Captain Mitchell
کاربر سایت
نویز خیلی جالبه فکر کنم تمام مشترکین احتمالا نویز دارن و هیچ ایرادی به مخابرات خدمتگزار وارد نیست
این مشکلات برای همه هست که به خاطر یوم الله 13 هست و فعلا ادامه خواهد داشت
فقط این نکته رو باید همیشه به خاطر بسپاریم
هیچ وقت حق با مشتری نیست
مشکل ایشون یا از خرابی Port هست ...
یا خط زیر زمینی ایشون مورد دار
یا فاصله ایشون با مخابرات زیاده ....
یا زمانی كه تقسیم میکردن تو خط ها رو کار های خلاف استاندارد انجام دادن ...
چون مشکل سرعت الان نیست و نبوده ... پس ربطی به یوم الله نداره ...
پیشنهاد من اینه كه برید مخابرات و یک سیمبان بیارید كه این کارها و چک کردن همچی رو انجام بده یک پولی هم بدید كه پیگیری کنه و درست کنه
گرچه ایشون پورت رو نمیتونن عوض کنن اینکار مربوط به حیطه وظیفه امور ارجاع هست