آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
کوروش جان امیدوارم که نظرت در مورد قسمت هنریه یه بازی بگی نظر شخصیم هست .

شما اول سوال میکنی نظر من رو بعد میگید امیدوارم نظر شخصیت باشه. عجیب نیست؟
یاداور بشم قسمت گرافیک هنریه بازی یه چیزه سلیقه ایست
ولی کوروش تعجب میکنم چطور میگی gears of war گرافیک هنری نداشت

اگر چیز سلیقه ایه پس شما دیگه چرا تعجب میکنی؟
جالبه بدونی تخریب شدگی شهر و در دیوار هم هنری انجام شده بود!
ضمنا تخریب شدگی مربوط به بخش تکنیکال قضیه است نه هنری.
یعنی نوع ریزش ستونها روی زمین و غیره با چینش خاصی انجام شده بود که جو خاصی را بوجود اورده بود
جو هم با گرافیک هنری فرق داره جنگل NWN گرافیک هنری خاصی نداشت ولی جو عجیبی داشت . سرد و نمور.
جالبتر اینکه توی gears of war یه کلید y نمایان میشد روی صفحه که بعضا با زدن کلید y این بناها و ساختمان ها هنری را برات نمایش میداد که واقعا حین بازی تاثیر گذار بود .

اینکه شما با یک دکمه بتونید مناظر رو تماشا کنید تاثیری در گرافیک هنری بازی نداره . اصولا اگه چیزی برای دیدن نبود که اصلا بازی نبود.
gears of war جزو معدود بازیهایی هست که داستانش با جو و دشمناش واقعا هم خوانی عالی داره
.
همونطور که در مورد NWN توضیح دارم جو و گرافیک هنری لزوما به یک معنی نیستند.

حالا من از شما میپرسم شما به گرافیک هنری Disciples 2 از 10 چند میدید؟ اتفاقا قدیمیه و در مقابل گیرز چه از نظر فن بیس چه از نظر هزینه هیچ حرفی برای گفتن نداره.
اینا چکیده و سلیقه و نظرات منه و هر کسی میتونه نظر خاصی روی هنر گرافیکی داشته باشه و شما هم همینطور .
بله همینطوره ولی چه ربطی به تحول داره.
 
مثل اینکه اشتباه متوجه شدید .

شما اول سوال میکنی نظر من رو بعد میگید امیدوارم نظر شخصیت باشه. عجیب نیست؟
اگر چیز سلیقه ایه پس شما دیگه چرا تعجب میکنی؟
پرسیدم چون بدونم به صورت کلی است یا سلیقته ؟
ضمنا تخریب شدگی مربوط به بخش تکنیکال قضیه است نه هنری.
جو هم با گرافیک هنری فرق داره جنگل NWN گرافیک هنری خاصی نداشت ولی جو عجیبی داشت . سرد و نمور.
اشتباه از من بود گفتم جو منظورم بصر هنری بود منظورم از تخریب نوع شکل و حالتی که تخریب ها داشتند . این تخریب ها شکل خاصی داشتند و ستونهایی که روی زمین افتاده بودن شکل خاصی داشتند . از مجسمه ها گرفته و غیره شرمنده که نمیتونم منظورم را برسونم ولی ممکنه بعضی ها منظورم را بهتر بدونند .
اینکه شما با یک دکمه بتونید مناظر رو تماشا کنید تاثیری در گرافیک هنری بازی نداره . اصولا اگه چیزی برای دیدن نبود که اصلا بازی نبود.
اشتباه برداشت نکنید منظورم اصلا این نیست. تو gears بعضا صحنه هایی وجود داشت مثلا وارد یه محیطی میشدید که ساختمان های بسیار بزرگ با ستون ها کشیده و غیره بود که یه دفعه این کلید y در صحنه نمودار میشد که شما این صحنه را از دست ندید وقتی y را میزدید بنای ساختمان براتون نمایش داده میشد دقیقا میخواستن طراحی هنری ساختمان با محیطش براتون منظر باشه .
حالا من از شما میپرسم شما به گرافیک هنری Disciples 2 از 10 چند میدید؟ اتفاقا قدیمیه و در مقابل گیرز چه از نظر فن بیس چه از نظر هزینه هیچ حرفی برای گفتن نداره.
به شخصه من اگه بخوام به گرافیک بازی امتیاز بدم زیاد به قسمت هنریش توجه نمیکنم هرچند که برام خیلی مهمه ولی در امتیاز دهی نه . اگر دقت کنید سایتها هم زیاد رو این قضیه پایبند نیستند . سال 2004 ما half life را هم داشتم و هم doom3 . همه شاید قبول داشته باشند که گرافیک هنریه و بصریه half life بیشتر از doom3 بود از لحاظ تکنیکی هم هر دوش تاپ بودن ولی در نهایت امتیاز گرافیکیه doom3 بیشتر بود فقط به خاطر مسائل تکنیکی که در doom بیشتر بود.
بله همینطوره ولی چه ربطی به تحول داره.
اینو من به خاطر این سوال کردم که در مورد گرافیک gears نظر داده بودید .
 
gears of war تحول بوجود اورد ولي انقلاب يا نوآوري رو ايجاد نكرد.......... .


سنگر گيري...سلاح اره ..خون پاشيدن رو صفحه ...ارتقا سبك سوم شخص ......شليك كور...نارنجك انداختن....و كلي كار ديگه بالاخره ميشه اسم اينا رو تحول گذاشت.
 
lycan1367
nighty night bats :دی
gears خوبه،اما gears 2 که پسرفت داشت،در نتیجه هیچی نبود 2 اش...
مثلا حتی تو یکش،داستان "خیلی زیاد" مهیجی نداشت،زیاد آدم توش حس بازی بهش القاء نمیشد...
 
lycan1367
nighty night bats :دی
gears خوبه،اما gears 2 که پسرفت داشت،در نتیجه هیچی نبود 2 اش...
مثلا حتی تو یکش،داستان "خیلی زیاد" مهیجی نداشت،زیاد آدم توش حس بازی بهش القاء نمیشد...
اهان خیلی جالب شد!از چه نظر پسرفت داشت؟
گرافیک بازی پایین اومده بود؟فیزیک بازی بدتر شده بود؟داشتان بازی بدتر شده بود؟هیجان بازی کمتر شده بود؟صداگزاری بازی بدتر شده بود؟مولتی پلیر بازی پسرفت داشت؟.... .
با دلیل بگو که چرا گیرز2 از گیرز 1 بدتر بود و تونست متوسط امتیاز 93 رو بگیره با اینکه بدتر شده بود.شما چند صفحه قبل گفتی بازی رو خونه دوستت بازی کردی بعد شما این همه چیز در مورد این بازی فهمیدی؟فهمیدی تحول نبوده پسرفت داشته و...!
تاپیک شده مکانی برای زیر سوال بردن اسم بازی! تحول نبود ولی هر چی بود تونست در عرض 3 روز 24 صفحه جلو بره!:biggrin1:
 
واقعا تحلیل بعضی حرفها خیلی سخته. من به یکی از دوستان هم گفتم این عشق به کنسول و پلتفرم رو اصلا نمیتونم بفهمم.دوستان اگه از طرفداری از فلان کنسول و بازی چیزی بهتون رسیده بگید تا بقیه هم تکلیف خودشون رو بدونن. من هم قول میدم طرفدار بشم. چرا اگر اعتقاد داریم که گیرز تحول نبود حتما باید اعتقاد داشته باشیم انچارتد بود. جالبه بدونید من از لحاظ سلیقه بین گیرز و انچارتد حتما گیرز رو برای بازی انتخاب میکنم پس تا حالا که طرفدار سونی بودم از نظر عزیزان حالا شدم دشمن سونی و طرفدار 360؟؟؟
جمله هایی از این دست فقط عدم صلاحیت خیلی ها برای قضاوت رو نشون میده.
کوروش جان من منظورم به کسایی بود که تاپیک رو مغتشش کردن
شما جزو کسایی هستی که بحث منطقی میکنن
 
lycan1367
nighty night bats :دی
gears خوبه،اما gears 2 که پسرفت داشت،در نتیجه هیچی نبود 2 اش...
مثلا حتی تو یکش،داستان "خیلی زیاد" مهیجی نداشت،زیاد آدم توش حس بازی بهش القاء نمیشد...

شما برو بگو گرافیک mgs 3 روی ps2 از گرز بهتر بود
بعدشم بنده یه بار معنیه کلمه تحول رو گفتم ولی یا مثل همیشه مسخره شدم و یا پیچونده شدم.
اینکه میگن فلان آدم متحول شده یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟معنیش نکنه میشه که یه آدم جدید به دنیا اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معنیش میشه این که این آدم اخلاقهای بدش رو کنار گذاشته و یه سری رفتار خوب رو از دیگران یاد گرفته و اونا رو انجام میده.این میشه معنی تحول.تحول در هر چیزی از شی تا جسم از جاندار تا بی جان همین معنی رو میده.تحول در گرز هم یعنی اون کاورگیری افتضاحی که در بازیهای قبلی بود و آدم مثلا میخواست از تیر دشمن فرار کنه جونش در میومد در این بازی با تحول روبرو شد و تونست با یه کاورگیری ساده کار آدمو راحت کنه که این کاورگیری شد سرچشمه بازیهای tps دیگه.حالا باز میخواین بپیچونین بفرمائید
 
آخرین ویرایش:
چجور نصف آدما گفتن نه ؟
اصلا می دونید تحول یعنی چی ؟
کاری که گیرز آف وار کرد تحول محض بود. دلیلشم اینه که بعد از این بازی اکثرا بازی ها شروع به تقلید ازش کردن و شاید اگه گیرز آف واری وجود نداشت تو RE5 و Gta4 و Uncharted خبری از سیستم کاور نبود. این دقیقا همون چیزیه که بهش می گن تحول. یعنی تغییر یک صنعت که اینجا صنعت بازی سازی هست . جوری که دیگه هیچ بازی مثل قبل نباشه !
 
از نظر من geow سیستم کاور گیری رو متحول کرد ! ( اره . تو بازی هایی مثل kill switch هم بود ولی نه اینجوری ) شلیک کور کورانه - به نظر من اولین بازی بود که به کمک A I نیاز پیدا میکردی ( هم تیمی ) reload کردن خیلی جالب - طراحی مراحل عالی به خصوص Gears of war 2 (اون مرحله که میرن تو خونه پدری marcus fenix خیلی جذاب بود geow 1 ):ban:
 
دلیلشم اینه که بعد از این بازی اکثرا بازی ها شروع به تقلید ازش کردن و شاید اگه گیرز آف واری وجود نداشت تو RE5 و Gta4 و Uncharted خبری از سیستم کاور نبود. این دقیقا همون چیزیه که بهش می گن تحول. یعنی تغییر یک صنعت که اینجا صنعت بازی سازی هست . جوری که دیگه هیچ بازی مثل قبل نباشه !
با عرض پوزش اولا که RE5 سیستم کاور داشت و ما خبر نداشتیم؟! :confused: این سخنان خود کلیفی بی هست در مورد سیستم کاورگیری قضاوتش با خودتون:
In an interview with Cliff Bleszinski, lead developer for Epic Games, he cites three games that were the primary influences in the game's design including the third person perspective from Resident Evil 4 and the tactical-cover system from Kill Switch;Bionic Commando's influence on the cover system, equating the actions of moving from cover to cover as similar to the action of swinging from platform to platform in the latter game Bleszinski also cited
ساخت GTA IV ماه نوامبر 2004 شروع شده و منم نمیگم از همون اول قصد داشتن سیستم کاورگیری رو به بازی اضافه کنن ولی مطمئنا قضیه این نبوده که با دیدن GeoW خوششون بیاد و به بازی اضافه کنن سیستم رو! ;)
 
البته باید بگم من انتظار بیشتر از این هم ندارم.در مورد کسانی که این طور بازی رو قلع و قمع کردن.در مورد کلیفی اون حرفای بی ربط رو زدن.
وقتی که رسانه به ظاهر ملی میاد میاد میگه میکلانژ همجنس گرا بوده دیگه توقعی نمیشه داشت از یه بازی ساز طرفداری بشه.میکلانژی که دنیا رو متحول کرد با آثارش بجای اینکه ما بیایم و از هنر میکلانژ بگیم میام اینطور همچین اسطوره ایی رو نابود میکنه که واقعا ننگ بر ما.

در ضمن اگر تحول معنیه دیگه ایی داره و من اشتباه میکنم بگه.

برای بار 2 هزارم.گرز نوآوری در صنعت بازی نبود.تحول بود.
 
اخه من هر جور که بگی حساب کردم نمی خورد می دانی چرا MGS3 در اخر عمر ps2 امد اون گرافیکش بود حتی گرافیکش از black هم کمتر بود ولی GeOW اوایل نسل جدید امد فرقش زیاد هست
خب ما داریم گرافیک GeOW رو با زمانش جمع میکنیم ! یعنی نمیگیم که الان گرافیک نداره ... اگر بخواهیم اینطوری حساب کنیم که اصلا گرافیک به حساب نمیاد !
 
سنگر گيري...
در بازیهای قبلی وجود داشته این یک میلیارد بار !
سلاح اره ..
اگه تحول بود فرمایید به جز geow تو کدوم بازی ازش استفاده شد ؟
اخه من هر جور که بگی حساب کردم نمی خورد می دانی چرا MGS3 در اخر عمر ps2 امد اون گرافیکش بود حتی گرافیکش از black هم کمتر بود ولی GeOW اوایل نسل جدید امد فرقش زیاد هست
گرافیک mgs3 از بلک پایینتر نبود ! این دیگه چجور حرفیه ؟
مجبور هم نیستید وقتی که حتی نمی دونید معنی mgs چیه ، چنین اظهارنظرهای فیلسوفانه ای از خودتون ول بدید...:)
پ.ن : دوستان توجه داشته باشن که بخوان بحث در مورد mgs3 رو ادامه بدن اتفاقات بسیار ناگواری براشون میوفته ;)

البته باید بگم من انتظار بیشتر از این هم ندارم.در مورد کسانی که این طور بازی رو قلع و قمع کردن.در مورد کلیفی اون حرفای بی ربط رو زدن.
وقتی که رسانه به ظاهر ملی میاد میاد میگه میکلانژ همجنس گرا بوده دیگه توقعی نمیشه داشت از یه بازی ساز طرفداری بشه.میکلانژی که دنیا رو متحول کرد با آثارش بجای اینکه ما بیایم و از هنر میکلانژ بگیم میام اینطور همچین اسطوره ایی رو نابود میکنه که واقعا ننگ بر ما.

در ضمن اگر تحول معنیه دیگه ایی داره و من اشتباه میکنم بگه.

برای بار 2 هزارم.گرز نوآوری در صنعت بازی نبود.تحول بود.
دچار شور حسینی نشید ، کلیفی pedo هست و pedo در تمام دنیا ممنوعه و نوعی مریضی روانی هم محسوب می شه...
 
آخرین ویرایش:
gears خوبه،اما gears 2 که پسرفت داشت،در نتیجه هیچی نبود 2 اش...

پسرفت..؟ فقط زیاد پیشرفت نداشت که اون هم به خاطر این بود که دوباره از همون موتر استفاده کردن و زیاد جای مانور نداشتن و همچنین کسی که از چیزی نتیجه گرفته هیچ وقت تغییرش نمیده

مثلا حتی تو یکش،داستان "خیلی زیاد" مهیجی نداشت،زیاد آدم توش حس بازی بهش القاء نمیشد...

شاید داستانش زیاد هنری نبود اما کاملا هیجانی بود..

اگر زمان هارو مقایسه کنی میبینی که گرافیک MGS3 در زمان خودش صدتا گرافیک GeOW رو توی زمان خودش میخورد !

MGS3 رو چه زمانی بازی کردی..؟
 
به به عجب تاپیک پرباریه. به این زودی این قدر جلو رفته. از پرباری تاپیک میشه فهمید که بازی مهمیه!:laughing:
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or