اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,162
نام
سبحان
اگر منظور اسپنسر از تلاش بیشتر برای همکاری با سازنده های ژاپنی اینه که خسته نباشه :D
سونی هم از این حرکتا میزنه خب
کلی از بازی هایی که توی نمایشش نشون داد انحصاری یک ساله روی کنسول خودش هستن و بعد از ۱ سال میان به ایکس باکس
این وسط اگه تنها راه تجربه این بازی کنسول ایکس باکس باشه میتونه تعدادی رو به سمت خودش جذب کنه
ولی خب اینا باید استودیو ژاپنی بخرن اگه واقعا بازی ژاپنی میخوان
انحصاری یک ساله کردن به نظر من زیاد جالب نیست
 

Nameless King

4:20
کاربر سایت
May 5, 2014
663
نام
امیرحسین
تا حالا تو عمرم انقد برا دیدن گیم‌پلی یه بازی بی طاقت نبودم:|:D از وقتی که اولین تریلرش نمایش داده شد تا الان منتظرم، و بلاخره داره میرسه! Halo Infinite
شانس آخر 343، امیدوارم نااُمیدمون نکنن...
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
با این تمرکزی که روی Halo هست، فکر کنم واقعا سورپرایزهای خفنی نداریم :| جدی اینکه هیچ استودیو دیگه‌ای هایپ نمی‌کنه واقعا عجیب هست. حداقل امیدوارم مواردی مثل DLC بازی TOW یا نسخه نسل بعد Gears و SoT و ... رو توی نمایش اصلی، نشون ندن و بزارن واسه pre show.
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
با این تمرکزی که روی Halo هست، فکر کنم واقعا سورپرایزهای خفنی نداریم :| جدی اینکه هیچ استودیو دیگه‌ای هایپ نمی‌کنه واقعا عجیب هست. حداقل امیدوارم مواردی مثل DLC بازی TOW یا نسخه نسل بعد Gears و SoT و ... رو توی نمایش اصلی، نشون ندن و بزارن واسه pre show.
منم از همین تعجبم
ترن10 - پلی گراند و نینجا تئوری صداشون در نمیاد در صورتی که حداقل نینجا تئوری باید هایپ کنه و قبلا مثل 343 معرفی اولیه از هل بلید 2 داشته ولی الان هیچ خبری نیس
ابسیدین و اینگزایل هم هیچ هایپی راه ننداختن
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
منم از همین تعجبم
ترن10 - پلی گراند و نینجا تئوری صداشون در نمیاد در صورتی که حداقل نینجا تئوری باید هایپ کنه و قبلا مثل 343 معرفی اولیه از هل بلید 2 داشته ولی الان هیچ خبری نیس
ابسیدین و اینگزایل هم هیچ هایپی راه ننداختن

در مورد فورزا شایعه اومده بود که قراره یه آپدیت 200 ماشینه به 4 بده و امسال فورزایی نباشه.
هل بلید هم دقیقا نگفته بودن به 2020 میرسه و ممکنه بخاطر کرونا،رفته باشه 2021.
بقیه هم معرفی نداشتن.با این فرمول اگه بری جلو،فردا کارتو سونی فنا میسازن :D
____________________
حالا اونور سکه شاید میخوان سوپرایزت کنن.
فردا فورزا و بتمن و نینجا گایدن و هل بلید و پرفکت دارک و فیبل و ... معرفی میششن.این زمان بدین شکل میری به استقبال سونی :Gunner::Boxing:
_____________________________________
بین این دو تا میشه حد وسط. اگه موفقتر از حد وسط ظاهر شد که موفق بوده فیل و گر نه ..........
از یه جهت اسستودیوها شاید آماده نباشن ولی باید با in engine و cgi مراسم رو پر کنن و فقط نباید به هیلو اکتفا کنند ولی
میگم post show همش هیلوست.پس نباید تو show بیش از 10 دقیقه هیلو باشه. باید چیزایی باشه که میخوان سوپرایز کنن .فقط نزنن و با scorn و بقیه بیان وسط
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
با این تمرکزی که روی Halo هست، فکر کنم واقعا سورپرایزهای خفنی نداریم :| جدی اینکه هیچ استودیو دیگه‌ای هایپ نمی‌کنه واقعا عجیب هست. حداقل امیدوارم مواردی مثل DLC بازی TOW یا نسخه نسل بعد Gears و SoT و ... رو توی نمایش اصلی، نشون ندن و بزارن واسه pre show.
من از همین خیلی میترسم. فقط دارن هیلو رو پروموت میکنن. حقیقتا خیلی ناامید میشم اگه گیم پلی از هلبلید نشون ندن یا بازی پلی گروند یه نمایش درست نداشته باشه.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر