اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
باشه حق با شما هست، ۶۰ نفر دارن Fable می‌سازن، بقیه اعضا که نمونه پروفایل هم گذاشتم دارن اینا رو تشویق می‌کنن :D از یک سال پیش تا الان هم کسی اضافه نشده به استودیو!!! اسکایریم هم تو اکثر سال‌های ساختش با یه تیم ۱۰۰ نفره جلو رفته، احتمالا در جریان نبودی! حداقل بخون چی نوشتم، اینقدر زحمت کشیدم این متن رو با گوشی تایپ کردم و عکس گرفتم :D


جدا چرا جواب این بنده خدا را میدی؟ :D ایشون حسشون نسبت به ایکس باکس را توی تاپیک صندلی داغ گفتن. برا همین صبح که پامیشه با یک بسم الله کروم را باز میکنه شروع میکنه به گشتن ببینه چه خبر یا جنبه منفی از ایکس باکس پیدا کنه بیاره بذاره تاپیکاش. اگه قرار بود از رو بره سر همون 13 ترافلاپ :)) میرفت. خلاصه تلاشت بیهوده است:D

کلا تمام بازی های ماکروسافت AA هستند و همه هم قراره به سرنوشت Crackdown ختم بشن. بحث نکنید:D
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
جدا چرا جواب این بنده خدا را میدی؟ :D ایشون حسشون نسبت به ایکس باکس را توی تاپیک صندلی داغ گفتن. برا همین صبح که پامیشه با یک بسم الله کروم را باز میکنه شروع میکنه به گشتن ببینه چه خبر یا جنبه منفی از ایکس باکس پیدا کنه بیاره بذاره تاپیکاش. اگه قرار بود از رو بره سر همون 13 ترافلاپ:)) میرفت. خلاصه تلاشت بیهوده است:D

کلا تمام بازی های ماکروسافت AA هستند و همه هم قراره به سرنوشت Crackdown ختم بشن. بحث نکنید:D
میگم خدا رو شکر که اون 13 ترافلاپ اتفاق نیوفتاد . این که الان وضعش اینه احتمالا تو اون حالت همه ی مایکرو فن ها رو سلاخی میکرد! :D
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
جدا چرا جواب این بنده خدا را میدی؟ :D ایشون حسشون نسبت به ایکس باکس را توی تاپیک صندلی داغ گفتن. برا همین صبح که پامیشه با یک بسم الله کروم را باز میکنه شروع میکنه به گشتن ببینه چه خبر یا جنبه منفی از ایکس باکس پیدا کنه بیاره بذاره تاپیکاش. اگه قرار بود از رو بره سر همون 13 ترافلاپ :)) میرفت. خلاصه تلاشت بیهوده است:D

کلا تمام بازی های ماکروسافت AA هستند و همه هم قراره به سرنوشت Crackdown ختم بشن. بحث نکنید:D
49gkl2.gif
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
And they call it the shooterbox:

چقدر این عکس خوبه :x نمیشد فقط با تشکر ازش گذشت. شدیدا و بی صبرانه منتظر اطلاعات و نمایش بیشتر از این 3 عم... مخصوصا فیبل (اور وایلد بیشتر تایپ منه ولی چون GaaS عه یک کوچولو هایپش کمتر میشه)
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
And they call it the shooterbox:

دو تا از این سه تا بازی که همین سه روز پیش تازه معرفی شدن و هر سه به اتفاق زودتر از 2022 نمیان، یعنی دقیقا درست میگن و شوتر باکسه. هرچند دیگه شوتر بدرد بخوری هم نداره و از این نظر بخوایم حساب کنیم حرف درستی نیست:D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
یه سری اطلاعات از avowed که یه اینسایدر گفته

informations about Avowed:

- fully open world, much much larger than Skyrim (very differently “larger”, more proper word would be “denser” and “more contrasted” at the same time)
- primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
- big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems - have no clue what would that mean)
- realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
- very advanced character creation tool (didn’t get more info)
- mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
- very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
- you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
- storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
- game has bosses planned and some of them are very very large
- Gods will have special say in the game
- great focus on iconic landmarks, statues and buildings
- two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
- fully respecting POE creatures lore with new additions
- dynamic presentation of dialogue
- for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
- around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
- full production is already a thing
- team will still grow
- target date: late 2022/early 2023

Keep in mind that some parts of this can change during the development process
 

omid0

کاربر سایت
Jun 14, 2020
1,157
دو تا از این سه تا بازی که همین سه روز پیش تازه معرفی شدن و هر سه به اتفاق زودتر از 2022 نمیان، یعنی دقیقا درست میگن و شوتر باکسه. هرچند دیگه شوتر بدرد بخوری هم نداره و از این نظر بخوایم حساب کنیم حرف درستی نیست:D
شما سنی ازت گذشته
جای پدر منی :D
این حرفا چیه اخه
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
یه سری اطلاعات از avowed که یه اینسایدر گفته

informations about Avowed:

- fully open world, much much larger than Skyrim (very differently “larger”, more proper word would be “denser” and “more contrasted” at the same time)
- primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
- big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems - have no clue what would that mean)
- realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
- very advanced character creation tool (didn’t get more info)
- mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
- very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
- you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
- storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
- game has bosses planned and some of them are very very large
- Gods will have special say in the game
- great focus on iconic landmarks, statues and buildings
- two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
- fully respecting POE creatures lore with new additions
- dynamic presentation of dialogue
- for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
- around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
- full production is already a thing
- team will still grow
- target date: late 2022/early 2023

Keep in mind that some parts of this can change during the development process
چرا weather رو اشتباه نوشته. خیلی هم غلط نوشته whether.
و با توجه به گفته هاش زمان ساخت 6 سال طول میکشه و احتمالا تو همون بازه الدر هم میاد. همون 2023-2024.
ولی ساپورت مودش خوبه.
 

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
چرا weather رو اشتباه نوشته. خیلی هم غلط نوشته whether.
و با توجه به گفته هاش زمان ساخت 6 سال طول میکشه و احتمالا تو همون بازه الدر هم میاد. همون 2023-2024.
ولی ساپورت مودش خوبه.

اشتباه تایپی دیگه. :D
با توجه به اینکه با آنریل دارن می سازن روند کارشون احتمالا باید سریع باشه. بازی ۲ سال هم فول پروداکشن بوده، شاید واس آخر ۲۰۲۲ آماده بشه.
الدر بعیده زودتر از ۲۰۲۵ بیاد.
از استارفیلد چیزی جز یه تیزر ندیدیم فعلا.
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
اشتباه تایپی دیگه. :D
با توجه به اینکه با آنریل دارن می سازن روند کارشون احتمالا باید سریع باشه. بازی ۲ سال هم فول پروداکشن بوده، شاید واس آخر ۲۰۲۲ آماده بشه.
الدر بعیده زودتر از ۲۰۲۵ بیاد.
از استارفیلد چیزی جز یه تیزر ندیدیم فعلا.
احسان جان بازی‌ها چرا روی pc پردازش شده بودن (in engine) چرا روی xsx پردازش نشده بودند؟
 

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
احسان جان بازی‌ها چرا روی pc پردازش شده بودن (in engine) چرا روی xsx پردازش نشده بودند؟

مشخص نیست واقعیت. یه احتمال اینه به خاطر کرونا و دورکاری بیلد آماده واس نمایش رو دوکیت خود کنسول نداشتن، از بیلد های قدیمی که رو PC ران می شده استفاده کردن.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر