PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
❇️آپدیت SILENT HILL 2 PATCH 1.06

🔒 Protection : Steam

💢 Size : 241 MB

🔻جزئیات آپدیت
🔸 دیگه موقع سیو بازی، دسته‌ ها الکی ویبره نمیرن.
🔹 حساسیت موس بهتر شده، دقیق تر کار میکنه.
🔸 مشکلات ورودی موس رو رفع کردن.
🔹 مشکلات دسته‌ ها رو هم برطرف کردن.
🔸 علامتهای در، توی بیمارستان بروک‌ هیون درست شدن.
🔹 جاهایی که میتونستی از مپ بزنی بیرون رو درست کردن، دیگه دشمن‌ ها گیر نمیکنن.
🔸 صدای بخش Ox Section of Toluca Prison درست شد.
🔹 دیگه بعد از برداشتن نقشه توی هزارتو، نمیتونی از هیچکدوم از راه هاش خارج شی.
🔸 علامتهای نقشه توی بخش Boar Section of Toluca Prison درست شدن.
🔹 علامتهای نقشه توی جنوب غربی ویل درست شدن.
🔸 مشکل مسیریابی ماریا رو حل کردن.
🔹 دیگه دیالوگهای ماریا چند بار تکرار نمیشه.
🔸 حرکت و ناپدید شدن باس آخر رو درست کردن.
🔹 مانکن‌ ها دیگه توی حالت کمین گیر نمیکنن.
🔸 برداشتن آیتم های سخت رو راحت‌ تر کردن.
🔹 انیمیشن باس رو بهتر کردن.
🔸 وقتی توی زندان تولوکا برای پازل آخر تبلت بر میداری، یه راهنما نشون میده.
🔹 مشکل ترجمه موقع عوض کردن درجه سختی بازی درست شد.
🔸 به درخواست بازیکن ها، اون دیوارهای پوستی توی مبارزه با "Abstract Daddy Boss" برگشتن.
🔹 اون باگی که بعد از کات‌ سین‌ ها فریم ریت رو میاورد پایین، درست شد.
🔸 راه‌ های بسته توی بیمارستان بروک‌ هیون رو باز کردن.
🔹 مشکل چراغ ماشین‌ ها توی ویل جنوبی موقع شب درست شد.
🔸 مانکن‌ ها دیگه مثل عروسک پارچه‌ای پخش زمین نمیشن.
🔹 کلی باگ کوچیک دیگه هم درست کردن، مثل: گیاه‌ ها، برخوردها، غلط های املایی، نورپردازی، لود شدن مراحل و ...
 
یکی از اسرار جدید و البته ترسناک بازی
در بیمارستان، یک پیغام صوتی به صورت کد مورس پخش میشه. صدا واضح نیست. ولی کد مورس واضح است و با صدای کلیک، شبیه تلگراف میمونه.
ترجمه کد میشه: "دوباره و دوباره و دوباره" که به صورت دائمی تکرار میشه.
دو تا تلویزیون این پیغام رو پخش میکنن. یکی در nurses' lounge در بیمارستان و دیگری در بخش break room در قسمت Boar در زندان Toluca

View attachment tv.mp4
 
فرمول و اسکلت بندی بازی مال بیست سال پیشه اما همچنان زیبا و میخکوب کننده هست
با اینکه فرمول بیست سال پیشه اما گیم دیزاین کلیش برام خیلی حس مدرن تری داره نسبت به 90 درصد بازیای خطی/نیمه خطی که الان میاد.

همینکه یک خط مستقیم باریک بهت نمیده و درودیوارشو بلاک کنه تا تو ازونا خارج نشی یا با پیام You're leaving the mission area مواجه نشی خودش چند لول میندازش جلو، بماند گشت و گذار تو محیط واقعا لذت بخش و به قولی Rewarding هست برعکس خیلی از بازیای دیگه که محیط نیمه باز مشابه این میدن اما فقط حس وقت تلف کردن بهت میده.
بهترین بخش بازی هم بنظرم اینه که برعکسه اکثر بازیای الان مثل بچه های 10 ساله دستتو نمیگیره و یک کامپنین بزاره کنارت تا ریز و درشت مسیر و پازلا رو واست اسپویل کنه، انگار سازنده به ساخته خودش و مغز پلیر ایمان داره :دی
 
الان دارم گوش می‌دم، این‌ها خیلی بهتر از اون قبلی‌ها هستن.
اون آلبوم قبلی بیشتر مال مثلا صحنه‌های اکشن یا راه رفتن و محیط و اینجور چیزهاست.
ولی این آلبوم بیشتر ترانه و پیانو و غیره است. خیلی بهتره.
 
بنام خدا
خدایا این چه اتمسفری که اینا خلق کردن، به جرئت میگم جز اون چند اتمسفر منحصر به فرد تاریخ گیم هست ....
نسل 9 نسل ریمیک های باحال و ستودنی بود

_____
اولین باره دارم سایلنت هیل 2 بازی میکنم دوران طفلیت در حد یک ساعت و نیمی عمو گرامی بازی کرد، فقط اون تجربه من هست ازش، قشنگ هنوز اون اتمسفر مه و تاریکش یادمه
ببینم جلو تر بریم، این سایلنت هیل چیه اینقدر ازش تعریف میکنند.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or