اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
Phil Spencer: We were a little bit later than the competition, because we were waiting for some specific AMD technology in our chip. We were a little bit behind where they were, where Sony was, in terms of building units. That decision to hold for a FULL IMPLEMENTATION of AMD’s RDNA 2 technologies

That's why launch games are not that optimized for XSX obviously and that's why we see a few games run better on PS5, not all games though and not everywhere.

Since Launch games are buggy and unoptimized anyway, I think it's great tradeoff, since we are going to have those consoles for at least 7 years



اینم مصاحبه چند دقیقه پیش فیل اسپانسر با سایت The Verge داره میگه مشکل بازیهای مولتی پلتفرم (که براش شاهنامه اینجا نوشتن) داره میگه که برنامشون از سونی عقب تر بوده به این دلیل که تکنولوژی خاصی با AMD طراحی کردن و مخصوصا برای اجرای فناوری کامل RDNA 2 که طراحی و اجراش زمان برده و طولانی شده و البته میگه برای طول عمر هفت سال کنسولها که چند تا بازی لانچ به همچین مشکلی خوردن مشکل ساز نیست

View attachment 182677

Xbox chief: the best argument against the Xbox Series S was Sony
واقعن هم شاهنامه واسش نوشتن. نکته جالب اینجاست که بعضی ها به نوعی توقع داشتن مایکروسافت عرضه کنسولش که میلیون ها دلار براش برنامه ریزی شده رو عقب بندازه تا دو تا زباله ساز بتونن بازیهاشون رو اوپتیمایز کنن!
ماهم به جای اینکه یقه این زباله سازها رو بگیریم و ازشون بپرسیم چرا برای زبالت یه تاخیر یکی دوماهه نزدی تا بتونی بهینش کنی (مثل 90 درصد از دولوپرهای دیگه که بازیهاشون تاخیر خورد)، چسبیدیم به مایکروسافت که چرا وایسادی تا آخرین تکنولوژی رو در کنسولت فراهم کنی!
جالب اینجاست سازنده بازی کثافت (dirt:D) با پررویی تمام میگه ما ددلاین داشتیم و وقت نکردیم دو نسخه مختلف کنسولی رو باهم مقایسه کنیم!! یعنی مقایسه ای که یوزرها در عرض نیم ساعت انجام دادن و کل نت رو باهاش پر کردن، اینها وقت نداشتن قبل از عرضه بازیشون انجام بدن و متوجه اختلاف بشن! کامان

دلیل اینکه میگم فرست پارتیا رو نمیشه قیاس کرد اینه.این تنها بازی نیست مثلا هورایزن و بازیهای داود قفس هم همینطوره. ولی موتورهای ماکرو الان برا pc بهینه شدن تفاوت اولترا تا low واضحه.
یکی از دلایلی که الان هیلو اینجوری شده و در مقابل هیلو 4 رو گرافیکشو میزارین همینه. هیلو 4 رو یه موتور انحصاری بوده. اینا خیلی فرق ایجاد میکنه + شما وقتی رو یه پلتفرم بازی میده تو یه بازه 4-5 ساله نهایت استفاده رو میکنی
ولی رو یه بازه 4-5 ساله قراره برا سه تا پلتفرم بازی بدی که ایکس هست اس هست و pc فرق داره. اینا یه مجموعه ای از دلایله.
در کنارشش یکسری از ویژگیها بهبود فریم میدن و کاهش کیفیت تکسچر مثل vrs
بله. همیشه نمیشه فرست پارتی هارو باهم قیاس کرد. ولی در بعضی از ژانرها مثل ریسینگ که در خیلی از مدلها از یک منبع مشخص استفاده میشه، میتونیم مقایسه رو انجام بدیم. از طرفی وقتی تو یک بازی انحصاری از رزولوشن بالا و نورپردازی و دیگر تکنیک های بصری به خوبی استفاده بشه، اون بازی رو تبدیل به بنچمارک برای ژانر خودش میکنه که میتونه با بقیه رقبا تو همون ژانر مقایسه بشه. فرض کنید cod و بتلفید هرکدوم انحصاری یک کنسول بودن، این دو رو میشه با جزییات زیاد باهم مقایسه کرد و اختلاف بصری رو متوجه شد. و در نهایت میشه اینطوری نتیجه گیری کرد که کدوم کنسول قویتر هست. امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
اسپنسر مصاحبه ای که با ورج داشته (بالا دوستان لبنکشو گذاشتن) در مورد xcloud هم گفته که تا ۱۲ ماه اینده از اپ ایکس باکس برای tv هم رونمایی میشه..یعنی مثل نتفلیکس فقط با اپ میشه به بازی ها دسترسی داشت...البته اول روی اندروید و ios سدویس xcloud را اندازی میشه بعد tv.

 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
واقعن هم شاهنامه واسش نوشتن. نکته جالب اینجاست که بعضی ها به نوعی توقع داشتن مایکروسافت عرضه کنسولش که میلیون ها دلار براش برنامه ریزی شده رو عقب بندازه تا دو تا زباله ساز بتونن بازیهاشون رو اوپتیمایز کنن!
ماهم به جای اینکه یقه این زباله سازها رو بگیریم و ازشون بپرسیم چرا برای زبالت یه تاخیر یکی دوماهه نزدی تا بتونی بهینش کنی (مثل 90 درصد از دولوپرهای دیگه که بازیهاشون تاخیر خورد)، چسبیدیم به مایکروسافت که چرا وایسادی تا آخرین تکنولوژی رو در کنسولت فراهم کنی!
جالب اینجاست سازنده بازی کثافت (dirt:D) با پررویی تمام میگه ما ددلاین داشتیم و وقت نکردیم دو نسخه مختلف کنسولی رو باهم مقایسه کنیم!! یعنی مقایسه ای که یوزرها در عرض نیم ساعت انجام دادن و کل نت رو باهاش پر کردن، اینها وقت نداشتن قبل از عرضه بازیشون انجام بدن و متوجه اختلاف بشن! کامان


بله. همیشه نمیشه فرست پارتی هارو باهم قیاس کرد. ولی در بعضی از ژانرها مثل ریسینگ که در خیلی از مدلها از یک منبع مشخص استفاده میشه، میتونیم مقایسه رو انجام بدیم. از طرفی وقتی تو یک بازی انحصاری از رزولوشن بالا و نورپردازی و دیگر تکنیک های بصری به خوبی استفاده بشه، اون بازی رو تبدیل به بنچمارک برای ژانر خودش میکنه که میتونه با بقیه رقبا تو همون ژانر مقایسه بشه. فرض کنید cod و بتلفید هرکدوم انحصاری یک کنسول بودن، این دو رو میشه با جزییات زیاد باهم مقایسه کرد و اختلاف بصری رو متوجه شد. و در نهایت میشه اینطوری نتیجه گیری کرد که کدوم کنسول قویتر هست. امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.
اینکه عرضه کنسولی بدین شکل اشتباه بوده که بوده.
ایکس باکس با تبلیغ قویترین کنسول اومده و تو لانچم عنوان خاصی نداشته وقتی این اتفاقم افتاده قشنگ ترول شد.سازنده بازی نمیتونه برنامه خودشو با کنسولا هماهنگ کنه. اونا تاریخ ریلیز برا تعطیلات زدن و این تایم مهمیه برا بازیای بزرگ.
یوبی نمیتونه بزرگترین ایپیش رو بفرسته تو سه ماه اول سال بده.اون ساخته شده برا تعطیلات.مقصر این ماجرا به هرشکل حالا بخاطر کرونا هم باشه ماکرو هست تا سازنده.چون دوکیت دیر رسیده.
اگه دوکیت ژوئن اماده شده باشه بازیا تو سپتامبر گلد شدن.3 ماه زمان معلومه کممه
________________
بازم نمیشه دقیق گفت.بازی اکس باکس pc طور ساخته میشه برخلاف ps
تو اکس تنظیمات معنا داره وقتی فورزا اولترا pc رو میزاری کنار xonex .تفاوت واضحه
دو تصویر دث رو گذاشتم تفاوت نسخه کنسولی و pc کمه.
زمانساخت بازی ایکس و ps یکسانه ولی رو اکس سه تا پلتفرم هست و رو ps یه پلتفرم. تو اینجا بحث قدرت نیست فقط. بحث وقت و تعداد پلتفرم هم مطرحه.و بهینه سازی اینا متفاوته.
ساخت شوکیس گرافیکی برا ایکس سخت تره به خاطر سه پلتفرمه بودن.
حالا تفاوت بازیا و عوامل مختلف که دیگه یه دنیایی از متغیراست
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
خب اسپنسر تایید کرد که خط تولید سری ایکس و اس از اواخر تابستون تازه شروع شده که دلیلش هم این بوده که منتظر یک تکنولوژی خاص از AMD بودند.پس میشه فهمید دلیل این همه مشکلات در بازی های لانچ را.

Patel asked Spencer outright about the manufacturing process, discussing the need to ship lots of hardware and asking about the decision making behind figuring out when a console is ready to go. Spencer went on to detail the process, explaining that Microsoft began manufacturing late in the summer. Spencer stated that this was in fact later than the competition in the console world, primarily because the Xbox team was waiting for specific AMD technology for the console's chip. This in turn led to Microsoft running behind Sony in terms of building units.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
خب اسپنسر تایید کرد که خط تولید سری ایکس و اس از اواخر تابستون تازه شروع شده که دلیلش هم این بوده که منتظر یک تکنولوژی خاص از AMD بودند.پس میشه فهمید دلیل این همه مشکلات در بازی های لانچ را.
182843
Jan 2020
1606290644955.png

March 17, 2020
182845
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
یس باز شروع کردن به دروغگو خطاب کردن اسپنسر :D

اقا شما به نسخه اولیه و ثانویه و ... یک سخت افزار برای تست اعتقاد نداری؟ وگرنه که توی مارچ هم سری ایکس دادن به دیجیتال فاندری تا ظاهر و یکم از کوییک رزیوم رو تحلیل کنه...
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
یس باز شروع کردن به دروغگو خطاب کردن اسپنسر :D

اقا شما به نسخه اولیه و ثانویه و ... یک سخت افزار برای تست اعتقاد نداری؟ وگرنه که توی مارچ هم سری ایکس دادن به دیجیتال فاندری تا ظاهر و یکم از کوییک رزیوم رو تحلیل کنه...

یعنی انرژی که دو سه نفر اینجا تو این فروم صرف هیت ورزی به اسپنسر میکنن را توی ژاپن قطعا به 2-3 مگاوات برق تبدیل میکنن. :)) طرف صبح پا میشه با یک بسم الله شروع میکنه به نت را گشتن ببینه چه سوژه ای از ایکس باکس و اسپنسر پیدا میکنه بیاره اینجا صرف ترول و هیت بکنه. بابا بی خیال برو سر خونه و زندگیت اسپنسر هرچی هست با تلاش و کوشش خودش الان مدیر یک کمپانی چندمیلیارددلاریه.

یعنی توی دنیای اینا امکان نداره که رییس کل یک مجموعه به Revsion های مختلفی از یک سخت افزار دسترسی داشته باشه یا مثلا دوکیت برده باشه خونه اش. خوبه اونجا نوشته من Project Scarlet ام را بردم خونه که مشخصه داره به نسخه اولیه یا در حال پروداکشن از کنسول اشاره میکنه. عجببب:D
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
یس باز شروع کردن به دروغگو خطاب کردن اسپنسر :D

اقا شما به نسخه اولیه و ثانویه و ... یک سخت افزار برای تست اعتقاد نداری؟ وگرنه که توی مارچ هم سری ایکس دادن به دیجیتال فاندری تا ظاهر و یکم از کوییک رزیوم رو تحلیل کنه...
اضافه کردن یه ویژگی به GPU چند ماه مانده به عرضه کنسول امکان پذیر نیست
مایکروسافت E3 2018 رسما تایید کرد روی کنسول نسل بعدی کار می کنه
یکسال پیش هم رسما از چیپ کنسول رونمایی کرد
تمام ویژگی های APU حداقل 1.5 سال پیش نهایی شده و 8 ماه پیش معرفی شده بود
Defining the Next Generation: An Xbox Series X|S Technology Glossary - Xbox Wire
Hardware Accelerated DirectX Raytracing (DXR)
Mesh Shading
DirectML
Sampler Feedback Streaming (SFS)
Variable Rate Shading (VRS)
DirectStorage
البته مایکروسافت چند هفته پیش این ویژگی ها رو به عنوان تبلیغاتی FULL RDNA 2 دوباره رونمایی کرد
A Closer Look at How Xbox Series X|S Integrates Full AMD RDNA 2 Architecture - Xbox Wire

یعنی انرژی که دو سه نفر اینجا تو این فروم صرف هیت ورزی به اسپنسر میکنن را توی ژاپن قطعا به 2-3 مگاوات برق تبدیل میکنن. :)) طرف صبح پا میشه با یک بسم الله شروع میکنه به نت را گشتن ببینه چه سوژه ای از ایکس باکس و اسپنسر پیدا میکنه بیاره اینجا صرف ترول و هیت بکنه. بابا بی خیال برو سر خونه و زندگیت اسپنسر هرچی هست با تلاش و کوشش خودش الان مدیر یک کمپانی چندمیلیارددلاریه.

یعنی توی دنیای اینا امکان نداره که رییس کل یک مجموعه به Revsion های مختلفی از یک سخت افزار دسترسی داشته باشه یا مثلا دوکیت برده باشه خونه اش. خوبه اونجا نوشته من Project Scarlet ام را بردم خونه که مشخصه داره به نسخه اولیه یا در حال پروداکشن از کنسول اشاره میکنه. عجببب:D
بزرگوار در طول چند ماه گذشته بار ها به ما یاد دادی که تغییر GPU حتی یکسال مانده به عرضه کنسول امکان پذیر نیست
Revsion ها صرفا بهبود مصرف و بالا بردن کلاک
 
  • Smile
Reactions: IMANOKA

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
اینم مصاحبه چند دقیقه پیش فیل اسپانسر با سایت The Verge داره میگه مشکل بازیهای مولتی پلتفرم (که براش شاهنامه اینجا نوشتن) داره میگه که برنامشون از سونی عقب تر بوده به این دلیل که تکنولوژی خاصی با AMD طراحی کردن و مخصوصا برای اجرای فناوری کامل RDNA 2 که طراحی و اجراش زمان برده و طولانی شده و البته میگه برای طول عمر هفت سال کنسولها که چند تا بازی لانچ به همچین مشکلی خوردن مشکل ساز نیست
نتیجه این تاخیر یکی دو سال بعد مشخص میشه.
 

P3RsiAN boY

کاربر سایت
Jun 8, 2013
6,572
نام
محمد
اضافه کردن یه ویژگی به GPU چند ماه مانده به عرضه کنسول امکان پذیر نیست
مایکروسافت E3 2018 رسما تایید کرد روی کنسول نسل بعدی کار می کنه
یکسال پیش هم رسما از چیپ کنسول رونمایی کرد
تمام ویژگی های APU حداقل 1.5 سال پیش نهایی شده و 8 ماه پیش معرفی شده بود
Defining the Next Generation: An Xbox Series X|S Technology Glossary - Xbox Wire
Hardware Accelerated DirectX Raytracing (DXR)
Mesh Shading
DirectML
Sampler Feedback Streaming (SFS)
Variable Rate Shading (VRS)
DirectStorage

البته مایکروسافت چند هفته پیش این ویژگی ها رو به عنوان تبلیغاتی FULL RDNA 2 دوباره رونمایی کرد
A Closer Look at How Xbox Series X|S Integrates Full AMD RDNA 2 Architecture - Xbox Wire


بزرگوار در طول چند ماه گذشته بار ها به ما یاد دادی که تغییر GPU حتی یکسال مانده به عرضه کنسول امکان پذیر نیست
Revsion ها صرفا بهبود مصرف و بالا بردن کلاک
یعنی اون سفسطه گرای یونان باستان باید لنگ بندازن پیشت. در و دیوار و .... ربط میدی بهم تا یه حرفی زده باشی
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
یعنی ۱ سال پیش بازی درت ۵ و کال او دیوتی کولد وار و غیره بودن که اسپنسر تستشون کنه تو خونش؟؟ ویا برده برای تست بکوارد؟ جواب مشخصه الانم بهترین ساپورت از بکوارد داره...کرونا و عقب افتادن amd تو طراحی (هنوز هم چندتا ویژگی از کارتهای خودش اماده نیست) رو گردن مایکروسافت بندازین ??+ اینده وقتی همین ویژگی ها تو بازی ها استفاده بشن جالب میشه...این مشکلات دیرت ۵ که مشخصه وقتی سیستم حتی خروجیش به اندازه ۳۶۰ هست ویا مشکلات متعدد ac (در هر ۲ کنشول) رو با پچ و اپدیت حل میشن
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
خب اسپنسر تایید کرد که خط تولید سری ایکس و اس از اواخر تابستون تازه شروع شده که دلیلش هم این بوده که منتظر یک تکنولوژی خاص از AMD بودند.پس میشه فهمید دلیل این همه مشکلات در بازی های لانچ را.
amd تکنولوژیهاش عموما همشون روdirect 12 التیمیت بودن یه ریتریسه که اونم همه کارتا قابلیتشو دارن . میمونه ra ککه هسته های ری تریس هست
یکی direct ml که اونم میگن با همکاری انویدیا ساختن
و یه super sampling technology که ازش هیچی معلوم نیست و تنها تام وارن تو صحبتی که باهاش داشت گفته بود که رو rdna 2 میاد و ممکنه رو کنسولا هم بیاد.
super sampling technology یکی از قسمتهای fidelity fx هست و براساس direct ml . تام وارن گفته بود کراس پلتفرم.
در مجموع نمیشه چیزی رو گفت ولی نسخه های ایکس باکسی که دست منتقدا بود عموما تاریخ ساختشون سپتامبر خورده بود ومعلوم بود محموله جدیده. اگه ایکس باکس با تاریخ ساخت قدیمی دیده نشده مطمئنا همینجوریه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر