اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
کنفراس خوبی نبود ، فقط Halo باسه من مهم بود که اونم !
خیالم از بابت Everwild و Forza راحته ولی پس Halo چی ؟ GeOW که اونطوری شد ، یک هیلو موند توی شوتر که اونم آب و باز کردن روش ...
البته گفته بودن که بازی میان نسلیه و اوکی ، ولی مگر میشه کنسول قویتر رو داشته باشی بعد هیچ بازی شوکیس گرافیکی نداشته باشی :| ؟ برو عامو.
 

RAFA_1992

کاربر سایت
Jun 17, 2018
478
به عنوان کسی که 100% نسل بعد xsx میخره از بازی های معرفی شده واقعا هیجان زدم اما ایا از نحوه معرفیشون راضیم قطعا نه،دوستان فقط به این فکر کنید نسل بعد قراره کلی بازی درجه یک رو Day1 بزنیم به رگ،انلاین بازی کنیم بدون اینکه نگران هزینه ها باشیم،در مورد گرافیک هیلو انتظار دارم موقع عرضه بازی خیلی بهتر بشه همنطور که گیرز 4 دو ماه قبل عرضه گرافیکش چنگی به دل نمیزد ولی نسخه نهایی از نظر گرافیکی جز بازی های تاپ بود
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
اتفاقا من همچنان روی حرفم هستم که معرفی زود هنگام بازی خیلی جالب نیست. ولی الان یکم شرایط فرق کرده

هردو طرف کنسول های جدید را معرفی کردند ولی متاسفانه محتوای خوب و آماده قابل نمایش به نظر کم هست. ماکروسافت که 6-7 تا استدیو خریده توی دوسال اخیر تحت فشار بوده برای اینکه بازی نمایش بده درحالی که به نظر میاد اکثر استدیوها اوایل کار بر روی پروژه هاشون هستند. از یک طرفم کرونا روال کار را به تاخیر انداخته. ثردپارتی ها هم دیدیم که باز خیلی دستشون پر نیست. بنابراین مجبوری اومدن یک سری پروژه ها را معرفی کردن که مثلا بگن ما داریم روی اینها کار میکنیم.

یعنی شاید اگر شرایط مثل سال های قبل بود بازم 60-70 درصد شو را معرفی ثردپارتی ها پر میکردند ولی خب چون اونا خیلی حضور پررنگی ندارند مجبورا یک سری بازی ها را توی اوایل ساخت معرفی کردند. به نظرم تو این مورد هرچند انتقادی که وارده اینه که باید ماکرو با یکی دوتا Second Party بزرگی یک قرار میبست از چندسال قبل حداقل دوتا بازی خوب برا لانچ مخصوص نسل بعد میرسوند.

به شخصه دوست دارم بدونم قرار برای چی هزینه کنم دوست دارم بدونم الان دارم انقدر هزینه میکنم برای این کنسول یا برای این وسیله قراره در 2-4 سال اینده چی تحویل بگیرم از انتظار و کنسل شدن ناراحت نمیشم اگه در اخر ارزش انتظارم داشته باشه از این بدم میاد که ندونم چی میخوام بگیرم بدونم میتونم انتظار چی داشته باشم آیا وسیله ای که میگیرم با انتظارات من برابر یا نه همین شاید بقیه مثل من فکر نکنن همین جوری که شما اینجوری فکر نمیکنی .

واقعا به شخصه خوشحال شدم ماکروسافت سرمایه گزاری کرد روی استدیو های جدید چون نیاز داشت اما این جو کی بوجود اورد ؟ خود ماکروسافت خودزنی میکنن من نمیفهمم چرا واقعا استدیو خریدی خوب این استدیو ها داشتن تا الان روی بازی های قدیمی خودشون کار میکردن میرفتی دوتا قراداد برای ساخت بازی جدید با استدیو های دیگه میبستی چرا باید اینجوری استدیوهات بزاری تحت فشار بزاری جلو استدیو های سونی که همه میدونن یک سری هاش واقعا زمان برده که به این خوبی شدن خوب تو هم زمان میدادی به استدیوهات میومدی به جای هایپ زمان میدادی بزرگشون میکردی و پشتیابی و ... بعد میدیدی چه بازی های خوبی از این استدیو ها در میود هنوز هم در میاد اما این درست نیست که هایپ الکی کنی استدیو و خودت بزاری تحت فشار که شده هر چی تونستی زودتر معرفی کنی بعد بگی من تحت فشار بودم خوب کی این فشار بوجود اورد خودت بودی دیگه وگرنه کسی باهات کاری نداشت مشخصه وقتی استدیو میخری برای بازی جدید باید زمان بدی و پشتیبانی وقتی استدیو جدید میگی بازی بساز برای نسل قبل و بعد در زمان کوتاه همین میشه نتیجه .

دقیقا باید قراداد میبست با چندتا شرکت TP بزرگ که نبسته الان نزدیک 7 ماه کرونا امده اینها از چندین سال پیش میدونستن میخوان سال 2019 یا 2020 کنسول عرضه کنن اینکه میگم ماکروسافت مشکل مدیریت داره دقیقا همینه با شرکت های TP قرادا نبسته استدیو های خودش هم که تحت فشار ساخت برای بازی برای این نسل و نسل بعد بودن که مشخصا استدیو های که خریداری شدن نیاز به سرمایه گزاری و زمان بودن که داده نشده الان بازم بیشتر این بد بخت ها تحت فشار قرار میگرن که بازی هرچه سریعتر به عرضه برسونن از طرف دیگه هایپ های الکی که صورت میگیره مصاحبه های که بیشتر خودزنی .

در کل رقابت سونی و ماکروسافت به نفع ما گیمرهاست بازی بهتر تحویل میگیرم .
 
آخرین ویرایش:

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
کسانی که از یک بازی کراس جن انتظار شوکیس گرافیکی برای نسل بعد دارن، مطمئنا درک درستی از واژه "کراس جن" بودن ندارن.
بماند که حتی همون نمایش دیشب Halo هم گویا از بیلدهای قدیمی بازی بوده و برای قضاوت نهایی زوده هنوز.
این حرفای شما در خصوص قویترین کنسول تاریخ و این مسائل زمانی صدق میکنه که یک بازی فرست پارتی منحصرا برای Series X به صورت تمام و کمال نمایش داده بشه اما از لحاظ گرافیکی نتونه انتظارات رو برآورده کنه.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
به شخصه دوست دارم بدونم قرار برای چی هزینه کنم دوست دارم بدونم الان دارم انقدر هزینه میکنم برای این کنسول یا برای این وسیله قراره در 2-4 سال اینده چی تحویل بگیرم از انتظار و کنسل شدن ناراحت نمیشم اگه در اخر ارزش انتظارم داشته باشه از این بدم میاد که ندونم چی میخوام بگیرم بدونم میتونم انتظار چی داشته باشم آیا وسیله ای که میگیرم با انتظارات من برابر یا نه همین شاید بقیه مثل من فکر نکنن همین جوری که شما اینجوری فکر نمیکنی .

واقعا به شخصه خوشحال شدم ماکروسافت سرمایه گزاری کرد روی استدیو های جدید چون نیاز داشت اما این جو کی بوجود اورد ؟ خود ماکروسافت خودزنی میکنن من نمیفهمم چرا واقعا استدیو خریدی خوب این استدیو ها داشتن تا الان روی بازی های قدیمی خودشون کار میکردن میرفتی دوتا قراداد برای ساخت بازی جدید با استدیو های دیگه میبستی چرا باید اینجوری استدیوهات بزاری تحت فشار بزاری جلو استدیو های سونی که همه میدونن یک سری هاش واقعا زمان برده که به این خوبی شدن خوب تو هم زمان میدادی به استدیوهات میومدی به جای هایپ زمان میدادی بزرگشون میکردی و پشتیابی و ... بعد میدیدی چه بازی های خوبی از این استدیو ها در میود هنوز هم در میاد اما این درست نیست که هایپ الکی کنی استدیو و خودت بزاری تحت فشار که شده هر چی تونستی زودتر معرفی کنی بعد بگی من تحت فشار بودم خوب کی این فشار بوجود اورد خودت بودی دیگه وگرنه کسی باهات کاری نداشت مشخصه وقتی استدیو میخری برای بازی جدید باید زمان بدی و پشتیبانی وقتی استدیو جدید میگی بازی بساز برای نسل قبل و بعد در زمان کوتاه همین میشه نتیجه .

دقیقا باید قراداد میبست با چندتا شرکت TP بزرگ که نبسته الان نزدیک 7 ماه کرونا امده اینها از چندین سال پیش میدونستن میخوان سال 2019 یا 2020 کنسول عرضه کنن اینکه میگم ماکروسافت مشکل مدیریت داره دقیقا همینه با شرکت های TP قرادا نبسته استدیو های خودش هم که تحت فشار ساخت برای بازی برای این نسل و نسل بعد بودن که مشخصا استدیو های که خریداری شدن نیاز به سرمایه گزاری و زمان بودن که داده نشده الان بازم بیشتر این بد بخت ها تحت فشار قرار میگرن که بازی هرچه سریعتر به عرضه برسونن از طرف دیگه هایپ های الکی که صورت میگیره مصاحبه های که بیشتر خودزنی .

در کل رقابت سونی و ماکروسافت به نفع ما گیمرهاست بازی بهتر تحویل میگیرم .


من خودم به شخصه گفتم بارها مدلی میپسندم که بازی توی یک بازه 12-18 ماهه معرفی و عرضه بشه. ولی خب گفتم با توجه به اوایل نسل شاید با ارفاق بشه قبول کرد که یک سری بازی ها زودتر معرفی بشن.

در مورد فشار هم فشار معرفی شاید داشته باشن ولی فشار عرضه را باید بشینیم ببینیم چی میشه. طبق شایعاتی که هست اکثر بازی هایی که به نمایش دراومدن رفتن برا 2022-2023 که در این صورت فرصت خوبی دارن استدیوها.

این بازه را ولی باید ماکرو پر میکرد. البته برا سونی هم به نظرم بازی های خوب اکثرا از همین تاریخ ها برسن. ولی خب سونی این وسط Demon Soul را مثلا تدارک دیده که خوبه. به هرحال برای استدیوهای ماکرو و First Party سازیش به نوعی دوره انتقالی هست و نمیشه در حد سونی ازشون انتظار داشت که تقریبا به وضعیت باثباتی رسیدن.

در مجموع به نظرم ماکرو نسل بعد خیلی خیلی بهتر از این نسل خواهد بود. از همین الان مشخصه. با اینکه Halo و Forza هست ولی کلی بازی دیگه هم هست برای بحث و مثل نسل 8 نیست که کل لاین آپ محدود به سه چهارتا ip باشه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
کسانی که از یک بازی کراس جن انتظار شوکیس گرافیکی برای نسل بعد دارن، مطمئنا درک درستی از واژه "کراس جن" بودن ندارن.
بماند که حتی همون نمایش دیشب Halo هم گویا از بیلدهای قدیمی بازی بوده و برای قضاوت نهایی زوده هنوز.
این حرفای شما در خصوص قویترین کنسول تاریخ و این مسائل زمانی صدق میکنه که یک بازی فرست پارتی منحصرا برای Series X به صورت تمام و کمال نمایش داده بشه اما از لحاظ گرافیکی نتونه انتظارات رو برآورده کنه.
هممممم....
حس میکنم حرف های چندماه پیش یه عده رو دارید به خودشون برمیگردونید:-"



به شخصه دوست دارم بدونم قرار برای چی هزینه کنم دوست دارم بدونم الان دارم انقدر هزینه میکنم برای این کنسول یا برای این وسیله قراره در 2-4 سال اینده چی تحویل بگیرم از انتظار و کنسل شدن ناراحت نمیشم اگه در اخر ارزش انتظارم داشته باشه از این بدم میاد که ندونم چی میخوام بگیرم بدونم میتونم انتظار چی داشته باشم آیا وسیله ای که میگیرم با انتظارات من برابر یا نه همین شاید بقیه مثل من فکر نکنن همین جوری که شما اینجوری فکر نمیکنی .
یه موردی هم هستا... قرار نیست کنسول رو D1 بخرند همه:D
اگر به برنامه شک داری، صبر میکنی تا مشخص بشه:D
اکثر اونایی که D1 میخرن، تقریبا مطمئنند که چی قراره تحویل بگیرن و از برنامه اون شرکت برا کنسولش راضین
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
من تو نمایشHalo : Infinite غیر از Bloom تقریبا هیچ post-effect خاصی ندیدم ... از نظر LoD هم خیلی بد بود ... انیمیشن های بد صورت تو کات سین هم همینطور ...
ای کاش ازبیلد قدیمی استفاده نمی کردن ... نمیدونم بحث کرونا وسط بوده یا مارکتینگ ولی خوب نبود....

Halo 5 هم کاتسین هاش In-Game و Real-Time بود ولی با این کیفیت و سطح جزئیات ولی خیلی عجیبه چطور تصمیم گرفتن که برای معرفی موتور جدید و بازی جدیدشون اینطوری ضایع کنن ...


156366 156376

156378 156379
 
آخرین ویرایش:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,033
نام
نیما
کسانی که از یک بازی کراس جن انتظار شوکیس گرافیکی برای نسل بعد دارن، مطمئنا درک درستی از واژه "کراس جن" بودن ندارن.
بماند که حتی همون نمایش دیشب Halo هم گویا از بیلدهای قدیمی بازی بوده و برای قضاوت نهایی زوده هنوز.
این حرفای شما در خصوص قویترین کنسول تاریخ و این مسائل زمانی صدق میکنه که یک بازی فرست پارتی منحصرا برای Series X به صورت تمام و کمال نمایش داده بشه اما از لحاظ گرافیکی نتونه انتظارات رو برآورده کنه.
کراسجن رو بیخیال ، حتی اگه فقط برای نسل فعلی باشه و نسخه ی نسل بعدی هم درکار نباشه بازم این گرافیک در سال آخر و به عنوان سومین بازی که یک استودیو منتشر میکنه اصلا قابل قبول نیست . کافیه یه نگاهی به بازیهایی که همین الان روی X1 هستن بندازی ( چه مالتی پلتفرم چه انحصاری )
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
کراسجن رو بیخیال ، حتی اگه فقط برای نسل فعلی باشه و نسخه ی نسل بعدی هم درکار نباشه بازم این گرافیک در سال آخر و به عنوان سومین بازی که یک استودیو منتشر میکنه اصلا قابل قبول نیست . کافیه یه نگاهی به بازیهایی که همین الان روی X1 هستن بندازی ( چه مالتی پلتفرم چه انحصاری )
درسته گرافیک فنی افتضاحه ولی این از بیلد قدیمی بازی ( من حدس میزنم از همون تریلر سینماتیک پارسال برش خورده :D) کپچر شده و قطعا گرافیک نهایی این فاجعه نیست ... دیگه مایکرو انقدر بی آبرو نشده که گرافیک نسل 7ای تحویل بده:))
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
هممممم....
حس میکنم حرف های چندماه پیش یه عده رو دارید به خودشون برمیگردونید:-"

والا اون یه عده که شما میگی رو نمیدونم چند ماه پیش چی حرف هایی زدن اما در کل واقعیت امر این هست که از یک بازی کراس جن که قراره از طرفی روی ضعیف ترین کنسول این نسل (Xbox One) هم اجرا بشه نمیشه انتظار شوکیس گرافیکی برای نسل بعد رو داشت.

کراسجن رو بیخیال ، حتی اگه فقط برای نسل فعلی باشه و نسخه ی نسل بعدی هم درکار نباشه بازم این گرافیک در سال آخر و به عنوان سومین بازی که یک استودیو منتشر میکنه اصلا قابل قبول نیست . کافیه یه نگاهی به بازیهایی که همین الان روی X1 هستن بندازی ( چه مالتی پلتفرم چه انحصاری )

مگه من الان گفتم گرافیک بازی خوبه و موردی نداره؟ بحث سر اینه که دوستان از Halo ی که قراره برای "نسل حاضر" هم منتشر بشه انتظار شوکیس گرافیکی برای "نسل بعد" رو دارن.
در اینکه گرافیک بازی هنوز جای کار زیاد داره و باید به یه حد ایده آل تری برسه شکی نیست اما انتظار خودتون رو در حد یه عنوانی که به قول برخی از دوستان باید بنچ گرافیکی برای نسل بعد محسوب بشه بیخودی ازش بالا نبرید چون با توجه به کراس جن بودن بازی همچین چیزی عملا غیر ممکنه.
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
خب در مورد دیشب بنویسیم چن خط :D
وقتی ایونت رو با خودم مرور میکنم اولین نکته ای که میاد تو ذهنم اینکه عناوین xgs هنوز به مرحله نمایش نرسیدن
البته شاید کرونا و دورکاری این چن ماهه هم بی تاثیر نبوده!
ما خودمون هایپ الکی ایجاد کردیم...وقتی مایکرو یه استودیو رو سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ خریده نباید تو ۲۰۲۰ منتظر نمایش گیم پلی بازیش باشیم
مایکروسافت هدفش از این شو فقط این بود که بگه ما داریم عناوین جدید رو واسه نسل بعد توسعه میدیم و نمیخوایم دیگه صرفا تو اون مثلث معروف باشیم
وقتی اسپنسر میاد میگه ما تا یکی دو سال انحصاری خاصی واسه xsx نداریم مشخصه که عناوین جدید در اوایل یا اواسط توسعه قرار دارن
در مورد بازی هایی هم که نشون داده شد everwild واقعا واسم غیر منتظره بود و از تک تک ثانیه های نمایشش لذت بردم. the medium هم نمایش خوبی داشت و از سطح انتظاراتم فراتر بود و چنتا نمایش خوب و جالب دیگه هم داشتیم...مضحک ترین نمایش ایونت هم فیبل بود! واقعا با خودشون چی فکر کردن اینو نشون دادن بعد این همه انتظار؟! فقط صرفا میخواستن بگن بازی در حال ساخته و همین تمام!
در مورد نمایش هیلو
من کاملا از گیم پلی و سبک هنری بازی رضایت دارم. این دقیقا همون چیزیه که هیلو باید باشه! اما در مورد گرافیک تکنیکی بازی...واقعا هنوز جای کار داره و امیدوارم یه فکری به حالش کنن

در کل نمایش بدی نبود. میشه به آینده امیدوار بود ولی فقط باید زمان داد به استودیو های جدید...
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
درسته گرافیک فنی افتضاحه ولی این از بیلد قدیمی بازی ( من حدس میزنم از همون تریلر سینماتیک پارسال برش خورده :D) کپچر شده و قطعا گرافیک نهایی این فاجعه نیست ... دیگه مایکرو انقدر بی آبرو نشده که گرافیک نسل 7ای تحویل بده:))
حس میکنم شما و سایر دوستان شوخی میکنید
این یه استودیو مستقل نیست , 343industries :-?? بزرگترین استودیو داخلی مایکروسافت و یکی از بزرگترین استودیو های صنعت گیم با بودجه بی نهایت

مشکلات فنی بازی در حدی نیست که بگیم نسخه اولیه بوده
نورپردازی ؟ تکسچر ؟ draw distance ؟
csnp_7d9b2e48-0e3f-4145-9777-0a74babdb9b1.jpeg

به نظر میاد موتور جدید که طراحی کردن (Slipspace ) از پایه مشکل داره
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یه موردی هم هستا... قرار نیست کنسول رو D1 بخرند همه:D
اگر به برنامه شک داری، صبر میکنی تا مشخص بشه:D
اکثر اونایی که D1 میخرن، تقریبا مطمئنند که چی قراره تحویل بگیرن و از برنامه اون شرکت برا کنسولش راضین

دقیقا اما به شخصه تلاش میکنم زندگی روی برنامه پیش ببرم و هزینه هام منظم باشه برای همین باید از قبل اماده خرید باشم اینجوری نیست امروز بگم خوب فردا این میخرم یا امروز بخوام تصمیم بگیرم کنسول میخوام بخرم یا ماشین .

حتی اگه D1 هم نخرم بازم باید از چند وقت قبل هزینه هاش جور کرده باشم زندگی زیاد با ادم دوست نیست بعضی وقت ها مشکلاتی پیش میاد که برنامه نداری و وقتی برنامه نداشته بشی و در روز زندگی کنی بیشتر به مشکل بر میخوری .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر