اختلال سال 95 در پورتهای UDP،سراسر کشور،بازیها و سرویسهای آنلاین- آمارگیری از کاربران

چگونه درگیر مشکل اخیر پورتهای UDP شده اید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,087
دقیقا مشکل همونیه که بچه ها گفتن از یه ساعتی به بعد اصلا مسیر عوض میشه
من الان تو بازی بودم پینگ 130 بعد برای 10 ثانیه timeout شد بعد پینگ شد 260 انگار ظهر که میشه مسیر رو سوییچ میکنن بعد دوباره 4-5 عادی میشه
 
ینی واقعا حلاله پولی که میگیرن؟ حتی ادمم حساب نمیکنن ما رو بگن از فلان ساعت تا فلان ساعت می..... تو اینترنت. وسط بازی... واقعا ینی اینقدر نفهم تشریف دارن؟ باور نکردنیه.
وقتی هر کس با هر رتبه ای میره هر خراب شده ای دانشگاه مدارک عالیه میگیره و میشه صاحب یه جایی در صورتی که بیسواد کامل هست نتیجش این میشه.

دانلود با سرعت 10-12 kb. حتی idm هم اررور تایم اوت میده. مخابرات هم اعلام خرابیشو غ فعال کرده. نتمون دچار مرگ تدریجی شده. کم کم خداحافظی با بازیهای انلاین...
 
آخرین ویرایش:
فاع



k

بابا چه وضشه؟ بیچارمون کردن. !

یه جلسه دیگه نیازه. ظاهرا این اتفاق شده


____________مسول شنونده____________
حرف های ما -----> (^_^) -------> left side :|
 
8bo2rin9biqn1pzc9wm8.jpg
 
مخابرات امروز سرعت دانلود 5 کیلوبایت یه فایل 20 مگی گذاشتم زده 1 ساعت طول میکشه / پینگ روی 800 بود الان گرفتم شده 490 کلا الان فقط وایمکس ایرانسل خوبه دوستام 2 تاشون دارند درسته پینگش همیشه 250 اینطوراست اما مثل مخابرات پکیده نیست میشه بازی کرد

ji0xl4k2y20i3vicndxy.png
 
0psnui4laaz6vdv70m3v.jpg


فقط نمیشه بازی کرد ...... خیلی لگ داره توی بازی ها مثلا wildstar و ....................
با پارس آنلاین و wimax هم کلا قطع شده /:) ......
اینم مخابراته ، سرعت دانلود هم 1100 :d:d:d ................. قبلا بهتر بود ولی :>
 
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=676ms TTL=43
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=674ms TTL=43

Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss)
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 674ms, Maximum = 676ms, Average = 675ms

اینم از مخابرات مازندران

- - -ویرایش - - -


Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=676ms TTL=43
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=674ms TTL=43

Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss)
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 674ms, Maximum = 676ms, Average = 675ms

اینم از مخابرات مازندران
 
14 تیر 1393
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تخلف در فروش پهنای باند بیش از حد مجاز از سوی شرکت مخابرات ایران در ۱۰ استان خبر داد.

به گزارش فارس معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تخلف در فروش پهنای باند بیش از حد مجاز از سوی شرکت مخابرات ایران در ۱۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، فارس، کردستان، گیلان و مازندران خبر داد.

حسن رضوانی با اشاره به نظارت مستمر رگولاتوری بر عملکرد و کیفیت سرویس ارائه شده از سوی اپراتورها گفت: بررسی و ارزیابی های انجام شده از وضعیت و تناسب پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی نشان می‌دهد در این ۱۰ استان فروش پهنای باند اینترنت شرکت مخابرات ایران بیش از حد مجاز بوده و این موضوع کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را در این استانها در پی داشته است.

وی در تشریح اقدامات رگولاتوری در این خصوص اظهار کرد: در این زمینه تذکر و اخطارهای لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند شرکت‌های مخابرات استانی داده شده است و این شرکت ها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان به مشتریان، در حال پیگیری ارتقاء پهنای باند و بهبود کیفیت سرویس خود هستند.رضوانی افزود: شرکت های مخابرات استانی موظفند ضمن ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس ارائه شده، خسارت ایجاد شده برای مشترکین فعلی را مطابق توافقنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در باره پاسخگویی به نیاز متقاضیان سرویس‌های اینترنت پرسرعت در این استانها تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی پهنای باند شرکت مخابرات ایران در استانهای نام برده شده، به متقاضیان توصیه می شود تا زمان رفع مشکلات موجود و افزایش کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران و اعلام رسمی رفع مشکل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از خدمات سایر دارندگان پروانه در این استانها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: نامناسب بودن شرایط، دراختیار نداشتن امکانات لازم جهت ارائه خدمات به متقاضیان جدید و ادامه فروش خدمات به بهانه عدم همکاری سایر شرکتها با شرکت مخابرات ایران قابل قبول نبوده و شرکتهای مخابرات استانی می بایست پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشتری جدید اقدام کنند.

اصفهان کو پ ...
دوستانی که اینجا پینگ میزارن میگن ا چرا پینگم رفته رو 300 برن خدا رو شکر کنن مثل من براشون آرزو نشه همین پینگ :| .
 
آخرین ویرایش:
این پینگ دیشب تو بازیمه کلیک میکردم تیر بزنه با تاخیر 1 ثانیه ای انجام میشد بعد اون یارو از سنگاپور با پینگ 5 بازی میکنه ما به اولین سرور مون پینگمون بالای 50 هست بعد میاین میگین فحش ندین به این مسئولان.
vqx7693kwqtqcjpnu7hh.jpg


اینم پینگ الانمه اصلا نمیشه پیج باز کرد
4266rdsb9xpmzgvnh4v3.jpg


مخابرات تهران 2020 هم که کلا ترکیده اصلا نمیتونم برم تو صف انتظار (حالاانگا اگه اپراتور هم جوابمو بده مشکل حل میشه :-&)
من که هر ثانیه با این پینگ به تمام باعث بانی این پینگ فحش و لعنت میدم تمام این جلسات و جنگولک بازی ها هم سر این بود که یه مدت سرمونو گرم کنن تا آتیشمون بخوابه
:-&:-&حالم از این مملکت دیگه بهم میخوره :-&:-&
 
مسخره بازیه که میگن به مسئولان فحش ندین خب یکی نیست بگه پس چطوری خودمون رو خالی کنیم ؟ :-/
اگر این کار رو هم نکنیم دیگه باید بمیریم
مخابرات اصفهان ی ابتکار عمل واسه اینکه کمتر فوش بخوره تو سامانه 2020 انجام داده ... تاز میزنی که بره برا اپراتور میگه لطفا سوال خود را مطرح کنید سپس کلید ستاره رو بزنید ... ینی ملت رو درحد گاگول فرض کردن :| نمیگن یکی مشکل داره سوال نداره ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or