اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,872
7,987
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
1,982
1,819
نام
محسن
اصلا بازی رو نباید منتشر میکردن . من فکر کنم فاجعه ترین نسخه این سری باشه و یه سری خبر حتی اومده بازی نیمه کاره رها شده بود و بازی با یه سری تعداد کم ساخته شده و خلاصه باید دید این سری نسل بعد به اوج بر میگرده یا نه ولی خب من خیلی چشمم آب نمیخوره و هیچ نظری هم دربارش ندارم و فقط چون این سری دیگه از نسخه بعدی تمام و کمال پروسه ساختش افتاده دست Visual Concepts کمی امیدوار کننده به نظر میرسه ولی بازم همونم تو پست فبلیم گفتم واقعا باید دید اینا میخوان از این بازی به عنوان یه بازی درجه یک شروع به ساختش کنن تو نسخه های بعدی یا این که نه فقط یه نسخه ای دور همی باشه و یه بازی متوسط و کم هزینه .....

واقعا اگه میخوان بازی رو مزخرف بسازن همون بهتر که هیچ وقت تولید نشه که طرفدار هاش کم تر حرص بخورن . یادش بخیر یه زمانی چقدر این سری رو بازی میکردم ولی خب دیگه کشتی کج کارای خفن مثل هوگان و برت هارت و شاین مایکلز و بم بم بیگلو و دونک و استون کولد و ....... رفتن دیگه هیچ رقمی برای خرید این سری ندارم ....
بدبختی اینه که هوگن بعد چند سال تو این نسخه برگشته برت هارت و آستن کلد اینا که پای ثابت هستند تو اکثر نسخه ها ولی متاسفانه مشکل اینجاست بازی اصلا رو به جلو نمیره بلد نیستن نمیدونن چیکار باید کنن
 
  • Sad
Reactions: Romell

Romell

کاربر فعال
Sep 21, 2007
4,128
16,099
نام
امین
بدبختی اینه که هوگن بعد چند سال تو این نسخه برگشته برت هارت و آستن کلد اینا که پای ثابت هستند تو اکثر نسخه ها ولی متاسفانه مشکل اینجاست بازی اصلا رو به جلو نمیره بلد نیستن نمیدونن چیکار باید کنن
آره خبر دارم این شخصیت ها به صورت لجند تو بازی هستن و بیشتر منظورم این بود که دیگه تو دنیای واقعی به هر حال با توجه به سنشون بازنشسته شدن و WWE هم که دیگه افت کرده و شده بچه بازی و یاد دوران WWF بخیر و چه چیزی بود اون زمان و التیمت واریر دوست صمیمی هوگان و .... ریزر رامون و کلی شخصیت دوست داشتنی و خلاصه این که کلی منظورم بود

البته همون طور که گفتی اگه بازی هم یه بازی درجه یک و خوش ساخت بود آدم شاید مجاب میکرد بریم بازی رو بخریم ولی هر سال که میرم یوتیوب گیم پلی بازی و کلیت بازی رو میبینیم اصلا من رو مجاب نمیکنه که برم بازی رو بخرم اونم به هر حال نسلی که باید بازی ها رو اوریج بخریم و خلاصه صحبت زیاده و ببینیم سری آینده این سری چه اتفاقی براش میفته ......

شرمنده از همه دوستان بابت پست اسپمی که دادم و به بزرگی خودتون ببخشید ...
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
1,982
1,819
نام
محسن
وضعیت wwe2k20 اصلا عادی نیست مشخصه داخل استودیوهای 2K مشکل داشتن برای توسعه این نسخه بدون youkes و نمی‌تونستم این نسخه رو امسال برسونم و تحت فشار wwe بودن
وآنقدر وضعیت باگ و گلیچ و گرافیک افتضاحه که بحث wwe2k20Fix ترند شده و 2k هم مجبور شده بیانیه بده که آپدیت میدیم
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,618
65,645
نام
∂αнмα
اقا مدت هاست یـ سوال برام در مورد روند ساخت بازی ها پیش اومده سوالم اینه که چرا استدیوهای AAA ساز همه نمیان از تکنولوژی فوتو اسکن استفاده کنن ؟ این تکنولوژی علاوه بر این که تکسچر های فوق باکیفیت و واقع گرایانه ای میتونه تولید کنه ظاهرا خیلی هم بهینه هستش نمونش مثلا Star Wars Battlefront 1 با اون گرافیک گولاخ سال 2015 منتشر شد اونم 60 فریم یا MGS V اونم همون سال 60 فریم منتشر شد و هنوزم گرافیکش بی نظیره جدای بحث بهینه بودن زمان ساخت رو هم به شدت کاهش میده الان یکی مثلا کوجیما عمرا با این تیم کوچیکش میتونست بدونه این تکنولژی تو این مدت کم پروژه مثل DS رو تحویل بده ولی میبینم به لطف ساپورت بینظیر موتور گوریلا از این تکنولژی ظرف دو سال این طورا یـ چنین قول گرافیکی رو ساخته !! A Plague Tale: Innocence رو که یـ تیم کوچیک فرانسوی با بودجه AA ساخت از چنین تکنولوژی استفاده کرده بود و نتیجش شده بود یـ گرافیک شبیه به بازی های AAA ! بتزدا تازه اومده از چنین تکنلوژی استفاده کنه بتزدا تیم فنیش همیشه کوچیک بوده و تو گرافیک میلنگیده و همیشه خدا تو این ضمینه کم کاری میکردن حالا با این تکنولوژی میتونن با همون نفرات کم یـ گرافیک خفن رو کنن (البته اگه اون موتور فسیل شدشون باز نشه پاشنه آشیلشون :|) با این حال بازم استفاده از این تکنولوژی هنوز محدوده امثال CDPR راکستار و ناتی داگ (؟) از چنین تکنلوژی استفاده نمی کنن و خلاصه خیلی لاکپشتی داره همه گیر میشه شاید اونجورا که من فک میکنم ارزون نیست ؟
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,233
782
نام
عارف
اقا مدت هاست یـ سوال برام در مورد روند ساخت بازی ها پیش اومده سوالم اینه که چرا استدیوهای AAA ساز همه نمیان از تکنولوژی فوتو اسکن استفاده کنن ؟ این تکنولوژی علاوه بر این که تکسچر های فوق باکیفیت و واقع گرایانه ای میتونه تولید کنه ظاهرا خیلی هم بهینه هستش نمونش مثلا Star Wars Battlefront 1 با اون گرافیک گولاخ سال 2015 منتشر شد اونم 60 فریم یا MGS V اونم همون سال 60 فریم منتشر شد و هنوزم گرافیکش بی نظیره جدای بحث بهینه بودن زمان ساخت رو هم به شدت کاهش میده الان یکی مثلا کوجیما عمرا با این تیم کوچیکش میتونست بدونه این تکنولژی تو این مدت کم پروژه مثل DS رو تحویل بده ولی میبینم به لطف ساپورت بینظیر موتور گوریلا از این تکنولژی ظرف دو سال این طورا یـ چنین قول گرافیکی رو ساخته !! A Plague Tale: Innocence رو که یـ تیم کوچیک فرانسوی با بودجه AA ساخت از چنین تکنولوژی استفاده کرده بود و نتیجش شده بود یـ گرافیک شبیه به بازی های AAA ! بتزدا تازه اومده از چنین تکنلوژی استفاده کنه بتزدا تیم فنیش همیشه کوچیک بوده و تو گرافیک میلنگیده و همیشه خدا تو این ضمینه کم کاری میکردن حالا با این تکنولوژی میتونن با همون نفرات کم یـ گرافیک خفن رو کنن (البته اگه اون موتور فسیل شدشون باز نشه پاشنه آشیلشون :|) با این حال بازم استفاده از این تکنولوژی هنوز محدوده امثال CDPR راکستار و ناتی داگ (؟) هنوز از چنین تکنلوژی استفاده می کنن و خلاصه خیلی لاکپشتی داره همه گیر میشه شاید اونجورا که من فک میکنم ارزون نیست ؟
اکثر استودیوهایی که از Photogrammetry استفاده میکنن نیاز دارن که از اسکن‌های کمپانی Quixel استفاده کنن. این Quixel اینجوریه که تجهیزات دست ساز و ابزار اسکن خاصی داره و میرن جاهای مختلف دنیا اجسام در حد سایز گیاه و سنگ و همینطور زمین و به طور کلی تکسچر و متریال اسکن میکنن. بعد برای دانلود هر کدوم از اینا مثلا 4 امتیاز لازمه. شما با 2000 دلار برای 1 سال عضویت میخری اما مثلا 200 امتیاز بهت میده. البته برای شرکتا و استودیوها هزینه ها متفاوته فکر میکنم. نکته ی اصلی اینه که تا 1 سال پیش حجم این کتابخونه زیاد بالا نبود و تنوعش کم بود. اینجوری باعث میشد اکثر پروژه ها شبیه هم به نظر بیاد Asset هاش. اما تو این 1 سال اخیر با تغییراتی که توی Quixel Mixer ایجاد کردن و میشه راحتتر تکسچرها و متریال ها رو ترکیب کرد و تغییر داد، همینطور از جاهایی مثل ایسلند و سوئد و ... هم اسکن اضافه کردن خیلی بیشتر داره استفاده میشه از اسکن هاشون. الان فکر میکنم به 50 هزار کاربر رسیده که خیلی عدد بالاییه. نکته ی اصلی اینه که استودیوها جدا از هزینه ای که باید بکنن، باید به طور کل اون work flow خودشون رو عوض کنن. خیلی از کارمندا و مدیرای استودیوها به یه شیوه ی کاری عادت کردن و سالها جواب داده سخته بخوان ازش دست بکشن. قطعا هرچی جلو بریم این اسکن ها بیشتر استفاده میشن و Quixel هم اسکن های بیشتری در اختیار کاربرا قرار میده و سرعت فراگیر شدن استفاده از اونها هم بیشتر میشه. جدای از بحث work flow و هزینه یه نکته ی دیگه اینه که خیلی استودیوها استایل خودشون رو دارن و نمیخوان 100 درصد فتوریلستیک کار کنن و برای همین ترجیح میدن تا حد امکان دستی مدل سازی کنن و تکسچر بسازن و ...
به هر حال خوبه که گیمرایی مث شما با این بحث Photogrammetry آشنا هستن و دنبال میکنن، پیشنهاد میکنم یوتوب خود Quixel رو دنبال کنید که نمونه کارهایی که توی آنریل انجین انجام میدن رو ببینید که چقدر سریع داره پیشرفت میکنه و فراگیر میشه. هرچی بگذره هم اسکن ها با کیفیت تر میشن هم ارزونتر هم قابل تغییر تر. همین الان میشه توی آنریل انجین به Photorealism به معنای واقعی کلمه اونم توی ریل تایم دست پیدا کرد با حدود 30 فریم در ثانیه. در کل به نظر من Quixel + Unreal کلید ساده سازی و همه گیر شدن این موضوع بودن و خواهند بود. اینم چند تا شات از پروژه ی Rebirth که ریل تایم و 4K توی آنریل و با گرافیک 1080TI اجرا شده:
Unreal+Engine_spotlights_quixel-creates-real-time-photoreal-cinematic-rebirth-in-ue4_blog_body...jpgUnreal+Engine_spotlights_quixel-creates-real-time-photoreal-cinematic-rebirth-in-ue4_blog_body...jpgUnreal+Engine_spotlights_quixel-creates-real-time-photoreal-cinematic-rebirth-in-ue4_blog_body...jpg
 

Moh rahimi

کاربر سایت
Jun 12, 2017
84
38
سلام دوستان
Df مقایسه بین وان ایکس و پرو بازی modern warfare رو گذاشته؟
اگه گذاشته یکی میتونه لطف کنه بگه کدوم نسخه برتری داره؟ ممنون
 
  • Like
Reactions: g4mer

VahiD VFSDF

PC GAMER
Gold User
Jul 19, 2010
163
586
نام
VahiD VFSDF
http://uupload.ir/files/bg8x_photo_2019-11-10_18-32-50.jpg


یه عده مدام میگفتن بازی رد دد2 روی ایکس باکس وان ایکس 4K هست .:D
خوب برادر من مشخصه برای اینکه رزولوشن 4K کنن همه چیو low غیر فعال کردن

اینجاس که وقتی نسخه PC در کار باشه تازه تفاوت ها مشخص میشه . تازه نسخهPC پورت خوبی هم نداشته

What does it take to run Red Dead Redemption 2 PC at 60fps?

دیگه شما به بزرگواری خودت ببخش که روی کنسول 500 دلاری 4k با گرافیک الترا و فریم 60 نتونستن پیاده کنن
این دفعه رو بخاطر شما میبخشم
 
آخرین ویرایش:

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
80
157
http://uupload.ir/files/bg8x_photo_2019-11-10_18-32-50.jpg


یه عده مدام میگفتن بازی رد دد2 روی ایکس باکس وان ایکس 4K هست .:D
خوب برادر من مشخصه برای اینکه رزولوشن 4K کنن همه چیو low غیر فعال کردن

اینجاس که وقتی نسخه PC در کار باشه تازه تفاوت ها مشخص میشه . تازه نسخهPC پورت خوبی هم نداشته

What does it take to run Red Dead Redemption 2 PC at 60fps?
دیگه شما به بزرگواری خودت ببخش که روی کنسول 500 دلاری 4k با گرافیک الترا و فریم 60 نتونستن پیاده کنن
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,618
65,645
نام
∂αнмα
اکثر استودیوهایی که از Photogrammetry استفاده میکنن نیاز دارن که از اسکن‌های کمپانی Quixel استفاده کنن. این Quixel اینجوریه که تجهیزات دست ساز و ابزار اسکن خاصی داره و میرن جاهای مختلف دنیا اجسام در حد سایز گیاه و سنگ و همینطور زمین و به طور کلی تکسچر و متریال اسکن میکنن. بعد برای دانلود هر کدوم از اینا مثلا 4 امتیاز لازمه. شما با 2000 دلار برای 1 سال عضویت میخری اما مثلا 200 امتیاز بهت میده. البته برای شرکتا و استودیوها هزینه ها متفاوته فکر میکنم. نکته ی اصلی اینه که تا 1 سال پیش حجم این کتابخونه زیاد بالا نبود و تنوعش کم بود. اینجوری باعث میشد اکثر پروژه ها شبیه هم به نظر بیاد Asset هاش. اما تو این 1 سال اخیر با تغییراتی که توی Quixel Mixer ایجاد کردن و میشه راحتتر تکسچرها و متریال ها رو ترکیب کرد و تغییر داد، همینطور از جاهایی مثل ایسلند و سوئد و ... هم اسکن اضافه کردن خیلی بیشتر داره استفاده میشه از اسکن هاشون. الان فکر میکنم به 50 هزار کاربر رسیده که خیلی عدد بالاییه. نکته ی اصلی اینه که استودیوها جدا از هزینه ای که باید بکنن، باید به طور کل اون work flow خودشون رو عوض کنن. خیلی از کارمندا و مدیرای استودیوها به یه شیوه ی کاری عادت کردن و سالها جواب داده سخته بخوان ازش دست بکشن. قطعا هرچی جلو بریم این اسکن ها بیشتر استفاده میشن و Quixel هم اسکن های بیشتری در اختیار کاربرا قرار میده و سرعت فراگیر شدن استفاده از اونها هم بیشتر میشه. جدای از بحث work flow و هزینه یه نکته ی دیگه اینه که خیلی استودیوها استایل خودشون رو دارن و نمیخوان 100 درصد فتوریلستیک کار کنن و برای همین ترجیح میدن تا حد امکان دستی مدل سازی کنن و تکسچر بسازن و ...
به هر حال خوبه که گیمرایی مث شما با این بحث Photogrammetry آشنا هستن و دنبال میکنن، پیشنهاد میکنم یوتوب خود Quixel رو دنبال کنید که نمونه کارهایی که توی آنریل انجین انجام میدن رو ببینید که چقدر سریع داره پیشرفت میکنه و فراگیر میشه. هرچی بگذره هم اسکن ها با کیفیت تر میشن هم ارزونتر هم قابل تغییر تر. همین الان میشه توی آنریل انجین به Photorealism به معنای واقعی کلمه اونم توی ریل تایم دست پیدا کرد با حدود 30 فریم در ثانیه. در کل به نظر من Quixel + Unreal کلید ساده سازی و همه گیر شدن این موضوع بودن و خواهند بود. اینم چند تا شات از پروژه ی Rebirth که ریل تایم و 4K توی آنریل و با گرافیک 1080TI اجرا شده:
View attachment 120741View attachment 120742View attachment 120743


اپیک Quixel رو خرید !!!

Epic Games acquires photogrammetry startup Quixel to make games more realistic
“Building photorealistic 3D content is an expensive endeavor in game development and film production. By coming together with Quixel to make Megascans free for all use in Unreal Engine, this level of artistry is now available to everyone from triple-A studios to indies,” said Epic Games Founder and CEO Tim Sweeney, in a statement.
خوب دیگه رسما نسل بعدی دیدن داره حالا یـ جورایی میشه گفت نه تنها AAA ساز میتونن چنین گرافیکی تحویل بدن بلکه ایندی ساز ها هم همه جوره تو این ضیمنه پیش رفت میکنن و اختلاف به شدت کم میشه ! خلاصه یـ جوری میشه که اینقدری ریلستیک میشه بازی ها که بعضا یـ فیلتر چیزی میندازن یـ وجه متمایزی ایجاد کنن :D دیگه کم کم میرسیم سراغ لایبرری انیمیشن ! هوش مصنوعی رو که ماکروسافت یـ چیز مشابهی معرفی کرد انیمیشن هم ایجاد میکنن رسما بازی سازی با Asset های آماده تو کمترین زمان ممکن محقق میشه !!!

هر سازنده ایندی میتونه راحت به چنین سطح کیفی دست پیدا کنه اونم مجانی :

Screenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’16”.jpgScreenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’19”.jpgScreenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’21”.jpgScreenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’23”.jpgScreenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’25”.jpgScreenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’27” (1).jpgScreenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’27”.jpg Screenshotter--AnEPICQuixelAnnouncement-4’28” (1).jpg

و در نهایت این کامنت از یوتیوب :

screenshot-www.youtube.com-2019.11.12-21_09_22.png
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
6,052
2,181
نام
Alireza
همین الان تست کردم همه مجانی شده . :D

واقعا شاهکار کل کالکشن هاش مجانی کرده خداییش عالیه .



اپیک Quixel رو خرید !!!

Epic Games acquires photogrammetry startup Quixel to make games more realistic


خوب دیگه رسما نسل بعدی دیدن داره حالا یـ جورایی میشه گفت نه تنها AAA ساز میتونن چنین گرافیکی تحویل بدن بلکه ایندی ساز ها هم همه جوره تو این ضیمنه پیش رفت میکنن و اختلاف به شدت کم میشه ! خلاصه یـ جوری میشه که اینقدری ریلستیک میشه بازی ها که بعضا یـ فیلتر چیزی میندازن یـ وجه متمایزی ایجاد کنن :D دیگه کم کم میریسم سراغ لایبرری انیمیشن ! هوش مصنوعی رو که ماکروسافت یـ چیز مشابهی معرفی کرد انیمیشن هم ایجاد میکنن رسما بازی سازی با است های آماده تو کمترین زمان ممکن محقق میشه !!!
WTF اون وسط گفت User های UE4 میتونن از تمام library مگا اسکن به صورت مجانی استفاده کنن فقط میتونم بگم WOOOOOOOW . :|
این باید میگفتی نه اون چیزای دیگه یعنی میدونی چه library کت کلفتی مجانی کرده برای UE4 .\m/\m/\m/\m/

واقعا دم Epic گرم خداییش سنگ تمام گزاشت .
 
آخرین ویرایش:

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,544
1,937
نام
محمد
تنها چیزی که باعث کم شدن AAA ها شد و میشه همین طولانی شدن زمان ساخته . خدا کنه 4 تا چیز دیگه هم بسازن که کار ساخت رو تسریع کنه و شاهد بازی های بزرگ بیشتری باشیم . این نسل که همه آب رفتن انگار . یه بتمن داشتیم . هیچ Elder Scroll ـیی نداشتیم فعلا ناتی داگ یه بازی داده بیرون و خیلی کمپانی های دیگه همینطور ...
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
2,386
3,599
تنها چیزی که باعث کم شدن AAA ها شد و میشه همین طولانی شدن زمان ساخته . خدا کنه 4 تا چیز دیگه هم بسازن که کار ساخت رو تسریع کنه و شاهد بازی های بزرگ بیشتری باشیم . این نسل که همه آب رفتن انگار . یه بتمن داشتیم . هیچ Elder Scroll ـیی نداشتیم فعلا ناتی داگ یه بازی داده بیرون و خیلی کمپانی های دیگه همینطور ...
کلا یکی از بزرگترین مشکلات صنعت بازی سازی که خوده سازنده ها هم هر از گاهی بهش اشاره میکنن همین متحد نبودن شرکتا هست و اینکه با هم همکاری نمیکنن
اینکه چنین مواردی در دسترس قرار بگیره باعث میشه روند ساخت یه بازی خیلی سریعتر پیش بره و نتیجه خیلی بهتری هم داره یه نمونه تازش همکاری گوریلا گیمز با کوجیما بود که موتورشون رو بهش دادن اگه اینکارو نمیکردن در بهترین حالت باید برای ساخت ds مدت زیادیو صرف ساخت انجین میکردن
با وجود اینکه روند ساخت بازیا نسبت به قدیم خیلی طولانی‌تر شده امیدوارم این راه ادامه پیدا کنه و محتوای بیشتری پابلیک بشه شرکتای بزرگ هم بیشتر همکاری داشته باشن
امیدوارم اپیک با درآمدی که از فورتنایت داشته بیشتر همچین کارایی کنه
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,233
782
نام
عارف
منتظر بودن من بگم کلید ساده سازیش دست این 2 تاست، چقد سریع یکی شدن :D خیلی خبر خوبیه واقعا از دیروز در ابرها سیر میکنم، قبلا واقعا سخت بود گیر آوردن اسِت با کیفیت و حتی اشتراک هم محدود بود به 10-15 تا در ماه. الان واقعا هرکسی میتونه شروع کنه به یاد گرفتن مبانی گرافیک 3 بعدی و ایده هاش رو با اینا پروتوتایپ کنه توی UE4. کاملا مجانی شدن بریج و میکسر هم باعث میشه دیگه خیلیا نیازی به Substance نداشته باشن. ضمن اینکه از بریج که اکسپورت میشه به آنریل، اتوماتیک مستر متریال هم ساخته میشه به علاوه ی یه instance که عملا کار آرتیست رو نصف میکنه :D 2 ساله دارم حسرت این مگااسکنا رو میخورم و هنوز باورم نمیشه مجانی شده :D
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
2,386
3,599
بررسی df از نسخه استادیا رد دد 2 اومده تو لینک زیر میتونید کامل مطالعه کنید
Red Dead Redemption 2: does Stadia live up to its pre-launch promises?
به شخصه بزرگترین برتری سرویس استریم رو توی این میدیدم که محدودیت سخت افزاریو از بین ببره و کیفیت اجرایی رو فوق العاده بهتر کنه ولی با اینکه گوگل سرویس استادیا رو به عنوان نسل بعدی معرفی کرده و وعده سخت افزار قدرتمند داده در برابر کنسولای فعلی هم تو بعضی بخش ها بدتر عمل کرده یه نکته دیگه هم اینکه طرف با اون نت پرسرعت فقط تونسته 1080p استریم کنه و نتونسته از 4k استفاده کنه
درکل مثل همیشه مارکتینگ گوگل افتضاح بوده و برای لانچ سرویس هم به گفته های خودشون عمل نکردن که بنظرم به سرویسشون ضربه بدی میزنه
Perhaps there's something more we're not seeing behind the compression but from a technical perspective, Red Dead 2 on Stadia doesn't seem to be delivering on key marketing promises - certainly not the spirit of them at least. At the reveal, we were told that Stadia's GPU has the power of Xbox One X and PS4 Pro graphics combined, yet RDR2 on Stadia only has 44 per cent of the X's rendering resolution, while even the 4.2TF PS4 Pro GPU is generating a higher pixel-count (even before factoring in its checkerboarding upscale). Stadia's GPU seems to be an offshoot of AMD's RX Vega 56 based on its specs, yet in 1080p mode, performance is more in line with the PC version running on a much less capable RX 570 or RX 580.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟