اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
Scorn هم انحصاریه

Why Xbox Series X?

It was a simple decision. Xbox Series X is very capable hardware (on par with high-end PCs) that will run the game at a technical standard of 4k60fps that we aim for Scorn. More so than the 4K resolution, having the game run at 60fps with a certain visual fidelity is imperative for us as developers.

Why Microsoft and why Xbox Series X exclusivity?

The authenticity of the game and being able to develop it as we conceptualized it is the highest priority. Before deciding to partner with Microsoft we made sure that they will not have any influence over the game's concept and development process. They were more than cooperative in that regard. The only thing they were interested in was exclusivity rights. Once all that was agreed upon it was a no brainer decision when you look at all the benefits Scorn will get from this partnership, from additional resources to much bigger exposure(marketing). It will certainly help us make Scorn a better, polished game in the end.​
 
آقا قبول کنید کنفرانس فاجعه بود. یعنی اینا همه انحصاری بوده بعد ما باید بعد 5 ساعت بفهمیم. این تیم PR واقعا نیاز به یه خونه تکونی عجیب داره
شاید خودشون هم تازه فهمیدن :D
یکی میجر نلسون رو نیشان من بده میخوام از پشت آویزونش کنم :D جدا چرا چیزی از انحصاری بودن اینا نگفتن ؟ کسی آنلاین Inside Xbox رو دیده درباره انحصاری بودن اینا گفته باشن؟
تا اونجایی که من دیدم چیزی مشخص نبود
 
  • Like
Reactions: g4mer and a.messi10
Exclusive يا True exclusive?
ورق دوباره برگشت#:-S
ولی اینکه نگفتن بازی ها انحصارین، یه حسنی داشت که اینجا نظرات واقعی دیدیم :>
ورق هم رفت پيش فكرهاي خوابيده بخوابه :D

يه بزرگي ميگفت طوفان واقعي وقتيع كه سيستم عامل پلي فايو معرفي بشه يحتمل مك و ويندوز اونروز هاراگيري ميكنن :))
 
پشمام مدیوم انحصاریه؟؟ دی وان روی گیم پس میاد؟

خارج از شوخی و ترول و فن بازی برای یک برنامه اینساید Xbox خوب بوده!
حاجي پشمام چقدر دارك بود لامصب :D



Bright memory هم ميتونه پشمامو بريزه

خوب بود در كل با اينكه غير از اساسين استوديو هاي ديگه اونقدرها شاخ نبودن ولي كيفيت اوكي بود

انحصاري بودنش هم كه پشششماممم :D
 
حاجي پشمام چقدر دارك بود لامصب :D



Bright memory هم ميتونه پشمامو بريزه

خوب بود در كل با اينكه غير از اساسين استوديو هاي ديگه اونقدرها شاخ نبودن ولي كيفيت اوكي بود

انحصاري بودنش هم كه پشششماممم :D

بابا من تو تاپیک XGS هم از این بلوبر خیلی تعریف کردم! حالا نمیخوام بگم این بازی متاش میشه +فلان ولی خب مشخصه استدیویی هست مسیر پیشرفتش هموار و سریع هست. ولی خب مشکلات فنی هم بدجور گریبان گیر بازیهاش شده

ولی این برایت مموری ؟ من حال نکردم یعنی خوشگل بود ولی گیمپلی واقعی فکرنکنم این بتونه باشه. زیادی سینمایی و اسکریپ شده به نظر میرسید
 
بابا من تو تاپیک XGS هم از این بلوبر خیلی تعریف کردم! حالا نمیخوام بگم این بازی متاش میشه +فلان ولی خب مشخصه استدیویی هست مسیر پیشرفتش هموار و سریع هست. ولی خب مشکلات فنی هم بدجور گریبان گیر بازیهاش شده

ولی این برایت مموری ؟ من حال نکردم یعنی خوشگل بود ولی گیمپلی واقعی فکرنکنم این بتونه باشه. زیادی سینمایی و اسکریپ شده به نظر میرسید
برايت منم تو اينكه بتونه همچين گيم پلي خفني رو تحويل بده شك دارم و بيشتر بنظرم حالت كانسپت داشت اميدوارم مثله انتم نشه و حداقل محتوا و موضوع داشته باشه نه صرفا شو كيس باشه
اما باحال بود تريلرش لااقل.
اره مديوم هم خيلي جالب بود قشنگ بردمون تو فضاي سايلنت هيل

منم رو متاي اين بازيها بعيد ميدونم چيز خيلي بالايي در بياد اما چندتاشون واقعا ميتونه سر گرم كننده و حتي جذاب باشه

به عنوان استارت كار بنظرم خيلي خوب بود
كلي ايونت مهم تر و خفن تر داريم \m/
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or