این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
اگه اشتباه نکنم تو سال 2017 فروش کلی One بالاخره از 360 نسبت به مدت مشابه عقب افتاد.فروش جهانی Xbox به رقم 35 میلیون واحد نزدیک شده
از زمان عرضه X1x در آمریکا، این کنسول فروش بیشتری رو نسبت به PS4 Pro تجربه کرده.
آخرین آمار رسمی فروش Xbox به انتشار گزارش مالی EA در سال 2016 برمیگردد که این میزان را 16 میلیون واحد اعلام کرده بود.
این آمار به نقل از NPD اعلام شده.
Analyst: Global Xbox One Sales Close to 35 Million & Xbox One X Outselling PS4 Pro in the US
موفقیت بازسازیهای کرش و یاکوزا و حالا هم این خیلی خوبه. درسته که ایدههای تازه برای آینده بهترن اما صنعت بازیسازی یه صنعت خاصه. فیلم و موسیقی و ... اگه هزار سال از زمانشون بگذره بازم برای مخاطب تازه قابل استفاده هستن اما بازیهای رایانهای برای حفظ گذشته خودشون نیاز به اینجور بازسازیها دارن. فقط به شرطی که بدن یه سری کمپانی که تخصصی این کار رو انجام میدن نه مثل اسکوئر که معلوم نیست FF VII رو تا ده سال دیگه تکمیل میکنه یا نهShadow of the Colossus به اندازهی 73 درصد نسبت به نسخهی اصلی که سال 2006 روی PS2 عرضه شده بود، افزایش فروش داشته
نکتهی جالب دیگه هم اینه که بعد از مدتها The Evil Within 2 رو توی لیست 10 تایی دیدیم!
آخرین آماری که دادن 3 و خردهای سال پیش بود که 84-5 میلیون بود.دوستان xbox 360 در مجموع چقدر فروخت؟
خريد xbox onex منطقي به نظر ميرسه.اونم مخصوصا تو اين دوره كه قيمت قطعات بسيار بالا رفته و اصلا ابدا نميشه سيستم 500 دلاري بست.ملت اگر tv4k داشته باشن بهترين انتخاب همينه واسه كيفيت بهتر.
ولي فكر ميكردم باتوجه به اختلاف قيمت ١٠٠دلاري ps4pro فروش بيشتري داشته باشه كه در نوع خودش جالب بود .يه جورايي ميشه گفت سخت افزارم ميتونه عامل فروش باشه
GTAV story DLC coming in 2014
Grand Theft Auto V to Expand with Exciting Single Player DLC
Rockstar Promises New Single-Player DLC For Grand Theft Auto V In 2014
GTA V DLC Coming in 2014, Rockstar Teases
Grand Theft Auto 5 DLC to add more to Michael, Trevor, and Franklin missions
https://www.rockstargames.com/newswire/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates
https://www.rockstargames.com/newsw...eathmatch-race-creators-this-week-captur.html
حالا اینکه یهو توی 2017 به این نتیجه رسیدن بازی کامل بوده و تنها دلیلش هم همین بوده جالبه. کاش بقیه خبر رو هم می زاشتی که اون دوستانی که ندیده لایک می کنن اونم ببینن:
پ.ن: کاش دروغ نگیم!
ما گفتیم که قصد داریم المان هزینه کردن مکرر مصرف کننده رو در همهی بازیهای این کمپانی استفاده کنیم. ممکنه این حالت همیشه به صورت آنلاین نباشه. ممکنه (احتمالا) همیشه به صورت پول مجازی نباشه، اما قابلیتی خواهد بود که ما به صورت مکرر ازش در عنوانهایی که در سراسر دنیا منتشر میکنیم استفاده خواهیم کرد.
یکی از چیزهایی که ما یاد گرفتیم اینه که اگه ما فرصت و دنیای قدرتمندی بسازیم که مردم بتونن در اون با لذت و با راههای بزرگتر و بیشتر بازی کنن، اونها به صورت مداوم برمیگردن و در این دنیا شرکت میکنن و این میتونه راهی برای کسب درآمد باشه
زلنیک ادامه داد که دنیای امروز، دنیای جدیدی از اقتصاد در بازیهای ویدئویی است، زیرا دیگر مانند گذشته سازندهها پس از انتشار عناوین خود به سراغ عنوان بعد نرفته و به تولید محتوای اضافه برای عنوان منتشر شده مشغول میشوند و از درآمد حاصل از آن سود میبرند.
کمپانی «Take-Two» اعلام کرد «هزینه کردن مکرر مصرف کننده» را در تمام بازیهایش میخواهداین شرایط برای ما تغییر کرده و تنها دلیل اون تغییر کردن شرایط برای مصرف کنندهی ما هست. تجارتی که زمانی به صورت تکه های بزرگ فرصت برای فعالیت در زمانهای زیاد چندین ساعته بود به فعالیتهای پیوسته تغییر کرده. شما عاشق این عناوین میشین و اونا به بخشی از زندگی روزانتون تبدیل میشن
چه اونی که آفلاین بازی میکنه چه اونی که آنلاین بازی میکنه احتیاجی ندارن دوباره سه باره چهارباره بازیو بخرن ! اونی هم که از بخش آنلاین استفاده میکنه و پول در بازی خرج میکنه نمیره یه بازیو دوباره بخره ! اون مثلا 5 میلیون برای اولین تجربشون رفتن بازیو خریدن (که شامل هم آفلاین میشه هم آنلاین)استراس زلنیک (رئیس Take Two) رو قبول دارین دیگه، نه؟
کمپانی «Take-Two» اعلام کرد «هزینه کردن مکرر مصرف کننده» را در تمام بازیهایش میخواهد
اگر براتون مهمل و ترشحات ذهن نویسنده به نظر میان، بفرمایید متن اصلی:
Take-Two: ‘Recurrent consumer spending’ is the way of the future
اینم در نوع خودش جالبه:
How GTA: Online Microtransactions Changed Rockstar
تازه این اولش بود. RDR2 تو راهه و گنده تر از GTA Online:
شایعات جدید پیرامون عنوان «Red Dead Redemption 2»
حالا اگر همچنان فکر میکنید این فروش دوباره-ش اصلا به خاطر "هزینه کردن مکرر مصرف کننده ها" نبوده و قریب 5 میلیون خواستندوبارهسه بارهچهار بارهپنج باره بازی رو برای بخش سینگل پلیر بخرن، شما رو به ایزد منان میسپارم.
استراس زلنیک (رئیس Take Two) رو قبول دارین دیگه، نه؟
کمپانی «Take-Two» اعلام کرد «هزینه کردن مکرر مصرف کننده» را در تمام بازیهایش میخواهد
اگر براتون مهمل و ترشحات ذهن نویسنده به نظر میان، بفرمایید متن اصلی:
Take-Two: ‘Recurrent consumer spending’ is the way of the future
اینم در نوع خودش جالبه:
How GTA: Online Microtransactions Changed Rockstar
تازه این اولش بود. RDR2 تو راهه و گنده تر از GTA Online:
شایعات جدید پیرامون عنوان «Red Dead Redemption 2»
حالا اگر همچنان فکر میکنید این فروش دوباره-ش اصلا به خاطر "هزینه کردن مکرر مصرف کننده ها" نبوده و قریب 5 میلیون خواستندوبارهسه بارهچهار بارهپنج باره بازی رو برای بخش سینگل پلیر بخرن، شما رو به ایزد منان میسپارم.
دقیقا اونی که آنلاین بازی می کنه یه دلیل خیلی قوی داره که بازی رو از نسل قدیم به جدید می خره. چون نسل هفتم دیگه ساپورت نمی شه و کانتنت و DLC جدید فقط واسه نسل هشت میاد. GTA V بازی کردین اصلا یا فقط دارید بحث می کنید همینجوری؟چه اونی که آفلاین بازی میکنه چه اونی که آنلاین بازی میکنه احتیاجی ندارن دوباره سه باره چهارباره بازیو بخرن ! اونی هم که از بخش آنلاین استفاده میکنه و پول در بازی خرج میکنه نمیره یه بازیو دوباره بخره ! اون مثلا 5 میلیون برای اولین تجربشون رفتن بازیو خریدن (که شامل هم آفلاین میشه هم آنلاین)
از اونور لینک گذاشتی که گفتن در آینده دوست دارن پلیرها پول در بازیشون خرج کنن منم لینک گذاشتم که گفتن مهمترین بخش براشون سینگل پلیر هست . در کل پول خرج کردن در یه بازی چیزه خیلی عجیب غریبی نیست که بشه ربطش داد به دلیل فروش GTA V
بابا تروخدا کمی فکر کنید قبل پست دادن. خسته شدم به خدا.من دقیقا چیو دروغ گفتم ؟ برداشتی لینک گذاشتی که سال 2014 گفتن میخواستن DLC راستانی بدن ولی ندادن ! من نقل قول کاملشو گذاشتم که همین دو سه ماه پیش دلایل خودشون رو گفتن
اون تیکه آخری که گذاشتی یعنی این :
All told, Sarwar identifies three factors that influenced the lack of single-player GTA content: beefing up GTA Online, which initially shipped in a dire shape, porting GTA V to current-gen consoles, and developing Red Dead Redemption II.
نقل قول از طرف خوده سایت کوتاکو هست نه راک استار ، فکر نکن خیلی باهوشی
https://www.google.com/amp/s/kotaku...-v-never-got-single-player-dlc-1819781386/amp
اینم لینکش
کمی درک مطلب:With both GTA IV and Red Dead Redemption, Rockstar made excellent, dedicated single-player campaign-style expansions in Episodes from Liberty City and Undead Nightmare. Grand Theft Auto Online has integrated narrative elements to setting up criminal enterprises, but most of the tales generated from GTAO are more emergent in nature. Was it a tough call to move away from more scripted experiences or do you view this as a natural evolution of open-world design toward giving players more agency over their play experience?
No, it was not really a conscious decision, it’s just what happened. We would love to do more single-player add-ons for games in the future. As a company we love single-player more than anything, and believe in it absolutely – for storytelling and a sense of immersion in a world, multiplayer games don’t rival single-player games. With GTA V, the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one. The next-gen versions took a year of everyone’s time to get right, then the online component had a lot of potential, but to come close to realizing that potential also sucked up a lot of resources. And then there are other games – in particular Red Dead Redemption II. The combination of these three factors means for this game, we did not feel single-player expansions were either possible or necessary, but we may well do them for future projects. At Rockstar, we will always have bandwidth issues because we are perfectionists and to make huge complex games takes a lot of time and resources. Not everything is always possible, but we still love single-player open-world games more than anything. I don’t think you could make a game like GTA V if you did not like single-player games and trying to expand their possibilities!
خب اصلا حرف تو درست ، الان در اصل موضوع چه تفاوتی ایجاد شد مثلا ؟ گفته بخاطره آنلاین بازیو فروختیم ؟ گفته بخش آنلاین مهم تره برامون ؟ چه استدلالی الان پیدا کردی ؟ بازم که اخرش خودش تاکید کرده ما همچنان سینگل پلیر اپن ورد رو بیشتر از هر چیزی دوست داریم و تاکید کرده که فکر نکنم یه بازی مثل gta v رو بشه ساخت اگر سینگل پلیر رو دوست نداشته باشی . دقیقا در همین متنی هم که گذاشتی چند بار از اهمیت بیشتر سینگل پلیر براشون تاکید کرددقیقا اونی که آنلاین بازی می کنه یه دلیل خیلی قوی داره که بازی رو از نسل قدیم به جدید می خره. چون نسل هفتم دیگه ساپورت نمی شه و کانتنت و DLC جدید فقط واسه نسل هشت میاد. GTA V بازی کردین اصلا یا فقط دارید بحث می کنید همینجوری؟
بابا تروخدا کمی فکر کنید قبل پست دادن. خسته شدم به خدا.
مصاحبه اصلش از سایت GameInformerـه، اینم کل اون قسمتی که مرتبط با بحث ماست: (طولانیه، باز کنید نقل قول رو.)
کمی درک مطلب:
3 دلیل داشت که DLC تک نفره ندادن (Three Factors) که توی جملات قبلی اینجوری گفته:
دروغت هم اینجاست که هنوز اصرار داری کل نقل قول رو گذاشتی در صورتی که فقط 2 خط اول رو گذاشتی!
- ساخت نسخه نسل هشتم The next-gen versions took ...
- رسوندن قسمت آنلاین به پتانسیلی که داشت ( = قوی کردن بخش آنلاین. اینو قبول نداری بگو من ادامه ندم.) the online component had a lot of potential ...
- RDR2 که متنش تو خبر می شه: And then there are other games ...
پ.ن: حالا نیاین بگید این متن انگلیسی که توی قسمت 1-2-3 گذاشتی کامل نیست، سه تا نقطه گذاشتم به معنای ادامه دارد، کلش رو برید تو نقل قول بالا بخونید. آدرس دادم صرفا.
علاوه بر اینکه هر نقل قول هدف بحث رو عوض می کنید، دچار فراموشی هم شدید. تفاوتش اینه که شما این رو گفتید، منم از همون اول به این جواب دادم:خب اصلا حرف تو درست ، الان در اصل موضوع چه تفاوتی ایجاد شد مثلا ؟ گفته بخاطره آنلاین بازیو فروختیم ؟ گفته بخش آنلاین مهم تره برامون ؟ چه استدلالی الان پیدا کردی ؟ بازم که اخرش خودش تاکید کرده ما همچنان سینگل پلیر اپن ورد رو بیشتر از هر چیزی دوست داریم و تاکید کرده که فکر نکنم یه بازی مثل gta v رو بشه ساخت اگر سینگل پلیر رو دوست نداشته باشی . دقیقا در همین متنی هم که گذاشتی چند بار از اهمیت بیشتر سینگل پلیر براشون تاکید کرد
Not everything is always possible, but we still love single-player open-world games more than anything. I don’t think you could make a game like GTA V if you did not like single-player games and trying to expand their possibilities!
چرا اونجا رو بولد نکردی آقای راستگو ؟
اینم چیزی که من گذاشتم ولی شما ازش رد میشی
We would love to do more single-player add-ons for games in the future. As a company we love single-player more than anything, and believe in it absolutely – for storytelling and a sense of immersion in a world, multiplayer games don’t rival single-player games. With GTA V, the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one.
اینا همه هیچی نیست فقط اینکه گفته شده رسوندن بخش آنلاین به پتانسیلی که داشت خیلی مهمه ! از این تیکه چقدر نتیجه گیری دقیق میشد کرد من نمیدونستم
۱. دی ال سی تکنفره نداده چون به گفته خود *R سینگل پلیر بازی کامل هست و احتیاجی به دی ال سی داستانی نداره و باز به گفته خودشون در بازی های آیندشون احتمال وجود دی ال سی داستانی هست . پس کلا ربطی به بحث ما نداره .
Moving the goalposts is an informal fallacy in which evidence presented in response to a specific claim is dismissed and some other (often greater) evidence is demanded. That is, after an attempt has been made to score a goal, the goalposts are moved to exclude the attempt.[3] The problem with changing the rules of the game is that the meaning of the end result is changed, too.[4]
این پست شما خیلی برام عجیبه. چجوری میشه که کسی اگر در مورد فروش بازی های سینگل و مولتی نظری غیر از شما داشته باشه میشه سونی فن افراطی؟ خوشحال میشم توضیح بدید این تحلیل از کجا اومده.GTA V sells 90 million copies, as GTA Online has its best month ever | Metro News
Daniel Ahmad on Twitter
حالا این درآمد چجوری به دست اومده؟ اینو میسپرم به خودتون و گزارش مالی Take Two.
پ.ن 1:
حالا که بحثش شد... سورس این حرف رو هم به من نشون بدین چون "بچه ها" خیلی منتظرن:
اون "بچه ها"یی که اون حرف براشون درست و منطقی بود و خیلی راحت تاییدش کردن لطف کنن پاشن بیان اینجا
پ.ن 2:
باقی چیزا هم علیرضا گفت و فکر نکنم دیگه لازم باشه چیزی گفته بشه و اعداد و ارقام مشخصه. هر کی تا الان باید میفهمید، فهمید. شما سونی فنبوی های افراطی هم که همیشه خدا هر چقدر هم حرفاتون تخیلی باشن، همیشه درستن و برای حرف های بقیه باید سند و مدرک ارائه بشه
به خاطر اینکه سخنان این بزرگوار مثل ریاضی و فیزیک فکت هستن و هر کسی هم مخالف این عقیده باشه بدون شک و شبه ای جهان سومی و عصر حجریه !این پست شما خیلی برام عجیبه. چجوری میشه که کسی اگر در مورد فروش بازی های سینگل و مولتی نظری غیر از شما داشته باشه میشه سونی فن افراطی؟ خوشحال میشم توضیح بدید این تحلیل از کجا اومده.
دوما نظر من هم کاملا مشخصه. روزی که GTA V لانچ شد. منظورم نسل قبل هست. اصلا GTA آنلاینی وجود نداشت. همون روز اول رکورد فروش بالای یک میلیارد دلار رو زد.
عوض کردن هدف بحث که در تخصص شما و بعضی دوستان هست . اول بحث راجب پیچیده بودن وضعیت اقتصادی بازی های تکنفره بود که به دلایلی پیچ خورد رفت وارد فروش GTA V شد و ادعاهای جالبی شد که بخاطره بخش آنلاین فقط داره میفروشه بعد دوستان زدن به آمار درصد تروفی اونجا هم دیدن وضعیت بر خلاف چیزیه که فکر میکردن بعد ربطش دادن به سونی فن بودن و این حرفا بعد مثلا رفتید نقل قول بیارید (که تهش رسید به "رسوندن بخش آنلاین به پتانسیلی که داشت") که من در پست قبلیم هم گفتم در این متن بیشتر اهمیت سینگل پلیر رو تایید کرد , اخر هم جایی ندیدم گفته بشه بخاطره بخش آنلاین داره میفروشهعلاوه بر اینکه هر نقل قول هدف بحث رو عوض می کنید، دچار فراموشی هم شدید. تفاوتش اینه که شما این رو گفتید، منم از همون اول به این جواب دادم:
پ.ن:
قسمت اول رو نیازی نیست جواب بدم چون دست از قضا کاملا مشخصه کیا مخالف اون حرف اون یارو توی مایکی هستن. عجیبه که بقیه چیزی نمیگن این وسط. دیگه هیت نسبت به مایکی کاملا طبیعیه.این پست شما خیلی برام عجیبه. چجوری میشه که کسی اگر در مورد فروش بازی های سینگل و مولتی نظری غیر از شما داشته باشه میشه سونی فن افراطی؟ خوشحال میشم توضیح بدید این تحلیل از کجا اومده.
دوما نظر من هم کاملا مشخصه. روزی که GTA V لانچ شد. منظورم نسل قبل هست. اصلا GTA آنلاینی وجود نداشت. همون روز اول رکورد فروش بالای یک میلیارد دلار رو زد.