اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,387
این ea جهان خوارم اخر سر battlefield bc 1 و 2 رو تو استور تخفیف نزد سه روز دیگه حذف میشن از استور و من نتونستم بخرمشون :(( شماره 1 رو دوست داشتم بخرم ولی انگار قسمت نبود و با قیمت 14 دلار هماصلا نمی ارزه خریدنش
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,544
نام
عرفان
دولوپر بازی Everspace 2 از عملکرد مثبت گیمپس بر فروش بازی می گوید!

آقای Michael shade ، مدیر عامل Rockfish Games در مراسم Reboot develop 2023 با نشان دادن تصویری،. به ستایش Xbox Game Pass پرداخت و بیان کرد که این سرویس پریمیوم مایکروسافت فروش بازی را تحت تاثیر قرار نداده است و در حقیقت بر فروش بیشتر بازی اثر مثبت داشته است.

Screenshot_20230426_114158_Chrome.jpg
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,544
نام
عرفان
312fa4aefc639a22ee7c45bbfb6908154c6f4e73_2_1380x776.jpeg
اکسپنشن Age of Empires II : Return of Rome به زودی قابل بازی از 16 مِی.
این اکسپنشن شامل محتویات کامل AOE 1 می باشد که برای AOE2 عرضه می شود
شامل:
17 نوع تمدن جدید
3 کمپین جدید
یک مد 3D جدید
---------
خبر 2:

FummrMqXgAcKdAC.jpeg

 
آخرین ویرایش:

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,544
نام
عرفان
وقت تمام کردن بحث ها درمورد پایداری گیم پس است
مایکروسافت : گیمپس درآمدی یک میلیارد دلاری در هر کوارتر مالی دارد.
مقاله ای از جز کوردن

jbareham_220118_ecl1087_stock_xbox_one_pass.6.jpg
همانطور که میدانید، از وقتی سرویس گیمپس معرفی شد، همیشه سوال بوده است که این مدل بیزینس چگونه کار خواهد کرد، آیا سودده خواهد بود؟ آیا پایدار خواهد بود؟ یا مایکروسافت در حال ریختن پولهایش در کوره آتش است؟ یکی دیگر از مهم ترین سوال ها این بود:"آیا گیمپس در حال آسیب به پلتفرمی که من از آن استفاده میکنم است؟"

دیروز ساتیا نادلا اعلام کرد که گیمپس درآمدی 1 میلیارد دلاری در هر کوارتر مالی برای مایکروسافت ایجاد کرده است و این در حالی هست که بازی هایی مانند Fallout 76 و Minecraft به طور جدا محاسبه شده اند و در این درآمد نقشی نداشته اند.

مایکروسافت در حال تلاش برای قطعی کردن معامله Activision Blizzard King خود می باشد تا هرچه بیشتر این سرویس را رشد دهد، هرچند که امروز این معامله توسط CMA بلاک شد. با این حال تمام این رشد و گسترش گیمپس بدون حتی کوچکترین پشتیبانی و کمکی از اکتیویژن بوده است

مایکروسافت قبلا به ما نشان داده است که چگونه انتشار یک بازی در گیمپس می‌تواند باعث ترقی و بالابردن یک بازی در پلتفرم های دیگر شود و از این سرویس به عنوان یک ابزار مارکتینگ استفاده شود. بازی هایی مانند Sea of thieves و Outriders مثال هایی خوب می باشند هرچند در ادامه با تغییر عادات کاربران و پیشرفت سرویس به نظر بازی های گیمپس در فروش عنوان خود متأثر می شوند که این باعث زیر سوال رفتن گیم پس شده بود.

ایکس باکس در جایگاه سوم در عنوانی به نام "جنگ کنسولی" می باشد، با این حال یکی از بزرگترین پلتفرم های گیمینگ از نظر درآمد می باشد. مایکروسافت سابقه بالایی از نظر خراب کردن محصولات مصرفی دارد مانند Windows phone, Skype, Zune, groove music و... که باعث ایجاد شک و تردید به ایکس باکس هم می‌شود از طرفی عدم اعتماد عمومی به ایکس باکس نیز نقش دارد
گیمپس بیش از حد خوب به نظر می‌رسد، پس پیامد ها و زیان های آن کجا هستند؟

مشکل گیر ها می‌گویند: "درآمد به معنای سود نیست" این واضح هست، اما من با منابعی که در مایکروسافت دارم، می‌توانم بگویم گیم پس در یک وضعیت کاملا پایدار به سر می‌برد. اگر شما یک درآمد تضمین شده ماه به ماه داشته باشید که آن را بیان و رسا کنید، ساده است که بتوان به این طرح هزینه بر افتخار کرد
من به طور کامل می‌پندارم مایکروسافت همانقدر که از گیمپس درآمد دارد برای رشد آن خرج می‌کند. اگر XGP یک شکست بود، می‌دیدیم که آن ها چگونه تمرکز خود را برچیز هایی مانند مارکتینگ و خرج های بزرگ برای قرارداد های انحصاری بازی های AAA می‌کردند که اکنون برای این که مسیر سخت را انتخاب کنند به دلیل محدودیت های مختلف به نظر بی فایده می آید.

من قبلا در مقاله ای توصیح داده ام چرا مقایسه گیمپس با نت فلیکس و اسپاتیفای منطقی به نظر نمی آید. آنها تقریبا هیچ چیزی برای فروش ندارند، آن ها سخت افزاری نمی‌فروشند، هیچ میکروترنزکشن ای در محصولات آن ها وجود ندارد, هیچگونه بیزینس خرده فروشی برای آن ها نیست، گیمپس فقط یک تیکه از یک کیک بزرگ( ایکس باکس گیمینگ) هست.( که هرچه مایکروسافت در آن فرو می‌رود، بیرون آوردنش سخت تر است).
اسپاتیفای و نتفلیکس با افزایش هر چند وقت یکبار قیمت اشتراکی خود، پایداری را به ارمغان می آورند ولی گیمپس هیچوقت همچین کاری را انجام نداده است. همچنین مایکروسافت دائم در حال آموزش کاربران خود برای نخریدن محصولات خود و حتی عدم وابستگی دیجیتالی به پلتفرم خود است، درست برعکس نینتندو و پلی استیشن که در حال تلاش برای گیر انداختن مشتریان خود در پلتفرم خود به صورت دیجیتالی با بازی‌هایی که قابل استرداد نیستند و ترک پلتفرم توسط کاربر تقریبا غیر ممکن می‌شود
البته برای این موضوع( نگه داشتن کاربران در پلتفرم ایکس باکس از طریق وابستگی)راه حل وجود دارد

Xbox cloud gaming آینده تکنولوژی مایکروسافت می‌تواند همان "وابستگی دیجیتالی" ایکس باکس باشد که در حال حاضر مایکروسافت کاملا آن را نادیده می‌گیرد و کاهش فروش کنسول هایش را تجربه می‌کند، در حال حاضر شما نمی‌توانید با خرید بازی روی کلاود آن را تجربه کنید،. حدس من بیشتر بر آن هست که از لحاظ فنی سرویس ابری مایکروسافت توانایی ظرفیتی آن را ندارد هرچند این وعده در آینده داده شده است

ظرفیت رشد هنوز زیاد و البته تقاضا به میزان فراوانی وجود دارد! نکته همین‌جاست! گیمپس دست بالاتری نسبت به نتفلیکس و اسپاتیفای دارد مانند" تخفیفات روی بازی هایی که بزودی سرویس را ترک می‌کنند" که من به شخصه استفاده زیادی از آن کرده ام.

اگر مایکروسافت بر محدودیت های سروری خود چیره شود و همچنین از کوهی از قوانین ضد رقابتی Apple و Google در راستای مدل های بیزینسی سرویس های استرمینگ گذر کند و همچین آن فواصل زیادی که بین عرضه بازی های AAA خود دارد پر کند، هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم، رشد گیمپس شتاب بیشتری نگیرد

حرکت بعدی برای گیمپس چیست؟

کاهش 30 درصدی فروش ایکس باکس وحشتناک است، بخش زیادی از آن بدلیل مشکلات کمبود ایکس باکس می باشد، که البته علت آن مشخص نیست شاید ربطی به تهیه چیپ های AMD داشته باشد البته این فقط حدس و گمان است
اما مشکلاتی هم هستند که قابل رفع شدند می باشند، بدون وجود پلتفرمی که بتوان در آن XBOX GAME PASS اجرا کرد، واضح است که گیمپس رشد نخواهد کرد، میکروترنزکشن ها رشد نخواهد کرد،. فروش بازی ها افزایش نخواهد داشت و... PC Game Pass نیز به دلیل کیفیت اپ پایین و رقابت‌ با استیم دچار مشکل است، این ها مشکلاتی هستند که حل شدنی هستند

مسئله کیفیت بازی ها هم مطرح هستند که مایکروسافت به سختی در حال تلاش برای رفع آن است هرچند به نظر کار معامله ABK با رد شدن آن توسط CMA تمام است اما حتی بدون ABK، مایکروسافت دارای تعداد زیادی از بازی های متنوع است و همچنین مایکروسافت می‌تواند از رقیب خود سونی طرح برداری کند و قرارداد های انحصاری زیادی با ناشرهای شخص ثالث امضا کند

مایکروسافت به طور مشخص با گیمپس در محیط امنی قرار دارد،. با تمام وجود مشکلات، این سرویس در حال رشد است، ظرفیت های زیاد و تقاضاهای فراوانی وجود دارد، بگذارید تماشا کنیم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد وقتی آن ها توانستند از این مشکلات ومحدودیت ها بگذرند.

پ. ن: ترجمه مقاله کامل نیست و ممکن است اشتباهاتی داشته باشد حتما به مقاله اصلی رجوع کنید.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
608
جو تاپیک اکتیویژن خیلی سمی هست و من ترجیح میدم این مطلب رو اینجا بگم 😁

- الان که خرید اکتی رفت تا ۲۰۲۴ مایکروسافت باید عاقل باشه و با اکتی بابت CoD 2024 قرارداد ببنده. حالا مدل قرارداد بستنش که مثلا با خرید تداخل پیدا نکنه کلی راه هست که میشه درستش کرد با چندتا شرط ضمن عقد.
ولی الان خیلی خیلی مهم هست که یک قرارداد بلند مدت مثل سونی با اکتی ببنده و تبلیغات CoD 2024 رو بتونه دست بگیره و من فکر میکنم CoD 2024 اگه خوب پیش بره بازی خیلی بهتری از آب درمیاد مدت زمان زیادی هم هست بابتش وقت گذاشته شده و نتیجه این بازی باعث میشه وارزون ۲ هم وضعیت بهتری پیدا کنه و از شر تیم IW هم به کل راحت میشیم که هر تصمیمی گرفتن بازی رو فقط به عقب تر پرت کرده.
مایکرو میتونه هر مدل قراردادی که دلش میخواد رو از همین الان با اکتی داشته باشه و هیچ نیازی به تعهد و این چیزها هم نداره‌.
خوبیش این هست که حتی اگه خرید کلا از بین رفت یه قرارداد خوبی با اکتیویژن دارند و دیگه مشخص شده که CoD چقدر میتونه پولساز و مهم باشه ولی اگه این فرصت رو هم از دست بدن خاکه که باید کامیون به کامیون بریزن تو سرشون 😁 اشتباهی که اواخر نسل هفتم انجام دادن و ضررشون رو تا همین امروز دارن میبینند.
اینکه اکتیویژن راضی میشه یا نه فقط مساله مالی هست. هر کسی پول بیشتر بده راضیه.

- مساله دیگه هم خریدن سهام از اکتیویژن هست مثل کاری که تنسنت داره با بقیه شرکت ها انجام میده. میشه از اکتیویژن سهام خرید تا تبدیل بشه به سهامدار عمده.
من فکر میکنم که از مجموعه ABK نباید به راحتی عبور کنند که این اتفاق هم نمیوفته اونطور که مشخص هست ولی زمان از دست دادن ضرر زیادی میزنه و تصور کنید ۴ سال از نسل گذشته کی این ها به مجموعه ایکس باکس اضافه بشند و پروژه ها رو تعریف کنند و...

- الان مایکروسافت کلا زیر همه جور فشار رسانه ای هست و تو اون تاپیک که به خاک سیاه نشسته 😁 ردفال رو تو هفته پیش رو داریم و اگه رد فال هم گند بزنه این هفته از همین ماه می تا شوکیس این فشارها ادامه خواهد داشت. حالا اینجا شوکیس مساله خیلی مهمتری میشه که برنامه مایکروسافت برای ۲۰۲۴ دقیقا چی هست و چندتا عنوان AAA میتونه داشته باشه.

- درباره خرید استودیوها هم من ترجیح میدم که وضعیت فعلی استودیوها خیلی بهتر بشه و تا جایی که میشه مدیریت حرفه ای تر و نظارت بهتری برای پروژه ها باشه. کارهای خوبی داره همین الان انجام میشه مثل تصفیه ای که تو ۳۴۳ شد ولی از این طرف ارکین مشخص هست که کم کاری کرده و همین مساله ۳۰ فریم شده سوژه. استودیو فرصت خیلی خوبه داشته بابتش تاخیر هم زده شده ولی کم کاری کردن و چیزی که قرار هست عرضه بشه مناسب نیست.

- استودیوهایی که شاید در اینده بخوان خریداری بشن بهتر هست که استودیوهای کوچیک و مستعد باشند مثلا من خیلی دوست دارم که استودیو Asobo رو بخرند این ها با Plague Tale به خوبی نشون دادند که بازی ادونچر داستان محور خیلی خوب بلدن بسازند یا استودیوهای شرقی که بتونند بازار خوبی تو شرق اسیا ایجاد کنند و تنوع خیلی خوبی به ایکس باکس بدند‌. حتی مایکروسافت باید بعضی از پروژه ها رو بسپره دست این استودیوها که عناوین انحصاری براش بسازن.

- من خودمو کلا طرفدار نمیدونم و میخوام فقط بازی کنم. گیم پس و کلاود بیشترین کمک رو دارن به من میکنند و بخاطر همین دوست دارم که پیشرفت ایکس باکس رو تو گیمینگ ببینم چون به نفع من تموم میشه. چند وقت پیش Immortality رو بازی کردم. بازی که هیچوقت حتی کرکی هم سراغش نمیرفتم ولی بخاطر گیمپس تستش کردم. یه تجربه فوق العاده خوبی بود و فقط هم مبشد مفهوم داستان مورد نظر سازنده رو تو اون فرم پیاده کرد.گیم پس باعث شد بازم سبک های مختلفی رو تجربه کنم که اگه نبود من هیچوقت سراغشون نمیرفتم. وجود مایکروسافت تو گیمینگ خیلی خوبه و به نفع همه تموم میشه آرزو کردن برای تنگ شدن عرصه برای مایکروسافت و سونی و نینتندو یه حرفی هست که جنبه کل کل یا ترول هم نداره و تو رده سنی پایین منطقی هست چون اون ذهن تو شناخت اولیه گیمینگ هست و فکر نمیکنه اگه طرف مقابل رقیب قدرتمند داشته باشه مجبور میشه برای حفظ من مشتری تلاش بیشتری کنه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,196
نام
∂αнмα
امسال تعداد بازی انحصاری Xbox فک کنم رکورد بزنه . بتزدا به تنهایی 4 تا بازی فرست پارتی واسه ماکرو منتشر میکنه احتمال اینکه Xbox Game Studio هم به سه تا بازی برسه هستش (ماینکرفت فورزا و احتمال خیلی کم هلبلید) به اینا ترد پارتی ها هم اضافه کنیم فک کنم یـ 10-12 تایی بشه :D این وسط منتهی Starfield حکم مرگ و زندگی رو داره واسه ماکرو .لانچش بگیره کل سال رو میشوره میبره نگرفت قشنگ یـ سال پر بار ولی متوسط رو شاهد هستیم . خلاصه که وضعیت لانچ Starfield به خیر بگذره :-"
 
آخرین ویرایش:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,681
نام
Mehrdad
حالا نمیخوام بگم هنوز تموم نشده و نیمه های راه، بیخیال اکتی بلیز کینگ بشه،

اما انصافا همین الان، همین بتزدا + XGS به اندازه کافی متریال و محتوا داره که با سونی رقابت کنه، چه بسا در صورت موفقیت این رقابت تنه به تنه پیش بره، حتی ممکنه مایکرو جلو بیفته، نمیخوام ساده سازی کنم اما به نظرم مایکرو حالا که شرایط اینطوری شده، باید طمع بلعیدن و بزرگ شدن رو موقتا حداقل کنار بگذاره، یه جورایی مایکرو شبیه گیمری شده که تو یک بازی RTS، مدام و فقط و فقط در حال پیش روی، اضافه کردن Outpost، بیس های جانبی، منابع و گسترده کردن قلمرو هست (شبیه کاری که در دنیای سیاست شوروی یا حتی ساسانیان انجام دادند، برخلاف روندی که مثلا امریکا به عنوان ابرقدرت پیش گرفت)

خب مشکل اینجاست که این "پیشروی و چاق شدن" شاید یک بستر خفن برای "اینده" فراهم کنه، اما "امروز" چی؟ اگه مایکرو رو پلیر RTS در نظر بگیریم، اگه وسط پیشروی های مایکرو، پلیر مقابل بهش اتک بزنه چی؟ ایا این همه انواع و اقسام بیس که ساخته، قابلیت دفاع از خودش رو داره؟ ایا مثل بلوک های شوروی یا Outpost های ساسانی، دونه دونه سقوط نمیکنند؟ ایا بهتر نیست تمرکز مایکرو در این بازار پر تلاطم، رو سرمایه ها و اسِت های الردی اماده و شکل گرفته باشه؟ بهتر نیست این N استودیو فعلی رو مدیریت کنه تا محصولاتشون بیشترین کیفیت رو داشته باشه؟

حقیقتا، به نظرم وقتشه که مایکرو قدر و ارزش همین دارایی های "وحشتناک" بزرگ فعلی خودش رو بدونه، تقویتشون کنه، روشون تمرکز کنه، نمیدونم و شاید همین الان تمام اینا در بهترین حالت در حال انجام باشه، امیدوارم باشه، اما در کل، وضعیت بیرونی مایکرو طوری هست که به نظر میرسه هنوز رو فاز "پیشوری" قرار داره تا فاز بازگشت به بیس و تقویت نیرو،

خلاصه، حقیقتا به نظرم بتزدا + XGS خودش به تنهایی غول بی شاخ و دم هست، ای کاش از این به بعد شاهد تمرکز مایکرو رو شاهکار و گنجینه های فعلیش باشیم، تا پلن هایی که حداقل فعلا (اکتی بلیز) در هاله ای از ابهام قرار گرفته....

جدا از این که به نظرم این راه درست هست، بلکه به شدت هم رو رضایت فن بیس تاثیر مثبت داره، و چه چیزی مفیدتر از رضایت فن بیس؟ چه برای رشد اکس باکس + بتزدا، چه برای رشد مایکرو...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر