اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
این قضیه رو الان دیدم یاد یه لطیفه افتادم.

یه یارو حیف نون بوده به هر کی میرسبده می‌گفته فلان جا غذا مجانی میدن.

کم کم میبینه یه جماعتی راه افتادن دارن میرن با خودش گفت نکنه راست راستکی غذا مجانی میدن؟

و خودش هم همراه جماعت می‌ره


حالا اینم همون
 
  • Like
Reactions: Syamak88088
والا خریدش فک نکنم غیر ممکن باشه یا گنده تر از Fox باشه که دیزنی خرید!خود نادلا هم بعد خرید بتسدا گفت که به خرید کمپانی های دیگه ادامه میدیم و از نظر من بعد از بتسدا هیچی بعید نیست دیگه
مهم رضایت خود تیک تو هست و اینکه بخوان خریده بشن یا نه
اگه خودشون اوکی رو بدن فک نکنم کاری داشته باشه

ناگفته نمونه که مایکروسافت مدتی قبل میخواست تیک تاک رو بخره ۵۰ میلیارد دلار :D :)) ۵۰ فاکینگ میلیارد دلار!!!!!!!
دیگه تیک تو پیش این عددی نیست خدایی

پولش رو داره از داشتنی :D ولی سونی فروشنده نیست
اون قانون ضد انحصار هم چون سونی شرکت خارجیه کار نمیکنه و مشکلی برای خریدش وجود نداره
فقط مهم رضایت شرکتی هست که میخواد خریده بشه

این که بخوان خریده بشن یا نه رو خود مدیراش تعیین میکنن و فعلا هم چیزی بیشتر از یه شایعه نیست
ولی باید واقع بین باشیم و این رو بپذیریم که سونی نمیتونه همچین خریدی بکنه چون پولش رو نداره
البته اگرم مایکرو بخرتش بعیده که بازیای بعدیش انحصاری بشن
انحصاری زمانی هم دور از ذهن نیست
اگه خبری باشه توی ایونت بعدی مایکروسافت اعلام میکنن

اصولن 3 تا مورد اصلی برای خریدهای اینچنینی وجود داره.
1. فروشنده بودن کمپانی هدف
2. داشتن پول کافی برای انجام خرید
3. به تفاهم رسیدن درباره نحوه اجرای قرار داد، آینده کمپانی و کارکنانش و...
خیلی وقتها کمپانی فروشنده است و خریدار هم پول کافی داره ولی مشکل اصلی که باعث میشه معامله جوش نخوره همون موارد گزینه شماره 3 هستن.
------------------------------

قانون ضد انحصار و... پشم هم نیست! نمیدونم چرا الکی بزرگش کردید و بهش بها میدید. کلن قانونگذار تو اینجور معاملات دنبال کمسیون خودشه نه هیچ چیز دیگه ای.
افراد حقیقی/حقوقی از یه سطحی که بالاتر میرن هیچ قانون خاصی نمیتونه جلوی بزرگتر شدنشون رو بگیره و به نوعی مصونیت دارن. حالا ما اینجا داریم از ابرکمپانی مایکروسافت حرف میزنیم.
مصداق بارز این حرف هم میتونید مقایسه کنید نوع برخورد قانون در یک اتفاق خاص، بین فردی مثل ایلان ماسک و جان مک کافی.
متاسفانه وضع فروم یه جوریه که آدم باید قبل از هر پیامی یه گواهی رفع سوء پیشینه هم ارائه کنه:دی
من فن جای خاصی نیستم. سعی می‌کنم از گیم لذت ببرم.

اما در مورد تصاحب‌ها قضیه به این سادگی‌ها نیست که پول بدی و بخری و قانون گذار هم شیتیل بگیره و ماجرا تموم بشه

در مورد مساله پول، الزامی نیست شرکتی حتماً پول نقد بده و شرکت دیگری رو بخره. تصاحب می‌تونه از طریق ادغام سهام انجام بشه. فکر کنم خرید فاکس توسط دیزنی به این شکل بوده مگر نه که دیزنی ۷۰ میلیارد دلار پول نداشته.
حتی لازم نیست شرکت تصاحب کننده از شرکت تصاحب شونده بزرگتر باشه. سه ابزار مالی برای تصاحب می‌تونه استفاده بشه:
پول
بدهی
سهام
می‌تونید مثال‌های زیادی پیدا کنید که شرکتی کوچکتر، شرکتی بزرگتر رو تصاحب کرده باشه.

در مورد موارد ضد تراست اصلا مساله داخلی و خارجی بودن مطرح نیست
مثلا خرید آرم توسط انویدیا. آرم انگلیسیه. مالکش ژاپنیه و انویدیا به عنوان خریدار آمریکایی توی این معامله‌است اما مشکلات زیاده.
خریدهای در این ابعاد رو رگلاتورهای همه بازارهای مالی تاثیر پذیر باید تایید کنن. که شامل چین، اتحادیه اروپا و آمریکا میشه.

کما این که خرید بتسدا هم توسط رگلاتور اروپا و آمریکا به صورت جداگانه تایید شد. قانون هم در این زمینه کاملاً سفت و سخته. انقدر سفت و سخت که شرکت بزرگی مثل مایکروسافت در اوایل دهه ۲۰۰۰ با مشکلات خیلی جدی روبرو بود.

خرید تولید کننده محتوا با ناشر یا پلتفرم خیلی فرق می‌کنه. مثلا اگر دیزنی ۱۰ تا استدیوی دیگه رو هم بخره شاید کسی شاکی نشه اما اگر دیزنی بخواد توزیع کننده‌ها رو بخره قطعاً باقی شرکت‌ها و همین طور قانون‌گذاران کشورهای دیگه یقه‌اش رو می‌گیرن. برای همینه که دیزنی میره فاکس رو می‌خره اما احتمالاً هیچ وقت نمیره سراغ AMC که چندین برابر ارزون‌تر از فاکس قیمت می‌خوره.
 
این قضیه رو الان دیدم یاد یه لطیفه افتادم.

یه یارو حیف نون بوده به هر کی میرسبده می‌گفته فلان جا غذا مجانی میدن.

کم کم میبینه یه جماعتی راه افتادن دارن میرن با خودش گفت نکنه راست راستکی غذا مجانی میدن؟

و خودش هم همراه جماعت می‌ره


حالا اینم همون
بخاطر اینه که ماکروسافت کاربرهاش رو بد عادت کرده از بس همه چی رو مجانی داده انتظارات بالا رفته
اگر کنسولی با این قدرت بالا رو 500 دلار نمیداد و گیم پس نداشت و هر بازی رو 80 دلار میداد و 10 تا 20 دلار هم برای آپدیت به نسل جدیدش میگرفت یا حتی برای درآمد بیشتر به هیت سینک کنسول خودش هم رحم نمیکرد اینجوری نمیشد:D
الان همه منتظرن همه استدیو های بزرگ رو بخره بازهاشون رو مجانی بریزه توی گیم پس :D
 
متاسفانه وضع فروم یه جوریه که آدم باید قبل از هر پیامی یه گواهی رفع سوء پیشینه هم ارائه کنه:D
من فن جای خاصی نیستم. سعی می‌کنم از گیم لذت ببرم.

اما در مورد تصاحب‌ها قضیه به این سادگی‌ها نیست که پول بدی و بخری و قانون گذار هم شیتیل بگیره و ماجرا تموم بشه

در مورد مساله پول، الزامی نیست شرکتی حتماً پول نقد بده و شرکت دیگری رو بخره. تصاحب می‌تونه از طریق ادغام سهام انجام بشه. فکر کنم خرید فاکس توسط دیزنی به این شکل بوده مگر نه که دیزنی ۷۰ میلیارد دلار پول نداشته.
حتی لازم نیست شرکت تصاحب کننده از شرکت تصاحب شونده بزرگتر باشه. سه ابزار مالی برای تصاحب می‌تونه استفاده بشه:
پول
بدهی
سهام
می‌تونید مثال‌های زیادی پیدا کنید که شرکتی کوچکتر، شرکتی بزرگتر رو تصاحب کرده باشه.

در مورد موارد ضد تراست اصلا مساله داخلی و خارجی بودن مطرح نیست
مثلا خرید آرم توسط انویدیا. آرم انگلیسیه. مالکش ژاپنیه و انویدیا به عنوان خریدار آمریکایی توی این معامله‌است اما مشکلات زیاده.
خریدهای در این ابعاد رو رگلاتورهای همه بازارهای مالی تاثیر پذیر باید تایید کنن. که شامل چین، اتحادیه اروپا و آمریکا میشه.

کما این که خرید بتسدا هم توسط رگلاتور اروپا و آمریکا به صورت جداگانه تایید شد. قانون هم در این زمینه کاملاً سفت و سخته. انقدر سفت و سخت که شرکت بزرگی مثل مایکروسافت در اوایل دهه ۲۰۰۰ با مشکلات خیلی جدی روبرو بود.

خرید تولید کننده محتوا با ناشر یا پلتفرم خیلی فرق می‌کنه. مثلا اگر دیزنی ۱۰ تا استدیوی دیگه رو هم بخره شاید کسی شاکی نشه اما اگر دیزنی بخواد توزیع کننده‌ها رو بخره قطعاً باقی شرکت‌ها و همین طور قانون‌گذاران کشورهای دیگه یقه‌اش رو می‌گیرن. برای همینه که دیزنی میره فاکس رو می‌خره اما احتمالاً هیچ وقت نمیره سراغ AMC که چندین برابر ارزون‌تر از فاکس قیمت می‌خوره.
قانون ضد انحصار فک نکنم مانعی برای این معامله پیش بیاره(اگه معامله ای باشه)چون عملا با x cloud بازیای مایکی رو هر پلتفرمی قابل اجرا هستن پس انحصاری وجود نداره
 
دوستان طرفدار Xbox درسته که PlayStation Showcase 2021 درباره PS5 هست ولی حتما چند تا عنوان بزرگ یا کوچیک مولتی پلتفرم هم نمایش میدن:-" بیخیال مسائل طرفداری, شما هم در گفتگوها شرکت کنید و بگید منتظر چه عناوینی هستین:-"
1- چرا اونو اینجا بگیم؟
2- من همین که یه صدا بیاد بگه kept you waiting huh... برام کافیه😭
 
قانون ضد انحصار فک نکنم مانعی برای این معامله پیش بیاره(اگه معامله ای باشه)چون عملا با x cloud بازیای مایکی رو هر پلتفرمی قابل اجرا هستن پس انحصاری وجود نداره
انحصاری منظور انحصار پلتفرم نبست منظور انحصار بازاره...


میگن هیچ شرکتی حق نداره بیشتر از یه حد خاص از بازار رو دستش بگیره...

موضوع پلتفرم و انحصاری کنسولی شدن یا نشدن نیست
 
انحصاری منظور انحصار پلتفرم نبست منظور انحصار بازاره...


میگن هیچ شرکتی حق نداره بیشتر از یه حد خاص از بازار رو دستش بگیره...

موضوع پلتفرم و انحصاری کنسولی شدن یا نشدن نیست
بازم ربطی به انحصار نداره،یعنی با خریدن تیک تو توسط مایکروسافت اپل نمیتونه یوبیسافت رو بخره یا سونی eaرو،
اینی که شما می گید زمانی پیش میاد که مایکرو بیاد شرکت رقیب رو مثل سونی یا نیتندو بخره تا بازارو کامل به انحصار خودش در بیاره
 
متاسفانه وضع فروم یه جوریه که آدم باید قبل از هر پیامی یه گواهی رفع سوء پیشینه هم ارائه کنه:D
من فن جای خاصی نیستم. سعی می‌کنم از گیم لذت ببرم.

اما در مورد تصاحب‌ها قضیه به این سادگی‌ها نیست که پول بدی و بخری و قانون گذار هم شیتیل بگیره و ماجرا تموم بشه

در مورد مساله پول، الزامی نیست شرکتی حتماً پول نقد بده و شرکت دیگری رو بخره. تصاحب می‌تونه از طریق ادغام سهام انجام بشه. فکر کنم خرید فاکس توسط دیزنی به این شکل بوده مگر نه که دیزنی ۷۰ میلیارد دلار پول نداشته.
حتی لازم نیست شرکت تصاحب کننده از شرکت تصاحب شونده بزرگتر باشه. سه ابزار مالی برای تصاحب می‌تونه استفاده بشه:
پول
بدهی
سهام
می‌تونید مثال‌های زیادی پیدا کنید که شرکتی کوچکتر، شرکتی بزرگتر رو تصاحب کرده باشه.

در مورد موارد ضد تراست اصلا مساله داخلی و خارجی بودن مطرح نیست
مثلا خرید آرم توسط انویدیا. آرم انگلیسیه. مالکش ژاپنیه و انویدیا به عنوان خریدار آمریکایی توی این معامله‌است اما مشکلات زیاده.
خریدهای در این ابعاد رو رگلاتورهای همه بازارهای مالی تاثیر پذیر باید تایید کنن. که شامل چین، اتحادیه اروپا و آمریکا میشه.

کما این که خرید بتسدا هم توسط رگلاتور اروپا و آمریکا به صورت جداگانه تایید شد. قانون هم در این زمینه کاملاً سفت و سخته. انقدر سفت و سخت که شرکت بزرگی مثل مایکروسافت در اوایل دهه ۲۰۰۰ با مشکلات خیلی جدی روبرو بود.

خرید تولید کننده محتوا با ناشر یا پلتفرم خیلی فرق می‌کنه. مثلا اگر دیزنی ۱۰ تا استدیوی دیگه رو هم بخره شاید کسی شاکی نشه اما اگر دیزنی بخواد توزیع کننده‌ها رو بخره قطعاً باقی شرکت‌ها و همین طور قانون‌گذاران کشورهای دیگه یقه‌اش رو می‌گیرن. برای همینه که دیزنی میره فاکس رو می‌خره اما احتمالاً هیچ وقت نمیره سراغ AMC که چندین برابر ارزون‌تر از فاکس قیمت می‌خوره.
چون منو کوت کردی باید بگم که به من هیچ ارتباطی نداره که آیا فن جای خاصی هستی یا نه.
حرف بی پایه و اساس از طرف هرکسی با هرگرایشی زده بشه کمامان بی ارزش خاهد بود.

به زبان ساده گفتم شخصی که میخاد چیزی رو بخره باید پول داشته باشه. بدهی و سهام و... هم در نهایت به همین پول ختم میشه. ارزش سهام رو با پول میسنجن. بدهی هم پولیه. ارزش مالکیت معنوی، اموال منقول و غیر منقول هم به پول ختم میشه. ولی از اونجایی که من برخلاف شما نمیخام با کلمات بازی کنم گفتم برای خرید باید پول داشته باشید.

این مثال های ضدتراست و... و البته مشکلات مایکروسافت در دهه 2000 چه ارتباطی به الان و مقوله مورد بحث ما نداره.
همونطور که قبلن گفتم قانونگذار در تمام کره خاکی در معاملات این چنینی صرفن به دنبال گرفتن حق حساب خودشه ولاغیر.
مثالی داری برای معامله ای در این ابعاد بزنی که قانونگذار جلوش رو گرفته باشه؟ اینکه نمیشه آدم نظرات و تفکرات شخصی خودش رو سندیت قرار بده و بگه دیزنی نرفته سراغ amc چون براش مشکل قانونی به وجود میومده.
یه سری قوانین خاص در بعضی از کشور ها وجود داره که فروش یک شرکت یا یک درصد خاص از سهام/ارزش/دارایی های یک شرکت رو برای اشخاص حقیقی/حقوقی کشورهای دیگه محدود میکنه. که اینهم مورد بحث ما در اینجا نیست و هیچ ارتباطی نداره.
 
قانون ضد انحصار فک نکنم مانعی برای این معامله پیش بیاره(اگه معامله ای باشه)چون عملا با x cloud بازیای مایکی رو هر پلتفرمی قابل اجرا هستن پس انحصاری وجود نداره
کلا ممکنه هیچ مشکل انحصاری برای چنین معامله‌ای نباشه. اما اگر معامله‌ای بخواد مشکل انحصار داشته باشه با X-Cloud رفع نمیشه. چون باز اونم پلتفرم مایکروسافته. فرض کن مایکروسافت یه سرویس اینترنتی رو بخواد بخره و فقط روی Edge‌ کار کنه. و این کارش مشکل انحصار داشته باشه اما ادعا کنه Edge روی همه پلتفرم‌های اصلی وجود داره. مسلماً این حرفش مشکل رو حل نمی‌کنه.
چون منو کوت کردی باید بگم که به من هیچ ارتباطی نداره که آیا فن جای خاصی هستی یا نه.
حرف بی پایه و اساس از طرف هرکسی با هرگرایشی زده بشه کمامان بی ارزش خاهد بود.

به زبان ساده گفتم شخصی که میخاد چیزی رو بخره باید پول داشته باشه. بدهی و سهام و... هم در نهایت به همین پول ختم میشه. ارزش سهام رو با پول میسنجن. بدهی هم پولیه. ارزش مالکیت معنوی، اموال منقول و غیر منقول هم به پول ختم میشه. ولی از اونجایی که من برخلاف شما نمیخام با کلمات بازی کنم گفتم برای خرید باید پول داشته باشید.

این مثال های ضدتراست و... و البته مشکلات مایکروسافت در دهه 2000 چه ارتباطی به الان و مقوله مورد بحث ما نداره.
همونطور که قبلن گفتم قانونگذار در تمام کره خاکی در معاملات این چنینی صرفن به دنبال گرفتن حق حساب خودشه ولاغیر.
مثالی داری برای معامله ای در این ابعاد بزنی که قانونگذار جلوش رو گرفته باشه؟ اینکه نمیشه آدم نظرات و تفکرات شخصی خودش رو سندیت قرار بده و بگه دیزنی نرفته سراغ amc چون براش مشکل قانونی به وجود میومده.
یه سری قوانین خاص در بعضی از کشور ها وجود داره که فروش یک شرکت یا یک درصد خاص از سهام/ارزش/دارایی های یک شرکت رو برای اشخاص حقیقی/حقوقی کشورهای دیگه محدود میکنه. که اینهم مورد بحث ما در اینجا نیست و هیچ ارتباطی نداره.

در حرف‌های با پایه و اساست موفق باشی.
 
1- چرا اونو اینجا بگیم؟
2- من همین که یه صدا بیاد بگه kept you waiting huh... برام کافیه😭
منظورم اینه اینقدر خودمون رو محدود نکنیم که چون فلان مراسم یا استریم درباره شرکت محبوبمون نیست پس نباید دیدگاهها و انتظاراتمون رو توی تاپیکش مطرح کنیم! همین. البته بحث VS هم در جای خودش محترمه :D
 
کلا این بحث مونوپولی هم بی ارزش هست
یه فن فیکشن هست تا یه عده به به چه چه کنن
همین سونی کل بازار انیمه دستش بود یه کرانچی رول کم داشت اونم خرید یه آبم روش خورد هیچ سازمانی هم جلوشو نگرفت
تازه بالاتر هم اشاره کردن که قوانین ضدانحصار زمانی بحثش وسط میاد که با یک خرید کل بازار رو یک شرکت تو دستش بگیره
همچنین یه مشکل دیگه هم که این خرید شرکت های سهام عام دارن این هست که اگه کسی خواست اینارو بخره همه شرکت ها با خبر میشن و هزینه خریدشون بالاتر میره
 
آخرین ویرایش:
گشتم اینجا تاپیک پرسش و پاسخ نداشتین برای همین ممنون میشم وسط جنگتون یکی جواب سوال های منو بده :D

1.خرید سریز اس منطقی هست یا نه؟ انتظار ندارم در حد SX قوی باشه و امکانات اونو داشته باشه ولی دوست ندارم جوری باشه که همون سال اول یا دوم تو اجرای بازی ها به مشکل بخورم

2.نرم افزاری برای انتقال دیتا بازی ها از PC به کنسول وجود داره؟ یه چی مثل PSX

3.ظرفیت هوم و غیرهوم توی اکانت هایی که میفروشن چه تفاوتی دارن با هم؟

4.با داشتن گیم پس اولتیمت برای آنلاین بازی کردن دیگه نیازی به گلد نیست؟

5.وضعیت سرورها به چه صورته از طرف داخل کشور دچار اختلال هست یا برای دانلود و آپدیت دستگاه مشکلی وجود نداره؟

6.و مورد آخر پذیرای هر توصیه و راهنمایی هنگام خرید یا پس از خرید هستم :D
 
گشتم اینجا تاپیک پرسش و پاسخ نداشتین برای همین ممنون میشم وسط جنگتون یکی جواب سوال های منو بده :D

1.خرید سریز اس منطقی هست یا نه؟ انتظار ندارم در حد SX قوی باشه و امکانات اونو داشته باشه ولی دوست ندارم جوری باشه که همون سال اول یا دوم تو اجرای بازی ها به مشکل بخورم

2.نرم افزاری برای انتقال دیتا بازی ها از PC به کنسول وجود داره؟ یه چی مثل PSX

3.ظرفیت هوم و غیرهوم توی اکانت هایی که میفروشن چه تفاوتی دارن با هم؟

4.با داشتن گیم پس اولتیمت برای آنلاین بازی کردن دیگه نیازی به گلد نیست؟

5.وضعیت سرورها به چه صورته از طرف داخل کشور دچار اختلال هست یا برای دانلود و آپدیت دستگاه مشکلی وجود نداره؟

6.و مورد آخر پذیرای هر توصیه و راهنمایی هنگام خرید یا پس از خرید هستم :D

منم تمام سوالات ایشون رو دارم

دوستان لطف کنن جواب بدن .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or