آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
اول باید یکم در مورد انتظار شما صحبت کنیم. به نظر کاورگیری ، دید شخصیت و چندین مورد دیگر با نوع آوری ها و توانایی های سازنده های قدیم بوجود آمد. اگر شما بخواهید تحول رو در اختراع یک سبک ، یا هر چیز دیگر بدونید در اشتباه هستید چون تحول دوباره به ایجاد و پیشرفت دستاوردهای قدیم ایجاد میشه.

تحول اختراع یا نو آوری نیست. وقتی شما می گید جامعه ایران متحول شده یعنی افکار جدید ، خواسته های جدید و انتظارات جدیدی پیدا کرده ، سطحشون بالا رفته و ...

خیلی تاکید دارم جمله بالا رو دقیق بخونید. و حال صحب های شما:

وقتی Goew1 معرفی و به بازار اومد. صنعت گیم وارد مرحله ی جدیدی شد. بازی به وجود اومد که سطح اون اونقدر بالا بود که هرکسی رو ملزم به بازی کردن آن می کرد. بازی بود که چندین سال با وجود بازی های جدید باز هم در لایو بازی میشد. تحول فکری و انتظاری در گیمرها بوجود اومد و سطح توقع آن ها بالا رفت. باز هم تاکید می کنم من اعتقادی ندارم که مثلا کاورگیری و یا دید و هر چیز دیگر یک تحول بود بلکه ترکیب عالی و نو آوری های شخصیتی ، محیطی و ... این تحول فکری و انتظاری رو بوجود آورد. پس من باید خدمت شما عرض کنم بلی Goew 1 یک انقلاب برای شروع بازی های سطح بالا بود.

خب می رسیم به چرخ. چرخ برای بار اول که کشف یا ابداء شد یک وسیله ساده برای وسایل ساده بود. ولی به نظر شما چرخ بادی اتومبیل یک تحول در حمل و نقل نبود ؟ به نظر شما چرخ عالی هواپیما یک تحول در حمل و نقل هوایی ایجاد نکرد ؟ به نظر شما حمل و نقل می تونست بدون چرخ مدرن لحظه ای ادامه بده؟ من دقیقا اختلاف نظر شما و خودم رو در ابداء و توسعه می دونم. یعنی شما می گید نفر اولی که چرخ رو ابداء کرد تحول ایجاد کرد. من میگم اون تحول ایجاد کرد ولی نفر دومی که چرخ های پیشرفته تر با استفاده از تجربیات ساخت یک تحول در حمل و نقل ایجاد کرد.




دقیقا همینه. وقتی killSwitch برای اولین بار سیستم کاورگیری رو بخوبی عرضه کرد. دقیقا مثال چرخ براش صدق می کنه. اون بازی از نظر من هیچی نداشت و فقط یک کاورگیری داشت. اگر بخواهیم اینطوری فکر کنیم هیچ بازی عالی در دنیا ساخته نمیشه. شما که انتظار ندارید بازیساز ها دستاورد های گذشته رو دوباره اختراع کنند. اینطوری علم به بن بست می خوره.

صحبت ها رو قبول دارم ولی باید بگم صحبت ما برای روز عرضه Goew1 بود نه الان ! معلومه الان با وجود بازی های بی نظیری که در هر سبک هست دیگه جایی برای سبک های قدیمی نیست. بحث من شروع این تحول در 360 و در دنیای گیم برای انتظارات بالای گیمرها ...

اگه متن بالا رو خونده باشید فقط یک جواب دارم. سطح گیم و انتظارات گیمرها وارد عرصه جدیدی شد و متحول شد !


موفق و پیروز باشید.

خب نه دیگه، سطح توقع بالا بر میگرده به اقتضای زمان. گذشت زمان باعث پیشرفت از نقطه A به نقطه B شده. ما الان چون در نقطه B هستیم، چیزایی رو میخوایم که از زمان رسیدن به نقطه B قابل انجام هستن. یعنی ما توی نسل حاضر انتظارمون GeOW هست، کیلسوویچ نیست. این تحول نیست، این درست چیزیه که باید باشه.

متاسفانه دوستان از علم مارکتینگ اطلاعات زیادی ندارن. مارکتینگ یه علم، کسی هم که اون علم رو داره و لایه لایه های بازار مخاطبش رو خوب شناسایی کرده و تحقیقات زیادی روش انجام داده نقاط ضعف و قوتش رو بدست آورده و میدونه از چه روش هایی میتونه چه محصولاتی رو به مخاطبش عرضه کنه.

ایده آل گرایی با تحول خیلی فرق فرق میکنه. تحول میتونه منفی هم باشه. ایده ال گرایی بخشی از مسیر تکامل.

بله نگاه کنیم به انسان و روش زندگی انسان از آغاز تا کنون میبینیم که طی قرن ها دچار تجول شده ولی این تحول در مسیر تکامل بوده و یک مرتبه به وجود نیومده. این تحول در صنعت بوجود اومده و از نقطه صفرش تا الان دچار تحولات زیاید شده، اما این تحول هم در اثر سیر تکامل بوده.

اساسا تحول به معنی انقلاب اینجا اتفاق نیافتاده، بلکه به معنی تکامل و پیشرفت بوده. چیزی از مسیرش خارج و به مسیر جدیدی نرفته، بلکه همون سیر تکاملی رو بجلو رو طی کرده منتهی سرعتش بیشتر بوده.

مشا اگر از تهران تا قم رو با 100Km/hrs طی کنی 2 ساعته میرسی اگر با 160km/hrs طی کنی به طبع این فاصله رو در زمان کمتری طی کردی. این یک تحول نبوده، بلکه ممارست و تلاش برای دستیابی سریعتر به یک موضوعی بوده. مسیر همون مسیر بوده، جاده همون جاده، مسافت همون مسافت. ممکنه ماشین و راننده فرق بکنن ولی نه جاده کوتاه تر شده نه مسیر تغییری کرده. تحول یعنی ما مسیر رو تغییر بدیم. هیچ مسیری تغییر نکرده.

بازم میگم در اینکه GeOW در نسل خودش یک بازی منحصر به فرد بوده بنده خودم شکی ندارم، بازی خوبی بوده، فرخ هم که تو تاپیک قبلی تنها مشکل منو با بازی گفت، فکر میکنم اون پست ها پیدا کردنش چندان سختم نباشه. اما اینکه GeOW بوجود آورنده تحولی در صنعت بازی محسوب بشه، برای من یکی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

از شمام ممنونم چون فکر میکنم تنها کسی بودید اینجا که درست و منطقی بحث رو پیش برد.
 
دوست من همه گفتن چه تحلی داشته ولی کو گوش شنوا.

همه کجا گفتن؟ شما نومش رو بیار ما هم ببینیم.

دقیقا همینه. حالا انتظارات از همه کنسول ها بالا بود. بازی ای با اون سطح وارد صنعت گیم شده بود و یک بازی قدیمی و بی کیفیت دیگه قابل قبول نبود.

منظورم از نوآوری شخصیتی همون نو آوری که در محیط و داستان های گیم بود. البته این مورد اصلا تحول به حساب نمی یاد و فقط سطح بازی رو بالا برد ولی محیط از نظر سطح کیفی و گرافیکی و مواردی همچون صدا گذاری خوب باعث شد عالی به نظر برسه.

من قانع نشدم !

شما جواب این سوال من رو بده که وقتی کنسول ها وارد نسل جدیدی شدن لازم نبود بازیهاش هم ارتقاع پیدا کنن؟
پس یه مساله طبیعی بوده .

نصف بیشتر افرادی که به گزینه ی بله رای دادن گرافیک بازی رو عامل تحولش میدونستند !!!
 
تحول یعنی natal تحول یعنی motion control ps3 تحول یعنی ساخت چیزی که قبلا نبوده است ( گرافیک. کیم پلی. سبک. وغیره ) ما تحول رو 15 سال پیش دیدم ما تحول رو در سبک مثلا fps اولین بار در بازی ولفنشتاین دیدیم تحول در گرافیک رو میشه به doom 3 اشاره کرد اینها تحول بودند که الان بازیها جدید از ان پیروی میکنن و با دادن رنگ لئاب به ان اون رو روانه میکنن تحول یعنی ساخت ps در ان زمان
 
من به شخصه به این مسئله خیلی دقت کردم اکثر کسانی که از این بازی خوششون میاد حتما فن 360 هستند حال اگر به این مسئله توجه داشته باشیم سن بیشتر این اشخاص زیر 22 سال است (البته نه همه بیشتریها) و هنوز خوب با نسل طلایی بازیهای ps اشنا نبودن و بیشتر کسانی که این بازی رو دوست دارن با نسل طلایی ps اشنا و بازیهای اون رو به یاد دارن و به خاطر رهمین هست که براشون غیر باور باشه که این بازی تحول داشته باشه

به یه مسئله بزرگ هم دقت کردی ؟ تمام کسانی که از بازی های 360 خوشون نمیاد 100% فن ps3 و فن pc هستند حالا اگه فن کلمه درستی نباشه بگیم طرفدارشون .
تمام pc بازها طرفدار ps هستند . این مسئله به قدری روشنه نیاز به یاداوری نداره شما به راحتی میتونید فعالیت این اشخاص در کدوم انجمنها را تحقیق کنید هیچ ps3 یا pc فنی نبوده که تا حالا یه بار شده بیان بازی 360 را تعریف کنن ولی برعکسش خیلی شده !که به شخصه هیچ اهمیتی برام نداره ولی از این حیث واقعا بعضی ها رنج میبرن .
ولی یه چیزی را هم بگم نمیدونم درسته یا نه ؟ در کل عذر میخوایم ولی داریم از مدیرها

Lich King و Mohammad ( که عکس اوتارش هم لوکاسته :biggrin1:و میدونم خیلی از این بازی هم خوش میاد:biggrin1:) در کلوپ gears هستند .
---------------------------------------------------------------------------------
یه سوال از آقا کروش دارم شما به گرافیک کرایسیس چه امتیازی میدادید ؟
---------------------------------------------------------------------------------
و یه سوال هم از سیاوش جان دارم : اگه معتقدی gears چرخ را گردترش کرده و تحول نبوده و کاورگیری از اول بوده ولی منم یه چیزی میگم که اون بازی هایی که نام میبری killSwitch و mgs و sc و غیره پس اونا هم تحول نبوده چرا چون سیستم سنگر گیری از قبل اونا هم بوده یعنی پشت یه چیزی قایم شدن( سنگر به معنی چیزی را برای خود سپر قرار دادن ) فقط فرقش این بوده که ما به اون سنگرها در بازی ها نام برده شده میچسبیدیم! اگه اینو قبول دارید و میتونید بگید تحول در این بازی ها بوده پس نوع تکامل این سنگر گیری ها را در gears هم باید تحول بدونید . چون ما در اصل سنگر گیری در همه بازی ها داریم و شما با نشستن و بلند شده پشت هر دیواری میتونید سنگر بگیرید ولی فرق killSwitch و mgs و sc به این سنگر ها میچسبند پس اینا هم چرخ را گردترش کردن نه چیزه دیگه و چسبیدن تحول نمیشه. و gears of war هم killSwitch و mgs و sc را گردترشون کرده .
 
آخرین ویرایش:
تحول یعنی natal تحول یعنی motion control ps3 تحول یعنی ساخت چیزی که قبلا نبوده است ( گرافیک. کیم پلی. سبک. وغیره ) ما تحول رو 15 سال پیش دیدم ما تحول رو در سبک مثلا fps اولین بار در بازی ولفنشتاین دیدیم تحول در گرافیک رو میشه به doom 3 اشاره کرد اینها تحول بودند که الان بازیها جدید از ان پیروی میکنن و با دادن رنگ لئاب به ان اون رو روانه میکنن تحول یعنی ساخت ps در ان زمان
NATAL رو که قبلا اون شرکت اسرائیلی ساخته بود MC هم که WII 2 هست..پس با این فرایض اینها تحول نیستن.

هر چی که فکر کنید قبلا یک نمونه کوچک ساخته شده و نمیشه بهش گفت تحول. شرکتهای بزرگ فقط اختراع های جدید رو تکمیل میکنند و قابل استفادش میکنن.

همین اینترنت تا حالا خیلی چیزها مثلش ساخته شده ولی هیچکدوم اینترنت نشد پس باید بگیم اینترنت هم تحول نبود

دوستان تحول رو با اختراع اشتباه نگیرید.
 
آخرین ویرایش:
یک روز یک آشپز پیدا میشه و با همون مواد غذایی اولیه ای که شما میشناسید ( هویج ، مرغ و .. ) غذایی درست میکنه که شما هیچ وقت در عمرتون مشابهش رو ندیده بودید ! بعد یک نفر پیدا میشه و میگه که این غذا جدید نیست و تکراری هست ! میپرسند چرا ؟ جواب میده که ما قبلاً هم مرغ داشتیم هم هویح و ... و چیز جدیدی به این غذا اضافه نشده ! پس این غذا جدید نیست و تکراری هست !
اول بگم محسن از تو انتظار بیشتری میرفت و خودم بیشتر روت حساب میکردم.قهر کردن واقعا در حد یک مرد نیست!
کاربر خسته و تنها از وقتی این تاپیک رو زده همش داره میگه اونایی که زدن نه یا فن PS3 بودن یا آدم نبودن یا بازی نکردن یا از روی لجبازی بوده.
اگه دلیل بر برخورد بود که خیلیا که میگن تحول نیست خیلی بهتر صحبت کردن!
مثال از ماشین زده شد همه گفتند ماشین چه ربطی داره اون مونتاژه!حالا شما از آشپزی حف میزنی!
کسی که با مواد مشابه غذای دیگه ای درست میکنه تحولی تو ی سبک آشپزی ایجاد کرده!!!!!
من کم کم داره بهم تفهیم میشه شاید نصف بیشتر افراد درکه درستی از مفهوم تحول ندارند!
این صحبتها رو هیچکس به غیر از یک فن بوی PS3 نمیکنه.

من تعجب میکنم که مدیر ها چرا برای اینجور پستهای اقدام نمیکنن. خیلی عجیبه!!
یعنی چنین استدلالی رو فکر کنم فقط خود شما میتونستی بگی!
بعد از فهمیدن مفهوم تحول به مفهوم عمیق فن هم رسیدیم!
 
یادش بخیر.
یه روز رفتم تو console vs console تاپیکی زدم بنام نظرتون در مورد nfs:shift که این تاپیک به زور به صفحه دوم بعد از 2 ماه رسید.
حالا بعد از 2 روز این تاپیک به اینجا رسید و این همه آدم بن شدن.خود این موضوع به خودی خود نشون میده این بازی چقدر حساسیت روش زیاده و چقدر دشمن داره.
در ضمن چیزی جدید رو ساختن و عرضه کردن اسمش تحول نیست بلکه نوآوری هستش.
اما تحولی یعنی این: دگرگون‌شدن1 - ( مصدر ) گشتن گردیدن . 2- دیگر گون شدن تغییر یافتن . 3- از جای شدن جابجا شدن . 4- پشتواره بر داشتن بسته ای برپشت داشتن .
اینها معانی ای هست که وقتی شما در فرهنگ لغات میری وجود داره.(البته ممکنه بعضیها بگن فرهنگ لغات رو هم مایکرو خریده)
نوآوری یعنی mgs که کلا سبک مخفی کاری رو به نوعی در سبک سه بعدی پیاده کرد ولی اگر کسی بیاد بگه متالگیر 2(که از نظر خودم بهترین شمارش بوده) نوآوری داشت اشتباه گفته و باید بگه تحول عظیمی داشت چون هر چیزی که در نسخه اول بود رو به تکامل رسوند و الان میبینیم که چقدر از این بازی تقلید میشه.
گرز هم قضیش همینه.کاورگیری و دوربین روی شانه در بازیهای کیل سوئیچ و اویل 4 بوده ولی کاور گیریه کیل سوئیچ کجا و گرز کجا.حالا گرز اومد و با تغییر دادن و متحول کردن و بهتر کردن این کاورگیری تحولی رو در این بازی پیاده کرد.
خیلیها میگن این بازی تحول نبود و تونست المانهایی که قبلا در بازیهای دیگه بود رو به صورت خوب پیاده کنه.خوب اساتید محترم این اسمش چیه؟نکنه میشه نو آوری؟یا میشه تقلید؟به این میگن تکامل و تکامل هم بخشی از تحول هست.
وقتی بنده گفتم از شماره 1 آنچارتد بیشتر خوشم اومد(که به قرآن قسم بیشتر خوشم اومد) اون توهینها نثار بنده شد و اون تحقیرها و اون حمله ها به سوی من شد.کسانی از قبیل مدیران اومدن و گفتن این بازی سوزش ایجاد کرده که انقدر شما ها روش حساس هستید.
تازه اون تاپیک 9 صفحه بیشتر نشد اونم برای بازی ایی که تازه 2 ماه از عرضش میگذره.
ولی گرز 4 سال از عرضش میگذره ولی تا الان این تاپیک 19 صفحه جلو رفته پس ببینید سوزش از این بازی به چه حد بوده و چقدر روش حساسیت وجود داره.
کاملا باهات موافقم.
 
آخرین ویرایش:
تحول یعنی natal تحول یعنی motion control ps3 تحول یعنی ساخت چیزی که قبلا نبوده است ( گرافیک. کیم پلی. سبک. وغیره ) ما تحول رو 15 سال پیش دیدم ما تحول رو در سبک مثلا fps اولین بار در بازی ولفنشتاین دیدیم تحول در گرافیک رو میشه به doom 3 اشاره کرد اینها تحول بودند که الان بازیها جدید از ان پیروی میکنن و با دادن رنگ لئاب به ان اون رو روانه میکنن تحول یعنی ساخت ps در ان زمان
کاملا باهاتون موافقم ! تحول یعنی PS یعنی MGS یعنی Doom یعنی Wolfenstein
هرچند توی یه پست دیگه هم دقیقا همین حرفا رو زدم ولی ملت روی Nice و Fu*k بیشتر توجه میکنن !
MC هم که WII 2 هست.
رفیق مثل این میمونه که بنز رو با پیکان مقایسه کنی ! هردوشون تقریبا یه کار رو انجام میدن ولی خب ... !

 
تحول یعنی natal تحول یعنی motion control ps3 تحول یعنی ساخت چیزی که قبلا نبوده است ( گرافیک. کیم پلی. سبک. وغیره ) ما تحول رو 15 سال پیش دیدم ما تحول رو در سبک مثلا fps اولین بار در بازی ولفنشتاین دیدیم تحول در گرافیک رو میشه به doom 3 اشاره کرد اینها تحول بودند که الان بازیها جدید از ان پیروی میکنن و با دادن رنگ لئاب به ان اون رو روانه میکنن تحول یعنی ساخت ps در ان زمان
راستی به نظرمت motion control سونی تحوله؟:laughing: پس حتما کنترلرهای وی در نقش هویجند!
اینجا دقیقا جریان کیل سویچ و گیرز پیش اومده. جالبه موشن کنترل سونی رو تحول میدونید ولی گیرز رو تحول نمی دونید. لااقل یه چیزایی بگید به عقل ادم بگنجه. سونی فقط گرفته اشکلات کنترلر وی رو برطرف کرده دیگه.:laughing::laughing::laughing:
 
آخرین ویرایش:
حالا بوده یا نبوده ... به من و شما چه ربطی داره :confused: میخاین چی رو ثابت کنید ؟
چه بحث مضخرفی :sick:
به نظر من مدیرا باید پاکش کنن
-
جالبه الان که دارم پست میدم 19 نفر دارن این بحث بیهوده رو دنبال میکنن
 
رفیق مثل این میمونه که بنز رو با پیکان مقایسه کنی ! هردوشون تقریبا یه کار رو انجام میدن ولی خب ... !
آفرین بالاخره یکی حرف منو فهمید..(خدا شکرت)

منم دقیقا منظورم همین هست درسته اول بار مثلا اون شکرت اسرائیلی یک چیزی رو مثل ناتال درست کرد ولی ماکروسافت اومد و با متحول کردن اون چیزی رو نشان داد که از هر نظر کامل بود. این حرف در مورد MC سونی و کاور گیری Geow و خیلی چیزها صدق میکنه.

دوباره میگم تحول رو با اختراع اشتباه نگیرید

یعنی بعضی صحبت ها اینقدر درکش سخته :) !
من تو کامنت های قبلیم هم گفتم من این بازی رو انجام دادم هر دو شمارشو . همون موقع هم به نظرم بازی خوبی اومد . من اصلا نگفتم از این بازی بدم میاد ! من گفتم از اینکه یه عده یه بازی که در حد خودش یه چیزه خوب بوده رو بُت میکنن و جلوش خم و راست میشن بدم میاد !
من این بازی تجربه کردم پس میدونم سیر تا پیاز بازی چیه ! شما یه بازی رو انجام میدی و از اون یه مفهومی برای خودت میسازی . بعضی اوقات از بازی کردن بعضی بازیها یه حسی در ادم به وجود میاد ! یه حس علاقه ! من باید بگم 90 % بازیهایی که انجام دادم این حس رو در من به وجود نیاوردن ! Geow هم یکی از اوناست ( این فرق داره با اینکه وقتی یه دوست بهت احترام میزاره و تورو تو کلوپش دعوت میکنه تو بخوای رد کنی ! منم احترام گذاشتم و عضو کلوپ شدم ) !
من هنوز هم معتقدم بازی در حد خودش خوب بوده ! خیلی هم فروش خوبی داشت ولی این دلیل نمیشه بازم بیایم بگیم که بازی دنیای گیم رو متحول کرد !
بعضی وقت ها ادم یه کامنت هایی رو میبینه که مجبور میشه جوابشونو رو مثل خودشون بده !
به نظرم شما اگر یه بار دیگه ترد رو کامل مطالعه کنید معلومه اینقدر کامنت های بی معنی و unappealing دیدیم که به نظرم بهتر بود به همون شکل جواب بگیرن !

نیما جان

شاید Geow بازی 100 درصد شاخی نباشه ولی اینقدر هم پایین نیست که مثلا با هاپو کمار مقایسه بشه :biggrin1: ..

تو قاطی بحث یک عده فن بوی 360 شدی که به جایی که بیایی حرف منطقی بزنی داری برای اونها جبهه میگیری.
 
آخرین ویرایش:
Lich King و Mohammad ( که عکس اوتارش هم لوکاسته :biggrin1:و میدونم خیلی از این بازی هم خوش میاد:biggrin1:) در کلوپ gears هستند و حتی جناب اقای HL2-GF عزیزمون که تو کلوپ gears of war هم شرکت دارن ولی الان دارن بازی را مورد کوبش قرار میدن !
یعنی بعضی صحبت ها اینقدر درکش سخته :) !
من تو کامنت های قبلیم هم گفتم من این بازی رو انجام دادم هر دو شمارشو . همون موقع هم به نظرم بازی خوبی اومد . من اصلا نگفتم از این بازی بدم میاد ! من گفتم از اینکه یه عده یه بازی که در حد خودش یه چیزه خوب بوده رو بُت میکنن و جلوش خم و راست میشن بدم میاد !
من این بازی تجربه کردم پس میدونم سیر تا پیاز بازی چیه ! شما یه بازی رو انجام میدی و از اون یه مفهومی برای خودت میسازی . بعضی اوقات از بازی کردن بعضی بازیها یه حسی در ادم به وجود میاد ! یه حس علاقه ! من باید بگم 90 % بازیهایی که انجام دادم این حس رو در من به وجود نیاوردن ! Geow هم یکی از اوناست ( این فرق داره با اینکه وقتی یه دوست بهت احترام میزاره و تورو تو کلوپش دعوت میکنه تو بخوای رد کنی ! منم احترام گذاشتم و عضو کلوپ شدم ) !
من هنوز هم معتقدم بازی در حد خودش خوب بوده ! خیلی هم فروش خوبی داشت ولی این دلیل نمیشه بازم بیایم بگیم که بازی دنیای گیم رو متحول کرد !
بعضی وقت ها ادم یه کامنت هایی رو میبینه که مجبور میشه جوابشونو رو مثل خودشون بده !
به نظرم شما اگر یه بار دیگه ترد رو کامل مطالعه کنید معلومه اینقدر کامنت های بی معنی و unappealing دیدیم که به نظرم بهتر بود به همون شکل جواب بگیرن !
 
دوست من همه گفتن چه تحلولی داشته ولی کو گوش شنوا.

این صحبتها رو هیچکس به غیر از یک فن بوی PS3 نمیکنه.

من فقط یک جواب خواستم! شما که با اطمینان گذینه "بله" رو انتخاب کردید خیلی صریح بیایید بگید "این بازی چی رو متحول کرد؟"

وقتی Goew1 معرفی و به بازار اومد. صنعت گیم وارد مرحله ی جدیدی شد

این دیگه از ان حرف ها بود!! خوب این یک قضیه کاملا مشخصه! وقتی تقریبا اولین بازی نسل بعد واقعی ساخته میشه خیلی طبیعی هست که بدون محدودیت های نسل قبل میتونه استاندارد های جدید رو پایه گذاری کنه! این دیگه یک بحث مشخصی هست. وقتی اولین بازی نسل بعد یک سبک منتشر میشه معلومه که هم با بازی های قبلی (یعنی نسل قبل) خیلی فرق داره و سطح توقعات رو خیلی میبره بالا!!

نصف بیشتر افرادی که به گزینه ی بله رای دادن گرافیک بازی رو عامل تحولش میدونستند !!!

دقیقا! Epic با موزمار بازی اطلاعات درستی از موتورش در اختیار هیچ شرکتی قرار نداد تا تو زمان عرضه "چرخ دنده 1" بهترین گرافیک نسل بعد رو نشون بده. به همین ترتیب هم خیلی از دوستان افسانه سازی کردن که هیچ بازی نمیتونه گرافیک بازی رو تکرار کنه و حتی هستن دوستانی که هنوز هم میگن بهترین گرافیک این نسل متعلق به "چرخ دنده 2" هست و این بازی حتی از لحاظ تکنیکی از KZ2 هم بهتره! (بیاد تاپیک بهترین گرافیک کنسولی!)




تا زمانی که شما میشینید میگید هر کی گفته "بله" خیلی منطقی هست و همه چی حالیشه اما هر کی گفته "نه" یک فن بوی PS هست و هیچی حالیش نمیشه، بحث با شما ها به هیچ جایی نخواهد رسید!!



پ.ن: ولی من کماکان منتظر هستم که یکی بیاد بگه این بازی چی رو متحول کرد!
 
آخرین ویرایش:
تمام pc بازها طرفدار ps هستند . این مسئله به قدری روشنه نیاز به یاداوری نداره شما به راحتی میتونید فعالیت این اشخاص در کدوم انجمنها را تحقیق کنید هیچ ps3 یا pc فنی نبوده که تا حالا یه بار شده بیان بازی 360 را تعریف کنن ولی برعکسش خیلی شده !که به شخصه هیچ اهمیتی برام نداره ولی از این حیث واقعا بعضی ها رنج میبرن .
یعنی شما تعریفها رو از آلن ویک ، sc و امثال این بازی ها ندیدین؟
اون حرف اولتون هم از اون حرفا بود که تو تاریخ ثبت میشه!!
 
نیما جان

شاید Geow بازی 100 درصد شاخی نباشه ولی اینقدر هم پایین نیست که مثلا با هاپو کمار مقایسه بشه :biggrin1: ..

تو قاطی بحث یک عده فن بوی 360 شدی که به جایی که بیایی حرف منطقی بزنی داری برای اونها جبهه میگیری.

اولا جواب بعضی ها رو باید متناسب با شخصیتشون داد . منم همین کار رو کردم و بس .

ثانیا من بازی رو با هاپو کومار مقایسه نکردم !:biggrin1: من شخصیت پردازی مارکوس فینیکس رو مقایسه کردم !!! این فقط مثالی بود که بگم این شخصیت هیچ محتوایی نداره ! حتی یه اپسیلون براش وقت گذاشته نشده !
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or