Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Screenshot 2025-03-15 233529.png
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 18 مارس 2025 (30 اسفند 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
زیباست و کمک قابل توجهی میکنه به غوطه وری بصری بازی, بخصوص وقتی باد میوزه. اما خب.. اونقدری به بار پردازی اضافه میکنه که فقط رو حالت Quality در دسترس هست. (حتی روی pro)

يسوال الان اين فرقى كه فايو پرو با معمولی داره اگه توی فایو معمولی کوالیتی رو انتخاب کنیم چیزی شبیه به همون گرافیک رو میبینیم ؟ چون مقایسه ها روی پرفورمنس بود
؟؟؟
 
توی یوتوب پر ویدئو مقایسه ش با RDR2 شده ، ملت هم‌ تو کامنت ها دارن Shadows رو مسخره میکنن ،
کلا هیت خورش خوبه!
همینکه یه عنوان ۲۰۲۵ داره با یه بازی از یه نسل پیش و ۷ سال پیش مقایسه میشه نشون میده RDR2 چقدر خفن بوده!
آخهههه چه مقایسه ای واقعا ؟:-??
وای از اون روزی که GTA 6 عرضه شود . همانا همگی ایمان خواهید آورد . بترسید و منتظر باشید .:))
 
؟؟؟
یک ویدیو از مقایسه مد کوالیتی من دیدم بین دو کنسول از سایت push square که ۹۰ درصد مثل همن. فرق خاصی رو‌ مد کوالیتی من ندیدم به اون صورت بر عکس پرفورمنس که اختلاف قابل مشاهده بود. اینم یک اسکرین از مد کوالیتی بین دو کنسول
 

Attachments

  • Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۰-۵۹-۲۰-۹۲۱_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۰-۵۹-۲۰-۹۲۱_com.android.chrome.jpg
    398.1 KB · مشاهده: 49
  • Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۱-۰۶-۰۸-۲۱۸_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۱-۰۶-۰۸-۲۱۸_com.android.chrome.jpg
    459.8 KB · مشاهده: 55
  • Like
Reactions: noorihamid99
یک ویدیو از مقایسه مد کوالیتی من دیدم بین دو کنسول از سایت push square که ۹۰ درصد مثل همن. فرق خاصی رو‌ مد کوالیتی من ندیدم به اون صورت بر عکس پرفورمنس که اختلاف قابل مشاهده بود. اینم یک اسکرین از مد کوالیتی بین دو کنسول
مود کوالیتی روی پرو بهش RT Reflections اضافه شده که بازتاب ها رو واقع گرایانه تر نشون میده. مثلا اگر چاله آب باشه و اینجور چیزها. ولی تو بازیهایی که محیطهای صیقلی کم داره مثل همین اساسین شدوز بیشتر همین RTGI به چشم میاد بخاطر اینکه بازی دارای چرخه شبانه روزی و اپن ورلد هم هست نورپردازی baked نمیتونه هرگز زیبایی هایی که با RTGI میشه بهش دست پیدا کرد رو انجام بده.
ولی مثلا برعکسش یه بازی خطی و مثلا تو محیطهای بسته و دارای سرفیس هایی که رفلکشن دارند اینجا بیشتر RT Reflections بکار میاد و نورپردازی baked میتونه تا حد زیادی کارو زیبا در بیاره. مثل بازی کلیستو پروتوکل
 
میدونستی تو این بازی حتی نمیشه به حیوانات آسیب زد یا شکارشون کرد؟

View attachment 371927

هیچ زمانی هیچ بازیی از نظر توجه جزییات به RDR2 نمیرسه مگر بازی بعدی خود راکستار.
از رفتار NPC ها و تعامل با اونها گرفته تا حیات وحش پویا و زنده تا آب و هوای پویا و واقع گرایانه. حتی اسب بازی رو به عنوان فاکتور تعیین کننده در نظر بگیریم خودش گویای همه چیز هست . تو RDR2 فقط ۴۰ نژاد اسب متفاوت وجود داره که هر کدوم ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد خودشون را دارند و مثل یه موجود زنده کنارت نفس میکشن. گرسنه میشن ،خسته میشن، میترسن ، کثیف میشن و دهها جزییات دیگه. کلی وسیله نقلیه جوراجور و npc هایی که هر کدوم چرخه زندگی منحصر به فرد دارند و کارهایی که باهاشون میکنید تو خاطرشون می مونه. بیش از ۲۵۰ گونه جانوری مختلف که همدیگه رو شکار میکنند و یک چرخه بقای منحصر به فرد دارند .
واقعا اینجا بحث راکستار و بازیاشو وسط نکشید چون خود یوبی بیشتر میره زیر سوال و بهتره به همون قابلیت های منحصر به فرد سری اساسین بپردازید . اساسین شدوز از لحاظ توجه به جزئیات بهترین نسخه تو سری اساسین هست در این شکی نیست ولی در مقایسه با RDR2 حتی بهش نزدیک هم نمیتونه بشه.
اینکه نتونی به حیوانات اسیب برسونی نکته ی منفی به حساب نمیاد !
 
اینکه نتونی به حیوانات اسیب برسونی نکته ی منفی به حساب نمیاد !
خب شکار از نسخه AC3 تو این سری بوده. حتی تو اون نسخه پوست و مواد شکار رو می‌فروختی یا برای ساخت آیتم مثل کیف یا مهمات استفاده می‌کردی. درکل بحث جزییات شد که اینو گفتم. این فقط یک قسمت کوچیک بود. اینش واقعا ناجوره که نذاشتن. حتی گاست او سوشیما هم شکار داشت.ولی مقایسه جزئیات با عنوانی مثل RDR2 اصلا درست نیست اینا اصلا تو جزئیات تو یک لیگ نیستن.

وگرنه AC Shadows هیچ شکی نیست که واقعا از نظر گرافیکی و گیمپلی و کامبت کامل ترین و بهترین نسخه این سری هست. گرافیک بازی واقعا نسل بعدی و عالیه. انمیشن های مبارزات واقعا سطح بالاست.
ولی از اون طرف تو زمینه وویس اکتینگ و انمیشن صورتها واقعا داغونه. همینطور از نظر داستانی و شخصیت پردازی کرکتر ها خیلی معمولی هست‌‌. مقایسه اش کنید با اون مستر اساسین هایی که ما از نسخه های یک و دو دیدیم. یه زمانی همه اینجا و فروم های دیگه عکس آواتارشون اتزیو و الطائر بود ولی حالا کسی هست عکس یاسوکه و نائویی رو بذاره پروفایلش؟ فکر میکنم دلیل اینکه اساسین تو نسخه های اخیر (منهای میراژ که خودم واقعا لذت بردم) داره هیت میخوره همین کاریزماتیک نبودن شخصیت هاشه و داستان هایی که دیگه مثل قدیم گیرا نیستن. بخصوص در مقام مقایسه با مستر اساسین های قدیم. من هنوز کلی از دیالوگهای نسخه های یک تا چهار تو ذهنمه. عجب سنارویی نویسی داشت اون عناوین. حتی یونیتی هم خوب بود.
 
آخرین ویرایش:
اینو میگم نه برای خطاب به کسی یا پستی ، همینجوری چون تو 90% تاپیک ها که میرم بحث مقایسه اون بازی با یه بازی دیگه پیش میاد ؛ وقتی قرمه سبزی میذارن جلوتون با پیتزا مقایسه ـش نکنید ، با آبگوشت مقایسه ـش نکنید ، با اشکنه مقایسه ـش نکنید ، با قرمه سبزی قبلی مقایسه ـش خواستید بکنید ، بکنید. حالا اگه بدتر بود میشه انتقاد اگه بهتر بود میشه تشویق ، چرا اینو میگم ؟ نه به این خاطر که حق اینو ندارید نظرتونو درمورد یه بازی بگید یا عشق بدید یا هیت نسبت به بازی ، مختارید ، اینو میگم برای اینکه خودتون و کسایی که دارید باهاش بحث و صحبت میکنید به هیچ جا نمیرسید چون مقایسه ـتون از ریشه هم جنس نیستند. آره ممکنه فلان بازی به قدری غنی باشه که بازی های دیگه جلوش سطحی به نظر برسند اما بیاین ببینید پیشرفت یعنی چی ؛ یعنی بتونی بهتر از قبل خودت باشی ، همین کافیه ، یه دونده اگه امسال سریع تر از پارسالش به خط پایان برسه ممکنه اصلا پودیوم نشه اما تونسته خودشو بهبود ببخشه ، حالا اینجا درسته که بگیم اصلا بهتره که این دونده نباشه ؟! نه ؛ چون وجود همین وجوه افتراق بین چیز هاست که تنوع رو به وجود میاره ؛ کلا اینارو گفتم نه که این بحث هارو نکنید ، بکنید ؛ اما به جایی نمیرسه این بحث ها
اینم یه آرت ورک از بازی :x:x:x :

AC Shadows Artwork.jpg
 
20250322_125216.jpg

اگه منتقدا ناراحت نمیشن که چرا به بقای یوبیسافت جهان خوار کمک کردم منم بازیو خریدم و به دستم رسید.

اساسین که گل سر سبدشون هست، باقی بازی هاشم دوست دارم. همینکه دائم تو بازیا تخیلی و فضایی و غول کشی و جادو نیست برا من نعمته وگرنه سالی یه بازی هم گیرم نمیومد شخصا (بنا به سلیقم که اون سبکا رو نیستم)

یه تاکتیکال شوترش مثل گوست ریکان کافیه که من علاقه ای به ورشکسته شدنشون نداشته باشم.
 
خب شکار از نسخه AC3 تو این سری بوده. حتی تو اون نسخه پوست و مواد شکار رو می‌فروختی یا برای ساخت آیتم مثل کیف یا مهمات استفاده می‌کردی. درکل بحث جزییات شد که اینو گفتم. این فقط یک قسمت کوچیک بود. اینش واقعا ناجوره که نذاشتن. حتی گاست او سوشیما هم شکار داشت.ولی مقایسه جزئیات با عنوانی مثل RDR2 اصلا درست نیست اینا اصلا تو جزئیات تو یک لیگ نیستن.

وگرنه AC Shadows هیچ شکی نیست که واقعا از نظر گرافیکی و گیمپلی و کامبت کامل ترین و بهترین نسخه این سری هست. گرافیک بازی واقعا نسل بعدی و عالیه. انمیشن های مبارزات واقعا سطح بالاست.
ولی از اون طرف تو زمینه وویس اکتینگ و انمیشن صورتها واقعا داغونه. همینطور از نظر داستانی و شخصیت پردازی کرکتر ها خیلی معمولی هست‌‌. مقایسه اش کنید با اون مستر اساسین هایی که ما از نسخه های یک و دو دیدیم. یه زمانی همه اینجا و فروم های دیگه عکس آواتارشون اتزیو و الطائر بود ولی حالا کسی هست عکس یاسوکه و نائویی رو بذاره پروفایلش؟ فکر میکنم دلیل اینکه اساسین تو نسخه های اخیر (منهای میراژ که خودم واقعا لذت بردم) داره هیت میخوره همین کاریزماتیک نبودن شخصیت هاشه و داستان هایی که دیگه مثل قدیم گیرا نیستن. بخصوص در مقام مقایسه با مستر اساسین های قدیم. من هنوز کلی از دیالوگهای نسخه های یک تا چهار تو ذهنمه. عجب سنارویی نویسی داشت اون عناوین. حتی یونیتی هم خوب بود.
من که این بازی رو با رد دد 2 مقایسه نکردم ولی اینم نمیشه گفت چون رد دد 2 جزییات زیادی نسبت به اساسین داره پس بازی بهتری هم هست

خب این برمیگرده به سلیقه , من شخصا اگه بازی داستان گیم پلی گرافیک خوبی داشته باشه برام کافیه چون اونقدر درگیر بازی میشم که کلا به چشمم نمیاد مثلا اینکه به درون اب شلیک کردم ولی فیزیک اب تغییر نکرد یا چیزی منفجر شد خاک و مواد دیگه سمتم پرت نشد یا در جنگل نتونستم حیوانی رو بکشم یا چرا فلان npc یک ماهه حموم نرفته ولی کثیف نشده

ولی جزییات هرچه قدر بیشتر باشه بهتر هست و در این شکی نیست
 
من که این بازی رو با رد دد 2 مقایسه نکردم ولی اینم نمیشه گفت چون رد دد 2 جزییات زیادی نسبت به اساسین داره پس بازی بهتری هم هست

خب این برمیگرده به سلیقه , من شخصا اگه بازی داستان گیم پلی گرافیک خوبی داشته باشه برام کافیه چون اونقدر درگیر بازی میشم که کلا به چشمم نمیاد مثلا اینکه به درون اب شلیک کردم ولی فیزیک اب تغییر نکرد یا چیزی منفجر شد خاک و مواد دیگه سمتم پرت نشد یا در جنگل نتونستم حیوانی رو بکشم یا چرا فلان npc یک ماهه حموم نرفته ولی کثیف نشده

ولی جزییات هرچه قدر بیشتر باشه بهتر هست و در این شکی نیست
والا منم مقایسه نکردم :D چندتا از دوستان از نظر جزئیات مقایسه کردند که گفتیم مقایسه این دوتا اشتباهه چون توجه به جزییات راکستار اصلا تو یه لول دیگس‌ و ته این مقایسه ها به ضرر خود اساسین میشه.
این شدوز هم خودم بزودی میگیرمش. فقط موندم بین PC و PS5 کدومو بگیرم ولی احتمالا اینو اکانت PS5 بگیرم چون رو Pro هم واقعا کیفیت بالایی داره و زیاد با PC تفاوت وحشتناک زیادی نداره مثل سایبرپانک یا الن ویک‌.
البته میدونم از اون بازیاس که ۱۰ - ۱۲ ساعت بیشتر برام کشش نداره چون نمیتونم ۸۰ ساعت برای چنین بازیهایی که از یجایی به بعد میفتن رو ورطه تکرار وقت بذارم ولی اونقدر اتمسفر و ویژوال قشنگی داره که حتما باید بگیرمش.
فعلا درگیر شاهکار Indiana Jones Great Circle هستم که واقعا فوق العاده س :D بعدش میام سراغ این‌.
 
View attachment 371948

اگه منتقدا ناراحت نمیشن که چرا به بقای یوبیسافت جهان خوار کمک کردم منم بازیو خریدم و به دستم رسید.

اساسین که گل سر سبدشون هست، باقی بازی هاشم دوست دارم. همینکه دائم تو بازیا تخیلی و فضایی و غول کشی و جادو نیست برا من نعمته وگرنه سالی یه بازی هم گیرم نمیومد شخصا (بنا به سلیقم که اون سبکا رو نیستم)

یه تاکتیکال شوترش مثل گوست ریکان کافیه که من علاقه ای به ورشکسته شدنشون نداشته باشم.
اول ناراحت میشدن و مستقیم توهین میکردن به عکس خرید دوستان! الان رفتن پلن B و دارن با راکستار مقایسه میکنن! اینا چنان جاده خاکی زدن که برای نابودی ارمانهای یوبیسافت پلن C هم اجرا میکنند که بگن بازی اشغاله و کسی حق لذت بردن ازشو نداره!
مبارکت باشه و یه دنیای بشدت جذاب و سرگرم کننده و زیبا در انتظارته! شک نکن که لذت میبری.
 
بازی رو استیم هم تاپ سلر هست فعلا

شدیدا منتظرم یه فرصت پیش بیاد بگیرمش... تاحالا انقدر برای تجربه AC طی یک دهه گذشته هیجان نداشتم!

جدی اگر یوبیسافت بتونه همین فرمون رو حفظ کنه میتونه دوباره مجموعه رو احیا کنه

در کنارش یه اسپلینترسلی، ریمنی، درایوری، چیزی منتشر کنه هم بد نیست واقعاً :دی
 
  • Like
Reactions: a.messi10

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or