اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
شما که اینقدر با قاطعیت فکت‌های مختلف صادر میکنی منبع حرف‌های شما حالا کجاست؟
والا خود شما میگی فکت صادر کردم حرفی از اصلا نزدم
این تحلیل من بود
(مایکروسافت،اکتیویژن رو وقتی خرید که قیمتش بشدت افت کرده بود )
این حرف منبع میخواد
 
  • Smile
Reactions: General Radahn
مشکلت همینجاست

برو تاپیک خرید اکتیویژن مخصوصا ببین صفحات قبلترش رو اونجا خبر رسید بچه ها هم بحث کردند خلاصش این بود که مایکروسافت خرید اکتیویژن رو چند روز بعد از اون گزارش های که پخش شد از بابی کوتک استارت زده و پیشنهاد خرید رو به اکتیویژن داده



این تیکه از متن ترجمه شده رو ببینید

... بدین ترتیب اولین گفتگو برای خرید کمپانی در روز ۲۸ آبان ماه صورت گرفت که در نهایت این توافق در روز ۲۸ دی نهایی شد

باز هم میگم تاپیک خرید اکتیویژن هست که بچه ها خیلی در این مورد بحث کردند همچنین این هم لینک منبع اصلی که میتونی بخونی Phil Spencer reportedly started Activision talks days after explosive Bobby Kotick report | VGC


در هر صورت این خرید خیلی کم تر از اون زمانی که فکر می‌کنید اتفاق افتاده در حالی که مذاکرات برای خرید بانجی توسط سونی پنج ماه قبل از اعلام خرید اون در حال انجام بوده که خب سونی نمیتونسته خبر دار بشه مگه اینکه ماشین زمان داشته باشه
پس میتونیم بگیم خرید اکتیویژن جواب خرید بانجیه😂
ولی شما ببین سونی برای این خرید ۶ الی ۷ ما حداقل زمان گذاشته بعد ماکرو برای خرید به این بزرگی کمتر از سونی وقت گذاشته جالبه 😅🥲
 
  • Like
Reactions: danygh68


تینا امینی به عنوان لید تیم استراتژی و پخش برادکست (کنفرانس و ...) مشغول به کار شده. ایشون یکی از ادیتور های قدیمی و درست و حسابی ign هست.
بالاخره دارن یه سر و سامانی به وضعیت کنفرانس ها و مارکتینگ اش میدن.
نایس 👌
 
این بازی داستان بیستون روی Xboxاز دوبله یا زیر نویس فارسی پشتیبانی میکنه ؟

کسی تست کرده اگه پشتیبانی میکنه 17دلار خرج کنیم تا حمایت بشن
زیرنویس نمی‌دونم هنوز ولی می‌دونم رو هیچ پلتفرمی دوبله نداره خودشون تو استریم بازی گفتن فروش خوب باشه بودجه برسه دستشون میرن تو کار دوبله فارسی
 
این As dusk falls کلا فروشش داغون بود یا رو گیمپس همه دارن میزنن؟ :D رو استیم انگار نه انگار ریلیز شده از بس کم پلیر داره.
نقدا رو خوندم ولی اکثرا تعریف میکردن و میگفتن خیلی از انتظارات بالاتر ظاهر شده.
 
  • Like
Reactions: Bax
این As dusk falls کلا فروشش داغون بود یا رو گیمپس همه دارن میزنن؟ :D رو استیم انگار نه انگار ریلیز شده از بس کم پلیر داره.
نقدا رو خوندم ولی اکثرا تعریف میکردن و میگفتن خیلی از انتظارات بالاتر ظاهر شده.
بازی خاصیه
مخاطبش کمه
 
این As dusk falls کلا فروشش داغون بود یا رو گیمپس همه دارن میزنن؟ :D رو استیم انگار نه انگار ریلیز شده از بس کم پلیر داره.
نقدا رو خوندم ولی اکثرا تعریف میکردن و میگفتن خیلی از انتظارات بالاتر ظاهر شده.
کارگردانش قبلا Lead Designer استودیو Quantic Dream بوده، می‌تونی حدس بزنی تو چه سبک و حالتیه
 
این As dusk falls کلا فروشش داغون بود یا رو گیمپس همه دارن میزنن؟ :D رو استیم انگار نه انگار ریلیز شده از بس کم پلیر داره.
نقدا رو خوندم ولی اکثرا تعریف میکردن و میگفتن خیلی از انتظارات بالاتر ظاهر شده.
این بازی رو مایکرو خیلی سعی کرد بوستش کنه و توجهات رو بهش جلب کنه ولی تو بحث نمرات کاملا معمولی عمل کرد و اصلا نتونست اسمی واسه خودش در کنه الانم رفتم دیدم حجمش زیاده اونم واسه یـ بازیی که شبیه Visual Novel ـه ! خلاصه اینجا هم اصلا صرفه نداره بخوای دانلودش کنی . البته شدیدا خراک استریم کردن ـه چون Input به اون صورت نداره و خوب رو موبایل هم تاچ نیتیو ـه یعنی اول واسه گیم پد ساخته نشده که بعدا برا تاچ بهینه بشه ز بیخ از همون اول واسه تاچ ساختنش
 
این بازی رو مایکرو خیلی سعی کرد بوستش کنه و توجهات رو بهش جلب کنه ولی تو بحث نمرات کاملا معمولی عمل کرد و اصلا نتونست اسمی واسه خودش در کنه الانم رفتم دیدم حجمش زیاده اونم واسه یـ بازیی که شبیه Visual Novel ـه ! خلاصه اینجا هم اصلا صرفه نداره بخوای دانلودش کنی . البته شدیدا خراک استریم کردن ـه چون Input به اون صورت نداره و خوب رو موبایل هم تاچ نیتیو ـه یعنی اول واسه گیم پد ساخته نشده بعد برا تاچ بهینه شده ز بیخ از همون اول واسه تاچ ساختنش
فک نکنم بحث نمرات باشه، الان Quarry با اون همه سر و صدا متاش 2 تا از این بالاتره یا کل سری Dark picture که متاشون پایین ترن خیلی بیشتر توجه میشه بهشون از طرف مردم چون ویژوال خوبی دارن، این فک میکنم بخاطر آرت استایلش باشه بیشتر کسی توجه بهش نمیکنه، رسما GTA Load Screen ـه :دی انتظارم نداشتم خیلی بهش توجه بشه بخاطر همین قضیه ولی فکرشو نمیکردم دیگه در این حد بی سر و صدا ریلیز شه، همزمان با Stray ـم ریلیز شد کلا همه حواسشون به گربه بود :p
حجمش که رو پی سی 22 گیگ بیشتر نیست نسبت به بازی که چهار تا عکسه زیاده قطعا ولی بصورت کلی خیلی نیست دانلود میکنم احتمالا چون سبکشو دوس دارم، تا جایی که نظرات مردمو خوندم میگفتن انتخابای تاثیر گذار زیاد داره و ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or