The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
سپاس از ادبی که به خرج میدی.
من چنتا سؤال پرسیدم ولی از جوابشون طفره رفتین تا الان:
1- اگه تمرکز R* روی بخش تکنفره‌س چرا تو فاصلۀ بیش از 4 سال یه دونه دی ال سی تکنفره نداد برای بازی؟ مجموع فروش IV و دی ال سی‌هاش نصف فروش V هست؟
2- اگه همه اول بازی رو می‌خرن و داستان رو تموم می‌کنن بعد میرن سراغ آنلاین چرا آخرین دی ال سی داستانی رو فقط 20 درصد افراد گرفتن؟
3- اگه هر کی تازه کنسول میخره چرا مشابه این اتفاق برای IV نیفتاد؟ سال 2008 فروش کنسولهای نسل قبل خیلی زیاد نبود (هر چند احتمالاً بیشتر از میزان فروش کنسولهای نسل 8 تو سال 2014 بوده) اما تا سال 2012 که دیگه مجموعاً صد میلیون فروخته بودن دیگه، نه؟
دو تا سؤال جدید :
1- چرا فروش GTAهای سوم شخص معمولاً تو رنج 20-30 میلیون نسخه بود اما فروش V تا الان 90 میلیون بوده؟ طبق استدلال "من و دوستام" باید همۀ کسایی که نسخۀ نسل قبل رو خریده بودن دوباره بازی رو خریده باشن و تقریباً به همون تعداد آدم جدید بازی رو خریده باشن تا درست از آب در بیاد. این یعنی به عبارتی بین نسل 6و 7 طرفدارای بازی رشد چندانی ندارن اما بین نسل 7 و 8 یهو دو برابر میشن. بخش تکنفرۀ بازی واقعاً عالیه ولی نه در این حد.
2- با توجه به اینکه حرف مدیر مایکروسافت اشتباهه، تو نسل حاضر چنتا بازی AAA تک پلتفرمی با سینگل پلیر قوی اومدن و فروش بالای 5 میلیون نسخه داشتن؟ فروش 2 میلیونی برای Nier یا Cuphead یا NiOh فوق‌العاده‌س ولی بازی که صد میلیون هزینه داشته فاجعه‌ست و استودیوش تعدیل یا تعطیل میشه. فروش زیر یه میلیون نسخه برای Hellblade فوق‌العاده و فراتر از انتظارت سازنده‌ش بود اما Lost Legacy اگه این شانس رو نداشت که بر پایۀ 4 ساخته بشه فروشش یه شکست بزرگ محسوب می‌شد.
==
اگه باز می‌خواین کلمۀ سوم خط اول و کلمۀ پنجم خط هفتم و کلمه دهم خط آخر از پست رو بخونین و بدو بدو نظر بدین منو بلاک بهتره.
استدلال هات کلا از بیخ و بن بی ربط و اشتباهه
سوالات رو دونه دونه جواباش رو بگیر بعد بشین قشنگ فکر کن
۱. دی ال سی تکنفره نداده چون به گفته خود *R سینگل پلیر بازی کامل هست و احتیاجی به دی ال سی داستانی نداره و باز به گفته خودشون در بازی های آیندشون احتمال وجود دی ال سی داستانی هست . پس کلا ربطی به بحث ما نداره .
مجموع فروش IV و دی ال سی هاش نصف V نیست خب که چی ؟ دلایل زیادی هست اولا V کلا از اولش وحشتناک پر فروش بود و با همون سینگلش خیلی سریع IV رو در فروش پشت سر گذاشت (در همون نسل قبل) اخره نسل هم اومد و بازی بهتری و هایپ تری نسبت به IV بود بعد برا نسل بعد هم اومد و برا PC هم پورت درست حسابی شد . خب خیلی طبیعیه که V خیلی خیلی بیشتر از IV بفروشه ، در ضمن مقایسه و نتیجه گیری فروش یه نسخه از یه فرنچایز با شماره های قبلیش کلا منطق درستی نداره من نمیدونم چرا گیر دادین به این قضیه !!
۲. خداوکیلی انتظار داری DLC یه بازی رو مثلا چند درصد بگیرن ؟ در همین تاپیک هم گفتم خوده سینگل هر بازی رو شاید نصف افراد یا کمتر تموم کنن حتی بازی هایی که اصلا آنلاین نداره ، یه چیزه طبیعیه . الان هورایزن فقط آفلاینه DLC داستانیش رو 20 درصد هم شاید نگرفته باشن خب ربطش چیه اخه ؟!
۳. باز میری سره خونه اول و GTA IV
مثلا آنچارتد 1 سال 2007 اومد و آنچارتد 2 سال 2009 الان که 85 میلیون PS3 فروش رفته فروششون رو هم شاید اندازه آنچارتد4 بشه الان خب چه ربطی داره ؟
GTA V ار همون اول کلا فروشش وحشتناک بالا بود و با رکورد اومد جلو و با اومدن رو نسل جدید و PC فروشش تشدید شد ، GTA Online هم قطعا تاثیر خودشو داشته
سوالای جدیدت
۱. مگه GTA V چندم شخصه ؟ سوم شخصه در نسل هشتم و PC حالت اول شخص هم داره
باز در این سوالت هم برگشتی به شماره های قبلی و مقایسه با اونا !! الان ۳ تا از سوالات دقیقا همینه که کلا هم هیچ ربطی نداره
۲. اومدی بازی های ۲ میلیون فروش رو مثال زدی میگی برا اونا خوبه ولی برا بازی که 100 میلیون دلار خرج داشته بده ! خب میشه یه بازی سینگل که صد میلیون هزینه داشته و زیره 2 میلیون فروخته مثال بزنی ؟ الان این بازی هایی که میگی همشون سود ده بوده و هزینشون کم بوده و 100میلیون نبوده . هر وقت یه بازی فقط سینگل اومد 100 میلیون خرج کنه 500 هزارتا بفروشه اونوقت تازه میتونی مثال بزنی
بازی ها AAA پر خرج مثل هورایزن و آنچارتد4 (که تازه بخش آنلاین هم داره) زیره 50 میلیون خرجشون بوده خیلی هم عالی فروختن . مشکل چیه الان ؟ در ضمن لاست لگاسی یه اکسپشن بود در حده خودش و یه اکسپشن خیلی عالی کار کرد

حرفات بی ربطه، از روز اول رکورد زده، من و دوستام
من کاملاً قانع شدم، چون منطقتون کاری بود :-bd
برا من فرقی نداره شما و دوستانت قانع بشی یا نه ، شاید در توان من نباشه قانع کردن شما ولی بازم امیدوارم جوابات رو گرفته باشی :D کاربرا میتونن ببینن حرفای من بی ربطه یا حرفای شما و استدلال های قشنگت :D
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
Why are people still buying Grand Theft Auto V?

فک کنم مشخص باشه چرا بازی بعد ۵ سال همچنان انقد پرفروشه. متأسفانه بازی‌های مولتی‌پلیر متوسط فروش بیشتری از بازیهای صرف سینگل‌پلیر متوسط دارن، این رو نمیشه نادیده گرفت. راک استارم به خاطر همین موفقیت بخش آنلاین GTA هنوز نسخه‌ی دیگه‌ای معرفی نکرده. مثه قضیه Valve شده تا حدی. وقتی امثال CS و DotA انقد خوب می‌فروشن، نمیاد ریسک کنه ادامه‌ی HL رو بسازه. حتی نمیاد ریسک کنه L4D3 رو بده بیرون، جاش میشینه بازی کماکان سوددهشو دستکاری میکنه با هزینه کمتر.
راکستار شرکتی نیست که فقط یک ip داشته باشه بخواد پشت سر هم Gta معرفی کنه ! اصلا فعلا نیازی نیست خود V کامله فعلا الان راکستار باید RDR پیش میبرد بعدش max payne داره Bully داره خود RDR عظمتش کمتر از Gta نیست نسل قبل اون اوایل اومد بزارید بیاد ببینید اگه کم کم ۶۰ تا ۷۰ میلیون نسخه نفروخت چون بخش انلاین عظیمی براش در نظر گرفتن
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
استدلال هات کلا از بیخ و بن بی ربط و اشتباهه
سوالات رو دونه دونه جواباش رو بگیر بعد بشین قشنگ فکر کن
۱. دی ال سی تکنفره نداده چون به گفته خود *R سینگل پلیر بازی کامل هست و احتیاجی به دی ال سی داستانی نداره و باز به گفته خودشون در بازی های آیندشون احتمال وجود دی ال سی داستانی هست . پس کلا ربطی به بحث ما نداره .
مجموع فروش IV و دی ال سی هاش نصف V نیست خب که چی ؟ دلایل زیادی هست اولا V کلا از اولش وحشتناک پر فروش بود و با همون سینگلش خیلی سریع IV رو در فروش پشت سر گذاشت (در همون نسل قبل) اخره نسل هم اومد و بازی بهتری و هایپ تری نسبت به IV بود بعد برا نسل بعد هم اومد و برا PC هم پورت درست حسابی شد . خب خیلی طبیعیه که V خیلی خیلی بیشتر از IV بفروشه ، در ضمن مقایسه و نتیجه گیری فروش یه نسخه از یه فرنچایز با شماره های قبلیش کلا منطق درستی نداره من نمیدونم چرا گیر دادین به این قضیه !!
۲. خداوکیلی انتظار داری DLC یه بازی رو مثلا چند درصد بگیرن ؟ در همین تاپیک هم گفتم خوده سینگل هر بازی رو شاید نصف افراد یا کمتر تموم کنن حتی بازی هایی که اصلا آنلاین نداره ، یه چیزه طبیعیه . الان هورایزن فقط آفلاینه DLC داستانیش رو 20 درصد هم شاید نگرفته باشن خب ربطش چیه اخه ؟!
۳. باز میری سره خونه اول و GTA IV
مثلا آنچارتد 1 سال 2007 اومد و آنچارتد 2 سال 2009 الان که 85 میلیون PS3 فروش رفته فروششون رو هم شاید اندازه آنچارتد4 بشه الان خب چه ربطی داره ؟
GTA V ار همون اول کلا فروشش وحشتناک بالا بود و با رکورد اومد جلو و با اومدن رو نسل جدید و PC فروشش تشدید شد ، GTA Online هم قطعا تاثیر خودشو داشته
سوالای جدیدت
۱. مگه GTA V چندم شخصه ؟ سوم شخصه در نسل هشتم و PC حالت اول شخص هم داره
باز در این سوالت هم برگشتی به شماره های قبلی و مقایسه با اونا !! الان ۳ تا از سوالات دقیقا همینه که کلا هم هیچ ربطی نداره
۲. اومدی بازی های ۲ میلیون فروش رو مثال زدی میگی برا اونا خوبه ولی برا بازی که 100 میلیون دلار خرج داشته بده ! خب میشه یه بازی سینگل که صد میلیون هزینه داشته و زیره 2 میلیون فروخته مثال بزنی ؟ الان این بازی هایی که میگی همشون سود ده بوده و هزینشون کم بوده و 100میلیون نبوده . هر وقت یه بازی فقط سینگل اومد 100 میلیون خرج کنه 500 هزارتا بفروشه اونوقت تازه میتونی مثال بزنی
بازی ها AAA پر خرج مثل هورایزن و آنچارتد4 (که تازه بخش آنلاین هم داره) زیره 50 میلیون خرجشون بوده خیلی هم عالی فروختن . مشکل چیه الان ؟ در ضمن لاست لگاسی یه اکسپشن بود در حده خودش و یه اکسپشن خیلی عالی کار کرد
حرفات بی ربطه، از روز اول رکورد زده، من و دوستام
من کاملاً قانع شدم، چون منطقتون کاری بود :-bd
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
چرا اشکال داره؟ Wii U از لحاظ سخت افزاری مشکل داشت، نه به قدرت کنسولهای خونگی رقیب بود و نه ویزگی خاصی برای متمایز شدن داشت مثل سوییج و wii برای همین شکست خورد. البته این بازیها هم کم نفروختند روی wiiu شکست خورده. ماریو کارت 8 فروشش روی wiiu بالای 5 میلیون نسخه است.
الان Switch خیلی بهتره ؟ در کل حساب کنیم دلیل شکست Wiiu ربطی به این بحث نداره اما اون بازی ها نتونستن کنسول نجات بدن در اینکه 2-3 میلیون فن ثابت داره شکی درش نیست اما به فروش ماریو یا زلدا روی Switch نمیرسه چرا ؟ جواب مشخصه چون هم بازی بهتری هستش هم اینکه بخش داستانی خوبی داره هم ملت زیادی به خاطر خوب بودنش میخوان تجربش کنن وگرنه میشد همون 5 میلیون wiiu نه این فروش الان .
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
دوستان باور کنید فقط ماکروسافت نیست که این حرفها را زده.نمونه اش در چند سال اخیر کلی هست که ناشرها اومدن گفتن که میخان تمرکزشون را روی بخش های Onilne, Microtransatcion و GASS و موبایل بذارن. این یک نمونه اش :

Square Enix Talks About Embracing "Games As A Service" Model

مثالش برای سایر شرکتها هم هست.باید جستجو بکنید. اینها داره از زبان ناشرهای درمیاد که سالیانه چندین میلیارد دلار دارن هزینه بازی سازی میکنن و قطعا میشه انتظار داشت که از من و شمایی که پشت کامپیوتر نشستیم داریم تایپ میکنیم بیشتر بفهمن.

اصلا شما بفرمایید رشد درامد و سرمایه ناشرهایی که زودتر سمت بازی های آنلاین رفتن مثل Ubisoft, EA, Activison را با بزرگهای تک نفره مثل Sega, Capcom, Bethesda مقایسه کنید تا بفهمید چجوری بازی های آنلاین اختلاف قابل توجه بین سهام این شرکتها ایجاد کرده. اگه آنلاین خوب نبود الان Valve به جای Dota , Conunter داشت Half Life 3 میساخت. همین ناشر های سینگل هم دارن تدریجا تمرکزشون را به سمت آنلاین میبرن.

همین GTA ای که میگید ناشرش Take-Two قبل موفقیت های بخش آنلاین GTA V کل ارزش مارکتش در حدود 2 میلیارد دلار بود. چطور دیگه خبری از Max Payne نیست؟یا Darkness ? یا اصلا چرا Bioshock Infinte با هزینه 100 میلیون دلاری و فروش 11 میلیونی در تیم سازنده اش تخته میشه ولی GTA V با هزینه 250 میلیون دلاری داره ادامه میده؟

الان Activision , EA و Ubisoft از بین بازی های AAA سالانه که عرضه میکنن چند درصدش Offline هست؟ اینا عاشق پول هستن. اینا اگه براشون آفلاین سود مدنظرشون را داشت ول کن آفلاین نبودن.بین 1998-2005 همین سه تا ناشر برین ببینین چقدر خروجی بازی آفلاین داشتن.

تازه این یکی دوسال اخیر تاثیرهای فضای مجازی و تبلیغات حاصل از استریم های توییچ و منتقدهای ویدیویی باعث شده یک سری بازی های آفلاین یکم بهتر دیده بشن و وضعیت کمی بهتر بشه. مقایسه بازی های AA با بازی های AAA هم درست نیست. بله هنوزم یک سری ناشرهای هستن که بازی صرفا آفلاین در ابعاد AA دارن میسازن چون ریسکش قابل تحمل تر هست براشون. ولی AAA آفلاین همون محدود به کنسول سازها و معدود عناوین Third Party برای IP های مطرح شده.
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
اتفاقا دقیقا قضیه برعکسه! چون یکی از عوامل مایکروسافت گفته دوستان احساس میکنن اگر تو هر تاپیک بی‌ربطی به مایکروسافت جهان‌خوار تیکه نپرونن، ارزش سهامشون توی سونی افت پیدا میکنه! طرف اومده فروش MHW رو گذاشته و گفته وضعیت پیچیده‌ی اقتصادی بازی‌های تک‌نفره که به مایکروسافت تیکه بپرونه. مانستر هانتری که هر چند بخش تک‌نفره داره، ولی عالم و آدم میدونن که Co-Op محوره! فقط کم مونده PUBG یه مود تک‌نفره اضافه کنه و دوستان بگن این 30 میلیون نسخه فروش بخاطر بخش‌ تک‌نفره‌ست، هشتگ وضعیت اقتصادی پیچیده‌ی عناوین تک‌نفره بذارن. "من خودم PUBG رو واسه سینگلش خریدم. چند نفر از دوستام هم همین. از این 30 میلیون نفر حداقل 20 میلیون نفرشون بازی رو به این امید خریدن که بعدا بخش تک‌نفره بهش اضافه بشه".
من کاری به بقیه ندارم من اگه مدیرای سونی یا ناتی داگ یا اسکوار انیکس یا راک استار همچین مضخرفاتی میگفتن واکنش من کاملا یکسان بود! من مثل اون ادما نیستم که مثلا بی ارزش شدن پولمون 5 سال پیش همش تقصیر یه نفر بود ! ولی سقوط مشابه امسال تقصیر عالم و ادم و مردم و هوا و زمین و بارندگی شده الا اون مسئولین عزیز

ضمن اینکه انتهای پستت بی معنیه ! و فقط داری تیکه الکی میپرونی ! من خودم به شخصه مانستر هانتر بگیرم برای co op نمیگرم یه بازیم تو عمرم نبوده که co op بازی کرده باشم ! ضمن اینکه فروش مانتسر هانتر از اولین نسخه تا به امروز بالا بوده ! ارتباطش رو من نمیفهم حتما اونا رو هم به خاطر cp ip مخریدن !

اصلا سوپر نینتندو هم به خاطر محتوای انلاین ماریو میخریدن ! اون 30 سالی هم که صنعت گیم گذروند و انقدر رشد کرد فقط به خاطر محتوای انلاین بازیا بود وگرنه بازیای تک نفره داستان محور که نه سود داشتن و نه فروش
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
دوستان باور کنید فقط ماکروسافت نیست که این حرفها را زده.نمونه اش در چند سال اخیر کلی هست که ناشرها اومدن گفتن که میخان تمرکزشون را روی بخش های Onilne, Microtransatcion و GASS و موبایل بذارن. این یک نمونه اش :

Square Enix Talks About Embracing "Games As A Service" Model

مثالش برای سایر شرکتها هم هست.باید جستجو بکنید. اینها داره از زبان ناشرهای درمیاد که سالیانه چندین میلیارد دلار دارن هزینه بازی سازی میکنن و قطعا میشه انتظار داشت که از من و شمایی که پشت کامپیوتر نشستیم داریم تایپ میکنیم بیشتر بفهمن.

اصلا شما بفرمایید رشد درامد و سرمایه ناشرهایی که زودتر سمت بازی های آنلاین رفتن مثل Ubisoft, EA, Activison را با بزرگهای تک نفره مثل Sega, Capcom, Bethesda مقایسه کنید تا بفهمید چجوری بازی های آنلاین اختلاف قابل توجه بین سهام این شرکتها ایجاد کرده. اگه آنلاین خوب نبود الان Valve به جای Dota , Conunter داشت Half Life 3 میساخت. همین ناشر های سینگل هم دارن تدریجا تمرکزشون را به سمت آنلاین میبرن.

همین GTA ای که میگید ناشرش Take-Two قبل موفقیت های بخش آنلاین GTA V کل ارزش مارکتش در حدود 2 میلیارد دلار بود. چطور دیگه خبری از Max Payne نیست؟یا Darkness ? یا اصلا چرا Bioshock Infinte با هزینه 100 میلیون دلاری و فروش 11 میلیونی در تیم سازنده اش تخته میشه ولی GTA V با هزینه 250 میلیون دلاری داره ادامه میده؟

الان Activision , EA و Ubisoft از بین بازی های AAA سالاینه که عرضه میکنن چند درصدش Offline هست؟ اینا عاشق پول هستن. اینا اگه براشون آفلاین سود مدنظرشون را داشت ول کن آفلاین نبودن.بین 1998-2005 همین سه تا ناشر برین ببینین چقدر خروجی بازی آفلاین داشتن.

تازه این یکی دوسال اخیر تاثیرهای فضای مجازی و تبلیغات حاصل از استریم های توییچ و منتقدهای ویدیویی باعث شده یک سری بازی های آفلاین یکم بهتر دیده بشن و وضعیت کمی بهتر بشه. مقایسه بازی های AA با بازی های AAA هم درست نیست. بله هنوزم یک سری ناشرهای هستن که بازی صرفا آفلاین در ابعاد AA دارن میسازن چون ریسکش قابل تحمل تر هست براشون. ولی AAA آفلاین همون محدود به کنسول سازها و معدود عناوین Third Party برای IP های مطرح شده.

نگاه کن کلا بخوای سود شرکت EA یا اکتی رو با کپکام مقایسته کرد اشتباس فروش بازی ورزشی Ea هرسال خودش از سود چندسال شرکت های دیگه بیشتر

حرف شما اشتباس دیدم همین RE7 که کلا افلاین بود چفدر فروخت یا یوبی سافت دیگه اصلا مد انلاین بازی اساسین رو هم‌‌‌کنار گزاشت
یا square Enix که بالا اسمش رو اوردی چند تا بازی انلاین محور داره ؟
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
من واقعا وارد نيستم به بحث ولي يه چيزي به ذهنم رسيده كه ميگم.
شما خودتون رو بذاريد جاي مايكرو فكر كنيد دستتون بازه پول زيادي هم دارين،چه كار ميكنيد؟رو كدوم بازي AAA
سرمايه گذاري ميكنيد؟
اصلا يه سوال ديگه ،ميخواييد آنلاين بسازيد .يعني ميخواييد هزينه ساخت كم و فروش بالا داشته باشيد.حالا چه انتخابي ميكنيد؟
من تعجب ميكنم تمام بازي هاي آنلاين موفق محتواي بسيار غني خوبي دارن و ساپورت كامل .همين دوتا فقط سالي ٢٠ ميليون فقط جوايزش هست بماند با كلي چيزاي ديگه كه هزينه خيلي بيشتر از اينا ميشه.اسم بازي روشه آنلاين يعني هم پلير آنلاينه هم سازنده بايد ثانيه به ثانيه با بازيش آنلاين باشه .منظور اينه كه آنلاينم بخواد بسازه مايكرو بايد خرج كنه و تو ساخت نبايد كم و كسر بذاره واين خرج تازه بعد انتشار شروع ميشه.اينو براي pc و كنسول گفتم نه بازي هاي موبايل كه هدفشون گيمرها و بازار گيم نيست.مقايسه كردن بازي ها موبايل با كنسول و pc دقيقا مثل اين ميمونه كه من بگم يه برنامه كرايه ماشين هست رو گوشي كه خيلي هم درآمدزاست ولي كنسول نداره يه همچين چيزي.
ساخت ip مگر كشكه تمام اينايي كه دوستان نام ميبرن وابسته به سابقه ي درخشانشون اومدن بالا .نه اينكه خودشون خوب نباشن نه ولي اولين معرفشون كار قبلي همون استديو هست.مثال گاد اف وار و آخرين ما اينا حدود٢٠ ساله عقبه دارن .واسه آنلاين هم همين طوره عقبه ميخواد و پشتيباني.
حقيقتي كه هست مايكرو آنلاينم بخواد بزنه دست كمي از عنواين آفلاين نداره متاسفانه تو جفت زمينه ها الان دستش خاليه و همون چندتا عنواني هم كه داشت باهشون معمولي رفتار كرد
.و واقعا سخته ساختن چيز خوب از چيزي كه نيست
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ozzy the turtle

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,364
دوستان ما یه بار اینجا نظر دادیم همه گفتن جای آمار فروشه الان 3 4 صفحه قبل شده بحث انلاین افلاین
خواهشا این بحث رو بیخیال بشید یا برید همون تایپک مایکروسافت گرچه بیخیال شدن بهتره چون هیچوقات نمیتونین حرف همدیگه رو قبول کنین
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,839
نام
نریمان
دی ال سی تکنفره نداده چون به گفته خود *R سینگل پلیر بازی کامل هست و احتیاجی به دی ال سی داستانی نداره و باز به گفته خودشون در بازی های آیندشون احتمال وجود دی ال سی داستانی هست . پس کلا ربطی به بحث ما نداره .
کار به بقیه بحثتون ندارم. اما همه ی عالم و آدم میدونن که قرار بود DLC داستانی در کار باشه که در نهایت به خاطر تمرکز روی GTA Online کنسل شد. حتی صداگذار فرانکلین هم چند بار Tease کرده بود DLC داستانی رو.

Rockstar has cancelled all its plans to make any kind of Single player DLC for GTA V in order to focus completely on making its standalone online component called GTA Online better
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
لیست بازیهای پرفروش این هفته‌ی بریتانیا:
  1. Shadow of the Colossus
  2. EA Sports UFC 3
  3. Monster Hunter: World
  4. FIFA 18
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Call of Duty: WW2
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Super Mario Odyssey
  9. Assassin's Creed Origins
  10. The Evil Within 2
PS4 exclusive Shadow of the Colossus tops chart

Shadow of the Colossus به اندازه‌ی 73 درصد نسبت به نسخه‌ی اصلی که سال 2006 روی PS2 عرضه شده بود، افزایش فروش داشته <:-P
نکته‌ی جالب دیگه هم اینه که بعد از مدت‌ها The Evil Within 2 رو توی لیست 10 تایی دیدیم! <:-P
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
کار به بقیه بحثتون ندارم. اما همه ی عالم و آدم میدونن که قرار بود DLC داستانی در کار باشه که در نهایت به خاطر تمرکز روی GTA Online کنسل شد. حتی صداگذار فرانکلین هم چند بار Tease کرده بود DLC داستانی رو.
بهتر بود بحث رو ادامه ندی چون من دقیقا گفته خوده *R رو گذاشته بودم , اینم متن کاملش اگر جایی دیدی که گفته بخاطره آنلاین کنسل کرده و این حرفا به منم نشون بده

In an interview with Game Informer , Rockstar’s director of design Imran Sarwar said that Grand Theft Auto’s move away from scripted single-player content was “not really a conscious decision, it’s just what happened,” but that the company would still “love to do more single-player add-ons for games in the future.”
As a company we love single-player more than anything
, and believe in it absolutely – for storytelling and a sense of immersion in a world, multiplayer games don’t rival single-player games,” Sarwar told Game Informer. “With GTA V, the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
بهتر بود بحث رو ادامه ندی چون من دقیقا گفته خوده *R رو گذاشته بودم , اینم متن کاملش اگر جایی دیدی که گفته بخاطره آنلاین کنسل کرده و این حرفا به منم نشون بده

In an interview with Game Informer , Rockstar’s director of design Imran Sarwar said that Grand Theft Auto’s move away from scripted single-player content was “not really a conscious decision, it’s just what happened,” but that the company would still “love to do more single-player add-ons for games in the future.”
As a company we love single-player more than anything
, and believe in it absolutely – for storytelling and a sense of immersion in a world, multiplayer games don’t rival single-player games,” Sarwar told Game Informer. “With GTA V, the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one
GTAV story DLC coming in 2014
Grand Theft Auto V to Expand with Exciting Single Player DLC
Rockstar Promises New Single-Player DLC For Grand Theft Auto V In 2014
GTA V DLC Coming in 2014, Rockstar Teases
Grand Theft Auto 5 DLC to add more to Michael, Trevor, and Franklin missions

https://www.rockstargames.com/newswire/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates
And later this year, look for even more additions to both Grand Theft Auto Online and Grand Theft Auto V, including more holiday-themed updates, some very exciting Story Mode DLC and much more.

https://www.rockstargames.com/newsw...eathmatch-race-creators-this-week-captur.html
GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

حالا اینکه یهو توی 2017 به این نتیجه رسیدن بازی کامل بوده و تنها دلیلش هم همین بوده جالبه. کاش بقیه خبر رو هم می زاشتی که اون دوستانی که ندیده لایک می کنن اونم ببینن:
All told, Sarwar identifies three factors that influenced the lack of single-player GTA content: beefing up GTA Online, which initially shipped in a dire shape, porting GTA V to current-gen consoles, and developing Red Dead Redemption II.

پ.ن: کاش دروغ نگیم!
اینم متن کاملش
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
985
نام
Esmaiel
لیست بازیهای پرفروش این هفته‌ی بریتانیا:
  1. Shadow of the Colossus
  2. EA Sports UFC 3
  3. Monster Hunter: World
  4. FIFA 18
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Call of Duty: WW2
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Super Mario Odyssey
  9. Assassin's Creed Origins
  10. The Evil Within 2
PS4 exclusive Shadow of the Colossus tops chart

Shadow of the Colossus به اندازه‌ی 73 درصد نسبت به نسخه‌ی اصلی که سال 2006 روی PS2 عرضه شده بود، افزایش فروش داشته <:-P
نکته‌ی جالب دیگه هم اینه که بعد از مدت‌ها The Evil Within 2 رو توی لیست 10 تایی دیدیم! <:-P

به امید تداوم فروش فوق العادش ... ک شاید بتونیم ICO remakeـی رو هم روزی ببینیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر