Kourosh
مدیر انجمن
کوروش جان امیدوارم که نظرت در مورد قسمت هنریه یه بازی بگی نظر شخصیم هست .
شما اول سوال میکنی نظر من رو بعد میگید امیدوارم نظر شخصیت باشه. عجیب نیست؟
یاداور بشم قسمت گرافیک هنریه بازی یه چیزه سلیقه ایست
ولی کوروش تعجب میکنم چطور میگی gears of war گرافیک هنری نداشت
اگر چیز سلیقه ایه پس شما دیگه چرا تعجب میکنی؟
ضمنا تخریب شدگی مربوط به بخش تکنیکال قضیه است نه هنری.جالبه بدونی تخریب شدگی شهر و در دیوار هم هنری انجام شده بود!
جو هم با گرافیک هنری فرق داره جنگل NWN گرافیک هنری خاصی نداشت ولی جو عجیبی داشت . سرد و نمور.یعنی نوع ریزش ستونها روی زمین و غیره با چینش خاصی انجام شده بود که جو خاصی را بوجود اورده بود
جالبتر اینکه توی gears of war یه کلید y نمایان میشد روی صفحه که بعضا با زدن کلید y این بناها و ساختمان ها هنری را برات نمایش میداد که واقعا حین بازی تاثیر گذار بود .
اینکه شما با یک دکمه بتونید مناظر رو تماشا کنید تاثیری در گرافیک هنری بازی نداره . اصولا اگه چیزی برای دیدن نبود که اصلا بازی نبود.
همونطور که در مورد NWN توضیح دارم جو و گرافیک هنری لزوما به یک معنی نیستند.gears of war جزو معدود بازیهایی هست که داستانش با جو و دشمناش واقعا هم خوانی عالی داره
.
حالا من از شما میپرسم شما به گرافیک هنری Disciples 2 از 10 چند میدید؟ اتفاقا قدیمیه و در مقابل گیرز چه از نظر فن بیس چه از نظر هزینه هیچ حرفی برای گفتن نداره.
بله همینطوره ولی چه ربطی به تحول داره.اینا چکیده و سلیقه و نظرات منه و هر کسی میتونه نظر خاصی روی هنر گرافیکی داشته باشه و شما هم همینطور .