امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:
دوستان برای کسی که یه بازی فایتینگ میخواد که افلاین بزنه صرفا (نت یاری نمیکنه متاسفانه)
بین Street fighter 6 و Tekken 8 و Mortal Kombat 1 کدومش ارزش خرید داره به نظرت؟
تیکن محتوای زیاد افلاینی داره نسبتا و مورتال بیشتر بخشا باید انلاین باشین تا بشه بازی کرد حتی بخش کاستوم بازی برای پلیر دوم قفله در صورتی که تیکن شخصی سازی خیلی بهتری داره کلا اگر بخواین دو نفره پلی بدین خیلی تیکن حال میده
استربت فایترو نمیدونم حقیقتا ولی بین دوتای دیگه تیکن بهتون پیشنهاد میدم
شرمنده بابت اسپم !
 
دوستان برای کسی که یه بازی فایتینگ میخواد که افلاین بزنه صرفا (نت یاری نمیکنه متاسفانه)
بین Street fighter 6 و Tekken 8 و Mortal Kombat 1 کدومش ارزش خرید داره به نظرت؟

MK1 رو نمیدونم کدوم بخشاش وقتی افلاین باشی در دسترسه. بچه‌هایی که بازی کردن میتونن کمک کنن.
تکن ۸ که خب همیشه محتوای خوبی داشته برای سینگل‌پلیر و آفلاین.
استریت فایتر ۶ هم خیلی خووبه از نظر محتوای آفلاین و سینگل‌پلیر. حالت اوپن ورلدش جالب دراومده. قسمت VS بخشای متنوعی داره که میتونی با CPU یا دوستت به صورت لوکال بازی کنی.
در کل موضوع مهم اینه که کدوم فایتینگ رو بیشتر دوس داشته باشی ولی پیشنهاد من اینه که از بین تکن ۸ و صف۶ یکی رو انتخاب کنی.
 
دوستان برای کسی که یه بازی فایتینگ میخواد که افلاین بزنه صرفا (نت یاری نمیکنه متاسفانه)
بین Street fighter 6 و Tekken 8 و Mortal Kombat 1 کدومش ارزش خرید داره به نظرت؟
به نظرم اول sf6 و بعدش تکن 8.استریت فایتر 6 محتوای آفلاین خوبی داره از قسمت اوپن ورد ش تا بخش vs خیلی خوبه ضمن اینکه اگه روزی خواستی آنلاین بازی بکنید با یک دی ان اس کارت راه میوفته و قطعی و لگ کم پیش میاد.و البته روی استیم معمولا جزو بازی هایی هست که معمولا کپ کام توی تخفیفاتش میاره و 40 درصد تخفیف میزنه. تکن هم محتوای آفلاینش خیلی خوبه البته بخش آنلاینش برای ما مشکل داره.مورتال این نسخه بازی نکردم در حالیکه همه نسخه قبل رفتم ولی این قسمت از همون اول زیاد جذبم نکرد
 
  • Love
  • Like
Reactions: eeeeee and Destro
Dragon's Dogma II ------------------- 8.5

+ دنیای درگیر‌کننده، پُر رمز و راز و پاداش دهنده
+ ماموریت‌های فرعی عالی و متنوع
+ کلاس‌های (Vocation) بسیار جذاب که هر کدوم گیمپلی و مبارزات رو تغییر میدن
+ موجودات و دشمنان شگفت‌انگیر با طراحی فوق‌العاده
+ سیستم خلاقانه، هوشمند و بسیار کاربردی Pawn‌ها
+ سلاح‌ها و آرمورهای منحصربه‌فرد و تاثیرگذار در روند بازی
+ ارزش تکرار بالا


- 60 فریم نبودن بازی با توجه به سطح گرافیک، قابل توجیه نیست
- مشکلات دوربین و قفل نشدن در حین مبارزات
- نبودن گزینه‌ای برای حمل و نقل سریع مثل اسب که بسیار ضروری و لازمه برای این بازی


پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک شاهکار رو داره که کامل ازش استفاده نشده. از لحاظ حسی که میده و جهانی که ساختن نزدیک‌ترین عنوان به الدن‌رینگه و بسیار معتادکننده‌ست بازی.
من بعد از حدود 100 ساعت بازی و پلت کردنش هنوزم دلم میخواد در دنیاش بگردم ...

در کل اگر بازی‌هایی مثل الدن‌رینگ و ویچر رو دوست دارید و از Open World‌های مرموز لذت میبرید حتما پیشنهاد میشه.
 
9c222f6910966f5d18b45a0dff0ccb13.jpg

Ghost of Tsushima 8.5//10
خب داستان اصلی رو چندوقت پیش تموم کردم. داستانی بس زیبا داشت. شخصیت های فداکار و وطن پرست. واقعا ایرادی نیست بهش بگیرم. بازی از هر لحاظ خوبه. گرافیک، گیم پلی و .. فقط چیزی که خیلی تو ذوق میزنه NPC ها و هوش مصنوعی دشمنان هستند. واقعا کم کاری یا بی سلیقگی کردند تو این زمینه. امیدوارم اگر نسخه بعدی ساخته شد این رو لحاظ بکنن:دی
 
تریلر اولی که از آواتار اومد من انتظار یه AC داخل دنیای آواتار داشتم ولی بعدش مشخص شد که FarCry هست :D که البته به نظر من سعی کرده بود فاصله بگیره ازش و تا حدودی هم موفق بود:

EGST_StoreLandscape_2560x1440_2560x1440-4207efea668639964f50064af970da15.jpg

اون مسائل تکراری یوبی که یه نقشه بزرگ میسازه و توش پر اکتیویتی های تکراری مثل آزاد کردن outpost و... میذاره با قدرت سر جاش بود و شاید اندفعه کمی بدتر، چرا که تعداد copy/paste ای که از یه سری مپ های outpost ها و حتی cave ها کرده بود بیشتر و تابلو تر بود! من نمی دونم انگار گان گذاشتن رو سرشون که حتماً باید 60 تا از هر اکتیویتی بذارید :| مورد بعدی کیفیت خیلی پایین side mission هاش بود که خلاصه شده بود به لینک کردن چند تا سر نخ یا جمع کردن resource ها (که تنوع زیادی داشتن) یا ترکیب کردنشون! ولی متنوع بودن کالکتیبل ها و پر تعداد نبودنشون نکته مثبتی بود. داستان هم انقدر ساده و معمولی بود که هیچی نگیم بهتره :D
در مورد گیم پلی که از نقاط قوت بازی و تفاوت هاش با فارکرای هست میشه به traversal خوب و سر حالش اشاره کرد که یه حالت هایی مثل Dying Light و پارکورش داره و پرواز کردن با ikran خیلی لذت بخشه، فقط سوار کاریش نمی دونم چرا اضافه کردن وقتی نه mission ای براش طراحی کردن و نه با وجود ikran اصلاً به درد می خورد! تو کامبت هم بازی بیشتر شبیه Crysis و کمی Doom هست و فایت هاش در کل خوب ولی تقریباً آسون بود و یه سری سلاح ها هم خیلی کم به کار میومد. البته stealth اش هم حال میداد ولی خب هوش مصنوعی طبق معمول تو دیوار بود :D
در مورد گرافیک به نظرم هنری درجه یک و محیط ها زیبا و چشم نواز بود ولی فنی می تونست بهتر باشه فقط تو بعضی موارد اما نور پردازی عالی بود و تو بحث اجرا هم من رو حالت پرفورمنس اواخر بازی که شلوغ بود فقط یکی دو جا افت فریم دیدم و بطور کلی باگ اذیت کننده ای هم نداشت.

در کل اگر تو گیم آدم با حوصله ای هستید برید سراغش وگرنه کم میارید....من خیلی سعی کردم بازی برام تکراری نشه و استراتژی های متفاوتی رو استفاده می کردم برای این موضوع و 67 ساعت طول کشید پلات اش کردم ولی overall لذت بردم :D این هم 30 ثانیه از گیم پلی خودمه که اسپویلی نداره و فایت خوبی درومد ازش :D:

 
Remnant 2


+ قابلیت Reroll جهان های بازی
+ شوتر درگیرکننده و جذاب
+ اسلحه ها و قدرت های متنوع و مفید
+ طراحی هنری به خوبی انجام شده
+ صداگذاری های گیرا و با حس
+ Event ها و راز و رمز های جالب و پراکنده داخل محیط بازی
+ مبارزه با Bossfight های اصلی


- قابلیت Reroll جهان های بازی
- گرافیک بازی در برخی محیط ها از نورپردازی و افکت های خوبی برخوردار نیست
- بازی بعد ماه ها انتشار همچنان باگ های کمرشکن دارد و در لحظاتی افت فریم دارد
- تنوع دشمنان عادی بازی بالا نیست و شبیه به هم هستن
-داستان شروع و پایان مناسبی دارد ولی در جریان بازی تهی می شود و به کلی خود را به فراموشی می سپارد


8.4 : Score


(ارزش تکرار بالا یا تکرار مکررات؟ انتحاب با شماست)
قابلیت Reroll به گیمر اجازه می دهد تا جهان های بازی را دوباره استارت بزند اما این ویژگی چیست؟
هر جهان بازی دو خط داستانی و تعدادی Event و تعدادی آیتم و دو نقطه شروع دارد
بر اساس شانس شما یک خط داستانی و یک نقطه شروع انتخاب می شود و با کامل شدن آن جهان،شما در داستان بازی پیشروی می کنید.
این باعث می شود تمام محتوای بازی در یک Run وجود نداشته باشد و برای کسب باقی محتوا نیاز به Reroll داشته باشید اما شاید Gun یا Event مورد نظر شما حتی پس از بارها Reroll نصیبتان نشود!!!
 
1000014365.jpg
Disco Elysium: 9/10
گفتن و نوشتن از این بازی خیلی سخته برام. این بازی درمورد همه چیز هست و در حین حال میتونه درمورد هیچ چیزی نباشه. از آغاز بشریت و دین تا انحرافات جنسی و مشکلات روانی درش حرف زده میشه. داستانک های دیسکو شاید در بعضی موارد ناراحت کننده باشه ولی بازی فقط اینو نمیخواد. بیشتر مواقع تلاش میکنه تو رو از نظر روحی گوشه رینگ بندازه. تا جایی که ممکنه خرابت کنه و تمام افکارت رو بهم بریزه.
یکی از بهترین قسمت های دیسکو شخصیت "کیم" هستش. این رابطه همکاری اینقد عمیق شکل میگیره بینتون که "کیم" براتون تبدیل به یه کاراکتر واقعی تبدیل میشه. اول بازی وقتی میبینیش یکی از افکار شخصیت اصلی میگه این همون شخصیه که میتونه جونش رو برای همکارش فدا کنه و واقعا تا اخر داستان به این حرف میرسید. این رابطه برای من اینقدر واقعی شد که یادمه کیم باید از شهر خارج میشد و من این فرصت برام پیش اومد که Kareoke اجرا کنم. ولی چون دوست داشتم کیم هم ببینه اجرا رو، یک روز صبر کردم تا برگرده .

مشکلات بازی بعضی اوقات اعصاب خورد کن میشد. مثل غیب شدن کاراکترا یا از دست رفتن بعضی از ماموریتا به خاطر باگ شدن! از اون طرف موسیقی دیسکو خیلی ضعیفتر از بخشای دیگه بود و تنوع درش کم بود. که شاید برمیگرده به بودجه کلی بازی. واقعا نمیتونم تصور کنم که نسخه اولیه بازی بدون صداپیشگی کامل انجام شده . چون صداپیشگی های فاینال کات یکی از بهترین های صنعته (به خصوص افکار شبانه) و از اونور کاملا مکمل بخش های دیگه برای انتقال کامل تجربه هست.
از یه طرف دیگ من یه مشکلی با المان های RPG بازی داشتم. خیلی کم پیش میاد که در لحظات مهم دیسکو، چند انتخاب داشته باشی. در بعضی از موارد داستان اصلی باید مسیر A شکست میخورد، تا میرفتی سراغ مسیر B که به نظرم یه تجربه نیمه خطی برای من شد تا یه تجربه کامل RPG.
از طرفی دیگه به یادموندنی ترین لحظات در ماموریت های فرعی و وقتایی پیش میاد که ممکنه به خاطر شانس یا نداشتن اسکیل کافی از دست بدی و اگه سیو نداشته باشی برای همیشه رفته. البته این مورد رو کامل میتونم درک کنم ولی از طرفی وقتی میبینم چقدر روشون کار شد و چه حس خاصی میتونه منتقل کنه عذاب وجدان میگیرم چه چیزای بیشتری ممکنه تو مسیر از دست داده باشم.
بازی پکیج خاصیه که دیگه بعید میدونم تکرار بشه (با توجه به افتضاحاتی هم که داخل استودیو سازنده رخ داده نسخه دومی هم در کار نیست) . به خیلی از بازی های کم دیده شده ولی قابل تحسینن لقب "الماس" میدن اما Disco elysium الماس سیاهیه. اگه Last of Us 2 برام تجربه غمگینی بود این بازی برام از نظر روحی افسرده کننده بود. پیشنهادم به کسایی که میخوان این بازی رو شروع کنن اینه که همه چیز رو تجربه کنن. درسته خیلی از موقعیت ها میتونه اجباری، کرینج و خجالت اور باشه . شاید هم از اون کاراکتری که قراره برای شخصیت اصلی در طول بازی بسازید دور باشه. ولی مطمئن باشید بعد این اتفاقات و خرده داستان ها یه خاطره جذاب براتون شکل میگیره.

برای کسایی هم که Disco elysium رو تجربه کردن این ویدیو رو پیشنهاد میدم:
 
Prince of persia the lost crown
10/8.5

نکات مثبت:
داستان جذاب و سرگرم کننده
دنیای قشنگ و پر از جزئیات
گرافیک عالی
موسیقی حماسی و هیجان انگیز
گیم پلی روان و سرگرم کننده
وجود مراحل فرعی متنوع

نکات منفی:
داستان کوتاه
 
بچه های تیم واگن پشتیبانی جریان این بازی چیه ؟
چه طراحی عجیب و غریبی کار کردن .؟!!! :-?
INDIKA
من دومش رو روی استیم بازی کردم ، زیاد خوشم نیومد.
نه گیم پلی جذابی داشت و نه داستان اونچنان گیرایی.

یه بازی متوسط و ایندی طوره که نهایتا نمرش در حد 6 یا 6.5 باشه.
بازی اصلی رو نمیدونم ولی دموش برام اینطور بود.


================
ویرایش :
چه امتیازهای خفنی گرفته؟! :o

10/10 - Try Hard Guides
9.3/10 - EIP Gaming
9/10 - Windows Central
9/10 - But Why Tho?
9/10 - FandomWire
9/10 - GameRant
8/10 - XboxEra
8/10 - IGN
8/10 - GameSpew
8/10 - VG247
7.9/10 - PC Gamer


==========
در مقام دفاع از خودم واقعا دموش در این حد نبود.
یکی بیاد حمایت کنه :))
 
آخرین ویرایش:
بچه های تیم واگن پشتیبانی جریان این بازی چیه ؟
چه طراحی عجیب و غریبی کار کردن .؟!!! :-?
INDIKA
درود.
من نسخه کاملش رو بازی کردم. تجربه واقعا عجیب و منحصر بفردیه.

از لحاظ داستان و نویسندگی بازی واقعا جالبیه و اگه اهل ادبیات روسیه باشی احتمالا نظرتو جلب میکنه. ولی گیم پلی یکم Jankyه و بیلدی هم که من بازی کردم مشکل استاتر داشت. البته شاید موقع انتشار نهایی با آپدیت درست شده باشه. و اینکه در نظر داشته باش بازی سر جمع 5 ساعت بیشتر طول نمیکشه.
در کل به خاطر داستان و دیالوگاش هم که شده میتونم پیشنهادش کنم. بازی عالی‌ای نیست ولی هر حسی بهش پیدا کنی، نمیتونی فراموشش کنی. :D
 
در مقام دفاع از خودم واقعا دموش در این حد نبود.
یکی بیاد حمایت کنه :))

امم، من دموش رو هم دوست داشتم. :D یه چیزی که برام جالب و عجیب بود اینه که هیچ کدوم از بخش‌های لول دیزاینی که توی دمو بود، توی بقیه بازی دیگه تکرار نمیشن. :D
 
Stellar blade 8.5

یه اعترافی کنم از روزی که بازی معرفی شد و تو جاهای مختلفی نمایش داده شد و حتی دموشم که اومد و بازی کردم خیلی نظر مثبتی رو بازی نداشتم ولی الان که بعد از ۴۰ ساعت تقریبا پلاتش کردم(یه تروفیش باگ شد وگرنه کارای پلاتش تموم شده بود) خیلی نظرم روش مثبت شده.یعنی تیم سازنده اگه یکم تجربه بازی ساختن روی کنسول را داشتن قطعا بازی نمرات بهتری میگرفت و اگه stellar blade 2 در کار باشه میتونه حتی به بالای ۹۰ هم فکر کنه.
مثلا یکی از مشکلات بازی شروع ضعیف بازی هستش .محیط اول بازی eidos 7 با اختلاف بیخود ترین و بی روح ترین محیط بازی هستش و شما هرچی تو بازی جلوتر میرید محیط ها بهتر داستان جذاب تر و باس فایت ها هیجانی تر و اپیک تر میشن.تمام بازیساز ها سعی میکنن پرولوگ بازیهاشون هیجانی باشه مثلا یه نگاه به ابتدای اسپایدرمن ۲ و مبارزه با سند من بندازید و خیلی از بازیهای بزرگ دیگه که شروع فوق العاده ای داشتن.
بازی یک سری شخصیت بکر و عالی داره که در کمال تعجب تو کل بازی فقط ۲ ۳ بار می بینیمشون و پتانسیلشون کاملا هدر میره .
پلتفرمینگ و سکوبازی بازی هم رو اعصابه و تو تاپیک بازی هم گفتم خیلی مصنوعی و خشکه و یه جاهایی اذیتت میکنه. اهنگ های بازی فوق العاده هستن ولی بعد از گذشت ۱۰ ساعت تکراری میشن ادم دوست داره به جای اینکه یه اهنگ کلامی را گوش بده مثل خیلی دیگه از بازی ها اهنگ بدون کلام داشته باشه.
در کل این نکات منفی که گفتم اصلا از ارزش بازی کم نمیکنه و اگه از سبک محبوب هک اند اسلش خوشتون میاد بی تردید برید سراغش ‌بازی اصلا سولزلایک نیست و به هیچ وجه نگران سختیش نباشید گرافیک بازی خیلی خوب و پرفرمنس هم من مد بالانس رفتم عالی بود.
طراحی لباس های بانو بهترین چیزی بوده که تا الان من تو یه بازی دیدم بالای ۴۰ ۵۰ تا لباس رنگارنگ با دقیقترین طراحی و واقعا تو این زمینه بازی فوق العاده است و کاستومایز کردن بانو یکی از کارای لذت بخش بود که ادم تو بازی انجام میده.
حس مبارزات با شمشیر و پری کردن هم واقعا عالی و ارضا کننده بود .
در اخر بازی را به همه پیشنهاد میکنم گوتی کانتندر اصلا نیست ولی از تجربه اش قطعا پشیمون نمیشید :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or