اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

PoP--General.2020

کاربر سایت
May 16, 2020
272
درود.

چن ماه پیش لیک شده بود که بازی جدید "راک استدی" و نسخه جدید بتمن قرار بود تو e3 معرفی بشن که e3 کنسل شد و تو نمایش سونی هم خبری ازشون نبود. احتمال معرفیشون تو مراسم فردا خیلی بالاس مخصوصا با در نظر گرفتن شایعات اخیر!!
حالا از اون جایی که spider انحصاری ps هست، ممکنه مایکروسافت Batman رو انحصاری xbox کنه؟؟!!
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
اینو یکی تو resetera گذاشته امیدوارم حقیقت نداشته باشه?:
کلا باید انتظارمون از مراسم منطقی باشه:
1. 343i نمایش گیم پلی بازی haloinfinite از بخش campaign که تاییده شده.
2.playground نمایش in engine از بازی action rpg که در حال ساخت چه IP جدید باشه یا fable.
3. turn 10 نمایش گیم پلی از forza motorsport 8
4. ninja theory نمایش از گیم پلی بازی hell blade 2.
5. rare نمایش گیم پلی از بازی ever wild
حضور این پنج تا استودیو و نمایش بازی هاشون قطعی هر استودیو فرست پارتی دیگه ای اگر نمایش جدید داشته باشه مثل obsidian قطعا سوپرایز بزرگی میتونه باشه.
در کنار این فرست پارتی ها چند عنوان انحصاری زمانی از ترد پارتی‌های هم داشته باشن عالیه که به احتمال قوی یک بازی ژاپنی انحصاری میبینیم.

انتظارات در این حد معقول و میتونه نمایش خوبی باشه خرید WB و احیای یه سری از آی پی های قدیمی دیگه به نظرم‌ فراتر از انتظارت در حال حاضر .
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
حیف که ما انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم وگرنه کدوم گیمرب بدش میاد همچین ایونت هایی رو از نزدیک دنبال کنه و تو هیجان و لذت فوق العادش شریک باش:(
 

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
818
نام
رضا
این واقعا بهترین حرفه
سهام دار که نیستیم!
بازم به نظرم باید هر دو (سه!) رو داشت:-w

دقیقا. واقعا برنده واقعی کسی هست که هر دو کنسول رو داشته باش. جفت کنسول ها عناوینی دارند که اصلا نمیشه ازشون گذشت. واقعا کی از HALO و گیرز و فورزا و الن ویک و رایز میتونه بگذره تازه این نسل با استودیوهای جدیدی که مایکروسافت گرفته ای پی های جدید خفنی هم ساخته میشه. مثل همین هل بلید 2 که به شدت این ظرفیت رو داره شاهکار بشه. از اون طرف هم که گاد و لست و انچارتد و کیلزون و RESISTANCE و اسپایدرمن و هاریزون و ... کلی بازیهای خوب دیگه و دو 3 تا استودیو جدید اضافه شده که اون ها هم کار بلد هستن. واقعا نمیشه اصلا ازشون گذشت. به شخصه که دو نسل هست هر دو کنسول رو داشتم . نسل 9 نسل سختی برای من هست با این گرونی و قیمتا . فکر نکنم دیگه بتونم دوتا رو بگیرم یا باید حداقل برای چند سال اول ( به شرطی که دلار قیمت معقول داشته باش) به یکی قناعت کنم. باور کنید انتخاب برای امثال ما سخت تره . من الان یکی از دغدغه هام علاوه بر قیمتا اینه کدوم رو اول بگیرم :Wallbash:. امیدوارم همه بتونن هر کنسولی رو دوست دارن بگیرن . منم بتونم جفتشو بگیرم مثل قبل 8->:D( اصلا هم مایه دار نیستم . بعضی دوستان منو خوب میشناسن . عشق گیم هستم)
 
آخرین ویرایش:

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,943
نام
MR.1199
@mobile1199
میگم با توجه به اینکه خرید wb کاملا جدی شده. ممکنه فردا نمایش بتمن باشه.از دست نده مراسمو.
___________________________
هایپ رو با این توییتها بشدت بالا برده مایکرو،خدا کنه گند نزنه.

هفت و نیم درست تره،اگه جف کیلی مجری نبود میگفتم صد درصد هفت و نیم ولی اون برای چیزهای ساده هایپ 4 ماتنی میزنه.خیلی هایپ بالایی نشون نداده.برا همین میگم preshow شاید خیلی پر بار نباشه ولی از طرف دیگر
این بشر هم از توبره میخوره و هم از آخور.کرونا برا هر کی نون نداشت برا این آب داشت. تو هر شویی که بوده از devolver مایکرو سونی همه بوده و معلوم نیست چقدر به جیب زده که یه بار برا این بگه wow یه بار بر اون.
View attachment 155740
انگار داره کم کم جدی میشه :D

اگر بتمن معرفی شه که من یکی رستگار میشم واقعا :D ولی مطلب سر اینه که خرید این مجموعه تازه داره مشخص میشه. یعنی اینا طی همین چند روز تریلر و ... رو آماده کردن برای کنفرانس؟
باز هم فکر میکنم گیم سر DC FanDome معرفی بشه طبق برنامه خودشون. زیاد هم فاصله نداریم، سرجمع 30 روز و خرده ای مونده به معرفی قطعی :D ولی اگر مایکرو بتونه این نسل گیم های DC رو برای خودش کنه واقعا استارت مهمی ـه در مقابل مارول ـی که سمت سونی داره سوق پیدا میکنه.
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
من عاشق این نوع ویدیوها هستم:D
یک ویدیو هست که ری اکشن 24 تا استریمر رو نشون میده سر عنوان HellBlade 2، دیدنش خالی از لطف نیست
پ.ن: دقیقه 7 به بعد که مربوط به یک پسر مکزیکی (فکر کنم) هست رو ببینید، خِل بلید!:D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,957
نام
محمد حسین
اگر بتمن معرفی شه که من یکی رستگار میشم واقعا :D ولی مطلب سر اینه که خرید این مجموعه تازه داره مشخص میشه. یعنی اینا طی همین چند روز تریلر و ... رو آماده کردن برای کنفرانس؟
باز هم فکر میکنم گیم سر DC FanDome معرفی بشه طبق برنامه خودشون. زیاد هم فاصله نداریم، سرجمع 30 روز و خرده ای مونده به معرفی قطعی :D ولی اگر مایکرو بتونه این نسل گیم های DC رو برای خودش کنه واقعا استارت مهمی ـه در مقابل مارول ـی که سمت سونی داره سوق پیدا میکنه.
اگه مایکرو بخره یا همینجاست یا تو آگوسته.بدون تردید.محاله بزاره تو اونجا معرفی بشه.
دلیلی نداره یه همچین هایپی رو بزاره اونجا. اینجا اسپانسر یه بازی میشن نمایشش رو میگیرن.حالا بخره استودیویی رو،بزاره بره تو dc معرفی بشه. چه دلیلی داره که بزاره اونجا معرفی بشه.
و ساخت تریلر زمانی نمیبره.فوقش یه کوچولو و یه تریلر 10 ثانیه ای بزارن با عکس بتمن و لوگو مایکرو،بگن اطلاعات تکمیلی در آگوست.
_________________________
injustice 2 شده 9 دلار.از ارزونترین استور استیم هم ارزونتره.یه همچین تخفیفاتی عجیب نیست یکم.
مورتال 11 هم شده 20 دلار.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,384
نام
سید محمد حسین
اینو یکی تو resetera گذاشته امیدوارم حقیقت نداشته باشه?:

این که میگه اینا مینی دایرکت نینتندو رو پریروز لیک کردن
کل چیزی که میدونستن اینه که قراره یه برنامه داشته باشه نیتندو اون روز
نه میدونستن مینی ـه نه جنرال (تا پریروزش می گفتن جنراله)
یه مشت حدس هوایی هم زدن
آخرش که نینتندو خودش نصفه شب اعلامیه زد مینی دایرکت با محوریت بازی های ترد پارتی دارن، همشون از دم خفه شدن!!!
گندشون می گفت منتظر ماریو باشید... LOL :D

خلاصه که جدی نگیرید... مخصوصا وقتی میگن یارو از نینتندو لیک کرده. این قدر نینتندو این لیکرها رو دور زده یه مدت خوشه ای همشون بیخیال شدن :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر