اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
مایکروسافت همه‌ی استودیوهاشو ببنده و بتسدا فقط براش انحصاری بزنه تا اخر نسل تامینه :D

2021: Starfield
2022: New Wolf
2023: TES VI
2024: Dishonored 3
2025: New Doom
2026: Fallout 5

نسل تموم میشه بازم ipهای غول استفاده نشده مثل Quake و TEW و Rage و Prey می مونه

مایکروسافت برنامه اعلام نشدش اینه که سالی 6 تا بازی AAA بده در ادامه و با 23 تا استودیو و 30 تا تیم (اگر خرید دیگه‌ای نکنن) که همشون هم کم و بیش دارن استخدامهای گسترده میکنن فکر میکنم بتونن به این هدف برسن :دی
 
اینها منتقد یا کارشناس نیستن :D فقط آرزوهای خودشون رو در قالب ویدیو به خورد یه مشت گیمر بی خبر میدن :D منتقد علاقه خودش رو باید محدود کنه واقعیت رو بگه نه اینکه آرزوهای قلبیش رو بلند بلند بگه :D البته همین که ترجمه نکردن حرف خودشون رو زدن باز جای تقدیر داره :D
در مورد سوالش
سوال زرد پرسیدن که اگر مایکروسافت انحصاری کنه پولش در نمیاد!
جواب دندون شکن گرفتن!

واقعن اینکه مایکروسافت قرار نیست بازیهاشو برای ps منتشر کنه، انقدر واضح بود که نیازی به پیشبینی و تحلیل خاصی نداشت. صرفن بعضی از رسانه ها فکر میکردن با تحت فشار گذاشتن مایکروسافت میتونن شرایط رو تغییر بدن. بعضی دیگر هم صرفن دنبال دمیج کنترل بودن. که تو این مورد هم شکست خوردن.
 
مایکروسافت همه‌ی استودیوهاشو ببنده و بتسدا فقط براش انحصاری بزنه تا اخر نسل تامینه :D

2021: Starfield
2022: New Wolf
2023: TES VI
2024: Dishonored 3
2025: New Doom
2026: Fallout 5

نسل تموم میشه بازم ipهای غول استفاده نشده مثل Quake و TEW و Rage و Prey می مونه
چه خبره بابا Starfield 2021 ریلیز بشه جز محالاته هنوز یک نمایش هم نداشته با این روند ساخت که بتسدا معمولا داره و کند پیش می‌ره استارفیلد خوش بین آنها ترین حالت ۲۰۲۲ و TES هم احتمالا ۲۰۲۴ ... اینا همینجوریش اسلوموشن کار میکنن
 
View attachment 173982

د اینو هر دفعه هم میپرسن :|
خب یکی تو اون کمپانی نیست محض رضای خدا، پرپتانسیل ترین فرنچایزهای پلتفرمر سه بعدیشون رو احیا کنه؟ :دی

احیا کردن دیگه! توی smash :دی


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
احیا کردن دیگه! توی smash :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

باو خیلی خرن جدا :دی
اون حجم از واکنش مثبت رو وقتی بانجو به اسمش اضافه شد خدایی ندیدن؟
یعنی رسما هیچی سریعتر از یه نسخه جدید از بانجو و کونکر نمیتونه فن بیس نینتندو رو عین جغد رنگ پریده برگردونه سمت مایکروسافت :D

نیگاه نکن 20 و اندی سال از این بازی ها میگذره
یه چی من میدونم اینه وقتی یه کار تبدیل به Legacy Title شه رسما واسه این جماعت تا ابد عمر می کنه و نسل به نسل قصه شو برای بچه هاشون هم میگن :D

حقیقتا از هر زاویه ای خریته این که دست به این دو تا نمیزنن.
مخصوصا این که سر همین قضیه استیو و بانجو تو اسمش و دادن دو تا اوری رو سوییچ، این قدر دید اینا به مایکروسافت خوبه که رسما یه هل میخواد فقط :دی
 
شایعه کردن ممکنه یکی از بخش های داستانی یا مولتی Halo infinite زودتر عرضه کنن چون فعلا دستشون از لحاظ بازی خالیه ولی امیدوارم هر کاری میکنن فقط Halo تیکه تیکه ندن یا تیکه تیکه نکنن که اشتباه هست این مدل عرضه کردنش به هر حال ماکرو دیگه از ۲۰۲۲ کاملا رو غلتک می‌افته با Hellblade 2 و احتمالا Forza و...
 
شایعه کردن ممکنه یکی از بخش های داستانی یا مولتی Halo infinite زودتر عرضه کنن چون فعلا دستشون از لحاظ بازی خالیه ولی امیدوارم هر کاری میکنن فقط Halo تیکه تیکه ندن یا تیکه تیکه نکنن که اشتباه هست این مدل عرضه کردنش به هر حال ماکرو دیگه از ۲۰۲۲ کاملا رو غلتک می‌افته با Hellblade 2 و احتمالا Forza و...
احتمالا از همین گفت و گوی امروز میاد

I asked if Microsoft would consider offering Halo Infinite’s campaign at a different time than the multiplayer, if one is complete before the other.

پرسیدن احتمال داره یکی ش زودتر کامل شه زودتر بیاد

Bonnie [Ross, head of the Halo franchise] and the team will go drive those decisions,” Spencer said. “But I think we want to make sure people feel like they have a Halo experience. I think we can look at options like that.” He said any decisions like that would have to factor in the structure of the game and the story its telling. “So, yeah, I think that’s something to think about, but we want to make sure we do it right.”

گفته سازنده تعیین می کنه و کیفیتش هم مهمه

حالا با هم یا جدا بازیای دیگه هم این کار رو کردن کلا چیز حساسیت برانگیزی نیست:-"
 
View attachment 173982

د اینو هر دفعه هم میپرسن :|
خب یکی تو اون کمپانی نیست محض رضای خدا، پرپتانسیل ترین فرنچایزهای پلتفرمر سه بعدیشون رو احیا کنه؟ :D
ببین ماکروسافت خیلی خوب استارت برگردوندن ip هاشو با KI زد و حالا که رسما FABLE هم کامبک زده با بهترین استدیو اکس باکس و perfect dark هم طبق شایعات قوی با منتخب جهان داره کامبک میزنه :D
واقعا این وسط حیف conker گوگولی مگولی بقول کاپتان زیر شلواری:)) و banjo برنگردن که بنظرم استارت ریبوت هر دوشونم زده شده ولی فعلا زوده صحبت کردن در موردشون اما همین امروز بدون کانکر و بانجو هم بهترین روزای ip های اورجینال اکس باکس که توسط بهترین استدیوهاش دارن برمیگردن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or