اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
HELLBLADE 2 مگه معرفی نشده ؟ مگه دو سال در حال ساخت نیست ؟ درحد یه دمو 30 دقیقه هم از بازی اماده نیست ؟
حداقل از Forza Horizon 4 باRay tracing استفاده می کردن
این همه استودیو مایکروسافت یکسال DEVKIT در اختیار دارن یه دمو نمی تونستن اماده کنن ؟
نه دو سال در حال ساخت نیست:
Hellblade 2 is in early development

کنسولی که قراره چند ماه دیگه بیاد و Halo و Forza و احتمالا یکی دو تا ip جدید هم برای لانچ داره، چیزی برای نمایش نداره :D
 
هنوز برای من سوال که غول نرم افزاری چرا HDR روی XBOX ONE نیاورد ؟ اما سونی روی PS4 اورد
این غول نرم افزاری با چند تا استودیو ؟ 20 تا
نمی تونه حتی یه دمو اماده کنه در یک ابروریزی مجبوره از Minecraft برای نمایش Ray tracing استفاده کنه:|
View attachment 132268

12 ترافلاپ کنسول معرفی کنی بعد Minecraftx_xState of Decay 2
شما که خیلی تابلویی( :D)، ولی شاید یکی اینجا باشه باور کنه اینا رو، منم خودم مرض دارم در مورد این چیزا بنویسم:))

ری تریسینگی که توی این دموی ماینکرفت هست با ری تریسینگی که بقیه جا ها هست خیلی فرق می کنه. در واقع ری تریسینگی که توی Control و کلا این بازی هایی که اخیرا روی PC اومدن اینجوریه که بازی یه بار به صورت Rasterization رندر می شه*، بعدش واسه رفلکشن ها و سایه ها و ... میان یه مقدار نسبتا کمتری ری تریسینگ استفاده می کنن. نسبت به چی کمتر؟ نسبت به کاری که انویدیا روی ماینکرفت و Quake کرده و مایکروسافت هم از اون استفاده کرده. اونا چطورین؟ مثل رندرر های آفلاین کار می کنن. وقتی مثلا توی 3D Max رندر می کنی یه چیزی رو، میلیارد ها فوتون از منابع نوری به اطراف پخش می شن، بازتاب هاشون محاسبه می شه و در نهایت تک تک پیکسل ها با توجه به اینکه چه فوتون هایی به دوربین خوردن رنگشون تعیین می شه. از اونجایی که به طور کامل از نظر فیزیکی دقیقه، دیگه واسه افکت های نوری هیچ گونه کاری لازم نیست کنی. در این حد که توی این دمو با وجود اینکه کدی مخصوص این کار نوشته نشده، ولی می شه توش یه دوربین سوراخ سوزنی درست کرد، و کلا هر آزمایش فیزیکی که با نور انجام می دن توی این نسخه ماینکرفت می شه انجام داد. حالا چرا فقط ماینکرفت و Quake رو اینجوری کردن؟ چون این نوع رندر کردن خیلی خیلی خیلی سنگین تره. یعنی لیترالی نمی شه اجرا کرد بازی های دیگه رو با سخت افزار فعلی. 2080TI هم مشکل داشت باهاش حتی. آمار دقیق رو ندارم ولی تعجب نمی کنم اگه از اون دموی گیرز5 که اجرا کردن سنگین تر باشه. ایشالا نسل 10 همه اینجوری می شن:))

*کارت گرافیک از نقطه های مدل/mesh میاد مثلث می سازه، این مثلث ها رو به پیکسل های روی صفحه نمایش تبدیل می کنه و تصمیم می گیره اون پیکسل چه رنگی باشه. این وسط 2 تیکه (بیشتره، ولی خوب اصلش همین 2 تاست) کد که برنامه نویس نوشته توی این پروسه اثر می زاره که بهشون میگن Shader. اولیش میاد مکان اون نقاطی که قراره مثلث تشکیل بشه ازشون رو تغییر می ده و یه سری مقدمات واسه مرحله بعدی فراهم می کنه، دومی میاد تصمیم می گیره که پیکسل چه رنگی باشه. حالا این کد ها رو طوری می نویسن که رنگ پیکسل تقریب مناسبی از دنیای واقعی باشه، ولی در نهایت هیچ اهمیتی به اشعه های نور داده نمی شه و همش مدل سازی با تقریب های وحشتناکه. واسه همین سریعه. اینم یه نمای کلی از Pipeline رندر. 2 تیکه کدی که گفتم به ترتیب Vertex Shader و Fragment Shader هستن.
132278
منبع عکس
 
شما که خیلی تابلویی( :D)، ولی شاید یکی اینجا باشه باور کنه اینا رو، منم خودم مرض دارم در مورد این چیزا بنویسم:))

ری تریسینگی که توی این دموی ماینکرفت هست با ری تریسینگی که بقیه جا ها هست خیلی فرق می کنه. در واقع ری تریسینگی که توی Control و کلا این بازی هایی که اخیرا روی PC اومدن اینجوریه که بازی یه بار به صورت Rasterization رندر می شه*، بعدش واسه رفلکشن ها و سایه ها و ... میان یه مقدار نسبتا کمتری ری تریسینگ استفاده می کنن. نسبت به چی کمتر؟ نسبت به کاری که انویدیا روی ماینکرفت و Quake کرده و مایکروسافت هم از اون استفاده کرده. اونا چطورین؟ مثل رندرر های آفلاین کار می کنن. وقتی مثلا توی 3D Max رندر می کنی یه چیزی رو، میلیارد ها فوتون از منابع نوری به اطراف پخش می شن، بازتاب هاشون محاسبه می شه و در نهایت تک تک پیکسل ها با توجه به اینکه چه فوتون هایی به دوربین خوردن رنگشون تعیین می شه. از اونجایی که به طور کامل از نظر فیزیکی دقیقه، دیگه واسه افکت های نوری هیچ گونه کاری لازم نیست کنی. در این حد که توی این دمو با وجود اینکه کدی مخصوص این کار نوشته نشده، ولی می شه توش یه دوربین سوراخ سوزنی درست کرد، و کلا هر آزمایش فیزیکی که با نور انجام می دن توی این نسخه ماینکرفت می شه انجام داد. حالا چرا فقط ماینکرفت و Quake رو اینجوری کردن؟ چون این نوع رندر کردن خیلی خیلی خیلی سنگین تره. یعنی لیترالی نمی شه اجرا کرد بازی های دیگه رو با سخت افزار فعلی. 2080TI هم مشکل داشت باهاش حتی. آمار دقیق رو ندارم ولی تعجب نمی کنم اگه از اون دموی گیرز5 که اجرا کردن سنگین تر باشه. ایشالا نسل 10 همه اینجوری می شن:))

*کارت گرافیک از نقطه های مدل/mesh میاد مثلث می سازه، این مثلث ها رو به پیکسل های روی صفحه نمایش تبدیل می کنه و تصمیم می گیره اون پیکسل چه رنگی باشه. این وسط 2 تیکه (بیشتره، ولی خوب اصلش همین 2 تاست) کد که برنامه نویس نوشته توی این پروسه اثر می زاره که بهشون میگن Shader. اولیش میاد مکان اون نقاطی که قراره مثلث تشکیل بشه ازشون رو تغییر می ده و یه سری مقدمات واسه مرحله بعدی فراهم می کنه، دومی میاد تصمیم می گیره که پیکسل چه رنگی باشه. حالا این کد ها رو طوری می نویسن که رنگ پیکسل تقریب مناسبی از دنیای واقعی باشه، ولی در نهایت هیچ اهمیتی به اشعه های نور داده نمی شه و همش مدل سازی با تقریب های وحشتناکه. واسه همین سریعه. اینم یه نمای کلی از Pipeline رندر. 2 تیکه کدی که گفتم به ترتیب Vertex Shader و Fragment Shader هستن.
View attachment 132278
منبع عکس
بله این بحث فنی بحث بر سر چیز دیگه است
مخاطب مایکروسافت گیمر های معمولی که هیچ علاقه به بحث فنی ندارن
مایکروسافت با این همه استودیو باید دمو نمایش می داد که برای گیمر ها فک برانداز باشه با چشم انقلاب Ray tracing ببینن
وقتی این کار نمیکنه نشان از Marketing فاجعه است
نه اینکه باعث تمسخر خودش بشه
132286

نه دو سال در حال ساخت نیست:
Hellblade 2 is in early development

کنسولی که قراره چند ماه دیگه بیاد و Halo و Forza و احتمالا یکی دو تا ip جدید هم برای لانچ داره، چیزی برای نمایش نداره :D
خب Forza Motorsport 8 نمایش می داد 3 ساله در حال ساخت تایید هم شده
یه دمو از Halo نشون می داد
 
برادر من! این مارکتینگ برای کسی مثل شما فاجعست! نه برای 100m که ماینکرفت خریدن و یا 80k بیننده تویچ!
مگه کسی به خاطر گرافیک Minecraft بازی می کنه
اصلا کدوم گیمری به خاطر Minecraft کنسول می خره ؟
چند درصد از پلیر ها روی موبایل و PS ؟
 
Last edited by a moderator:
بله این بحث فنی بحث بر سر چیز دیگه است
مخاطب مایکروسافت گیمر های معمولی که هیچ علاقه به بحث فنی ندارن
مایکروسافت با این همه استودیو باید دمو نمایش می داد که برای گیمر ها فک برانداز باشه با چشم انقلاب Ray tracing ببینن
وقتی این کار نمیکنه نشان از Marketing فاجعه است
نه اینکه باعث تمسخر خودش بشه
View attachment 132286


خب Forza Motorsport 8 نمایش می داد 3 ساله در حال ساخت تایید هم شده
یه دمو از Halo نشون می داد

تو حالش نبوده نشون بده!
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
فشار :))
این گفتم اگه دوستان مایکروسافت تیکه می ندازن مقصر خودش

مگه کسی به خاطر گرافیک Minecraft بازی می کنه
اصلا کدوم گیمری به خاطر Minecraft کنسول می خره ؟
چند درصد از پلیر ها روی موبایل و PS و سوییچ ؟
بحث بر سر مشخصیات فنی و برخی از ویژگی ها بوده که برای همون هم از بازی های نسل قبل استفاده شده که اون موارد به طور پیشفرض توشون نبوده یکی هیلو یکی گیرز یگی هم ماینکرافت و soc حالا ایرادش چیه؟مگه قرار بود محل رونمایی از بازی ها باشه؟
 
بله این بحث فنی بحث بر سر چیز دیگه است
مخاطب مایکروسافت گیمر های معمولی که هیچ علاقه به بحث فنی ندارن

مایکروسافت با این همه استودیو باید دمو نمایش می داد که برای گیمر ها فک برانداز باشه با چشم انقلاب Ray tracing ببینن
وقتی این کار نمیکنه نشان از Marketing فاجعه است
نه اینکه باعث تمسخر خودش بشه
View attachment 132286


خب Forza Motorsport 8 نمایش می داد 3 ساله در حال ساخت تایید هم شده
یه دمو از Halo نشون می داد
حس میکنم تو تازع داری کشف میشی
اگه بدونی با پستات از سر شب چقد خندیدم =))=))
اونوقت جناب استاد کویر اگه الان بیاد horizion با ری تریس نشون بده دو روز دیگه جلو سونی میخاد چیو اعلم کنه لابد از پولیفونی اعظم کمک میگیره؟:D=)):p:p
این چه منطقیه؟=)):D
اتفاقا بنظرم نباید حتی گرز 5 رو هم با این پیشرفت ها نشون میدادن که انتظاراتو بالاتر هم ببرن
تو یه ایونت اختصاصی و مفصل باید کامل از هر ژانری با دست پر ظاهر بشه
اگه با منطق شما پیش بریم که چرا بعد دو سال nt نمایش نداره یا turn 10 نمایش نداره که پس احتمالا ۷۰ درصد استدیوهای سونی تعطیلا که نمایش جدیدی ندارن:D
نفس عمیق بکش سعی کن منطقی تر ببینی و فک کنی یا مثل هم قطاریا سکوت پیشه کنی ایشاا... واس شمام ی روز خوب میاد
 
بله این بحث فنی بحث بر سر چیز دیگه است
مخاطب مایکروسافت گیمر های معمولی که هیچ علاقه به بحث فنی ندارن
مایکروسافت با این همه استودیو باید دمو نمایش می داد که برای گیمر ها فک برانداز باشه با چشم انقلاب Ray tracing ببینن
وقتی این کار نمیکنه نشان از Marketing فاجعه است
نه اینکه باعث تمسخر خودش بشه
View attachment 132286


خب Forza Motorsport 8 نمایش می داد 3 ساله در حال ساخت تایید هم شده
یه دمو از Halo نشون می داد
اونا رو هم به وقتش نشون میدن شما زیاد حرص نخور:دی
مارکتینگ رو هم باید از سونی یاد بگیرن، یه لوگو نشون بدن و بعدش روزه سکوت بگیرن;))
 
اونا رو هم به وقتش نشون میدن شما زیاد حرص نخور:D
مارکتینگ رو هم باید از سونی یاد بگیرن، یه لوگو نشون بدن و بعدش روزه سکوت بگیرن;))
نه آقا یه بنده خدایی تعداد TP و CU های X رو دقیق گفته بود.همون فرد گفته ps5 13.3tp قدرتشه.در نتیجه این دوستان دارن با این کارها بهمون روحیه میدن و مایکروسافت جهانخوار رو هم متنبه می کنن.هدفشون خیره.اصلا از روی عصبانیت و فشار نیست.به امامزاده بیژن قسم !!!!
 
بحث بر سر مشخصیات فنی و برخی از ویژگی ها بوده که برای همون هم از بازی های نسل قبل استفاده شده که اون موارد به طور پیشفرض توشون نبوده یکی هیلو یکی گیرز یگی هم ماینکرافت و soc حالا ایرادش چیه؟مگه قرار بود محل رونمایی از بازی ها باشه؟
وقتی یه کنسول 12 ترافلاپ با اون همه ادعا در مورد قدرت حداقل باید یک بازی هم نمایش بدن که این خروجی این کنسول چیزی که روی سخت افزار امروزی ممکن نیست
چیزی که در همین اول معرفی کنسول این حس به گیمر بده این یه جهش واقعیه در همه بخش ها گیم پلی گرافیک و فیزیک و....

حس میکنم تو تازع داری کشف میشی
اگه بدونی با پستات از سر شب چقد خندیدم =))=))
اونوقت جناب استاد کویر اگه الان بیاد horizion با ری تریس نشون بده دو روز دیگه جلو سونی میخاد چیو اعلم کنه لابد از پولیفونی اعظم کمک میگیره؟:D=)):p:p
این چه منطقیه؟=)):D
اتفاقا بنظرم نباید حتی گرز 5 رو هم با این پیشرفت ها نشون میدادن که انتظاراتو بالاتر هم ببرن
تو یه ایونت اختصاصی و مفصل باید کامل از هر ژانری با دست پر ظاهر بشه
اگه با منطق شما پیش بریم که چرا بعد دو سال nt نمایش نداره یا turn 10 نمایش نداره که پس احتمالا ۷۰ درصد استدیوهای سونی تعطیلا که نمایش جدیدی ندارن:D
نفس عمیق بکش سعی کن منطقی تر ببینی و فک کنی یا مثل هم قطاریا سکوت پیشه کنی ایشاا... واس شمام ی روز خوب میاد
horizion ؟
forza horizon 4 مگه 2018 عرضه نشده ؟
اونا رو هم به وقتش نشون میدن شما زیاد حرص نخور:D
مارکتینگ رو هم باید از سونی یاد بگیرن، یه لوگو نشون بدن و بعدش روزه سکوت بگیرن;))
بازم درود به شرف اینا دل و روده کنسول هم نشون دادن یه کمپانی دیگه هست دوماه پیش بیانیه داد هنوز آمادگی نداریم کنسول رو نشون بدیم ولی soon اطلاعات جدیدی از کنسولمون میدیم ،والا دوماه گذشته.. شما اطلاعاتی دیدی منم دیدم

اگه زنده ماندیم بالاخره تو رونمایی PS5 خواهید دید معرفی یه کنسول باید به چه شکل باشه :D
 
وقتی یه کنسول 12 ترافلاپ با اون همه ادعا در مورد قدرت حداقل باید یک بازی هم نمایش بدن که این خروجی این کنسول چیزی که روی سخت افزار امروزی ممکن نیست
چیزی که در همین اول معرفی کنسول این حس به گیمر بده این یه جهش واقعیه در همه بخش ها گیم پلی گرافیک و فیزیک و....
شما که دم از مارکتینگ میزنی چرا؟مگه قراره رگباری هرچی داره رو کنه؟اصل ماجرا اینکه با شیب منطقی و به صورت مداوم اطلاعات و نمایش ها رو بدی بیرون.
 
Inside Xbox Series X: the full specs

The entire presentation is ray traced, demonstrating that despite the constraints of having to deliver RT in a console with a limited power and silicon budget, Xbox Series X is capable of delivering the most ambitious, most striking implementation of ray tracing - and it does so in real time.

وقتی نمیدونی داری در مورد چی صحبت میکنی، ولی باز میخوای صحبت کنی :دی
 
وقتی یه کنسول 12 ترافلاپ با اون همه ادعا در مورد قدرت حداقل باید یک بازی هم نمایش بدن که این خروجی این کنسول چیزی که روی سخت افزار امروزی ممکن نیست
چیزی که در همین اول معرفی کنسول این حس به گیمر بده این یه جهش واقعیه در همه بخش ها گیم پلی گرافیک و فیزیک و....


horizion ؟
forza horizon 4 مگه 2018 عرضه نشده ؟



اگه زنده ماندیم بالاخره تو رونمایی PS5 خواهید دید معرفی یه کنسول باید به چه شکل باشه :D
خداروشکر که شما هستی بحث فنی و حرفه ای رو به اکس باکس بازای نوب یاد میدی و دید ساده لوحانه و حدالقلی رو کاملا فنی و حرفه ای میکنی :D=))=))=))=))
اونوقت با منطق شما چرا سونی با این مارکتینگ خفن فقط لوگو رونمایی میکنه استاد؟
استاد نظر مثبتتون رو درمورد نمایش شوکیس ها تو ایونت E3 چیه:D
نکنه نگرانی دیگه شماره بعدی رو نبینی
نگران نباش پر قدرت تر از همیشه ادامه بازیاشونو میسازن
امیدوارم امشب خابت ببره عزیزم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or