اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
دوستان اینکه تو نمایش میزد pc windows یعنی تو مارکت مایکروسافت میاد یا روی استیم هم میدن؟
الان هیلو و اوروایلد این بازیایی که انحصاری ویندوز و ایکس باکس هستن فقط روی استور مایکروسافت روی ویندوز میاد یا روی استیمم میدن؟
 
وقت نشد بگم آواتارت عشق است.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی :D
اتفاقا تا قبل نمایش دوس نداشتم بذارم
اما امروز تو فکرش بودم تا ایونت بعدی همین باش :D
Ign و گیم اسپات که نیست مهد کودک بازیسنتر:))
 
2020-07-24_16-12-19.jpg

عکسشو اونورم گذاشتم. وقتی گیم پلی درست و اوکی باشه.گرافیک در میاد. این دو تا. تفاوت گرافیکی از دو بیلده با فاصله یه ماه.
پس مشکلات گرافیکی حله و گرافیک میشه که خیلی بهتر بشه ولی اینکه شاهکار گرافیکی،نه.
هیلو هم تا جایی که من بازی کردم،هیچ موقع تو این زمینه شاهکار نبوده.
_________________
پس اگه گیمپلی راضی کرده،یه فرصت بدین تا تریلر بعدی.و اونجا گرافیک رو قضاوت کنید.
 
دوستان اینکه تو نمایش میزد pc windows یعنی تو مارکت مایکروسافت میاد یا روی استیم هم میدن؟
الان هیلو و اوروایلد این بازیایی که انحصاری ویندوز و ایکس باکس هستن فقط روی استور مایکروسافت روی ویندوز میاد یا روی استیمم میدن؟
 
View attachment 156443

عکسشو اونورم گذاشتم. وقتی گیم پلی درست و اوکی باشه.گرافیک در میاد. این دو تا. تفاوت گرافیکی از دو بیلده با فاصله یه ماه.
پس مشکلات گرافیکی حله و گرافیک میشه که خیلی بهتر بشه ولی اینکه شاهکار گرافیکی،نه.
هیلو هم تا جایی که من بازی کردم،هیچ موقع تو این زمینه شاهکار نبوده.
_________________
پس اگه گیمپلی راضی کرده،یه فرصت بدین تا تریلر بعدی.و اونجا گرافیک رو قضاوت کنید.
پستت ،حرف حساب بود .
اگه بیلد نمایش داده شده برای 11 ماه پیش بوده و فاصله تا لانچ 7 ماه باشه ، پس زمان کافی برای پولیش هستش...
ولی ....
ایراد و مشکل اساسی این نیست ... مشکل اینه چرا باید نمایش بازی همچین کیفیتی داشته باشه؟ کاملا میتونستن همین تیکه رو برای نمایش آماده کنن از لحاظ بصری ... 500 میلیون دلار خرج بازی شده که همچین First Gameplay Reveal نابودی داشه باشه؟

پ.ن : البته Halo 4 خدایی شوکیس بود :)
 
پستت ،حرف حساب بود .
اگه بیلد نمایش داده شده برای 11 ماه پیش بوده و فاصله تا لانچ 7 ماه باشه ، پس زمان کافی برای پولیش هستش...
ولی ....
ایراد و مشکل اساسی این نیست ... مشکل اینه چرا باید نمایش بازی همچین کیفیتی داشته باشه؟ کاملا میتونستن همین تیکه رو برای نمایش آماده کنن از لحاظ بصری ... 500 میلیون دلار خرج بازی شده که همچین First Gameplay Reveal نابودی داشه باشه؟

پ.ن : البته Halo 4 خدایی شوکیس بود :)
عجیب وقتیه که دو تا تریلر اومده بیرون.
6WtfyK7.jpg


تریلر e3 راستیه هست که دو ماه پیش ساخته شده و تریلر چپ ماله مراسم.
چرا؟نمیدونم. اصولا باید این تریلر بهتر باشه. تنها حدسی که میزنم.اونا یه تریلر 1-2 دقیقه ای آماده کرده بودن که از گیمپلی قدیمیتر برا e3.
بعد e3 حذف میشه. اینا میان گیمپلی رو درست میکنن ولی رو همون طرحها و تکسچرهای قبل اونو پیاده میکنن و میدن بیرون.
گیم پلی رو دیدیم ولی گرافیک رو ندیدیم.


ویدیو ماله e3 امسال بوده.تفاوت نورپردازی رو ببینید. همین یه دقیقه ای رو میدادن خیلی بهتر بود.
__________________
سرعت آپلودم پایینه 720 میزارم رو آپارات


720 هست و 60 فریم. 4k و 2k هم هست تو یوتیوب. نویزم بالاست سرعت اپلودم زیاد نیست. به همین بسنده کنید.
گرافیک برا بیلد حداقل 6 ماه قبل از عرضه،واقعا خوبه. ضعفهایی داره ولی قابل قبوله.
 
آخرین ویرایش:
View attachment 156443

عکسشو اونورم گذاشتم. وقتی گیم پلی درست و اوکی باشه.گرافیک در میاد. این دو تا. تفاوت گرافیکی از دو بیلده با فاصله یه ماه.
پس مشکلات گرافیکی حله و گرافیک میشه که خیلی بهتر بشه ولی اینکه شاهکار گرافیکی،نه.
هیلو هم تا جایی که من بازی کردم،هیچ موقع تو این زمینه شاهکار نبوده.
_________________
پس اگه گیمپلی راضی کرده،یه فرصت بدین تا تریلر بعدی.و اونجا گرافیک رو قضاوت کنید.
اشتباه می کنی
یه دور تاریخچه ی halo رو ببین بعد این حرف رو بزن
 
  • Smile
Reactions: Morgoth Bauglir
اشتباه می کنی
یه دور تاریخچه ی halo رو ببین بعد این حرف رو بزن
تاریخچه رو زدم ولی کرایسیس یعنی شاهکار گرافیک. کی هیلو تو اون جایگاه بوده که الان بخواد باشه.
هیلو گرافیک هنری جذابی همیشه داشته.ولی شاهکار نبوده تو گرافیک.
شما الان کرایسیس 1 رو هم رو pc بازی کنی،حس نمیکنی بازی مالهعهده بوقه ولی هیلو همین نسخه های کالکشن مسترچیف هم گاهی تو ذوق میزنه تو تکسچرهاش
گرافیک اولویت اول هیلو نبوده،گیم پلی اولویت هیلو هست که همیشه هم جذاب و فوق العاده بوده و تو ان تریلر یه دقیقه ای،گرافیک جذابی داره واقعا .من میگم اوکی اوکی هست.حتی با همین سطح عرضه بشه.
 
  • Like
Reactions: dark souls
جالبه رمدی که تا همین چند وقت پیش داشت خرید فروش می شد، داره یه بازی انحصاری میسازه واس کسی مهم نیست.
دوباره تریلرش رو دیدم، کاملا به سبک بازی های رمدی سینمایی و پر از bullet time بود. احتمالا اون suit مخصوص قابلیت های مختلف داشته باشه‌.
از طرفی تایید شده انجین بازی northlight و مثل قسمت مولتی انریل انجین نیست. پس احتمالا رمدی فیزیک خفن و ری تریسینگ انجینشون رو هم تو این بازی استفاده می کنن.
 
تاریخچه رو زدم ولی کرایسیس یعنی شاهکار گرافیک. کی هیلو تو اون جایگاه بوده که الان بخواد باشه.
هیلو گرافیک هنری جذابی همیشه داشته.ولی شاهکار نبوده تو گرافیک.
شما الان کرایسیس 1 رو هم رو pc بازی کنی،حس نمیکنی بازی مالهعهده بوقه ولی هیلو همین نسخه های کالکشن مسترچیف هم گاهی تو ذوق میزنه تو تکسچرهاش
گرافیک اولویت اول هیلو نبوده،گیم پلی اولویت هیلو هست که همیشه هم جذاب و فوق العاده بوده و تو ان تریلر یه دقیقه ای،گرافیک جذابی داره واقعا .من میگم اوکی اوکی هست.حتی با همین سطح عرضه بشه.
halo 4 بهترین گرافیک کنسولی بوده از نظر ign تو سال 2012
Best Overall Graphics - Best of 2012 Wiki Guide - IGN
 
  • Like
Reactions: last of amir

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or