نسخه بعدی DOOM در کنفرانس ایکسباکس ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) معرفی خواهد شد...
چیزی که نشون میده میزان پرش و ... کمتر شده و سنگین شده و محیطهای بازی بزرگتر شده اندظاهرا بازی توی qc چندتا نمایش گیم پلی داشته که ملت کف کردن. حس میکنم مسیر متفاوت تری رو نسبت به دو نسخه قبلی پیش گرفته. حتی گلوری کیل ها هم ظاهرا دوباره دیزاین شدن و چیز جدیدی رو باید ببینیم. اینکه سرعت دووم اسلیر رو با حالت پاور آرمور فال اوت ۴ مقایسه کرده نشون میده بازی خیلی کندتر شده و احتمالا مبارزات خیلی ستگین و نفسگیر تره. داره یواش یواش با چیزایی که ازش میشنوم میشه بهترین نسخه دووم واسه من، خیلی رفته سمت نسخه های کلاسیک. اونجا هم دقیقا همینطور بود، باور کنید زمانی که روی کامپیوتر بازیش میکردیم اون موقع ها بازی خیلی خیلی سنگین بود. بازی اصلا از ماوس هم پشتیبانی نمیکرد و با دکمه های چپ و راست کیبورد اطراف رو کاووش میکردیم. این ماجرا تا quake 1 هم همینطور بود تا quake 2 اومد که پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد داشت و اسلحه از وسط تصویر متمایل شد به سمت راست تقریبا.
خلاصه که بوی واقعی نسخه های کلاسیک میاد
دقیقا توی دووم ۲ یه مراحلی از بازی با توجه به زمان خودش محیط های بزرگی داشت. در کل doom 2 نسبت به original doom فضاهای بزرگتری داشت، نسخه ۱ بیشتر کریدوری بود و بسته ولی ۲ محیط هاش پهن و وسیع بود.
تو اترنال واقعا زیاد شده بود و محیطهای کوچیک هم باعث شده بود تو درجه های سختی بالا، اذیت بکنه. یجاهایی دل میخواست یه محیط باز مثل erious sam بده.دقیقا توی دووم ۲ یه مراحلی از بازی با توجه به زمان خودش محیط های بزرگی داشت. در کل doom 2 نسبت به original doom فضاهای بزرگتری داشت، نسخه ۱ بیشتر کریدوری بود و بسته ولی ۲ محیط هاش پهن و وسیع بود.
این سنگینی و پرش های کمتر بازیرو خیلی خیلی نزدیکتر میکنه به نسخه های کلاسیک. نسخه های کلاسیک حتی پرش هم نداشتن اصلا.
اتمسفرشم به نظرم بیشتر شبیه شده، دارک تر و سنگین تر
حقیقتا ترکیب قشنگیه سنتی صنعتی
iddqd یادش بخیر البته مهمترین چیت دوم 2- idclip بود برای اینکه مرحله آخر بری به کله جان رومرو شلیک بکنیچشمای doomguy یه حالت زردی ای میزنه از پشت helmet یا من اشتباه میکنم؟
ویرایش: منو یاد این انداخت
View attachment 363019
شخصا خیلی خوشبین نیستم اما امیدوارم این ورژن هم مانند قبلیا خوب اوپتیمایز بشه و گیمپلی روون خودش رو حفظ کنهمطمئن باشید بهینه ترین پیاده سازی PT و RT از بدو پیدایش توی این بازیه خار و مادر هرچی انجینه