اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
دوستان دموی بازی the matrix رو تو youtube دیدم واقعا باور نکردنیه
روی سریس اکس بصورت 4k و 60 فریم اجرا میشه >؟
بعد اون صحنه که از ماشین به پلیس ها شلیک می کردن یجوری بود انگار نمیشد بجز لاستیک ها جای دیگه ای شلیک کرد
و اینکه احساس می کنم اگه یه بازی کامل با این گرافیک منتشر بشه یا باید از جزئیات و کیفیت بافت ها بزنن یا رزولیشن و فریم رو بیارن پایین
 
دوستان دموی بازی the matrix رو تو youtube دیدم واقعا باور نکردنیه
روی سریس اکس بصورت 4k و 60 فریم اجرا میشه >؟
بعد اون صحنه که از ماشین به پلیس ها شلیک می کردن یجوری بود انگار نمیشد بجز لاستیک ها جای دیگه ای شلیک کرد
و اینکه احساس می کنم اگه یه بازی کامل با این گرافیک منتشر بشه یا باید از جزئیات و کیفیت بافت ها بزنن یا رزولیشن و فریم رو بیارن پایین

خیر

PS5: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)
SS: dynamic 1080p at 30fps (828p common)
SX: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)


- It's the first time we can see a direct comparison of Unreal Engine 5 on new generation consoles taking advantage of the new features. - All 3 versions use Temporal Super Resolution to upsampling to the original resolution. - The models have been recreated using Metahuman. - Lumen has been used for global illumination and reflections. Xbox Series S displays a lower setting, resulting in lower resolution reflections and shadows or more noise in ambient occlusion. - Chaos is the new physics and destruction engine applied by Unreal Engine 5. Vehicle hits have very good results, but they have a big impact on performance. - The World Partition & Rule Processor has been used for the creation of the city. - The new geometry virtualization system (Nanite) is also present. Xbox Series S shows a lower configuration in this section as well. - Loading times are fastest on Series S, followed by PS5 and Xbox Series X by tenths of a second. They hardly need 5 seconds to load the world. - The framerate during cinematics suffers constant stuttering at 24/25fps on all three platforms. - During gameplay, Series S and PS5 have a more stable framerate than Xbox Series X. During driving and impacts, they can drop up to 20fps. - The quality of the texturing seems to be the same on all 3 platforms. - The drawn distance is slightly lower on Xbox Series S. - It is a very interesting first contact with Unreal Engine 5, although it was a technical demo (quite complete). Without a doubt, a bright future awaits us with this engine.​
 
آخرین ویرایش:
خیر

PS5: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)
SS: dynamic 1080p at 30fps (828p common)
SX: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)


- It's the first time we can see a direct comparison of Unreal Engine 5 on new generation consoles taking advantage of the new features. - All 3 versions use Temporal Super Resolution to upsampling to the original resolution. - The models have been recreated using Metahuman. - Lumen has been used for global illumination and reflections. Xbox Series S displays a lower setting, resulting in lower resolution reflections and shadows or more noise in ambient occlusion. - Chaos is the new physics and destruction engine applied by Unreal Engine 5. Vehicle hits have very good results, but they have a big impact on performance. - The World Partition & Rule Processor has been used for the creation of the city. - The new geometry virtualization system (Nanite) is also present. Xbox Series S shows a lower configuration in this section as well. - Loading times are fastest on Series S, followed by PS5 and Xbox Series X by tenths of a second. They hardly need 5 seconds to load the world. - The framerate during cinematics suffers constant stuttering at 24/25fps on all three platforms. - During gameplay, Series S and PS5 have a more stable framerate than Xbox Series X. During driving and impacts, they can drop up to 20fps. - The quality of the texturing seems to be the same on all 3 platforms. - The drawn distance is slightly lower on Xbox Series S. - It is a very interesting first contact with Unreal Engine 5, although it was a technical demo (quite complete). Without a doubt, a bright future awaits us with this engine.​
اها . پس فکر کنم باید انتظار این حجم از گرافیک رو بصورت 4k و های فریم تو نسل بعدی داشته باشیم .
کاش اون یکی دمو رو هم که قبلا نشون دادن مثل این قابل بازی میکردن
 
اها . پس فکر کنم باید انتظار این حجم از گرافیک رو بصورت 4k و های فریم تو نسل بعدی داشته باشیم .
کاش اون یکی دمو رو هم که قبلا نشون دادن مثل این قابل بازی میکردن
کنسولای نسل جدید خیلی خیلی قدرتمندن و از اواسط نسل قدرت واقعیشون رو نشون میدن
همین الان هنوز نسل شروع نشده فورتزا یا حتی استالکر باورنکردنین
این هم یه شوکیس بود بیشتر برای تبلیغ انریل انجین و فیلم جدید ماتریکس نه چیز بیشتر
قطعا چون یه دموی ساده بود اونقدر صرف بهینه سازی نشده
 
کنسولای نسل جدید خیلی خیلی قدرتمندن و از اواسط نسل قدرت واقعیشون رو نشون میدن
همین الان هنوز نسل شروع نشده فورتزا یا حتی استالکر باورنکردنین
این هم یه شوکیس بود بیشتر برای تبلیغ انریل انجین و فیلم جدید ماتریکس نه چیز بیشتر
قطعا چون یه دموی ساده بود اونقدر صرف بهینه سازی نشده
نمیخام موج منفی بدم یا... ولی
1404p 30فریم که دقیقا برعکسشو نشون میده یا بهینه سازی افتضاح بوده یا باز توان کنسول ها کمه براش ... آینده مشخص میکنه ولی قطعا میان نسل هم داریمx_x من که شخصا از فریم4k 60 بریدم تو کنسول یا باید حالت پرفرمنس بزای تو گیم که به 60 برسی یا یه سری تنظیمات اف کنی.... از نسل 8 سونی و ماکروسافت گفتن 60 فریم هنوز بهش نرسیدن متاسفانه.... اون 120 فریم هم که کلا یه جوک حساب میشه فقط چند بازی پشتیبانیش میکنه که از اون چند تاش فری تو پلی هستن و برای گیم های بزرگ درست استفاده نشده ازش.... از نظر من دیوایس های نسل 9 همون نسل 8 هستن فقط قوی تر شدن یعنی فعلا من تفاوت خاصی به جز سرعت ssd ندیدم .... قطعا تا چند سال دیگه هم بازیا گرافیکشون بالاتر میره ولی آیا 4k 60 فریم میگیریم یا باز داستان داینامیک روزولوشن داریم مثل نسل پیش
 
آخرین ویرایش:
شرکت دارینوس دوبله کرده بود (اگه درست یادم باشه) ....فکر کنم یکی از دوبلر ها هم بهمن هاشمی بود....سانسورم کرده بودن😅😂🤣
اره یکی دوتا شرکت بودن که دوبله میکردن مثل همین سام و مکس پین و مافیا . خلاصه که الان هر چی بازیای خفن میکنم به لذت اون بازیا نمیشن ، نمی‌دونم پیر شدم یا بازیای اون موقع جذابتر بودن😕 . از جمله ای جی آی و همین سام و مکس پین و یه بازی هم بود اسمش operation flashpoint بود ، لعنتی چقدر سخت بود
 
دوستان به نظرم این سری اس خوب میتونه بازی رو اجرا کنه
خودم رد دد 2 رو نصب کردم
به نسبت ps4 و xbox one s که داشتم بازی خیلی بهتر بود!
این بازی دموی ماتریکس برای آنریل انجین به نظرم بازم موفق بود
تکسچر کم نداشت
رزولوشن پایین بود
ولی بخواییم صادق باشیم این سری اس به راحتی میتونه تا اخر نسل بازی‌ها رو با 700p و 70 درصد تکسچرهای ps5 یا سری ایکس اجرا کنه
بازم میگم اون 30 درصد تفاوت تکسچر خیلی محسوس نیست ولی اگر 4کی ندارید واقعا نمیصرفه برید سمت سری ایکس یا پی اس فایو (مگر عشق اختصاصی داشته باشید)
هر چند که به سونی فنا و پی سی فنا هم توصیه‌ی این کنسول رو میکنم

در کل دمه مایکروسافت گرم که با این قیمت کم ما رو کنسول دار کرد مگرنه عمراً میتونستم تو این شرایط 25 تومن پول ps5 بدم
یا 40 تومن پی سی ببندم


ویرایش:
The quality of the texturing seems to be the same on all 3 platforms. - The drawn distance is slightly lower on Xbox Series S. - It is a very interesting first contact with Unreal Engine 5, although it was a technical demo (quite complete). Without a doubt, a bright future awaits us with this engine.
حتی اینجا هم میگه تکسچرهای کنسول‌ها اونقدری فرق نداره، distance یکذره سری اس پایینتره که باز هم میگم tv فول اچ دی تفاوتی نداره


میشه گفت این اولین مقایسه‌ی کنسول‌ها بود که به نظرم تا حدودی تکلیف ما رو تا اخر نسل مشخص کرد
میمونه راک استار که اونم تکلیفش معلومه
 
آخرین ویرایش:
نمیخام موج منفی بدم یا... ولی
1404p 30فریم که دقیقا برعکسشو نشون میده یا بهینه سازی افتضاح بوده یا باز توان کنسول ها کمه براش ... آینده مشخص میکنه ولی قطعا میان نسل هم داریمx_x من که شخصا از فریم4k 60 بریدم تو کنسول یا باید حالت پرفرمنس بزای تو گیم که به 60 برسی یا یه سری تنظیمات اف کنی.... از نسل 8 سونی و ماکروسافت گفتن 60 فریم هنوز بهش نرسیدن متاسفانه.... اون 120 فریم هم که کلا یه جوک حساب میشه فقط چند بازی پشتیبانیش میکنه که از اون چند تاش فری تو پلی هستن و برای گیم های بزرگ درست استفاده نشده ازش.... از نظر من دیوایس های نسل 9 همون نسل 8 هستن فقط قوی تر شدن یعنی فعلا من تفاوت خاصی به جز سرعت ssd ندیدم .... قطعا تا چند سال دیگه هم بازیا گرافیکشون بالاتر میره ولی آیا 4k 60 فریم میگیریم یا باز داستان داینامیک روزولوشن داریم مثل نسل پیش


مطمئن باش ps5 pro هم میاد
برای همینه میگم خرید xbox s series منطقیتره
 
مطمئن باش ps5 pro هم میاد
برای همینه میگم خرید xbox s series منطقیتره
100 درصد میان نسل داریم چون مین کنسول ها تو فریم و روزولوشن ضعیف دارن خروجی میدن متاسفانه ولی باز خیلی بهتر از سری اس عمل میکنن
خرید سری اس فقط برای کسایی خوبه که 4k ندارن رو تی وی 4k اصلا نمیشه تحملش کرد روزولوشن پایین و فریم پایین تازه هنوز اول نسل هستیم.... سری اس کنسول خوبیه ولی متاسفانه تا چند سال دیگه تو گیم های سنگین کم میاره از همین الان هم مشخصه...
بحث خرید هم نکنیم بهتره یک سال از کنسول های نسل 9 گذشته خود کاربر باید فکر کنه کدوم دستگاه براش مناسب تر هست با توجه به هزینه ای که میخاد بکنه ...
 
آخرین ویرایش:
100 درصد میان نسل داریم چون مین کنسول ها تو فریم و روزولوشن ضعیف دارن خروجی میدن متاسفانه ولی باز خیلی بهتر از سری اس عمل میکنن
خرید سری اس فقط برای کسایی خوبه که 4k ندارن رو تی وی 4k اصلا نمیشه تحملش کرد روزولوشن پایین و فریم پایین تازه هنوز اول نسل هستیم.... سری اس کنسول خوبیه ولی متاسفانه تا چند سال دیگه تو گیم های سنگین کم میاره از همین الان هم مشخصه...
بحث خرید هم نکنیم بهتره یک سال از کنسول های نسل 9 گذشته خود کاربر باید فکر کنه کدوم دستگاه براش مناسب تر هست با توجه به هزینه ای که میخاد بکنه ...
نظرت رو به دموی ماتریکس روی سریز اس جلب میکنم تا بهتر قدرت کنسول رو برای این نسل درک کنی
 
نظرت رو به دموی ماتریکس روی سریز اس جلب میکنم تا بهتر قدرت کنسول رو برای این نسل درک کنی
گویا شما یک کلمه از صحبت های من رو متوجه نشدید اوکی مشکلی نیست ... اگر نسل ۹ از نظر شما ۳۰ فریم و روزولوشن 826p هست امیدوارم لذت ببرید
 
گویا شما یک کلمه از صحبت های من رو متوجه نشدید اوکی مشکلی نیست ... اگر نسل ۹ از نظر شما ۳۰ فریم و روزولوشن 826p هست امیدوارم لذت ببرید
مرد حسابی داره نسل 9 رو به 299 دلار میده دست ملت یعنی هم قیمت سوئیچ با اون سخت افزار نسل هفتیش
دیگه چه انتظاری از سریز اس دارید خداییش
 
گویا شما یک کلمه از صحبت های من رو متوجه نشدید اوکی مشکلی نیست ... اگر نسل ۹ از نظر شما ۳۰ فریم و روزولوشن 826p هست امیدوارم لذت ببرید
در بهتربن حالت به نظر من این کنسول نسل 8/5 حساب میشه 😁
و متاسفانه حس میکنم عین xbox one base اواسط نسل به سختی سر بالایی رو بالا بیاد 😁
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or