امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

mojit

کاربر سایت
May 26, 2014
61
نام
مجتبی
mortal kombat:

امتیاز:
7
اگه واقعا بخوام بگم بهترین امتیازیه که میتونم بدم. شاید 6.5 حتی معقول تر باشه. در کل عنوانیه که در سبک فایت بسیار عالیه و به نظرم از sf بسیار بهتره. کلا یه اشکالی که امثال این بازی ها دارن و تو ذوق میزنه داستانه! چیزی نیست که آدم رو درگیر کنه. شما این بازی رو میخری که فایت کنی و برای این مهم بهتره بین دوستات یه همبازی داشته باشی که رو به رو باهاش بازی کنی. در غیر این صورت این بازی اونقدرها ارزش نداره.


metal gear v:

امتیاز:
8

این حقیقتیه که متال گیر گند زد. بعد یه دهه انتظار نظر من اینه که این بازی اون چیزی نبود که منتظرش بودم. روایت بازی کل روح بازی رو گرفت. نمیدونم چرا از کات سین های زیبا و طولانی خبری نیست. در کل اوپن ورلد به درد این عنوان نمیخورد. از یه طرف قبول دارم این بازی آخرت هرچی مخفی کاریه. چون قشنگ همه متد کار دست خودته. بزن و بکش بری جلو یا بدون کوچکترین آلارمی از دشمن.

heavy rain & beyond souls:

من هوی رین رو بازی کرده بودم. از نظر من این همه گرافیک و داستان زیباش واقعا همچین گیمینگی که براش در نظر گرفتن حیف بود. بازی بیشتر جنبه سینمایی داشت و واقعا میگم اگه گیمینگی مثل la noire داشت این عنوان مثل مافیا یه بازی فوق جاودانه بود. همینطور بازی بیاند. من به هوی رین تو زمان خودش نمره 8 و به بیاند نمره 7 رو میدم. در زمان حاضر به نظرم نمره دادن بی معنی هست.


witcher 3:

من به این بازی نمره 9 میدم. شاید نمره من از حقیقت و زیبایی این بازی بیشتر باشه ولی واقعا مشخصه همچین عنوانی چقدر روش کار شده. یه مپ فوق العاده گسترده، داستانی بسیار زیبا با پایان های متفاوت. در سبک نقش آفرینی این بازی رو کاملا ترجیح میدم به عنوان مشابه خودش یعنی dragon age. ولی بر حب سلیقه کماکان به نظرم mass efffect شاهه در قیاس با این عناوین.


bloodborne:

امتیاز: 9.5

از ابتداری ps4 تا به الان عنوان قابل مقابسه با این بازی نیومده. البته نمیتونم دروغ بگم، این بازی اعصاب و روان من رو خوووورد کرد. هی مرگ پشت مرگ. میخواستم تلویزیون و دستگاه رو باهم بشکونم واقعا. بعضی اوقات پیش خودم میگفتم این کارگردان مسخره چی پیش خودش فکر کرده با این غولای آخر مرحله!!! حتی باید بگم بعضی اوقات سر و کله زدن با اون غولاش راحت تر بود به نسبت اراجیفی که جلوم بودن!! اما واقعا میگم عنوانی بسیار خوش ساخت و معتاد کنندست. بسیار تک و جدید در بین عناوین انحصاری موجود. در کل بین بازیهایی که روی ps4 پلی شدن هیچ عنوانی رو اجازه ندارم بالاتر از این بازی قرار بدم.
 

spiderkiller

Never Surrender
کاربر سایت
Jul 12, 2008
236
نام
شهریار
شاید کمی دیر باشه بخوام به این بازی امتیاز بدم اما خب مدتی نبودم. بازی MGS V:Phantom Pain رو میشه بهش عنوان ازادانه ترین گیم پلی نسل 8 رو داد. حالا به عنوان کسی که کمی نسبت به مسائل نظامی علاقه دارم عرض میکنم این بازی انقدر واقع گرایانه نسبت به تاکتیک های نظامی و برخورد ها طراحی شده که به جرعت میتونه بهترین در ژانر خودش باشه. طی سال پیش بین بازی هایی که روی کنسول انجام دادم قطعا این بازی و GTA V برای من بهترین عناوین موجود بودند. این بازی فوق العاده بنده رو درگیر کرد.
9/10
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
Beyond two souls:9/10
فوق العاده خوشم اومد از بازی.
داستان عالی:10
گرافیک نسل هشتی:10:D
موسیقی و صدا گذاری عالی:10
گیم پلی:7
متاسفانه همین بخش گیم پلی ضربه بزرگی به بازی زد.
بیوند نسبت به heavy rain از لحاظ دخالت دادن تصمیمات و کلا دخالت دادن گیمر در بطن بازی بسیار ضعیف عمل میکنه.
یعنی به نظرم بیوند یه فیلم سینمایی 12 ساعته است که البته برای گیمر تکراری نمیشه و از دیدنش لذت میبره.
امیداورم بازی بعدی کیج راه heavy rain رو در پیش بگیره نه beyond.
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
889
نام
Ali
The Order 1886

8/10

من از این بازی بسیار خوشم اومد


نکات منفی :

کات سین های زیاد

ایرادات جزئی در گیم پلی بازی


نکات مثبت :

گرافیک خیره کننده

صداگذاری خیلی خوب

تروفی های زیاد و نسبتا راحت

گان پلی متنوع و جذاب



پیشنهاد میکنم حتما بازی کنید !
 

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,349
نام
محمدرضا
ZOMBI
امتیاز :
5.4/10
میشه بگید این 0.4 این وسط چیه :D
------------------------
GTA V
مگه داریم یه بازی به این کاملی چقدر خوبه
gameplay:10/10
story:10/10
sound & music:10/10
multiplayer:10/10

total:10/10

از همه بهتر ساپورت قسمت آنلاین بازی هست بعد از سه سال از ساخت بازی دارن مودهای جدید اضافه میکنن تازه اعلام کردن تا پایان 2016 بازم موارد جدید به آنلاین اضافه میشه.
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
Doom_Cover.jpg

DOOM: 9/10
یک شوتر کلاسیک واقعی، وافادار به اصل و نصب DOOM
مبارزه های شلوغ، سریع، داشمن های مخلتف، شاتگان و کشتار Demon ها

واقعا از این بازی بسیار لذت بردم، این بازی یک DOOM به معنای واقعی اه
بازی بسیار روونه، گرافیک تکنیکی خوبی هم داره
من به جز یک مورد باگ و چند مورد افت فریم قابل توجه موردی توش ندیدم
داستان بازی هم برای سری DOOM کاملا مناسبه، کلا DOOM عنوان داستان محوری نیست
کلا id Software بعد از مدت ها با قدرت برگشت

DOOM بی شک بهترین شوتر نسل تا به امروزه
 

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
7eaf_photo_2016-05-20_21-10-08.jpg


Uncharted 4

92/100

Single Player


اول از همه با گرافیک شروع میکنم ! یه سری تکنینک های فوق العاده هنری توی بازی استفاده شده که اصلا بازیرو سنگین نمیکنه و دست سازنده برای قسمت های خاص و سنگین باز میکنه ! بیشتر تکسچر ها بازی هم Normal map فوق العاده دارن (یه تکنیکی که اون چیز برجستس ولی واقعا وقتی از بغل نگاه کنی اینطور نیست) از این مدل تو بازی خیلی دیدم که واقعا عالی کار شده و بازی رو سبک کرده بود . موشن صورت واقعا عالیه ! قشنگ مثل یه انسان واقعی میتونستی بفهمی تو ذهنه طرف چی میگذره ! گیم پلی بازی خوب کار شده ولی از پتانسیلش به خوبی استفاده نشده بود ! 90 درصد مواقع که داریم از در و دیوار بالا میرم که یه ضعفیه برای بازی واقعا ادم رو خسته میکنه! مقدار اکشن بازی هم متعادل بود و یجورایی منطقی تر از نسخه های قبلی بود !
یه ضعف دیگه بازی هم ساندترک های کمش بود به طور کلی شاید 2 یا 3 تا ساندترک درست حسابی داشت دلیلش هم این بود که از اهنگ هایی که داشتن شاید درست و در مواقع احساسی استفاده نکرده بودن چون این کار باعث میشه موسیقی تو ذهن ادم بمونه !
یکی از چیزهایی که واقعا عالی بود رابطه بین کرکتر ها بود مخصوصا نیت و النا و یه طوری اون حسی کارکتر ها بهم داشتن رو میشد کامل درک کرد !حالا در مورد داستان و اندینگ:
برخلاف حرف بسیاری دیگه این اندینگ واقعا فوق العاده بود و یه طوری معنای A Thiefs End رو از چند بعد مختلف نشون داده بودن مثل سرنوشت Avery و Tew که درواقع سرنوشت کسایی رو نشون میداد که به دنبال ثروت میرفتن و درگیر دروغ گویی و خیانت میشدن . واقعا محشر بود . یه سریا فکر میکردن چون بازی یه جوری اتمسفرش تاریک تر شده باید حتما یه کرکتری بمیره تا راضی بشن !! بچه دار شدنشون و اون اتمسفر عالی اخرش هم حرف نداشت و در نهایت یه پایان خوش و لذت بخش در ماجراجویی نیتن دریک
و در کل چیزی جز شاهکار نمیشه از ناتی داگ انتظار داشت
معیار بیشتر ایراد هام هم در مقایسه با TLOU بود

Multiplayer

85/100

مولتی پلیر بازی خوب و شدیدا فانه ولی یه طوری کمبود ایده توش وجود داره البته این نظر شخصیمه برای مثال این Side kick های مسخره! ادم میخواد بیاد با دو 2تا ادم واقعی بجنگه حالا باید با اینا هم بجنگی مسخره ترینشون هم اون Assassin هان که میان از پشت خفتت میکنن ! ولی دیگه به جز این واقعا خوبه ! تنوع لباس ها و کلاه ها و به طور کلی کاستومایز بازی عالیه !



8vfb_dark-souls-3-computer-wallpaper.jpg


DARK SOULS III


90
/100



برخلاف چیزی که باید نقد رو باید باهاش شروع کنم یعنی گیم پلی ! با داستان شروع میکنم ! شاید برای بعضیا عجیب باشه : مگه میشه ؟ دارک سولز و داستان ؟ اصلا داریم ؟ باید بهتون بگم دارک سولز و بلاد از خیلی از بازهای دیگه داستان عمیق تر و تاثیرگذاری تری دارن ! بعضیا همین بازی رو تا اخر میرن یا مثلا بلادبورن رو بدون اینکه بدونن اون باسـی که کشتنش برای چی کشتنش ! تاثیر گذار ترین صحنه و باس فایت کل عمر گیمریم باس فایت اخر بلادبورن بود! اگه واقعا باس فایت رو درک کنین و دلیلش رو بدونین میفهمین چی میگم ! گیم پلی بازی مثل همیشه عالیه و نقصی نداره ! Lore ها و NPC ها هم مثل همیشه عالین و داستان فوق العاده خودشون رو دارن . اولین ضعف بازی چندتا باس فایت ضعیف و بی منطقش هست که منطقی توی جنگیدن باهاشون وجود نداره و همینطوری میری تو شیکم طرف اما چندتاشون واقعا عالی بودن و تکنیک خاصی رو نیاز داشتن مثل : Abbys Watchers - Dancer of the Boreal Valley - Nameless King . لباس های بازی خیلی متنوع و زیاده ! اسلحه های بازی هم سعی شده هر کدوم منحصر به فرد باشن مثل بلادبورن و تا حدودی به هدفشون رسیدن ! ساندترک ها هم مثل همیشه عالی . در مورد داستان هم صحبت نمیکنم چون باید واقعا درگیر دنیای دارک سولز باشید !
به طور کلی بازی از بلادبورن کمی ضعیف تره ولی با توجه به اینکه بازی توی 1 سال ساخته شده واقعا میتونم بگم میازاکی شاهکار کرده ! 2 تا بازی فوق العاده توی 2 سال ! در مورد PVP هم به یه سری چیز ها دقت کردن: مثلا ادم الکی Backstab نمیشه و اگه بشی واقعا حقت بوده (مثلا Estus خوردی)
به طور کلی واقعا لذت بخشه
 
آخرین ویرایش:

Masta_killa

کاربر سایت
Feb 10, 2016
364
نام
Masta_killa
Dark Souls 3:9.5
نکات مثبت :گیمپلی فوق العاده و معتاد کننده، سیستم مبارزات عالی شده و این نوار آبی رنگه عمق مبارزات رو چند برابر کرده، lore و داستان جذاب مثل همیشه، گرافیک هنری فوق العاده چشم نواز، باس فایت های عالی (به جز چندتا که طراحیشون واقعا ضعیف بود) وجود زره ها و اسلحه های زیاد و آیتم های فراوان
نکات منفی :طراحی دو سه تا از باس ها افتضاحه، بعضی جاها بافت ها ضعیفن
 

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
انچارتد 4
تو گرافیک بی رقیبه و هیچ بازی حتی نزدیک بهش هم نیست .
تو گیم پلی خسته کننده هست و همش رو در و دیوار و صخره باید بپر بپر کنی . اکشن بازی نسبت به قبل به طور قابل ملاحظه کم شده .
از نظر موسیقی خوبه و مشکل خاصی نداره .
از نظر روایت داستان هم مثل سری های قبلی خوب و عالیه .
در کل به نظرم بهتر بود تراژیک تموم میشد با توجه به اینکه گفتن نسخه اخر سری بوده البته قراره دی ال سی داستانی براش بیاد شاید اونجا تراژیک شد . البته سیاستهای سونی هم هست و دل کندن از همچین فرانچایز پرسودی سخته شاید بخواد در اینده ادامش بده واسه همین راه رو باز گذاشته .
در کل با اینکه بهترین بازی نسل هشت هست ولی از انچارتد 2 و 3 و لست که مال نسل قبله از نظر گیم پلی ضعیفتره .
نمره 9 از 10
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

Nameless King

4:20
کاربر سایت
May 5, 2014
663
نام
امیرحسین
خب با تموم کردن آنچارتد 4، یه مروری بر دو نسل گذشته و لحظات خوشی که ناتی داگ برامون درست کرده بود داشتم، و گفتم بیام نمره هامم اینجا بدم:D

Uncharted Collection: اینو جدا و به صورت تفکیکی نمره میدم:D

Uncharted: Drake's Fortune
8/10
خیلی بازی خوبی بود، یه شروع عالی واسه یه سری عالی تر... داستان خوب، گیم پلی خوب، گرافیک نسبت به زمان خودش عالی، فقط یذره کوتاه بودش. به طور کلی بازی همه چیزش در سطح نسبتا بالا و با کیفیت قرار داره، فقط از پرفکشن فاصله داره.

Uncharted 2: Among Thieves
9.5/10
یعنی کلمه ی پیشرفت در این بازی خلاصه میشه:D دقیقا تمام جوانب بازی نسبت به قبل بهتر شده + گیم پلی تو نسخه اول یذزه مشکل داشت و چندان دلچسب نبود، اینجا فوق العاده شده. گرافیک فوق العاده، رَوَند بازی به شدت هیچانی تر و سریع تر و خفن تر. شخصیتای بیشتر و پیچیده تر، داستان بهتر و طولانی تر. محیطای بازی خیلی خیلی متنوع تر، فقط جنگل نیست، محیط برفی و شهری و... در کل تجربه ی بی نظیر و خاطره انگیزیه، قطعا بنظرم بهترین نسخه ی کل سری هست.

Uncharted 3: Drake's Deception
7.5/10
بسیار زیاد نا امیدکننده، متاسفانه:D فکر کنم مشکل از نسخه دومه، انقدر فوق العاده بود و پیشرفت داشت که انتظارمو به شدت بالا برده بود، ولی عملا نسخه سوم چیز خاص جدیدی برا من نداشت. یعنی بازی خیلی خوبی بود، ولی همش با نسخه دوم مقایسه میکردم و جلوش کم میوورد. حتی گیم پلیش هم بنظرم ضعیف تر از نسخه دوم بود، نمیدونم چرا دقیقا ولی اصلا با اکشن بازی حال نمیکردم:D حالا بدتر اینکه زیادی هم اکشن بود، هی میرفتی از یه محیط به محیط بعدی باید کلی آدم میکشتی، آخراش کاملا حوصلمو سر برده بود. داستان هم برام جذابیت قبل رو نداشت... در کل برا من ضعیف ترین نسخه ی کل سری، بازی خیلی خوب ولی تکراری زیر سایه نسخه قبلی خودش.

حالا از کالکشن میایم بیرون:D

Uncharted 4: A Thief's End
9/10
خدا پدر مادر بروس و نیل رو بیامرزه که اومدن بازی رو تو دستشون گرفتن و یه همچین چیزی تحویل دادن، خیلی حرفه بعد چهار نسخه اونقدر ایده و چیزای جدید تو بازی قرار بدی که مشکل اصلی نسخه قبلی (تکراری بودن) برطرف بشه، دمشون گرم:D اول از همه اینکه گانینگ بازی به شدت لذت بخش شده بود، بهترین تو کل سری، واقعا حال میکردم. دو اینکه اکشن رو کمتر کردن خدا رو شکر و از این تصمیم راضیم، اصن ذهن منو خوندن این دوتا:D سه اینکه مبارزات بازی خیلی خیلی خوب و متنوع شده بود و از حالت تکراریش در اومده بود، همه ی مراحل جوری طراحی شده بود که دیگه اصلا نمیشد همش پشت یه کاور بشینی بقیه رو بکشی، باید تکون میخوردی و جا عوض میکردی، هر مرحله کلی بالا پایین داشت و طبقه طبقه شده بود، هی اون طنابه رو میزدی میرفتی اینور اونور، ای حال میداد:D گرافیک که صد درصد بهترین چیزی که تا الان دیدم، داستان هم خیلی خوب بود، نمیگم در حد نسخه دوم برام جذابیت داشت ولی خب کاملا رضایت بخش... تنها مشکل این بود دیگه مثل قبل وقتی داری از یه صخره بالا میری و سنگ میوفته پایین و چمیدونم یکی یهویی تیر میزنه بهت یا یهو یه مشکلی پیش میاد خلاصه، جدید نیست برات، قابل پیش بینیه، دیدی این چیزا رو قبلا:D فکر میکنم اینکه سری رو تو این نسخه تموم کردن و تصمیم گرفتن دیگه ادامه ندن بهترین تصمیم بود، به قدر کافی از پتانسیل این سری استفاده شده، تو اوج گذاشتنش کنار، دمشون گرم.

حالا از آنچارتد میایم بیرون:D

The Last of Us Remastered
10/10
چی بگم من آخه در وصف این بازی؟ اصلا بازی نبودش که، زندگی بود لعنتی. قشنگ یادمه دورانی که لست آو آس رو بازی میکردم زندگی عادی و محیط اطرافم دیگه برام مهم نبود، ارتباطم قطع شده بود با دنیا برا سه روزی که اینو میرفتم، شب میخوابیدم تو فکر اینکه فردا قراره بازی رو ادامه بدم چه اتفاقی برا الی میوفته؟ جول چی میشه؟ و هزارجور داستان پردازی و سناریو سازی در ذهنم خودم!:D شاهکار از هر جهت، ولی مهم ترین چیز داستان بازی و ارتباط دوتا شخصیت اصلی یعنی جول و الی ـه، داستان این دو نفر به حدی جذاب و گیرا بود که نمیخواستم تموم بشه، دلم میخواست همینطوری ادامه پیدا کنه و باهاشون بمونم. قطعا یکی از خاطره انگیز ترین و بهترین بازیایی که تو عمرم انجام دادم. چندی از بهترین لحظات زندگیم، موقع انجام همین بازی بود... با احترام به سری آنچارتد، ولی به نظرم بهترین کار ناتی داگ با اختلاف زیادی همین TLOU هست:D


ناتی داگ دوست داشتنی، ممنونیم
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
خب این 3 الی 4 ماه مشتی بازی اومد تو دست و پکالمون گفتن اینجا یه نمره ای ول بدیم :D :
از قدیم به جدید :D:

250px-Dying_Light_cover.jpg

Dying Light

بازی بی نهایت، بی نهایت بی نهایت برای من خسته کننده و بورینگ بود! داستان و اینا که ول معطل و گیم پلی و پارکور هم شدید لش و خسته بود، پارکور نصف که چه عرض کنم، یک چهارم Mirror's Edge هم لذت بخش و روون نبود (نسخه قدیمی و اصلی ME نه جدید! ) اما خب بهرحال از گرافیک بسیار خوب و اون شب های بازی نباید گذر کرد، هرچند کلا تجربه من با این بازی از 3 ساعت بیشتر نگذشت و واقعا نتونستم تحملش کنم چون بخاطر ماهیت ترسناک بازی شبا میخواستم بازی کنم ولی بجای اینکه آدرنالین داشته باشم شدید خوابم میبرد و واقعا تحملش سخت بود

3/10

250px-Transistor_art.jpg

Transistor

واقعا در وصف این بازی خیلی سخته بخوای تو دو سطر توضیح بدی، در اولین برخورد صداگذاری و دوبلور های فوق العاده بازی هست که جلب نظر میکنه و در دومین برخوردتون با بازی فضاسازی بی عیب و نقص و نوآر بازی هست که بدجور با روح و روانتون آفتاب بالانس میزنه، Transistor یه تم سایبرپانکی جالب هم داره که برای شخص من که عاشق این دنیا و فضاش هست یه نعمته از کاراکتر بسیار زیبا و رد هر بازی و اون داستان مرموز و گیم پلی لذت بخش هم نباید گذر کرد. Transistor برای صاحبان PS4 یه تجربه واجب و اجباری هست اللخصوص اگه Bastion رو دوست داشتید.

8.5/10

250px-Uncharted_4_box_artwork.jpg

Uncharted 4: A Thief's End

خب مسلمه که اصلا و ابدا نمیشه دو این دو سطر که میخوام بنویسم از همه جای بازی و اینکه چقدر پیشرفت کرده و بهترین ادامه و بهترین پایان برای سری بوده تعریف کنم، پس بصورت خلاصه میگم که گرافیک، گیم پلی، صداگذاری، داستان، پایان بندی و کلهم الاجمعین همه چیز بازی در بالاترین سقف ممکن این صنعت و سری هست، سیستم شوتینگ بازی هم با اختلاف در کنار The Division بهترین شوتر سوم شخص این صنعت هست و باید تا اومدن Gears Of War 4 صبر بدیم و ببینم اون تو این زمینه چه صحبتی داره.

10/10

250px-Doom_Cover.jpg

Doom

خیلی خیلی سخته که 4 الی 5 سال منتظر یه همچین بازی دقیقا با همین خصوصیات باشی، بازی که این حس رو بهت میده که انگار سازنده ها در هر قدم از ساختش اول با تو مشورت کردن و بعد اون قسمت رو طراحی کردن، این بازی اولین تجربه من از سری Doom بود و چه تجربه ای هم شده، یه شوتر اول شخص سریع و خشن و Health پک دار و بسیار سخت و بی رحم! من بازی رو از اول رو Nightmare شروع کردم ولی بعد از 1 ساعت فهمیدم لقمه بس بسیار گنده تر از دهنم برداشتم و تصمیم گرفتم برای اولین تجربه و دور بازی رو Normal شروع کنم و بعد به Nightmare سوویچ کنم. بگذریم من هیچوقت از بازی های اول شخص خوب انتظار یه داستان پر و پیمون دار نداشتم و سری بازی مثل Halo واقعا یه سوپرایز برای من دوستدار داستان در بازی ها بوده در نتیجه Doom از این لحاظ اصلا نا امیدم نکرد و بلکه با گرافیک چشم نواز و اون Glory Kill های دوست داشتنیش خیلی هم بالاتر از حد انتظارم بوده. تشکر از id و Bethseda بابت این بازی ناز و دوست داشتنی

9/10

250px-Overwatch_cover_art_%28PC%29.jpg

Overwatch

خیلی جالبه اگه براتون بگم کلا 1 روز و نصفی هست بازی دست منه ولی تقریبا بیش از 10 ساعته که از بازی کردنم میگذره و ر حال حاضر Level 13 هستم و شما فکر کن برای یه ثانیه هم از تجربه اش خسته شده باشم، یکی از بالانس ترین و شاید بالانس ترین بازی مولتی پلیر رقابتی این صنعت هست و خدا میدونه چنین ساعت و روز و ماه و سال قراره ازش لذت ببرم. انتظار دیگه ای از ابر استدیو این صنعت یعنی Blizzard نمیرفت و نخواهد رفت. چقدر این کاراکتر های بازی دوست داشتنی هستند بخصوص بانو مکرمه Tracer :x :D

9.5/10
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
Uncharted 4:10/10
سلام.با دوستانی که میگن داستان بازی باید دارکتر میبود اصلا موافق نیستم،چون آنچارتد تا بوده همین بوده،اصلا داستان دارکی نداشته.و بهترین تصمیم برای پایان بازی همین بود که سازنده گرفت.
بازی برای من در سطح همون آنچارتد دو بود اگه بخوایم مقایسه کنیم این دو نسخه رو هردو برتری هایی بر هم داشتن و من به شخصه از بین آنچارتد 2 و 4 نمیتونم یکی رو برتر انتخاب کنم.
 

Deadmau5

Joel Thomas Zimmerman
کاربر سایت
Mar 12, 2014
1,360
Uncharted: Drake's Fortune 10/4
نسخه اول بازی هبچ جزابیتی نداشت برای من تقریبا بعد 3 الی 4 ساعت گزاشتمش کنار :D
Uncharted 2: Among Thieves 10/9
با نسخه دوم بازی خیلی حال کردم طراحی مراحل . صدا گذاری . شوخی های دریک همه چی عالی بود خلاصه\m/
Uncharted 3: Drake's Deception 10/6
با اینم اصلا حال نکردم مثل نسخه اول اینم بعد 2 الی 3 ساعت خستم کرد =((

درکل از نظر من فقط نسخه دوم قشنگ بود نه در حد شاهکار:D
 
  • Like
Reactions: James Bond

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر