اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,279
نام
علیرضا
چقدر ادم باید ریاکار و مزور باشه که 1 سال گیم پس رو از قبل گرفته باشه اونم فقط برای بازی که قرار بوده مثلا دسامبر بیاد حالا چون تاخیر خورده میگه اشتراکش رو لغو میکنه. چطور به عقلشون نرسیده بوده که هر وقت بازی اومد اشتراکم رو میخرم؟ یعنی 1 سال کامل اشتراک میخرم برای 2 تا بازی که قرار بوده بیان حالا چون نمیان اشتراکم رو لغو میکنم. اخه ادم مزور شما که گیم پس رو فقط برای استارفیلد مثلا خریده بودی میتونی بگی تو این مدت دقیقا چه استفاده ای میکردی؟ :D ایا منطقی هست که من 1 ساله بخرم فقط برای 2 بازی ولی تا اومدنش هیچ استفاده ای از گیم پس نداشته باشم؟ چطور تا الان به مغزت نرسیده بود که هر وقت استارفیلد اومد میرم گیم پس میخرم اینطوری هزینه هم کمتر میدم؟ با قاطعیت میشه گفت که این مساله هیچ ربطی به بی ارزش بودن یا بی محتوا بودن گیم پس نداره بلکه برمیگرده به انتخاب و تصور غلطی که اون افراد داشتند.
قطعا تا الان هیچ سرویسی وجود نداره که مثل گیم پس بتونه تو هر سنی هر سلیقه ای رو پوشش بده. قطعا وجود نداره.
تازه اگه به قیمت حساب کنیم اگه برا همین دو تا میخواست ۲ ضربدر ۶۰ میشه ۱۲۰ دلار هم قیمت یه گیم پس تازه ۶۰ دلار هم که کمتر از ۱۸۰ دلار‌گیم پس آلتیمیت میدی


اونوقت اینا مثلا اقتصاد دانن خو مخ اقتصادی داشته باش کوکا🤑
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
Former Xbox Vice President Worried Game Pass Could Hurt The Industry



-اد فرایز معاون سابق بخش xbox : با توجه به تاثیری که اسپاتیفای در صنعت موسیقی گذاشت و درآمد صنعت رو به نصف کاهش داد نگران هست که همین اتفاق به وسیله gamepass رخ بدهد ، و مردم همانطور که تمایل به خرید موسیقی ندارند . همین رفتار را در مورد game در پیش بگیرند.
-همچنین به عنوان مثال اشاره میکنه که دیده چطور کسب‌کارهای نرم افزارهای آموزشی در دهه 90 و صنعت game در دهه 80 خودشان را نابود کرده اند. بازارها شکننده تر ازاین هستند که مردم فکر می‌کنند.
- اشاره میکنه که از بعنوان مصرف کننده گیم پس رو دستداره و معامله عالی برای مصرف کننده میدونه البته بهترین معامله برای مشتری لزوما بهترین معامله برای صنعت نیست.
-در مورد اسپاتیفای اضافه میکنه اگر شما یه موزیسین باشید به علت گستردگی و محبوبیت این برنامه مجبورید آهنگتون رو در اسپاتیفای عرضه کنید ، البته game pass از این نظر هنوز بسار کوچک هست. روزانه بیش از 200 بازی در استیم و بیشتر از این تعداد برای موبایل منتشر می شود.


پی نوشت : vgc هم خبر رو پوشش داده با این تفاوت که برخی از ادعاهای آقای فرایز رو مورد بررسی قرارداده که خوندش پیشنهاد میشه

Former Xbox exec says he’s ‘scared’ of Game Pass’s potential impact | VGC


- تیم اینگهام سردبیر Music Business Worldwide, در مورد تاثیر اسپاتیفای در صنعت میگه در کل بسار سودمند بوده.

-سردبیر Music Business Worldwide افزود اسپاتیفای ارزش بازار موسیقی را به نصف کاهش نداد که دانلود غیر قانونی این کار را کرد.

اسپاتیفای و تکنولوژی ابری مبتنی بر آن ، در حقیقت راه ارزانتر ، راحتر و پولی جایگزین نسخه غیر قانونی برای طرفداران موسیقی فراهم کرده است.

و زمانی که مشتریها با این سرویس احساس راحتی کردن ، افزایش فروش صدها میلیون حق اشتراک ماهانه را رقم زدند ، در حالی که نسخه غیر قانونی آنی به راحتی در دسترس بود.

-همچنین اشاره میکنه که طبق گزارش IFPI از سال 2011 که اسپاتیفای اومد تا سال 2021 صنعت موسیقی ضبط شده به میزان 73% رشد داشته و از 15 میلیارد دلار به حدود 26 میلیارد دلار رسیده است.

--------------------------------------------------

در ضمن ساتیا نادلا گفته افرادی که مشترک game pass هستند تقریبا 40% تعداد بازیهای بیشتری رو انجام می دهند و 50% بیشتر هزینه میکنند نسبت افراد غیر مشترک.

Xbox Series X/S are Microsoft’s ‘fastest selling consoles ever’ | VGC







After Years Of Hype, The Xbox Game Pass Burnout Is Here
 
آخرین ویرایش:

♥aditore♥

کاربر سایت
Feb 13, 2012
428
نام
مسعود
Former Xbox Vice President Worried Game Pass Could Hurt The Industry



-اد فرایز معاون سابق بخش xbox : با توجه به تاثیری که اسپاتیفای در صنعت موسیقی گذاشت و درآمد صنعت رو به نصف کاهش داد نگران هست که همین اتفاق به وسیله gamepass رخ بدهد ، و مردم همانطور که تمایل به خرید موسیقی ندارند . همین رفتار را در مورد game در پیش بگیرند.
-همچنین به عنوان مثال اشاره میکنه که دیده چطور کسب‌کارهای نرم افزارهای آموزشی در دهه 90 و صنعت game در دهه 80 خودشان را نابود کرده اند. بازارها شکننده تر ازاین هستند که مردم فکر می‌کنند.
- اشاره میکنه که از بعنوان مصرف کننده گیم پس رو دستداره و معامله عالی برای مصرف کننده میدونه البته بهترین معامله برای مشتری لزوما بهترین معامله برای صنعت نیست.
-در مورد اسپاتیفای اضافه میکنه اگر شما یه موزیسین باشید به علت گستردگی و محبوبیت این برنامه مجبورید آهنگتون رو در اسپاتیفای عرضه کنید ، البته game pass از این نظر هنوز بسار کوچک هست. روزانه بیش از 200 بازی در استیم و بیشتر از این تعداد برای موبایل منتشر می شود.

پی نوشت : vgc هم خبر رو پوشش داده با این تفاوت که برخی از ادعاهای آقای فرایز رو مورد بررسی قرارداده که خوندش پیشنهاد میشه

- تیم اینگهام سردبیر Music Business Worldwide, در مورد تاثیر اسپاتیفای در صنعت میگه در کل بسار سودمند بوده.


Former Xbox exec says he’s ‘scared’ of Game Pass’s potential impact | VGC


After Years Of Hype, The Xbox Game Pass Burnout Is Here
البته ایشون 2 سال مشاور پروژه Ouya بودن که بدترین کنسول تاریخ بود ))
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
Former Xbox Vice President Worried Game Pass Could Hurt The Industry



-اد فرایز معاون سابق بخش xbox : با توجه به تاثیری که اسپاتیفای در صنعت موسیقی گذاشت و درآمد صنعت رو به نصف کاهش داد نگران هست که همین اتفاق به وسیله gamepass رخ بدهد ، و مردم همانطور که تمایل به خرید موسیقی ندارند . همین رفتار را در مورد game در پیش بگیرند.
-همچنین به عنوان مثال اشاره میکنه که دیده چطور کسب‌کارهای نرم افزارهای آموزشی در دهه 90 و صنعت game در دهه 80 خودشان را نابود کرده اند. بازارها شکننده تر ازاین هستند که مردم فکر می‌کنند.
- اشاره میکنه که از بعنوان مصرف کننده گیم پس رو دستداره و معامله عالی برای مصرف کننده میدونه البته بهترین معامله برای مشتری لزوما بهترین معامله برای صنعت نیست.
-در مورد اسپاتیفای اضافه میکنه اگر شما یه موزیسین باشید به علت گستردگی و محبوبیت این برنامه مجبورید آهنگتون رو در اسپاتیفای عرضه کنید ، البته game pass از این نظر هنوز بسار کوچک هست. روزانه بیش از 200 بازی در استیم و بیشتر از این تعداد برای موبایل منتشر می شود.


پی نوشت : vgc هم خبر رو پوشش داده با این تفاوت که برخی از ادعاهای آقای فرایز رو مورد بررسی قرارداده که خوندش پیشنهاد میشه

Former Xbox exec says he’s ‘scared’ of Game Pass’s potential impact | VGC


- تیم اینگهام سردبیر Music Business Worldwide, در مورد تاثیر اسپاتیفای در صنعت میگه در کل بسار سودمند بوده.

-سردبیر Music Business Worldwide افزود اسپاتیفای ارزش بازار موسیقی را به نصف کاهش نداد که دانلود غیر قانونی این کار را کرد.

اسپاتیفای و تکنولوژی ابری مبتنی بر آن ، در حقیقت راه ارزانتر ، راحتر و پولی جایگزین نسخه غیر قانونی برای طرفداران موسیقی فراهم کرده است.

و زمانی که مشتریها با این سرویس احساس راحتی کردن ، افزایش فروش صدها میلیون حق اشتراک ماهانه را رقم زدند ، در حالی که نسخه غیر قانونی آنی به راحتی در دسترس بود.

-همچنین اشاره میکنه که طبق گزارش IFPI از سال 2011 که اسپاتیفای اومد تا سال 2021 صنعت موسیقی ضبط شده به میزان 73% رشد داشته و از 15 میلیارد دلار به حدود 26 میلیارد دلار رسیده است.

--------------------------------------------------

در ضمن ساتیا نادلا گفته افرادی که مشترک game pass هستند تقریبا 40% تعداد بازیهای بیشتری رو انجام می دهند و 50% بیشتر هزینه میکنند نسبت افراد غیر مشترک.

Xbox Series X/S are Microsoft’s ‘fastest selling consoles ever’ | VGC







After Years Of Hype, The Xbox Game Pass Burnout Is Here
پس بنظر من سرویس های اشتراکی رو حذف کنن و قیمت بازی ها رو بکنن ۱۵۰ دلار تا درآمد صنعت دو برابر بشه.
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
Former Xbox Vice President Worried Game Pass Could Hurt The Industry



-اد فرایز معاون سابق بخش xbox : با توجه به تاثیری که اسپاتیفای در صنعت موسیقی گذاشت و درآمد صنعت رو به نصف کاهش داد نگران هست که همین اتفاق به وسیله gamepass رخ بدهد ، و مردم همانطور که تمایل به خرید موسیقی ندارند . همین رفتار را در مورد game در پیش بگیرند.
-همچنین به عنوان مثال اشاره میکنه که دیده چطور کسب‌کارهای نرم افزارهای آموزشی در دهه 90 و صنعت game در دهه 80 خودشان را نابود کرده اند. بازارها شکننده تر ازاین هستند که مردم فکر می‌کنند.
- اشاره میکنه که از بعنوان مصرف کننده گیم پس رو دستداره و معامله عالی برای مصرف کننده میدونه البته بهترین معامله برای مشتری لزوما بهترین معامله برای صنعت نیست.
-در مورد اسپاتیفای اضافه میکنه اگر شما یه موزیسین باشید به علت گستردگی و محبوبیت این برنامه مجبورید آهنگتون رو در اسپاتیفای عرضه کنید ، البته game pass از این نظر هنوز بسار کوچک هست. روزانه بیش از 200 بازی در استیم و بیشتر از این تعداد برای موبایل منتشر می شود.


پی نوشت : vgc هم خبر رو پوشش داده با این تفاوت که برخی از ادعاهای آقای فرایز رو مورد بررسی قرارداده که خوندش پیشنهاد میشه

Former Xbox exec says he’s ‘scared’ of Game Pass’s potential impact | VGC


- تیم اینگهام سردبیر Music Business Worldwide, در مورد تاثیر اسپاتیفای در صنعت میگه در کل بسار سودمند بوده.

-سردبیر Music Business Worldwide افزود اسپاتیفای ارزش بازار موسیقی را به نصف کاهش نداد که دانلود غیر قانونی این کار را کرد.

اسپاتیفای و تکنولوژی ابری مبتنی بر آن ، در حقیقت راه ارزانتر ، راحتر و پولی جایگزین نسخه غیر قانونی برای طرفداران موسیقی فراهم کرده است.

و زمانی که مشتریها با این سرویس احساس راحتی کردن ، افزایش فروش صدها میلیون حق اشتراک ماهانه را رقم زدند ، در حالی که نسخه غیر قانونی آنی به راحتی در دسترس بود.

-همچنین اشاره میکنه که طبق گزارش IFPI از سال 2011 که اسپاتیفای اومد تا سال 2021 صنعت موسیقی ضبط شده به میزان 73% رشد داشته و از 15 میلیارد دلار به حدود 26 میلیارد دلار رسیده است.

--------------------------------------------------

در ضمن ساتیا نادلا گفته افرادی که مشترک game pass هستند تقریبا 40% تعداد بازیهای بیشتری رو انجام می دهند و 50% بیشتر هزینه میکنند نسبت افراد غیر مشترک.

Xbox Series X/S are Microsoft’s ‘fastest selling consoles ever’ | VGC







After Years Of Hype, The Xbox Game Pass Burnout Is Here

البته اد فریز برای خودش اسطوره‌ای هست و بدون ایشون هیلو و خرید بانجی، خرید ریر و خیلی از بازی های دیگه اصلا شدنی نبود...


اما... خب حرفش رو در مورد گیم پس خیلی قبول ندارم. نمونه اش صنعت سینما که با ورود استریمینگ درآمد اش بسیار افزایش داشته. از اون طرف کنسول و PC تنها یک بخش از بازار هستن. بازی های سرویس محور هم هست. خلاصه این قدر صفر و یکی نیست ماجرا.
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
البته اد فریز برای خودش اسطوره‌ای هست و بدون ایشون هیلو و خرید بانجی، خرید ریز و خیلی از بازی های دیگه اصلا شدنی نبود...


اما... خب حرفش رو در مورد گیم پس خیلی قبول ندارم. نمونه اش صنعت سینما که با ورود استریمینگ درآمد اش بسیار افزایش داشته. از اون طرف کنسول و PC تنها یک بخش از بازار هستن. بازی های سرویس محور هم هست. خلاصه این قدر صفر و یکی نیست ماجرا.
صنعت سینما که با ورود استریمینگ درآمد اش بسیار افزایش داشته ؟؟
کی گفته افزایش پیدا کرده ؟
این مدت شرکت ها با توهم سرویس های اشتراکی , میلیارد ها دلار برای ساخت بی شمار فیلم و سریال سرمایه گذاری کردن و چند برابر ضرر کردن , امیدوار بودن صد ها میلیون مشترک برسن
با سقوط netflix حباب استریم فیلم /سریال ترکید
در حدی که netflix می خواد فیلم هاش 45 روز انحصاری سینما کنه
Bloomberg's Lucas Shaw reported on Sunday that Netflix is considering releasing some movies in theaters this year with an exclusive theatrical window of 45 days
Netflix reportedly plans to keep some movies in theaters for longer before streaming, including its upcoming 'Knives Out' sequel
اد فریز هم در مورد امروز صحبت نمی کنه در واقع داره حرف های مدیران مایکروسافت در جلسات , بعد از چند سال به صورت عمومی اعلام می کنه
قطعا در جلساتی که اد فریز حضور داشته مدیران انتظار تبدیل شدن به اسپاتیفای دنیای گیم داشتن
دقیقا مثل اسپاتیفای که با سرویس ابری کل بازار سنتی و خرید موسیقی نابود کرد و عملا مونوپلی کامل شد
مدیران مایکروسافت هم انتظار داشتن با سرویس ابری کل بازار سنتی و خرید بازی نابود کنن و عملا مونوپلی بشه
فعلا که اتفاق نیافتاده
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
صنعت سینما که با ورود استریمینگ درآمد اش بسیار افزایش داشته ؟؟
کی گفته افزایش پیدا کرده ؟
این مدت شرکت ها با توهم سرویس های اشتراکی , میلیارد ها دلار برای ساخت بی شمار فیلم و سریال سرمایه گذاری کردن و چند برابر ضرر کردن , امیدوار بودن صد ها میلیون مشترک برسن
با سقوط netflix حباب استریم فیلم /سریال ترکید
در حدی که netflix می خواد فیلم هاش 45 روز انحصاری سینما کنه
Bloomberg's Lucas Shaw reported on Sunday that Netflix is considering releasing some movies in theaters this year with an exclusive theatrical window of 45 days
Netflix reportedly plans to keep some movies in theaters for longer before streaming, including its upcoming 'Knives Out' sequel
اد فریز هم در مورد امروز صحبت نمی کنه در واقع داره حرف های مدیران مایکروسافت در جلسات , بعد از چند سال به صورت عمومی اعلام می کنه
قطعا در جلساتی که اد فریز حضور داشته مدیران انتظار تبدیل شدن به اسپاتیفای دنیای گیم داشتن
دقیقا مثل اسپاتیفای که با سرویس ابری کل بازار سنتی و خرید موسیقی نابود کرد و عملا مونوپلی کامل شد
مدیران مایکروسافت هم انتظار داشتن با سرویس ابری کل بازار سنتی و خرید بازی نابود کنن و عملا مونوپلی بشه
فعلا که اتفاق نیافتاده
در مورد اسپاتیفای اظهارات ایشون درست نبود ، vgc این ادعاها رو بررسی کرده ، ترجمش صفحه قبل گذاشتم.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
در مورد اسپاتیفای اظهارات ایشون درست نبود ، vgc این ادعاها رو بررسی کرده ، ترجمش صفحه قبل گذاشتم.

1653413701026.png
1653413867289.png

این افزایش درامد فقط به خاطر افزایش درامد spotify
بدون spotify درامد 2021 صنعت موسیقی دقیقا مشابه 2011 حدود 16 میلیارد دلار
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
تا قبل از اینکه صنعت گیم نابود بشه، صحبت یکی از ناشرهای کوچیک (به نام No More Robots) رو ببینیم که امروز توضیح داد گیم پس چقدر به سازنده ها از لحاظ امنیت و برگشت مالی کمک میکنه:

گیم پس ؟ :-?? منظورش پول مایکروسافت که هزینه ساخت بازی پرداخت می کنه
عجیبه تمام بازیساز ها مدافع گیم پس صرفا پول داشتن مایکروسافت تحسین می کنن 8->
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Arshiixx

♥aditore♥

کاربر سایت
Feb 13, 2012
428
نام
مسعود
گیم پس ؟ :-?? منظورش پول مایکروسافت که هزینه ساخت بازی پرداخت می کنه
عجیبه تمام بازیساز ها مدافع گیم پس صرفا پول داشتن مایکروسافت تحسین می کنن 8->
با این toxic بودن فقط باعث خنده فروم میشی یکم استراحت کن
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
تا قبل از اینکه صنعت گیم نابود بشه، صحبت یکی از ناشرهای کوچیک (به نام No More Robots) رو ببینیم که امروز توضیح داد گیم پس چقدر به سازنده ها از لحاظ امنیت و برگشت مالی کمک میکنه:

آیا ایشون به اندازه کوروش کبیر درک و فهم داره؟
میتونه چهار تا اسکرین شات جور کنه یا نه؟
پس حرفش اشتباهه!
 
آخرین ویرایش:

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
2,059
نام
علیرضا
گیم پس ؟ :-?? منظورش پول مایکروسافت که هزینه ساخت بازی پرداخت می کنه
عجیبه تمام بازیساز ها مدافع گیم پس صرفا پول داشتن مایکروسافت تحسین می کنن 8->
حمایت مالی که خب مهم نیست تو هر صنعتی کلا اینطوری میگن که ریا نشه.
اسپنسر شخصا مدیر استودیو هایی که بازی رو گیمپس دارنو میره ماچ میکنه و خب نمیشه تو جمع تحسینش کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر