اخبار مرتبط با انتشار بازیهای پلی استیشن روی پی سی

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,094
نام
MohammadAli
1 MiVabfpSolGgA8s_1Gtiug@2x(1).jpg

بازی های عرضه شده:

HELLDIVERS™ 2
RATCHET & CLANK: RIFT APART
THE LAST OF US™ PART 1
™RETURNAL
MARVEL'S SPIDER-MAN
MARVEL'S SPIDER-MAN: MILES MORALES
SACKBOY™: A BIG ADVENTURE
UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection
GOD OF WAR
DAYS GONE
Predator: Hunting Grounds
Horizon Zero Dawn™ Complete Edition
Horizon Forbidden West™ Complete Edition
HELLDIVERS™ Dive Harder Edition
Everybody's Gone to the Rapture


بازی های تایید شده:

Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT - 16 May 2024
Until Dawn™ - 2024
 
آخرین ویرایش:

EAST2WEST

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,569
نام
Danial
تمام این دلایل عذر بد تر از گناه هستش . راکستار ی کمپانی با چند هزار تا کارمند با بودجه سرسام اور یهو در حد ی ناشر مثل اسکوار پایین میارید ؟ یعنی نمیتونن مثل n تا ناشر دیگه پروژشون رو چند تا پلتفرم به صورت موازی پیش ببرن ؟ بعد یجوری میگید مجبورن تاخیر بزنن انگار قرار بازی رو در راه رضای خدا رو PC منتشر کنند ! 99 درصد ناشرا به عقلشون نمیرسه همین استراتژی رو پیاده کنن ؟ دفعه قبلی سر RDR2 یک سال تاخیر زدن بازی رو با هزار جور کرش و باگ استور منتشر کردن با این حال اگه بازم بخوایم فرض رو بر این بزاریم که اینا میخوان رو پورت PC بیشتر کار کنن حداقل میتونستن یکم احترام قائل بشن و پورت PC رو واسه بعد انتشار نسخه کنسولی تایید کنن ولی دائم ی جوری رفتار میکنن انگار نسخه PC وجود خارجی نداره . هرکی ندونه فک میکنه راکستار پلتفرم هولدر و میخواد کنسول بیشتر بفروشه !

این همه شرکت بودن که ی زمانی با PC پدر کشتگی داشتن ولی به مرور زمان با رونق گرفتن بازار PC نه تنها پدر کشتگی شون رو کنار گذاشتن بلکه بهترین پورتا واسش دارن میدن ولی راکستار هنوز که هنوز پدر کشتگیش رو کنار نگذاشته . لانچ Day 1 به کنار به خودش زحمت نداده آپدیت نسل نه GTA V رو واسه PC منتشر کنه (البته اینو فک کنم با خودش گفته نمیتونه مثل کنسول به ملت به صورت پولی بندازه بیخیالش شده LOL)

این نکته خوبیه که چرا راکستار نمی‌خواهد نسخه PC را نه تایید کنه نه رد کنه. به نظر من 2 تا احتمال اصلی وجود داره: فرضیه اول: تیم سازنده تمرکزش را گذاشته روی کنسول تا بهترین اجرا را داشته باشه، چون گرافیک بازی و تکنولوژی ساختش به نظر خیلی بالا است، اینجوری راکستار متیونه امتیاز خوبش را مثل عنواین قبلیش بگیره و هم فروش بالایی را تجربه کنن. PC را هم بعد از polish کنسول میرن سراغش. فرضیه دوم: شرکت مادر یعنی Take Two برای کسب سود بیشتر قصد داره طبق سنت مسخره قدیمش نسخه PC را تایید نکنه تا نذاره هایپش برای مارکتینگ بخوابه و سعی کنه چند بار بازی را بفروشه، یک بار روی کنسول، یک بار روی اپیک و دفعه آخر هم روی استیم همه را هم با کف قیمت 69$ و قفل دنوو. البته ممکنه یه معجزه بشه و راکستار در ماه‌های آینده نسخه PC را هم معرفی کنه. ولی یک چیز مشخصه که این استراتژی و کلک‌های رشتی دیگه دارن تاثیرشون را از دست میدن و نه تنها باعث فروش بیشتر نمیشن بلکه باعث ضرر هستن. حالا ببینیم اسکوئر و راکستار چقدر به این مسخره بازی‌ها ادامه میدن.


نینتندو هم که کلا نیتندوئه
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,371
نام
مــاکــان
این نکته خوبیه که چرا راکستار نمی‌خواهد نسخه PC را نه تایید کنه نه رد کنه. به نظر من 2 تا احتمال اصلی وجود داره: فرضیه اول: تیم سازنده تمرکزش را گذاشته روی کنسول تا بهترین اجرا را داشته باشه، چون گرافیک بازی و تکنولوژی ساختش به نظر خیلی بالا است، اینجوری راکستار متیونه امتیاز خوبش را مثل عنواین قبلیش بگیره و هم فروش بالایی را تجربه کنن. PC را هم بعد از polish کنسول میرن سراغش. فرضیه دوم: شرکت مادر یعنی Take Two برای کسب سود بیشتر قصد داره طبق سنت مسخره قدیمش نسخه PC را تایید نکنه تا نذاره هایپش برای مارکتینگ بخوابه و سعی کنه چند بار بازی را بفروشه، یک بار روی کنسول، یک بار روی اپیک و دفعه آخر هم روی استیم همه را هم با کف قیمت 69$ و قفل دنوو. البته ممکنه یه معجزه بشه و راکستار در ماه‌های آینده نسخه PC را هم معرفی کنه. ولی یک چیز مشخصه که این استراتژی و کلک‌های رشتی دیگه دارن تاثیرشون را از دست میدن و نه تنها باعث فروش بیشتر نمیشن بلکه باعث ضرر هستن. حالا ببینیم اسکوئر و راکستار چقدر به این مسخره بازی‌ها ادامه میدن.

همون مورد دوم درسته.
راکستار چندهزار نفری افتاده روی GTA VI

بعد ایجاد یک تیم کوچکتر داخل استودیوها که به موازات تیم توسعه اصلی مراحل پورت رو انجام بدن چه نسبت هزینه ای در برابر سودی که قرار با فروش بازی روی pc ببری داره؟

تازه کار اینها از برای مثالCDP موقع انتشار سایبرپانک راحت تره چون سه چهارتا کنسول این وسط حذف شدن.
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,666
نام
milad
بحث انتشار بازی های ps واسه pc تموم شدست و فقط بحث سر زمان انتشار که دیگه نهایت ۳ تا ۶ ماه قابل قبول گرچه مطمعنا انتشار بصورت day 1 صد برابر بهتره وطبیعتا سونی دیرو زود مجبور میشه این رویه رو در پیش میگیره
 

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,545
همون مورد دوم درسته.
راکستار چندهزار نفری افتاده روی GTA VI

بعد ایجاد یک تیم کوچکتر داخل استودیوها که به موازات تیم توسعه اصلی مراحل پورت رو انجام بدن چه نسبت هزینه ای در برابر سودی که قرار با فروش بازی روی pc ببری داره؟

تازه کار اینها از برای مثالCDP موقع انتشار سایبرپانک راحت تره چون سه چهارتا کنسول این وسط حذف شدن.
این دفعه دیدن خیلی دیر شده اصلا نمیشه وگرنه اول یه دور برای PS4 و XB1 ریلیز میکردن بعد واسه کنسول های نسل فعلی و آخر از همه پورت پی سی رو ریلیز میکردن
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,928
نام
محمد حسین
خودت خندت نگرفت این نوشتی؟ این شد مقایسه؟
بیا یک مقایسه برات نشون بدم
Take Two Worth: 25B
Activision Worth: 75B
Take Two revenue : 5.4B
Activision revenue: 7.5B
میخوای بحث مالی کنی، اعداد مالی بیار، با همین فکت خودت چرا اکتیویژن سه برابر تیک تو ارزش داره؟ مگه تیک تو دومین بازی پرفروش تاریخ نداره، میبینی چه فکت ضعیفی برای مقایسه آوردی
این از بحث مدیریت مالی راک استار-تیک دو که جمع شد رفت
دوم،
دلیل رو ببینید فقط :))
راک استار اومده گفته پورت PC مون اینقدر بده میترسیم همزمان با کنسول ها ریلیز کنیم تا برامون دردسر نشه بعد اگه از جای دیگه نیرو بذاریم برای پورت PC ریلیز کنسولی هم تاخیر میخوره :))
این الان باید با خجالت ایگنورش کنی بره نه که بیای با افتخار بعنوان ادله واردش کنی
نمیخوام اشاره کنم بازی که قرار بود ۲۰۲۲-۲۰۲۳ ریلز بشه با ۳ سال تاخیر هنوز آماده نیست بعد اینجا با افتخار از این موضوع یاد میکنند

بقیه حرف هات نوار خالی پر کردی و ارزش بحث نداشتن، بعد رولی جان
یه کم به background history خودت مراجعه کن بعد حرف از بازی اوریج و قانون و پایرت و.. بزن، اگه یادت نیومد میخوای خودم بگم؟ دیگه هرکسی اینجا بخوای رنگ کنی من نمیتونی، من هم نمیتونم جفتمون هم بقدر کافی میشناسیم و افکار و مواضع گیمینگمون میدونیم سو، بیخیال
اکتی چون با یه تیم حدودا 1000-2000 نفره هر سال یه کالاف میده مردم و نسخه ای 70 تا. با فروش کلی آیتم و همون 1000-2000 نفر یه تیم کوچیکش میشن پشتیبانی این بازی و تیم بزرگ میره سه سال دیگه نسخه بعدی رو بده و 1000 نفر دوم میان وسط برا بازی سال بعد. راکستار با 6000 نفر کارمند (تخمین) یه gta میده بعد یه تیم میره سراغ رد دد برا 5 سال بعد و تیم دوم میمونه برا پشتیبانی gta
کالاف بعد یه سال پشتیبانیشو قطع میکنه از بازی قبل، میگه بریزین تو جدیده ولی اون راکستار باید دائما اونو ساپورت کنه.
این نتایج سود مالی تیک تو هست

2024-03-10_15-06-53.jpg

البته سال مالی 2023 منفی بودنش،قسمت اعظمش برا زینگاست که حدود 12 میلیارد خریداری شد و بیش از 11 هزار نفر کارمند داره تیک تو
__________
در مورد مطلب پورت هم یکی تو همین تاپیک اسکرین گذاشته بود از پورت لست و گفته بود ببین چقدر قوی هست کنسول، بچه ها بهش میگفتن تو این پورت طرف گند زده. میگفت هر چی، ببین
الانم با همون شکل توجیه اومدن. این همه کمپانی دارن همزمان با تیمای کوچیک سه چهار پلتفرمو همزمان میزنن، همین یدونه که با همین تاخیراش یکی از بدترین پورتا رو زده gta 4، فقط حالیشه.
این نکته خوبیه که چرا راکستار نمی‌خواهد نسخه PC را نه تایید کنه نه رد کنه. به نظر من 2 تا احتمال اصلی وجود داره: فرضیه اول: تیم سازنده تمرکزش را گذاشته روی کنسول تا بهترین اجرا را داشته باشه، چون گرافیک بازی و تکنولوژی ساختش به نظر خیلی بالا است، اینجوری راکستار متیونه امتیاز خوبش را مثل عنواین قبلیش بگیره و هم فروش بالایی را تجربه کنن. PC را هم بعد از polish کنسول میرن سراغش. فرضیه دوم: شرکت مادر یعنی Take Two برای کسب سود بیشتر قصد داره طبق سنت مسخره قدیمش نسخه PC را تایید نکنه تا نذاره هایپش برای مارکتینگ بخوابه و سعی کنه چند بار بازی را بفروشه، یک بار روی کنسول، یک بار روی اپیک و دفعه آخر هم روی استیم همه را هم با کف قیمت 69$ و قفل دنوو. البته ممکنه یه معجزه بشه و راکستار در ماه‌های آینده نسخه PC را هم معرفی کنه. ولی یک چیز مشخصه که این استراتژی و کلک‌های رشتی دیگه دارن تاثیرشون را از دست میدن و نه تنها باعث فروش بیشتر نمیشن بلکه باعث ضرر هستن. حالا ببینیم اسکوئر و راکستار چقدر به این مسخره بازی‌ها ادامه میدن.


نینتندو هم که کلا نیتندوئه
در مورد اسکوئر جزء آخرین شرکتای ژاپنی باقی مانده با اشل گذشته هست و گر نه قبلا کپکام، سگا، کونامی و ... هم چنین بودند ولی عمدتا اونا تغییر رویه دادن ولی فاینال عمدتا هدفش تو بازار ژاپنه و اونجا هم پلتفرمهای ژاپنی بیشتر طرفدار داره و براشون راحتترن و خودش هم داره تغییر موضع میده
Square Enix commits to better Xbox support in the future
و نسبت به پارسال اینموقع 14 درصد سقوط سهام داشتن و مثل اینکه مثال فاینال زیاد گفته شده.
خود سونی با عرضه هل دایورز رو pc
اولا 20 درصد به استیم پورسانت داد
ثانیا از کاربرای خود پلتفرمش هزینه اشتراک میگیره تا بازی کنن ولی تو pc چنین درآمدی نداره.
حاضر شد درآمدش از دو جا cut بخوره ولی پلیر پیدا کنه.

همون مورد دوم درسته.
راکستار چندهزار نفری افتاده روی GTA VI

بعد ایجاد یک تیم کوچکتر داخل استودیوها که به موازات تیم توسعه اصلی مراحل پورت رو انجام بدن چه نسبت هزینه ای در برابر سودی که قرار با فروش بازی روی pc ببری داره؟

تازه کار اینها از برای مثالCDP موقع انتشار سایبرپانک راحت تره چون سه چهارتا کنسول این وسط حذف شدن.
یه بعد دیگه ماجرا مادینگ pc هست. شما همزمان رو همه باشه pc داشته باشی میری pc
شما کنسول رو داشته باشی، بعد برا ماد میری pc ولی اگه همزمان بیاد نمیری اول کنسول بگیری بعد pc ، صاف میری pc
بعدم تو pc باید تنظیمات گرافیکی بیشتری اعمال کنی، این یعنی وقت اضافه گذاشتن رو نسخه pc چه از لحاظ نفرات و چه وقت. یادت باشه برا فروش نسخه pc اومدن rocktar editor رو چسبوندن به pc
بعدا اومدن چند ماه بعد برا کنولای xbox one و ps4 دادن
برا فروش ps4 و xbox one نسخه enhanced دادن.
خود نسخه pc قرار بود با کنسولای نسل بعد اونموقع بیاد. گفتن نرسیده و 3 یا 4 بار تاخیر خورد.
__________
سیاست فروشه و گر نه جمع کردن یه تیم پورت کاری نداره
 
آخرین ویرایش:

DoomedToKill

کاربر سایت
Oct 1, 2020
1,952
این نتایج سود مالی تیک تو هست

View attachment 330850

البته سال مالی 2023 منفی بودنش،قسمت اعظمش برا زینگاست که حدود 12 میلیارد خریداری شد و بیش از 11 هزار نفر کارمند داره تیک تو
__________
به به شاهد از غیب رسید، آمار رو :D
طبق این آمار تیک تو در 20 سال گذشته از 2003 تا 2023 حدودا 680 میلیون سود مثبت داشته :))
8 سال سود منفی داشتن :D
پس کارشناسان مقیم بازیسنتر چی میگن که تیک تو-راک استار بهترین تیم مالی و مارکتینگ داره چرا اینقدر ضرر ده، بعد تو 20 سال فقط 680 میلیون سود؟ ای بابا...:D
از زیبایی های تیک تو همین بس که نسخه کامپیوتر NBA 2K هنوز پورت نسل هشتمی با Assets های قدیمیه و هنوز به نسل نه آپدیتش نکردن :))
سره این موضوع ورژن پیسی کسی نقد نمیکنه دیگه و تو متاکریتیک متا نداره و نسخه های کنسولی هم بخاطره Pay to Win بودنش متاش 68
در مورد مطلب پورت هم یکی تو همین تاپیک اسکرین گذاشته بود از پورت لست و گفته بود ببین چقدر قوی هست کنسول، بچه ها بهش میگفتن تو این پورت طرف گند زده. میگفت هر چی، ببین
الانم با همون شکل توجیه اومدن. این همه کمپانی دارن همزمان با تیمای کوچیک سه چهار پلتفرمو همزمان میزنن، همین یدونه که با همین تاخیراش یکی از بدترین پورتا رو زده gta 4، فقط حالیشه.
یادمه طرف افتخار میکرد می‌گفت ببینید کنسول چه جادوی که PC نمیتونه ران کنه :D
طبق منطق TFLOPs دوستان، یک RTX 4070 ساده با 29 ترافلاپس به تنهایی از مجموع PS5, Xbox Series X, Xbox Series S، که میشن 26 ترافلاپس قدرت بیشتری داره، فقط یک RTX 4070 بقیه سخت افزار یک سیستم یا کارت های بالا رده تر کاری ندارم، فقط همین RTX 4070
با این وضعیت طاقچه بالا هم میذارن برای ما:D
اون استودیو که یک پورت ساده نمیتونه انجام بده ضعف فنی مدیریتی خودشه، چهارتا مادساز مستقل بدون امکانات و دانش تخصصی استودیوی اینسامنیاک تو چند ماه پورت Spider-Man 2 به سطح بالای اوکی کردن، بعد یک استویدیو با میلیون ها دلار بودجه و هزاران نفر نیرو نمیتونه پورت بده؟ :))
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,457
با 6000 نفر کارمند (تخمین)
__________
نهایت نیروی انسانی که تو ۱۰ تا شعبه دارند ۳۰۰۰ نفره . حتی نزدیک به تخمین هم نبود حرفت.
الانم با همون شکل توجیه اومدن. این همه کمپانی دارن همزمان با تیمای کوچیک سه چهار پلتفرمو همزمان میزنن، همین یدونه که با همین تاخیراش یکی از بدترین پورتا رو زده gta 4، فقط حالیشه.
مثالِ بهتر نبود از ۲۰۰۹ بیاری؟ :))
تو اون سال کدوم بازی رو PC پورت خوب داشت که این داشته باشه ؟ :)) :)):))
چرا پورت GTA V و مکس پین ۳ و RDR2 رو مثال نمیزنی که عالی بودن.
در مورد اسکوئر جزء آخرین شرکتای ژاپنی باقی مانده با اشل گذشته هست و گر نه قبلا کپکام، سگا، کونامی و ... هم چنین بودند ولی عمدتا اونا تغییر رویه دادن ولی فاینال عمدتا هدفش تو بازار ژاپنه و اونجا هم پلتفرمهای ژاپنی بیشتر طرفدار داره و براشون راحتترن و خودش هم داره تغییر موضع میده
Square Enix commits to better Xbox support in the future
اسکوئر همین فردا هم بازیاشو پورت کنه برای اکسباکس کسی نمیخره. هیچ کس از پول بیشتر بدش نمیاد. اینو حتما یادت بمونه.
خود بازیهای اکسباکس فروش نمیره تو امریکا بعد تو ژاپن ؟ لول
خود کیتاسه میگه وقتی روی یک پلتفرم فوکوس کردیم نتیجه بهتری گرفتیم شما دنبال زیر بغل مار میگردی تو سهامها؟ سهام چیزیه که بالا پایین میره و اصلا ربطی به این سیاست ها نداره چون اینها به فروش مد نطرشون میرسن وگرنه همین فردا این سیاست رو جمع میکردند؟
و نسبت به پارسال اینموقع 14 درصد سقوط سهام داشتن و مثل اینکه مثال فاینال زیاد گفته شده.
خود سونی با عرضه هل دایورز رو pc
اولا 20 درصد به استیم پورسانت داد
بارها گفتم هلدایورز داره نون لایو سرویس بودن خودش رو میخوره. حتما اطلاع داری نسخه اولش هم برای پی سی اومد نه؟
بازیهای سینگل پلیر پلی استیشن چقدر فروش رفته رو استیم؟
رچت و انچارتد و ریترنال ، دیزگان اینها فلاپ محض بودند رو استیم.
همینا برید ببینید رو پلی استیشن چقدر فروختن.
طبق اسناد هک شده IG هدف فروش رچت رو PC چیزی حدود 800K بوده. اما پیک پلیر بازی هفت هشت هزار و 5k ریویو نشون دهنده عمق فاجعه فروش این بازی حتی نزدیک هدف هم نشد.

ثانیا از کاربرای خود پلتفرمش هزینه اشتراک میگیره تا بازی کنن ولی تو pc چنین درآمدی نداره.
حاضر شد درآمدش از دو جا cut بخوره ولی پلیر پیدا کنه.
این حرفا دیگه قدیمی شد آقا. اون مال زمانی بود که ۶۰ دلار میدادی صرفا برای اشتراک بود اما الان با همون اشتراک هر ماه بازیهای خوبی در اختیار میذاره . تا اونجایی که میدونم چنین سیستمی رو استیم نیست.
حتی مایکرو هم همین روش رو رفت و گیمپس و گلد هم ادغام کرد.
یه بعد دیگه ماجرا مادینگ pc هست. شما همزمان رو همه باشه pc داشته باشی میری pc
شما کنسول رو داشته باشی، بعد برا ماد میری pc ولی اگه همزمان بیاد نمیری اول کنسول بگیری بعد pc ، صاف میری pc
__________
مادینگ ؟!! فکر میکنی چند نفر آدم دنبال این چیزان؟ یه سربرو تو نکسوس ماد یا سایت gta5mod. برو ببین محبوب ترین مادها چقدر دانلود خورده. راکستار برای مادینگ نگران نیست. نمیدونم چرا لقمه را انقدر دور دهن میچرخونی. تیم توسعه سعی میکنه تمام تمرکز رو بذاره روی پلتفرمی که قراره بیشترین بازخورد رو ازش بگیره.
نتیجه ی این سیاست میشه کیفیت خوب بازی و راضی بودن همه.
هنوزم باور نکردنیه رددد۲ روی کنسول‌های نسل هشتم با قدرت یک ترا ،دوترا فلاپس چجوری انقدر خوب اجرا شدند. اینا همش نتيجه همون فوکوس رو پلتفرم.
اونها بطور مرتب دارن رصد میکنن رو هر پلتفرم چقدر پلیر دارن. چقدر فروختن . اونها اطلاعاتی دارن که من و تو نداریم.
سیاست فروشه و گر نه جمع کردن یه تیم پورت کاری نداره
همین دیگه از نظر جنابعالی همه شرکتها یه دگمه جادویی دارند بزنند همه مشکلات حل میشه.
قسمت اول پستم هم گفتم هیچ کس از بدست اوردن پول بیشتر بدش نمیاد اما مسائل زیادی در کاره که شما قطعا ازش خبر نداری .
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,457
به به شاهد از غیب رسید، آمار رو :D
طبق این آمار تیک تو در 20 سال گذشته از 2003 تا 2023 حدودا 680 میلیون سود مثبت داشته :))
8 سال سود منفی داشتن :D
پس کارشناسان مقیم بازیسنتر چی میگن که تیک تو-راک استار بهترین تیم مالی و مارکتینگ داره چرا اینقدر ضرر ده، بعد تو 20 سال فقط 680 میلیون سود؟ ای بابا...:D
از زیبایی های تیک تو همین بس که نسخه کامپیوتر NBA 2K هنوز پورت نسل هشتمی با Assets های قدیمیه و هنوز به نسل نه آپدیتش نکردن :))
سره این موضوع ورژن پیسی کسی نقد نمیکنه دیگه و تو متاکریتیک متا نداره و نسخه های کنسولی هم بخاطره Pay to Win بودنش متاش 68
کوچه علی چپ زدن شنیدی؟
تیک تو یک ناشره با انواع و اقسام استودیوها و خرج ها وضررها.

ما داشتیم در مورد سود آوری و درآمد خود راکستار صحبت میکردیم .

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

Grand Theft Auto franchise earned $8.4 billion since GTA V's release

91512_62_gta-6-could-release-in-2024-or-2025-rockstar-games-parent-company-indicates.png

اینا فقط درآمدی که فقط و فقط از GTA بدست آورده

IMG_20240310_171813_907.jpg

اینکه از تو زینگا چقدر ضرر داده رو بیای از درآمد راکستار کم کنی این بحث ما نبود:))

این درآمدی که تیک تو از پلتفرم های مختلف بدست آورده

is-gta-6-really-the-reason-for-the-8-billion-dollar-revenue-v0-kp66s2k1eygb1.jpg

نمودارها واضحه یا بیشتر توضیح بدم؟
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,928
نام
محمد حسین
این تیک تو اگه به حرفای اینجا گوش میداد و سایر بخشها رو تعطیل میکرد، سودی که gta میاره رو توسط ضرر بقیه بخشاش حروم نمیکرد.
بخاطر اینکه این بخش، ربطی به این تاپیک نداره، صرفا یه جواب کوتاه میدم و بعد هر چقدر که خواستن فکوس کنند
_______
بهتره این یه نکته رو یاد بگیرن، زینگا ضررده نیست، هیچکی برا یه شرکت ضررده 13 میلیارد خرج نمیکنه، مگه در مدل اقتصادی اینها، اون بخشی از هزینه خریده که تو گزارش مالی لحاظ میشه. زینگا ضرر نداده :))
ثانیا ما مثل بقیه دستگاه تخمین یاب نداریم. آمارها از لینکدین و سایرین هست

Company
https://rocketreach.co/rockstar-games-profile_b5c603cef42e0c56

2024-03-10_19-49-21.jpg 2024-03-10_19-49-28.jpg

______________
در مورد ارزیابی ضرردهی و سوددهی سونی، به نظرم خودشون برن تو جلسه با توتوکی و بهش بگن، ابله با این شکستای محض، چرا داری بازیاتو ریلیز میکنه و نه تنها کاهش سرعت نمیدی، بلکه افزایش میدی، جدا اگه هم تیک تو و هم سونی میومدن، یه سر بازیسنتر کلی از اشتباهاتشونو انجام نمیدادن.
_______________________
بریم یه نکته آخرم بگیم، از کسایی که جلوی مادها رو کمپانیش میگیره. فقط تو یه فقره، اونم از یه سایت

2024-03-10_17-25-11.jpg

17 میلیون بار یه ماد دانلود داشته.بعد اینقدر هم مادینگ برا راکستار بی اهمیته که جلوی n تا ماد تا حالا گرفته شده و آخرین جایی که خریدن cfx.re سازنده مادهای fivem و redm هست.
یه نکته هم بگم، چون اینم بارها تاکید کردن راکستار جلوی ماد نمیگیره، اون تیک تو هست
_____________
بچه ها اذیت نکنید فوکوسا به هم میخوره و خرابکاری میشه
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,666
نام
milad
اصلا دلیل اینکه سونی بازی هاش رو بدون قفل دنوو یا قفل خاصی میده اینه که پلیر های بیشتری این بازی هارو تجربه کنن و از کیفیت و کمیتش اطمینان پیدا کنن سال های بعد که day 1 منتشر کرد فکر کنم قفل بزاره رو بازی هاش
سونیه دیگه بعدی اینکه با قیمت گذاری به ریجن های ارزان استیم گند زد دور از انتظار نیست یه قفل جدید هم اختراع کنه بعدا
 

Roozbeh7

کاربر سایت
Mar 20, 2019
2,014
نام
روزبه
تمام بازی انحصاری‌PS برای PCعرضه می شن ولی با فاصله زمانی بین ۱تا۲سال

مطمنا برای سهام دار خیلی خوبه جون‌‌ مطمنا تا عرضه اسپایدرمن ۲ برای PC فروش ۲۰میلیونی‌ روی PS5شاهد باشیم و بعدش روی پلاس بیاد اون موقع روی استیم دوباره با قیمت کامل به فروش می رسه
و مطمنا شاهد عرضه نسخه از ماراتن یا یه بازی سرویس محور دیگه‌ از سونی روی بازار موبایل باشید

و
 
  • Like
Reactions: Taha75

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر