PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
دوستان در جریان هستند که سایلنت هیل چقدر روی صنعت گیم تاثیر گذار بوده و پایه گذار سبک psychological horror هست ؟ حتی اگر گیمر جدید هم باشی باید حداقل یکبار اسم سایلنت هیل به عنوان یه بازی ترسناک به گوشتون خورده باشه اصلا این مقایسه های عجیب که کپکام فلان بوده اینجا چقدر خفنه و دم بلوبر گرم رو درک نمی کنم بلوبر صرفا یه ریمیک خوب بدون تغییرات زیاد ساخته از همون شماره اول سایلنت هیل توی اتمسفر و پازل و مپ و داستان اصلا قابل مقایسه با سری رزیدنت اویل نبود همون معمای پیانو توی سایلنت هیل 1 از تمامی پازل های سری اویل سر جمع بهتره رزیدنت اویل همیشه محبوب تر بوده چون کاملا عامه پسندتره .
دوستان این سایلنت هیله احتمالا یکی سه عنوانی که عناوین ترسناک رو معرفی می کنن من اصلا از ری اکشن یک سری از دوستان تعجب می کنم .
دقیقاً معماهای سایلنت هیل اصلا آسون نیست و گاهی باید ساعتها در موردش فکر کنی یا اینکه احتمالات عجیب رو در نظر بگیری.
تو سری رزیدنت اویل بیشترین پازلی که یادمه تو کد ورونیکا بود که باید این کلید رو به اون میزدی و اون اهرم رو برای این استفاده میکردی و در نهایت هم رمز آخر بازی کد"ورونیکا" بود.
اما خودم سر معماهای سایلنت هیل عذاب میکشیدم و خیلی هاش هم به کمک راهنمای لوح خانه حل شد.
البته درسته بلوبر خیلی تغییر عجیبی اعمال نکرده ولی خب ما تجربه تلخ شترد مموریز رو داریم یا نسخه هایی که توسط تیم های دیگه ساخته شد. یا حتی همین کپکام رزیدنت اویل ۳ رو که رسماً یه شاهکار بود رو چقدر افتضاح ریمیک کرد.
کار اصلی رو قطعاً تیم سایلنت انجام دادن که شاهکار های ۴ گانه رو ساختن و صد البته حضور اکیرا یامائوکا و ماساهیرو ایتو در بهتر شدن فضای ریمیک اصلا بی تاثیر نیست.
شما موزیک و صداها رو از بازی حذف کنین نصف اون خوف و وحشت بازی کم میشه.
اما بازم کاری که بلوبر انجام داده واقعاً عالیه و هنوز هم همون فضای دلهره آور و عجیب و خاص سایلنت هیل رو در تک تک مکان ها حس کرد. من زمانی که سایلنت هیل ۲ رو اولین بار بازی کردم شاید ۱۴ سالم بود و حسابی روح و روانم رو آزار میداد. الان که ۳۳ سالم شده هم نمیتونم این فضا رو برای بیشتر از ۲ ساعت تحمل کنم. خیلی فضای بازی سنگینه. از اون سمت حیفه این بازی رو تو یکی دو روز تموم کرد. یه ده روزی باید درگیرش باشم.
 
در زمان ps2 بازی کردن خیلی ارزون تر از الان بود
هر هفته میرفتم توپخونه و بازی ps2 شیش تا میگرفتم میشد 3000 تومن
برام عجیبه چرا هیچ موقع سراغ سایلنت هیل نرفتم
احتمالا چون اینترنت مثل الان فراگیر نبود و بازی ها رو نمیشناختم و فقط عکس روی جلد رو نگاه میکردم تصمیم میگرفتم اون عنوان رو بخرم یا نه
من بازیش کردم اون موقع ولی به انتخاب خودم نبود
بچه بودیم ، می‌رفتیم مغازه می‌گفتیم عمو بازی جدید چی اومده، مغازه دار هم سه تا بازی میداد می‌گفت ببر اینا خوبن،
در واقع ایشون به جای ما برامون بازی انتخاب می‌کرد
خواستم از اون عمو تشکر کنم که اون موقع برا من سایلنت هیل رو داد،
 
این چندش ترین و اعصاب خوردکن ترین انمی تاریخ گیم بوده تا الان برای من

View attachment 353617

رسما دهن منو سرویس کرد بخصوص تو هتل. بخدا دو سه تا سکته رد کردم .
نمادی برای عذاب جیمز به واسطه شهوت پرست بودنش

مانکن ها(Mannequin) واقعا موجودات رقت انگیزی هستند که حس مبارزه بسیار کمی دارند. آنها اغلب در حالت آماده به کار می ایستند و فقط زمانی فعال می شوند که به آنها نزدیک شوید. مراقب باشید زیرا به نظر می رسد آنها در این حالت فعال می شوند و می توانند بدون هیچ تلاشی به شما ضربه بزنند. در طول این مرحله فعال‌سازی یا حتی پس از آن، بازیکن می‌تواند از کنار مانکن‌ها عبور کند، و معمولاً از هر گونه آسیبی اجتناب می‌کند، زیرا اغلب آهسته حمله می‌کنند. از آنجایی که آنها قدرت دفاعی زیادی ندارند، تخته چوب نسبتاً برروی آنها خوب اثر می کند، در حالی که لوله فولادی به عنوان یک انتخاب واقعی تلقی می شود. به سادگی آنها را بکوبید قبل از اینکه بتوانند حمله کنند و آنها را تا حد مرگ کوبید. در غیر این صورت، تفنگ دستی روشی بسیار کارآمد برای مقابله با آنها است، که نیاز به حدود سه شلیک قبل از ضربه دارد.
 
آخرین ویرایش:
هر چقدر مانکن‌ها اذیت میکنن ولی پرستارها بزنم به تخته خیلی جذاب و دوس داشتنین :D
من همچنان تو کف لول دیزاین بازیم! سال ۲۰۰۱ واقعا چیز عجیبی ساخته بودن. همینطور پازل‌هاش. بلوبر هم با بهترین شکل بازی رو ریمیک کرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or