‌ها کاربرد و تاثیر خاصی ندارند
- کوتاه بودن بازی
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
Horizon Forbidden West - 8/10

من از بازی‌هایی که ساختار بازی‌های جهان باز یوبی سافت رو دارن به شدت خسته شدم. این بازی کیفیت بسیار بالایی تو ابعاد مختلف ارائه می‌ده که با وجود مشکلاتی مثل سیستم climbing فاجعه و داستان و دیالوگها و شخصیت‌پردازی نچسبش، باز هم در این اندازه برای من لذتبخش بود. احساس می‌کنم اگر بتونید از بازی‌های یوبی لذت ببرید، قطعا عاشق این بازی می‌شید. برای من ولی در حد یک بازی خوب و ظاهر خوشگل بود.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
Astro's Playroom

استرو رو میدونستم باهاش حال میکنم ولی فک نمیکردم تا این حد!
همیشه میخواستم سونی یه بازی بسازه که داخلش شخصیت ها و IPهای قدیمی که الان فعال نیستن رو زنده نگه داره...توی این ساختار همیشه یه چیزی مثل PlayStation All-Stars BR (ولی بهتر!) میخواستم یا یه بازی کارتینگ خفن توی ذهنم بود! ولی فک نمیکردم همین استرو میتونه دقیقا همون چیزی باشه که دنبالش بودم...هم بازیها و شخصیت های خاطره انگیز و هم کنسول هایی که باهاشون خاطره داریم رو توی یه چارچوب خیلی جذاب و نسل بعدی به نمایش گذاشتن که بسیار دلچسب بود...دقیقا یه کنسول جدید باید همچین حسی منتقل کنه که با حفظ همون خاطرات و جذابیت های گذشته، وارد یه دنیای دیگه شدی و تجربه‌های جدیدی در انتظارته.
به عنوان یه بازی رایگان واسه من خیلی تجربه باارزشی بود و حتی از نظر محتوا هم که شنیده بودم بازی کوتاه هست، فراتر از انتظارم ظاهر شد و جا داره چند بار تجربه‌اش کرد و همه ایستراگ ها رو دید...مخصوصا که برای بخش اسپید ران مراحل متفاوتی طراحی کرده بودن که خیلی فان بود و نشستم رکورد همه دوستان رو زدم :D + اون سوپرایز خفنی که اصلا انتظار نداشتم!
همین رو برداری بین هر مرحله و تعداد دفعاتی که مراحل اسپید ران رو امتحان میکنی حداقل 10 ثانیه لودینگ اضافه کنی، تقریبا میرسی به زمان یه بازی پلتفرمر استاندارد! :D
تنها نکته منفی هم به نظرم بخش هایی هستش که از موشن کنترل استفاده شده بود که یکمی رو مخ میرفت + چیز جدیدی نبود... (یه جا یه فلش بک وحشتناکی داشتم به اون مراحل زیر آب کرش و بدبختی هایی که با بمب ها داشتیم! :D باید شکرگذار باشیم که اون موقع خبری از موشن کنترل نبود!)
انیمیشن هایی که واسه هر بات به طور جداگونه طراحی کرده بودن خیلی بامزه و جذاب بود + موسیقی هایی که برای هر بخش ساخته بودن هم عالی بود و قشنگ معلومه بازی با عشق و علاقه ساخته شده...
کلا تجربه‌ای هست که به خاطر قابلیت های دوال سنس و ظرافتی که در استفاده ازش به خرج داده بودن و همون ساختار نوستالژیک و منحصربفردی که بازی بر اساسش ساخته شده، تا حالا تجربه نکرده بودم و فک نکنم نمونش رو تا حالا دیده باشیم.

9.5/10

Spider-Man: Miles Morales​

این رو قبلا وسوسه شده بودم روی 4 بازی کنم ولی خوب شد صبر کردم! چون از نظر ساختار گیم پلی تقریبا ایده جدیدی واسه ارائه نداره ولی همین لودینگ های پرسرعت کلا تجربه اپن ورلد جدیدی ساخته که ترکیب شدنش با جنبه های تکنیکی دیگه بازی و انیمیشن های خفن باعث شده خیلی بازی فان بشه و یه لحظه هم بیکار نمونی. یعنی همون کارا مثل جمع‌آوری آیتم ها توی مپ بازی که ممکن بود خسته کننده بشه، حالا انقدر سریع رخ میده که اصلا فرصتی واسه خسته شدن بهت نمیده! یا اون چلنج های بازی که هر چند بار هم گند بزنی، چون به صورت آنی میتونی برگردی بهش اذیتت نمیکنه.
از گیم پلی انتظار پیشرفت زیادی نداشتم و همون هسته گیم پلی هنوز هم خیلی فان هستش و توی این نسخه با مخفی کاری بیشتر تونستم ارتباط برقرار کنم چون کلا با استایل مایلز بیشتر هماهنگه! رفتار و حرکات مایلز و پیتر رو در مبارزات و گشت و گذار خیلی خوب تونستن از هم متمایز کنن. این جادوی تار زدن توی نیویورک و گیم پلی نرم بازی هنوزم از بین نرفته و حالا از یه دید دیگه‌ای ارائه شده.
از نظر داستان و شخصیت ها هم بازی نکات مثبت و نکات منفی خودشو داشت...
کلا این رابطه مایلز و فین و دیالوگاشون خیلی آماتور و سطحی بود و بعضی رفتار ها هم کلا با عقل جور درنمیومد...قبلا چنین سناریویی رو تو بازیای دیگه داشتیم که خیلی بهتر پیاده‌سازی شده باشه.
ولی از طرف دیگه رابطه پیتر و مایلز رو عالی درآورده بودن و حتی با وجود اینکه پیتر رو خیلی کم تو بازی دیدیم ولی همون دیالوگهایی که بینشون رد و بدل میشد و اون چلنج هایی که پیتر واسه مایلز ساخته بود یکی از بهترین بخش های بازی بود برام. در واقع خیلی پایه شخصیت ها رو عالی درست کردن واسه نسخه بعدی!
راینو هم بار نداشتن ویلن خفن رو به دوش کشید و حضورش خیلی خوب بود...اون اپنینگ بازی رو من دو بار پشت سر هم بازی کردم چون خیلی ست پیش خفنی بود. یکی دیگه از ست پیس های خفن هم وسط بازی بود که خیلی حیف شد قبلا با تریلر بخش بزرگی ازش رو نشونش داده بودن...تجربه کردنش و دیدنش واسه بار اول میتونست خیلی جذابتر باشه.

به طور کلی با این نسخه به طور موفقیت آمیزی تونستن هایپ رو واسه نسخه بعدی بالا نگه دارن و طرفدارا رو مشغول کنن...کاش واسه بقیه بازیها هم بین نسخه های اصلی این جور نسخه های جمع و جور عرضه میشد. البته میگم جمع و جور شاید گمراه کننده باشه چون بازی سومین عنوان پرفروش تاریخ پلی استیشن شده! یه جورایی ثابت میکنه برای اینکه موفق باشی لازم نیست حتما بازی رو پر موارد متفرقه کنی تا برسه به بالای 20 30 ساعت!
بازی از نظر داستانی میتونست خیلی بهتر باشه با این حال به شدت سرگرم کننده و لذت بخش بود و دارم میرم برای دور دوم و پلات!

8/10
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,032
نام
نیما
Horizon Forbidden West ----- 9

+ مبارزات فوق‌العاده لذت‌بخش
+ یکی از بهترین Open Worldها (شاید بهترین) در زمینه تنوع و جذابیت ماموریت‌های جانبی و Activityهای مختلف
+ ماشین‌های شگفت‌انگیر با طراحی بی‌نظیر
+ تنوع عالی محیط - آب و هوا - شبانه روز
+ سلاح‌های جذاب که هر کدوم میتونن استراتژی مبارزات رو تغییر بدن
+ گرافیک حیرت‌انگیز
+ موسیقی
+ طراحی و موشن کپچر صورت برای کرکترهای مختلف (حتی NPCهای کم اهمیت)


- شخصیت Aloy همچنان کاریزمای لازم رو نداره
- مشکل Pop-in (در آخرین آپدیت به حداقل رسیده ولی از بازی سونی روی PS5 انتظار بیشتری میره)
- پلتفرمینگ نه چندان روان و مناسب


در مجموع برای من بهترین بازی Open World بعد از GTA - RDR و Witcher 3 بود.
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
Dying Light 2 Stay Human: 6.5/10

نکات مثبت
  • انجام حرکات پارکور همچنان جذاب و هیجان انگیز است
  • شهری بزرگ با جزیات زیاد
  • ‌شخصیت‌های زیاد و به یادماندنی
  • وجود آیتم‌های زیاد و سیستم درخت مهارت گسترده

نکات منفی
  • فراموش شدن خط داستانی اصلی بازی
  • ‌ماموریت‌های فرعی تکراری
  • بازی بعد از 10 ساعت تکراری می‌شود
  • بی‌اثر بودن وجود زامبی‌ها و آسان شدن بازی
  • برخی ضعف‌های فنی گرافیکی
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
Gran Turismo 7 : 9.5/10

نکات مثبت:

+کامل‌ترین شبیه ساز رانندگی ساخته شده تا به حال
+گیم پلی اعتیاد آور و جذاب
+بخش تیونینگ کامل دقیق و پر جزئیات
+فیزیک دقیق و کامل تمام اتومبیل‌ها
+رعایت و بالانس و توجه به جزئیات فنی ماشین ها به بهترین شکل ممکن
+وجود بخش های متنوع از مسابقات
+تنوع بالای ماشین ها و پیست‌ها و موسیقی
+گرافیک فنی و بصری عالی و بی نقص
+استفاده از امکانات کنترلر DualSense

نکات منفی:

اتصال دائم به اینترنت
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
889
نام
Ali
Horizon Forbidden West

9/
10

نکات مثبت :

-بهترین گرافیک تاریخ بازی های ویدیویی


-داستان کامل و غنی

-سیستم مخفی کاری و اکشن بی نظیر



نکات منفی :

-سیستم سکو بازی اصلا خوب نیست

- مراحل فرعی تکراری و کمی خسته کننده



 

jose-mourinho

کاربر سایت
Sep 15, 2010
605
Horizon Forbidden West

9/10

نکات مثبت :

-بهترین گرافیک تاریخ بازی های ویدیویی


-داستان کامل و غنی

-سیستم مخفی کاری و اکشن بی نظیر



نکات منفی :

-سیستم سکو بازی اصلا خوب نیست

- مراحل فرعی تکراری و کمی خسته کننده



سلام واقعا بهترین گرافیگ موجود تا الان واسع این بازیه؟
من فکر میکردم لست یا ghost....
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
889
نام
Ali
Starwars Jedi Falen

5/10

بازی ضعیفی بود از Ea به خاطر اینکه تخفیف خورده بود خریدم اما بعداز مرحله دوم کلا از روی کنسول دیلیت شد !
من نمیدونم چرا الان همه بازیسازها سعی دارن بازی ها رو به هر قیمتی اوپن ورلد بسازن ! و این روی بیشتر بازیها فاجعه میشه...


+ گرافیک بازی خوب

- طراحی دشمنها تکراری و اکشن بازی ضعیف

- داستان بازی سرد و بی روح خسته کننده

-
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
درود
طی 8/9 ماه گذشته حدود 20 بازی رو ps5 زدم، واس اینکه شلوغ نشه سعی میکنم نظرمو تنها راجب یه سری هاش و کوتاه بیان کنم

اول اینکه کنسول چه از لحاظ ظاهری چه قدرت و سرعت پردازش و ... خارق العاده بود
تنها ایرادی که میتونم بگیرم به حافظه اش برمیگرده که اونم در حال حاضر کاملا اوکی هستش
شاید در اواسط و درواقع انتهای نسل که به احتمال بازی ها همگی حجیم خواهند بود، تا حدودی اذیت کنه!
اولین نکته ایی که سریع بهش پی بردم صدای فن بود که کاملا سایلنت هستش و ادم بعد از داشتن تراکتور نسل قبلی(یه فت 2014 داشتم:D) قشنگ سوپرایز میشد
به هر حال بریم سراغ خود بازی ها و تجربه ی حدود 800/700 ساعتی که با دوال سنس و کنسول داشتم




ASTRO'S PLAYROOM
بدون اغراق و در یک جمله، تجربه ی باورنکردنی!
بازی سوا از نشان دادن ابلیتی های دوال سنس، رسما ادای احترامی بود بر تاریخ پلی استیشن

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

BUGSNAX
شخصیت های بانمک و فان رو در دنیای رنگارنگ و کلی باگزنکس‌ متنوع تصور کنید!
در مجموع سرگرم کننده و فان بودش
7/10

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

DEMON'S SOULS
ریمیک به معنای کلمه!
بلوپوینت یه بازی تاریخ مصرف گذشته رو به شکیل ترین حالت احیا کرد
خروجی انقدر قوی از آب در اومد که خیلیارو با فرام و میازاکی و سولزلایک آشنا کرد
بازی واس ما پیرمردها هم که مرکر خاطرات گذشته بود:D
9/10

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

THE PATHLESS
ایندی ایندی ایندی ایندی ایندی...
به شکل عجیبی داستان خیلی از بازی هارو بعد یه مدت فراموش میکنم، ولی وقتی پای یک ایندی وسط باشه همه ی سکانس ها، باس فایت ها، پازل ها، غم ها و شادی ها و .. در خاطرم مهر و موم میشن
اگر بخوام داستانو در یک جمله بیان کنم:
"تلاقی خیر و شر"
گیم پلی و مکانیسم بازی در عین سادگی و عدم پیچیدگی، به شکلی هست که تا انتها تکراری نمیشه.
در کنار داستان جا داره از گرافیک هنری و رنگ بندی هاش، طراحی باس ها و موسیقی دلچسبش یاد کنم
8/10

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

RESIDENT EVIL VILLAGE
از تک تک دقایق و لحظاتش لذت بردم، رنگ و بوی RE4 رو میداد و نسبت به نسخه ی قبل اکشن بیشتر و حس ترس و دلهره ی کمتری داشت
لوکیشن های متنوع و گاها آشنا در کنار داستان قوی و طراحی انمی و باس فایت های گوناگون همراه گرافیک مناسبش این عنوان رو درخور تحسین میکنه
8.5/10

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

IT TAKES TWO
گوتی قلب ها!
حس CO-OP رو در من زنده کرد
توی سبک خودش اگر بهترین نباشه، بلاشک برای من در میان تاپ فایو این سبک قرار خواهد گرفت!
ماجراجویی جذاب همراه با همکاری های متنوع و همچنین گیم پلی ای روان و کلی مکانیک جورواجور، لول دیزاین خفن و کلی آپشن و ابزار و سلاح های متنوعدر کنار روایتی درام و پر پیچ و خم و پرمفهوم، این بازی رو تبدیل به اونی کرده که جامعه ی گیمری بهش نیازمند بوده و خواهد بود
10/10

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

RATCHET & CLANK: RIFT APART
وقتی با دقت و تبحر، المان های سه سبک هک اند سلش، پلتفرمر و اکشن ماجراجویی رو با هم ترکیب کنید یه همچین گیم پلی جذابی خلق خواهید کرد
حال این گیم پلی مخلوط شده با جلوه‌های بصری وپر جزییات و باعث شده مخاطان از تجربه مکرر بازی خسته نشن!
از تنوع سلاح هایی با قابلیت ارتقا و همچنین موسیقی و صدا گذاری بسیار عالی بازی هم نمیشه به سادگی عبور کرد چرا که دوتا دیگر از نقاط قوت بازی به حساب میان
در زمینه ی گرافیکی که دیگه اصلا صحبتشو نکنیم که در بخش جوایز با بلدوزر از روز اکثر عناوین عبور کرد
در نهایت این بازی رو شدیدا به دارندگان کنسول نسل نهم پیشنهاد میدم
9.5/10

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️

ELDEN RING
سرزمین میانه، قربانی نخوتِ مهتران


و باز در دنیایی غریب رها میشویم تا کاشفِ جذابیت‌ها و خشونت‌های و... شویم
الدن کامل ترین بازی فرام هستش
گیم پلی و لول دیزاین بازی در بالاترین سطوح ممکنه قرار داره
طی حدود 200 ساعتی که بازی رو پلی دادم اتفاقات عجیب و غافل گیر کننده ی بسیاری واسم رخ داد
از دید مکانیک های بازی که وارد شیم هم چندین و چند تغییر رو به نسبت سایر بازی های فرام شاهد خواهیم بود
فست تراول در لحظه، سوارکاری، اش اُ وارها، اسپریت اش ها، راهنمای مسیر و...
بلاشک به غیر مورد اول که باهاش مخالفم، سایر موارد تصمیمات صحیحی هستن، چرا که دنیای الدن رینگ به حدی وسیع هستش که با پای پیاده نمیشه به راحتی به نقاط مختلف سفر کرد
به هرحال بازی آزادی عمل زیادی رو به پلیر میده!
پوئن مثبت بعدی اینکه تنوع انمی ها، سلاح ها، آرمورها، جادوها و ... به شکل حیرت اوری گسترده هستش که این باعث تنوع در بیلدهای پلیرها شده به نسبت بازی های قبلی، بنابرین در بخش انلاین دائم با موجودات عجیبی روبه رو میشم:D
البته این تنوع رو در ایتم های کرافتینگ هم داریم که میشه گفت در 90% موارد بی کاربرد باقی میمونن و با بودن امکاناتی که بالاتر بهشون اشاره کردم عملا اکثر این موارد بلااستفاده باقی میمونن
همچنین نمیشه از تنوع باس ها که کلکسیون عجیبی رو با طراحی های متنوع و یونیک تشکیل داده به سادگی عبور کنیم
به مانند سایر عناوین فرام، در مبحث موسیقی بازهم
کولاک کردن
و راجب مپ بازی اینکه بسیااارر غنی هستش و حس اکتشاف و ماجراجویی رو در آدم زنده میکنه
بازی دارای لوکیشن های فراموش نشدنی هستش که تا سالها مطمئنم راجب یه سری هاش صحبت خواهد شد
از موارد منفی اینکه همچنان از نظر فیزیک بازی مشکلاتی رو داره که از این به بعد واقعا نمیشه ازشون به سادگی گذشت
چه معنا داره که از پشت یه ساختمان یا درب یا صخره یا... وقتی شما مخفی شدی و با کاور گرفتی، یهو اتک انمی ها بهتون اصابت کنه و دیمیج وارد شه!
و اما بحث گرافیک فنیه!!!
لااقل اون موتور کوفتی رو عوض و یا درست حسابی ارتقا بدن، چه اشکال داره بعد از یه دهه یه بازی سولزلایک با گرافیک روز تجربه کنیم(تو مایه های ریمیک دیمن)
البته گرافیک بازی از نظر هنری مثل سایر عناوین فرام حیرت انگیره!
به هرحال از این موارد که بگذریم بعد از چندین و چند آپدیت، متاسفانه همچنان شاهد افت فریم در بعضی مناطق هستیم!
خلاصه اینکه بازی نکات مثبت بسیاری داره که به نکات منفیش هم میچربهن، منتهی از یه سری ایرادات دیگه نمیشه گذشت کرد
9.5/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر