اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
والا همین دیروز دوباره DF مقاله ای در رابطه با DF منتشر کرد.

The game's 1080p resolution is put to effective use too, producing one of the cleanest grades of image quality on PS4. And yet Evolution isn't content to leave it there, backing this full HD setup with an excess of techniques to tackle aliasing from every angle. Asked what anti-aliasing is fit for purpose in this case, DriveClub takes a no-compromise approach.

بازی با رزولوشن 1080 خودش یکی از واضح ترین و ترو تمیز ترین گرافیک های PS4 رو به نمایش گذاشته. تکنیکهایی در بازی استفاده شده که هر گونه Aliasing رو در بازی از بین ببره. این AA در حالی روی بازی اعمال شده که تاثیری روی پرفورمنس نگذاشته

البته DF برخلاف برخی از ادعاهای نسبتا مضحک در رابطه با دانگرید بازی تو همون بخش اول مقالش نوشته


In our first technical preview of DriveClub last year we had Evolution Studios' racer down as a promising, if rough-edged effort - a pre-alpha build that clearly needed work. And sure enough, its appearance at Sony's 2014 Gamescom conference has shown a project revitalised in all the right areas. The frame-rate is smoother, the landscape detail massively upgraded, while a slew of new effects and lighting tricks are added. It looks like a whole new game.

بازی از سال گذاشته تو هر بخشی که شما فکرشو بکنی پیشرفت داشته. مخصوصا در رابطه با افزایش جزئیات از صفت massive ( عظیم) استفاده شده
 
Sucker Punch explains inFamous DLC frame-rate boosts


the standalone DLC runs noticeably faster than Second Son, with an overall 12 per cent boost in frame-rates

در آنالیز جدیدی که DF انجام داده متوجه شده که First light به طور محسوسی از inFamous: second son سریعتر اجرا میشه و با بهبود فریم ریت همراه بوده.

"For First Light, we made some optimisations in our shaders that did accelerate things,"
Sucker Punch توضیح داده که اونا برای ساخت First light، موتور بازی رو مقداری بهینه سازی و به روز رسانی کردن که باعث سرعت بخشیدن به اجزا شده.

The two most notable improvements were made in ourwater ripple compute shader, and the way we encode/decode normals in the g-buffer. In addition, the absence of the heavy DUP fortifications from Second Son has a measurable impact."

i
nFamous on PS4 utilises a physically-based deferred rendering solution for lighting, where various components of the scene - including material properties and how they interact with light - are packed into the geometry buffer as textures before being rendered out.

سیستم نور پردازی first light هم دچار بهبود هایی شده و تعامل نور با اجزای مختلف موجود در صحنه دچار پیشرفت هایی شده

*مقایسه عملکرد فریم ریت در First light و Second son:

3nlbtbu3qaczv9rknzgt.png


بنابر این میشه پیشرفت DLC رو نسبت به بازی اصلی از لحاظ تئوری مشاهده کرد.

"As for patching these into Second Son, that's unlikely as the resulting patch would be about 60 per cent the size of the full game - many gigabytes," Sucker Punch explains. "This is the result of us embedding shaders inside the city content they apply to - meaning we can't simply patch the engine to pick up these changes."

demonstrates amply how much of an impact engine optimisations can have on performance

zu7ad9z21kj8gg6srx3e.png
 
Destiny PS4 vs Xbox One Video Comparison: PS4 Has Vibrant Colors And Sharper Image Quality
Sony’s console is once again in the lead.
the PlayStation 4 version still shines with not only better texture ******ing but sharper image quality vibrant colors and effects Even the custom anti-aliasing solution is better on Sony’s system This in no way means that the Xbox One version is dumbed down in anyway but the extra horsepower of the PS4 just shows

سمت چپی مال 1 هست راستی هم 4 :d
http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2014/09/Image5.png
http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2014/09/Image4.png
http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2014/09/Image8.png
 
Forza Horizon 2 روی XBOX360 به صورت 720p و 30fps اجرا میشه

Forza Horizan 2 روی XBOX360 به صورت 720p و 30fps اجرا میشه
dancing-smiley.gif



Microsoft has revealed the first details on the Xbox 360 version of Forza Horizon 2, confirming that the last-gen version won't feature weather effects or Drivatars, will run at 720p/30fps and include fewer cars and a smaller open world than its Xbox One cousin.
 
آخرین ویرایش:
Eli Hodapp مدیر اجرایی TouchArcade گفته که iPhone 6 Plus میتونه بازیها رو با رزولوشنی بالاتر از PS4/Xbox One به اجرا در بیاره!

159570bc15198c1463ea7c202ba1f59086812cdfe934dca83efe3b1d4e427b52_large


twitter

توهم هم حدی داره به خدا اون وقت چطور با صفحه نمایشی که 1080p میخواد خروجی بالاتر از 1080p بده .:|
تازه مگه همچی این وسط رزولیشنه اینجوری باشه PS4 وX1 میتونن یه بازی 3D بسازن در سطح گوشی های همراه که بیاد 8K خروجی بده .:d
 
این بازی با کلمات برای جلب توجه یه عده که هیچ ایده ای در مورد تکنولوژی ندارن واقعاً تبدیل به اپیدمی در دنیای مجازی شده.
با رزولوشن بالاتر اجرا میکنه، اما با گرافیکی در حد ربع کنسولای نسل بعد هم نمیتونه اجرا کنه.
یعنی اپل میتونه یه گوشی با ابعاد به اون کوچیکی درست کنه که در حد PS4/One داره؟ اونوقت مایکروسافت و سونی اونقدر تعطیل تشریف دارن که بعد از چند سال بررسی و بالاپایین کردن، برای دستیابی به قدرتی مشابه Iphone 6 مجبورن یه کنسولی با ابعاد 20-30 برابر تولید کنن؟

Give me a break
 
Eli Hodapp مدیر اجرایی TouchArcade گفته که iPhone 6 Plus میتونه بازیها رو با رزولوشنی بالاتر از PS4/Xbox One به اجرا در بیاره!



twitter

خود PS4/X1 تو اجرای روزلوشن بازیاشون موندن، حالا تو فکستنی میخوای بیایی بالاتر ران کنی؟ :d
 
لامصب TitanZ رو هم قورت میده رزولوشن این آیفون6... اپل معجزه میکنه. فکر کنم ساعتش رو ببندی وارد ابعاد دیگه ای از زمان-مکان میشی!
 
حرف این آقا به قول افشین فقط بازی با کلماته که نظرات رو به خودش جلب کنه وگرنه به نظرم به این زودیا اسمارت فونها نمیتونن بازی در حد نسل قبل داشته باشن چه برسه به نسل بعد ، نمونش هم همین بایوشاک که چند وقت پیش برای iOS معرفی شد ، حتی نتونسته به بازی برسه که 7 سال پیش برای نسل قبل عرضه شده

شاید از لحاظ سخت افزار به قدرتایی بالاتر هم برسن اما شرکتی خرج بالا برای یه بازی اسمارت فونی نمیکنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or