اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
985
نام
Esmaiel
بلاخره تحلیل نهایی Metro Redux و مقایسش بین سه پلتفرم منتشر شد
Face-Off: Metro Redux • Eurogamer.net
اول اینکه گفته شده نسخه Redux هر دو بازی (مخصوصا Last Light) روی PC در یک سری موارد مثل رنگ بندی غلیظ تر، تکسچرهای شفاف تر و با جزئیات بیشتر، تسلیشن بهبود یافته
از نسخه Original بهتره و تقریبا میشه گفت تفاوت چندانی وجود ندارد
Last Light's enhancements are welcome, but the overall feel of the game remains largely unchanged from its original PC release
نسخه های کنسولی هم در کل خیلی به هم شبیه هستند به جز در رزولوشن و anti-aliasing در بقیه موارد کپی همدیگن و اگر با نسخه PC مقایسه بشن (در تنظیمات max) فاصله بسیار کمی دارن باهاش
و در آخر گفته شده هر دو نسخه PS4 و Xbox One قادرن در مهم ترین عناصر تجربه ای که یک PC High End میتونه فراهم کنه رو با یک سخت افزار به مراتب ارزان تر ارائه بدن
Both PlayStation 4 and Xbox One versions of Metro Redux successfully manage to transplant the most crucial elements of the high-end PC experience onto significantly cheaper hardware
 
آخرین ویرایش:

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier
Digital Foundry vs Dead Rising 3 on PC

Digging into the options menu straight away, first impressions are positive: Dead Rising 3 ships with a wide variety of options for PC users to adjust. Shadow quality, texture quality, LOD (level of detail), reflection quality, zombie quality and various other toggles including ambient occlusion and subsurface scattering are all available in an exhaustive list. Unfortunately, our enthusiasm dampened a bit after testing when it became clear that the highest possible settings are essentially only a match for the original Xbox One release.

What's perhaps more interesting is that selecting the default 'high' preset actually produces results nearly identical to the Xbox One version, complete with 720p internal resolution and 4x anisotropic ******ing. For all intents and purposes, the developer has defined the Xbox One version as the premiere preset, at least before additional adjustments are made. Despite this, the massive potential improvements to image quality ultimately result in a superior-looking game all around.


We started the game using maximum settings at 1080p and were immediately disappointed by the results. During normal gameplay, primarily in populated areas, we averaged around 52fps with the majority of gameplay falling just below 60fps resulting in noticeable judder. By reducing the internal rendering resolution to 900p, however, we were able to average around 58fps instead, with many more sections operating at our full target frame-rate. This is certainly not ideal, but it certainly makes a good case for Nvidia's G-Sync technology, at least.
Curiously, cut-scenes are even more demanding than the game itself. At 1440p we noted sustained drops to a performance level as low as 20fps during playback. Lowering resolution was ultimately necessary just to reach a stable 30fps and only at 720p were these scenes able to hit 60fps with any frequency. The cut-scenes are impressively detailed, no doubt, but it's difficult to imagine why they push the system so hard. Perhaps the wealth of highly detailed, articulated models all beautifully shaded with excellent use of subsurface scattering on their skin takes its toll? Either way, the performance is highly disappointing bearing in mind the raw horsepower of our system.


Digital Foundry vs Dead Rising 3 on PC • Eurogamer.net
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
رزولوشن و فریم ریت بازی های Wii U:
[Source] Rayman Legends - 1080p | 60 fps

[Source] Monster Hunter 3 Ultimate - 1080p | 60 fps *frame drops heavily, averages around 38fps*

[Source] The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - 1080p | 30 fps

[Source] New Super Mario Bros. U - 720p | 60 fps

[Source] Super Mario 3D World - 720p | 60 fps

[Source] The Wonderful 101 - 720p | 60 fps *frame rate drops heavily*

[Source] Nintendo Land - 720p | 60 fps

[Source] Donkey Kong Country: Tropical Freeze - 720p | 60 fps

[Source] Sonic Lost World - 720p | 60 fps

[Source] Ninja Gaiden 3: Razor's Edge - 720p | 60 fps *frame rate drops heavily*

[Source] Pikmin 3 - 720p | 30 fps

[Source] Zombi U - 720p | 30 fps

[Source] Assassin's Creed 3 - 720p | 30 fps

[Source] Assassin's Creed 4 - 720p | 30 fps
[Source] Batman: Arkham City Armoured Edition - 720p | 30 fps

[Source] Need for Speed Most Wanted U - 704p | 30 fps

[Source] Call of Duty: Black Ops 2 - 640p | 60 fps *frame rate drops heavily*
Mario Kart 8 - 720p | 60 fps
[Source] Super Smash Bros. for Wii U - 1080p | 60 fps **
[Source] Bayonetta 2 - 720p | 60 fps **
Bayonetta - 720p | 60 fps
Call of Duty: Ghosts- 880x720 | 60 fps
اندازه صفحه و تکنیک های عناوین Wii U:
Assassin’s Creed 3 = 1280x720 (post-AA)
Assassin’s Creed 4 = 1280x720 (post-AA)
Batman: Arkham City Armoured Edition = 1280x720 (FXAA)
Batman: Arkham Origins = 1280x720 (FXAA)
Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (2xAA)
Call of Duty: Ghosts = 880x720 (2xAA)
Darksiders 2 = 1152x640 (post-AA)
Mario Kart 8 = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 3: Conrad Edition = 1280x720 (FXAA)
Monster Hunter 3G HD = 1920x1080 (no AA)
Need For Speed: Most Wanted (2012) = 1280x704 (post-AA)
New Super Mario Bros. U = 1280x720 (no AA on world map, post-AA in-game)
Ninja Gaiden: Razor’s Edge = dynamic up to 1280x720 (dynamic 2xAA)
Nintendo Land = 1280x720 (no AA, post-AA?)
Pikmin 3 = 1280x720
Rayman: Legends = 1920x1080 (no AA)
Sonic & All-Stars Racing Transformed = 1024x576 (post-AA)
Splinter Cell: Blacklist = 1280x720 (post-AA)
Windwaker HD = 1920x1080
Wonderful 101 = 1280x720 (no AA)
ZombiU = 1280x720 (post-AA)
Nano Assault Neo = 1280x720 (no AA)
Trine 2: Director's Cut = 1280x720 (FXAA)
Star Wars Pinball = 1280x720 (4xMSAA)
Nano Assault Neo در Wii U در 720P و 60 فریم بدون AA و در PS4 در 1080P و 60 فریم با قابلیت post processing
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر