اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
پایین تر گفتم احتمالا انحصار زمانی باشن ولی خب با توجه به دولوپرها بازی ها کیفیت قابل قبولی داشتن از نظر من. بعد جولای هم تنها مختص بازی های xgs هست و این بازی ها هیچکدوم زیر مجموعه xgs نیست ( منظورم سکند پارتی ها هست که با xgs همکاری میکنن ) فلذا قائدتا نباید میرفتن جولای. ولی خب مثلا tell me why برای جولای نمایش داره. یجوری هم نباید انتظار داشته باشیم جولای همه بازی ها شوکیس گرافیکی باشن . غیر از tell me why شاید بازی های سکندپارتی دیگه هم برای جولای نمایش داشته باشن.
من که به اینا خیلی خوشبین نیستم ولی خب امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشن. ولی انحصاری زمانی رو شک نکن، انحصاری کامل بود می‌رفت زیرمجموعه Xbox Global Publishing.

آره قرار نیست همه شوکیس باشن ولی امیدوارم با این فرمت پخش نکنن. یعنی یه درصد فکر کن بخوان هیلو رو هم با یه تریلر سر و تهش رو به هم بیارن :| قشنگ باید ۸-۷ دقیقه گیم‌پلی بدون وقفه و ادیت نشده ازش نشون بدن. حداقل یک عنوان معرفی نشده فرست پارتی دیگه رو هم باید گیم‌پلی نشون بده، به اضافه یک بازی انحصاری ثردپارتی. دو سه تا انحصاری هم که قراره دیرتر بیان با تریلر یا CG معرفی بشن. دیگه این حداقل انتظار از ایونت جولای هست :D ولی امیدوارم واقعا فقط بازی‌های XGS رو نشون بدن، باز نیان یه مشت بازی متوسط مولتی پلتفرم یا انحصاری زمانی رو بچپونن وسط مراسم. ۶ یا ۷ تا انحصاری رو درست و حسابی نشون بدن خیلی بهتره تا ۲۰ تا بازی رو به صورت تریلر و پشت سر هم.
 

Remastered

کاربر سایت
May 9, 2014
427
نام
سياوش
من متوجه نمیشم به خاطر یه ایونت بعضی ها انقد شاکین
و بیشترم از بابت گرافیک می نالن
درسته تاحدودی
اما توی همین نمایش ها مثلا گرافیک bright memory خوب بود من که تو این نسل fps با اون همه افکت ندیدم که بگم گرافیکش خوب نبود یا مثلا در حد این نسل
واقعا برای ابتدای نسل بعد قابل قبول بود
از یه استدیو ترد پارتی اونم واسه ابتدا نسل بعد چه توقعی میره

عناوین دیگه هم که اکثرا گیم پلی نشون ندادن
که البته مشکل این برنامه هم دقیقا همین بود که برخلاف چیزی که فکر میکردیم گیم پلی نشون بدن که اینجوری نشد
به خدا همین bright memory رو اگه یه استدیو فرست پارتی ساخته بود الان اینجا داشتیم به به چه چه میکردیم و از تکنیک های به کار رفته توش صحبت میکردیم
همیشه این استدیو های ترد پارتی یتیمن
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,018
نام
محمد امین
فکر کن چهار تا انحصاری رو اینقدر بد معرفی کنی که تا چند ساعت هیچکی نفهمه!
حالا یکی از اینها برای کنسول های دیگه بود الان تاپیکش زده بودن تا صفحه ۴۰ در مورد نقش بی بدیل فلان شرکت در تولید همچین محتوای شاهکار و خیلی خیلی خیلی بی نظری بحث میکردن
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
مایکروسافت، ایکس‌کلاود را وارد فاز آزمایش عمومی کرده است. یکی از نمایندگان مایکروسافت به ما گفت که «در حال توسعه است» و اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نداد. در ژانویه، مدیر کل مایکروسافت، ساتیا نادلا گفت این فاز آزمایشی، محدود به چندهزار نفر است.

هاردینگ-رولز می‌گوید: «تغییری در صنعت گیم در راه است، در زمینه خرید سخت‌افزار و بازی کردن. در چند سال بعدی، خیلی از افراد با سرویس‌های کلاود گیمینگ راضی خواهند بود.»

«سرویس ابری یعنی اینکه نیازی نیست چند دلار پول بی‌زبان را خرج کنسول کنید.» تامس ادامه می‌دهد: «این سرویس، گیمرهای گذری را راضی می‌کند؛ همان‌هایی که به بازی‌ها علاقه دارند اما نه در اندازه ولخرجی. این گیمرها می‌دانند که هر موقع دیگر دل‌شان بازی نخواهد، اشتراک را لغو می‌کنند.»

اما همان‌طور که در لانچ مشکل‌دار استادیا دیدیم، کلاود حالا حالاها کار دارد؛ چه از لحاظ پذیرفتگی و چه از لحاظ تکنولوژی.

هاردینگ-رولز در این باب می‌گوید: «از جنبه تبلیغاتی، کلاود گیمینگ هنوز زیر سوال است. ما باید این نکته را به یاد داشته باشیم که کلاود هنوز امتحان خود را پس نداده است. عرضه کلاود خیلی خرج در بر دارد و به‌راحتی هم اجرا نمی‌شود. اگر شما مثل مایکروسافت، تکنولوژی‌اش را دارید، پس آشکارا راه‌هایی وجود دارد که هزینه‌هایش را پایین بیاورید: سرورها، سیستم کولینگ و ... . اما هم‌چنان راه انداختن سرور GPUدار کلی هزینه برمی‌دارد. خیلی بیشتر از راه‌اندازی سرور دانلود برای کنسول‌ها.»

پکتر در این مورد می‌گوید: «بعضی از دارندگان کنسول ایکس‌باکس به سمت استریمینگ خواهند رفت و مایکروسافت می‌خواهد که این قبیل مشتری‌ها را نگه دارد اما در عین حال، دلش می‌خواهد که گیمرهای هاردکور را هم نگه دارد. کسانی که برای بهترین تجربه خرج می‌کنند.»

تعهد مایکروسافت به کلاود خیلی جدی است. با برنامه Game Stack، مشخص شد که مایکروسافت به تردپارتی‌ها از طریق کلاود، کلی تکنولوژی وخدمات می‌رساند و از صف مشتری‌ها می‌شود به سونی اشاره کرد که طی توافق‌نامه‌ای، تصمیم به استفاده از تکنولوژی مایکروسافت در حیطه کلاود گرفته است.

هاردینگ-رولز: «ایکس‌کلاود، به دسترس افراد بیشتری درمی‌آید و از این طریق هم کسب درآمد می‌کند اما مایکروسافت با Game Stack برای خودش راهِ در رویی هم گذاشته است و به عنوان یک سازنده، شما می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید تا محتواهایتان را بسازید، عرضه کنید و بهبود ببخشید؛ در کنار اینکه مخاطب هم جذب می‌کنید. این راه در رو، حتی امکان فراهم ساختن، موقعیت‌های بزرگ‌تری برای مایکروسافت به همراه دارد.»

بهشت سرویس‌های اشتراکی

مدت طولانی‌ای می‌شود که بازی‌ها با قیمت 50 تا 60 دلار فروخته می‌شود و MMOها هم اشتراکی عرضه می‌شوند. بازی‌های موبایل هم از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای تغذیه می‌کنند. حتی خیلی از بازی‌های مِین‌استریم (جریان اصلی) هم نان خودشان را از محتوای دانلودی و لوت باکس و بسته‌های الحاقی درمی‌آورند.

در حین اینکه پلی‌استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد، هسته اصلی متقاضی‌های سرویس‌های اشتراکی را نشان می‌دهند ولی کلاً صنعت گیمینگ به عنوان صنعتی معروف است که اقبال بالایی به مدل اشتراکی نشان نمی‌دهد. با وجود تلاش‌های تباه‌شده در طول این سال‌ها، اینجا نه خبری از نتفلیکس هست، نه دیزنی‌پلاس، نه اسپاتیفای، نه آدیِبل.

این بیشتر به ذات و تاریخچه صنعت گیم برمی‌گردد. استریم‌کردن بازی‌ها هم به طرز قابل توجهی با استریم موسیقی و ویدیوها فرق دارد. با این حال پذیرفته شده که این مُد‌ل‌های تجاری امتحان‌شان را پس داده‌اند و برای همین است که کمپانی سخت در تلاش‌اند تا بازی‌بازها را به سمت سرویس‌ها سوق بدهند.

در همین راستا، گیم‌پس تلاشی جاه‌طلبانه‌ست؛ بازی‌های فرست‌پارتی، تردپارتی‌های متنوع، ایندی‌های عجیب و غریب و یک مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک و قدیمی‌تر، همگی در این سرویس پیشنهاد می‌شوند. برای دارندگان ایکس‌باکس وان، اشتراک گیم‌پس، ماهانه 10 دلار (یا اکانت التیمیت، 15 دلار) هزینه در بردارد که هنوز مایکروسافت آمار رسمی مشترکین را نمی‌دهد ولی می‌گوید که نسبت به گزارش مالی قبلی، دوبرابر شده است. (مترجم: در حقیقت، این مطلب قبل از گزارش جدید مایکروسافت نوشته شده است. مایکروسافت تعداد مشترکین را ده میلیون نفر اعلام کرده است.)

حین گفتگوی اسپنسر با تد پرایس (موسس اینسومنیاک گیمز) در پادکستی، او روی موردی مانور داد: «مردم بازی‌های جدیدتر را بیشتر بازی می‌کنند، برای ساعت‌های بیشتر. این یعنی چی؟ یعنی اینکه کمتر تلویزیون نگاه می‌کنند!» اساساً، سرویس‌هایی مثل گیم‌پس با نتفلیکس رقابت می‌کنند. این نگرش با گزارشی مالی که از سوی سازمان مشاوره‌ای جهانی دلویت عرضه شد، شکل گرفت؛ در این گزارش، اشاره شده که افراد نسل جدیدتر و متولد قرن 21، بیشتر برای سرویس‌های گیمینگ پول خرج می‌کنند تا سریال‌های تلویزیونی.

«مدل اشتراک سرویس، چیزی‌ست که آن‌ها مد نظر دارند.» این گفته هاردینگ رولز است: «داشتن استودیوهای فرست‌پارتی و عرضه در روز نخست هم که برای آن‌ها، آوانتاژ است. مایکروسافت از لحاظ اقتصادی برای این کار تواناست.»

«مایکروسافت در حال افزایش جمعیت پایه مشترکین است و این برای آن‌ها دست بالاتری‌ست نسبت به کمپانی‌هایی مثل آمازون.» پکتر ادامه می‌دهد: « آن‌ها دائم در حال پیشرفت‌اند. این دقیقا مشابه موقعی‌ست که فیسبوک جلوی گوگل پلاس سربلند شد. مادر شما در فیسبوک اکانت دارد، چرا جمع کند، برود روی گوگل پلاس؟»

آزمون و خطا

اسپنسر دوست دارد بگوید که هرچی آدم بیشتر بازی کنند، بهتر است؛ در واقع تمام ساعت‌هایی که بازی می‌کنند به پول کلان تبدیل می‌شود. حق با اوست، اما هنر اصلی جایی‌ست که مردم به این تغییر عادت‌ها ترغیب شوند، خصوصا به مدل‌های جدیدی که به ظهور می‌رسند.

در گذشته، مایکروسافت کنسول‌هایی را عرضه می‌کرد که با خود و بدش، نشان‌گر نگرش آن‌ها به مقوله گیمینگ و سرگرمی و تغییرات آن‌ها بود. اغلب اوقات اشتباه می‌کردند، اما دلیل نمی‌شود که کمپانی خود را برای تغییرهای آینده در موضع قدرت قرار ندهد.

اسپنسر آن‌قدر انسانیت دارد که بفهمد بعضی سوال‌ها، سوال می‌مانند: «من نمی‌خواهم طوری رفتار کنم که انگار پیش‌گویم و همه را در آینده‌ دیده‌ام.» این را به پرایس می‌گفت: «من هم مثل شما، مسافر این مسیرم.»

صادقانه‌ترین حرفش، این اعتراف است: «ما قطعا چیزهایی را امتحان خواهیم کرد که جواب نخواهند داد. من یک لیست بلندبالا از این چیزها دارم.»

دوستان این هم بخش آخر. ببخشید اگه دیر ارسال کردم چون دوست نداشتم میون بحث ارسال بشه. امیدوارم مطلب مفیدی بوده باشه. چیزی که برای من جذاب بود توی این مطلب، راه سه طرفه ایه که مایکرو میخواد همزمان بره جلو.

- جذب مشتری های کژوال تر با سری اس.
- جذب مشتری های گذری و خصوصا کاربرهای موبایل با ایکس کلاود
- جذب مخاطب های هاردکور با سری ایکس

این راهی هست که پیش گرفته و موفقیت و عدم موفقیت رو با همدیگه خواهیم دید ولی مایکروسافت خیلی تلاش داره حتی به سونی و بقیه بفهمونه که نیازی نیست برای بقا در صنعت گیمینگ، به یک بازار 150 میلیون نفره اکتفا کرد. مطمئناً سونی هم این ویژن رو فهمیده (پکتر میگه) و امضای تفاهم نامه برای استفاده از Azure هم در این راستاست. یعنی احتمالا در چند سال آتی، سونی هم سرویس کلاود خودش رو راه اندازی کنه.
اتفاقی که می افته، اینه که راه اندازی این سرویس ها در همون ابتدا، ضررده هست و یکی از تحلیل گرها معتقده که مایکرو به واسطه ثروتش میتونه این ضررها رو بده. سونی میتونه آیا؟ باید دید.
نکته هیجان انگیز اینه که هنوز ریسک های گیم پس شروع نشده، چون به تازگی به تعداد کاربر پایه 10 میلیون رسیدند، این عدد باید بیشتر هم بشه و اینجاست که XGS وارد میشه! یعنی نه کلاود، نه سری اس، نه سری ایکس موفقیت حساب نمیاند مگر اینکه XGS ملت رو قانع کنه که کلی تجربه های خوبی به صورت دی وان روی گیم پس وجود داره. حالا میخواید بازی کنیدش؟ کلاود هست! سری اس هم هست. بهترین تجربه از این بازی ها رو میخواید، سری ایکس.

برای همین نمایش جولای خیلی مهم تر شد. امیدوارم مایکروسافت از این فرمت پرزنتیشن مسخره دست برداره، مردم گیم پلی دمو دوست دارند. من سونی رو همیشه تحسین میکنم که بعضی جاها حس نوستالژی رو چقدر خوب درک میکنه و میدونه اتفاقا گیم پلی دموها خیلی برانگیزنده اند. باعث میشه در مورد بازی بیشتر حرف زده بشه. (شما فرض کنید مردم تا دو ماه داشتند از گیم پلی دمو اسپایدرمن تو E3، اطلاعات بیرون می کشیدند که خیلی جذابه. مایکرو فقط برای سری فورتزا این مورد رو خوب انجام داده، همین + کمی H:I)

و نکته آخر، اگه این چهارتا بازی انحصاری دائمی اند و روشون مانوری نداده شده، دو حالت داره: یا کیفیت بازی ها جالب نیست یا اینکه مایکروسافت درک نمیکنه اهمیت این بازی ها رو! شاید هم مخلوطی از دو.
خصوصا اینکه The Medium و Scorn از اون دست بازی هایی هستند که روی برند ایکس باکس پیدا نمیشه. بازی های «بزرگسالانه» (یا هرطور صداش می کنید).
اگه اینطوری نگاه کنید، اتفاقا ایونت قابل توجهی هم بوده.

نکته آخر آخر، امیدوارم این بحث هایی که امروز رد و بدل شد، باعث ناراحتی که نشده باشه. من خودم معذرت میخوام اگه امروز تند برخورد کردم و قصد ایجاد دلخوری نداشتم. خصوصاً توی این دوران سخت، همه پاچیده ایم.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
حالا من شخصا بیشتر ایرادم به سازنده هاست. با مایکرو اصلا کار ندارم، ولی خدایی اینا چیه اینا ساختن؟ کراس جنه قبول، اما این نسلی هم نیست حتا! اینو ببین:


این الان گرافیک نسل بعده؟ حتا به نسبت بازی های متوسط این نسل هم آشغاله.
ولی این اتفاقا خارج ز گرافیکش یکی از مورد انتظار ترین بازیهای منه. از اولم انتظاری از گرافیکش نداشتم شماره اولش یکی از بهترین RPG های تاریخه هر کیم اینجور فکر نمیکنه زنگ آخر وایسه کارش دارم :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
یک خبر اومد که ایونت July درواقع ایونت اصلی مایکرو که جایگزین E3 شده و عناوین تردپارتی هم توش نشون میدن. درواقع فرمتش مثل E3 خواهد بود.
تا اونجایی که من خوندم گفتن قراره بازی های xgs رو اون موقع نشون بدیم. البته یادم نمیاد جایی هم گفته باشن تردپارتی ها رو نمایش نمیدیم! الان هم مارکتینگ چند بازی بزرگ مثل سایبرپانک دست xbox هست و قائدتا باید اینجا نمایش میدادن که ندادن و فیل گفته بود نمایش امروز مختص بازی هایی هست که تابه حال روی استیج xbox نمایش نداشتن. درنتیجه هنوز بازی های تردپارتی دیگه هم هستن که مارکتینگش دست مایکرو هست و باید نمایش داشته باشن! حالا این نمایش ها یا جولای هست یا اینکه خب اینا هر ماه ایونت دارن و زمان برای نمایش زیاد!
یعنی واقعا خسته نباشن:D

اخرش معلوم میشه همه بازی ها انحصاری بودن :D
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
مثل اینکه بازی "second extinction" بازی استودیو اولانچ ، هم بنظر میرسه انحصار xbox باشه :D

یکی میجر نلسون رو نیشان من بده میخوام از پشت آویزونش کنم :D جدا چرا چیزی از انحصاری بودن اینا نگفتن ؟ کسی آنلاین Inside Xbox رو دیده درباره انحصاری بودن اینا گفته باشن؟
 
  • Smile
Reactions: stanley

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر