PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
یه نفر توی ردیت، یه تئوری در مورد اون ۲۰ و خرده‌ای عکس که توی بازی پیدا می‌کنیم ارائه داده که واقعاً چیز جالبیه! :دی

هر عکس یک عدد و یک عبارت داره، به همراه یک نکته خاص.
۲۶ تا عکس توی بازی وجود داره و ما باید دنبال یه جمله ۲۶ حرفی باشیم. پس توی هر عکس، به اون نکته خاص توجه می‌کنیم و براساس اون، توی عبارتِ داخل عکس دنبال یک حرف می‌گردیم.
مثلاً این پایینی، عکس شماره ۱۱ هست. عبارت How the time flies روش دیده می‌شه و نکته خاصش هم عدد ۶ روی صفحه تلویزیونه:

e45905_24z1.jpg


اون عدد ۶، یعنی باید دنبال ششمین حرف توی عبارت بگردیم که می‌شه e و از اونجایی که این عکس یازدهم هست، اون e توی جمله نهایی در جایگاه یازدهم قرار می‌گیره.
یا مثلاً این یکی، عکس شماره ۱۴ هست. عبارت So far from home رو نوشته و نکته خاصش هم ۳ تا خط روی میزه:

e45905_24z3.jpg


پس باید دنبال سومین حرف باشیم که می‌شه f و این f رو هم باید به عنوان چهاردهمین حرف از جمله نهایی در نظر بگیریم.
به همین ترتیب ۲۶ تا حرف رو پشت سر هم می‌ذاریم و این جمله به دست میاد: You've been here for two decades
جمله‌ای که می‌تونه تأییدی باشه بر تئوری وحشتناکی که می‌گه جیمز مدت‌هاست توی یه چرخه‌ی بی‌پایان اسیر شده و به جای خروج از سایلنت هیل، توی این جهنم داره برای خودش دست و پا می‌زنه و اون جسدهایی که کم و بیش شبیه جیمز هستن هم مربوط می‌شن به دفعات قبلی که بنده خدا داشته توی شهر می‌چرخیده.
بعضی‌ها هم می‌گن شاید اشاره سازنده‌های بازی به نسخه اصلی هست که ۲۳ سال پیش منتشر شده. :دی ولی به نظرم اگه اون‌طوری بود، به جای دو دهه می‌گفتن ۲۳ سال و از عبارتی مثل «بازگشت» استفاده می‌کردن.
این تئوری سال هاست بین طرفدار ها صحبت میشه راجع بهش
تمامی جنازه هایی که تو سایلنت هیل 2 می بینیم خود شخص جیمزه و تمامی دست نوشته های داخل بازی که معمولا کنار جنازه ها پیدا می کنیم نوشته های خود جیمز هست چیز هایی هست که جیمز دیده و داره با نوشتن ثبتشون می کنه دقت کنید اولین جنازه ای که می بینیم جایی هست که اولین دشمن بازی رو می بینیم انگار برای اولین بار اون هیولا جیمز رو کشته که کنارش اون neels bar رو پیدا می کنیم . یکی از واضح ترین موارد توی آپارتمان بود که توی نسخه اصلی می بینیم یه جنازه روبروی تلویزیون نشسته که دقیقا شبیه جیمزه که توی ریمیک انگار یه گونی رو سرش کشیده بودن .
تمامی کسانی هم که ادی میکشت جیمز بودن کلا ادی جیمز رو اون شخصی می دید که داره مسخرش می کنه . همین لوپ هم مرگ و سیو های بازی توجیح می کنه و این لوپ تا وقتی که جیمز حقیقت رو قبول نکنه ادامه داره برای همینه که تنها مرگ قطعی جیمز تو سایلنت هیل مرگش توی پایان in water هستش چون شهر حقیقت رو کامل به جیمز نشون داده و دیگه نیازی به تکرار یادآوریش نداره . 23 سال پیش چیزی ساختن که هنوز بحث در موردش هست. تیم سایلنت یه سری نابغه بودن که دیگه مثلشون نمیاد .
 
آخرین ویرایش:
منم این مشکلو داشتم
مشکل از محیط های بسته، تو در تو و تاریک بازی هست.
سر آلن ویک ۲ هیچ مشکلی نداشتم. چون محیط ها باز بودن و به لحاظ لول دیزاین عالی بود. ولی این سایلنت هیل ۲ سرویسم کرده.

فعلا بازی نمیکنم تا مغزم سبک بشه.
 
هر چپتر بازی میانگین پنج شش مدل فوبیای مختلف رو روی روانت تست میکنه. این یکسال اخیر خیلی روی ذهن گیمر جماعت فشار بوده. از پارسال تابحال چیا عرضه شد؟
Lies of p
Lords of the fallen
Shadow of erdtree
Allan wake 2
و...
Silent hill 2 re

میزان انرژی ای که اینا از روان آدم میبرن خیلی زیاده. در کل حجم پیچیدگی بازی ها سال به سال زیاد شده و ریکاوری زیادی میطلبه تحت تاثیر این حجم داده و پردازش قرار گرفتن.

البته که خاطره میشن تهش ولی حواسمون باید باشه رو ناخودآگاهمون چه اثری میزارن. مثلا من واقعا دیگه کشش یک بازی استرس زای دیگر رو بعد از dlc الدن رینگ نداشتم ولی سایلنت هیل رو پیش خرید کردم... .
 
هر چپتر بازی میانگین پنج شش مدل فوبیای مختلف رو روی روانت تست میکنه. این یکسال اخیر خیلی روی ذهن گیمر جماعت فشار بوده. از پارسال تابحال چیا عرضه شد؟
Lies of p
Lords of the fallen
Shadow of erdtree
Allan wake 2
و...
Silent hill 2 re

میزان انرژی ای که اینا از روان آدم میبرن خیلی زیاده. در کل حجم پیچیدگی بازی ها سال به سال زیاد شده و ریکاوری زیادی میطلبه تحت تاثیر این حجم داده و پردازش قرار گرفتن.

البته که خاطره میشن تهش ولی حواسمون باید باشه رو ناخودآگاهمون چه اثری میزارن. مثلا من واقعا دیگه کشش یک بازی استرس زای دیگر رو بعد از dlc الدن رینگ نداشتم ولی سایلنت هیل رو پیش خرید کردم... .
بنظر من این سبک بازیهایی که روان آدمو تحت تاثیر قرار میدن یکی دو ماه بعد از بازی کردنشون به مغزمون استراحت بدیم یا سبک بازیمونو برای یه مدت کوتاه عوض کنیم مثل بازی کردن pes fifa کشتی کج بازیهایی که زیاد گیمر تحت فشار روانی و استرس قرار نگیره
دقیقا منم 3 ساله همین رویه رو پیش گرفتم فعلا آخرین بازی که روانمو خراب کرد alan wake 2 بود که ازش 5 ماه میگزره و الان کاملا آماده بازی کردن silent hill 2 هستم
 
انقدر بچگی بازی ترسناک کردم که کلا نه فیلم نه بازی روم تاثیری ندارن.حتی silent hill 2 remake رو میزاشتم شبا بازی کنم که یکم بترسم.😃 ولی واقعا چسبید جوری که برای اولین بار یه بازی تموم کردم سریع رفتم از اول بازیش کردم.
 
انقدر بچگی بازی ترسناک کردم که کلا نه فیلم نه بازی روم تاثیری ندارن.حتی silent hill 2 remake رو میزاشتم شبا بازی کنم که یکم بترسم.😃 ولی واقعا چسبید جوری که برای اولین بار یه بازی تموم کردم سریع رفتم از اول بازیش کردم.
شمارو نمیدونم ولی من زمانی که مجرد بودم تنهایی تو طبقه جداگانه خونمون اونقدر بازیهای ترسناک فیلمهای ترسناک و هیجانی میدیدم که ذره ای نمیترسیدم حتی شبها به تنهایی میخابیدم
ولی الان 10 ساله ازدواج کردم حدود 5 سالی میشه حتی یک ساعت شبها نمیتونم تنهایی بخابم یعنی معضلی شده مقصرش هم همین بازیهای ترسناک و فیلمهای ترسناکی بوده که شاید نصف عمرم رو صرف نگاه فیلم ترسناک و بازیهای ترسناک کردم
 
دقیقا متوجهم منظورت رو.منم مطمعنم بخاطر این که سن کم این چیزارو تجربه کردم مخصوصا silent hill ها تاثیر بدی رو روانم گذاشته.این هم فکر کنم همگانیه که هرچی سن میره بالاتر تنهایی دردناکتر میشه.برعکس دوران نوجوونی دیگه تنهایی برام راحت نیست.
شمارو نمیدونم ولی من زمانی که مجرد بودم تنهایی تو طبقه جداگانه خونمون اونقدر بازیهای ترسناک فیلمهای ترسناک و هیجانی میدیدم که ذره ای نمیترسیدم حتی شبها به تنهایی میخابیدم
ولی الان 10 ساله ازدواج کردم حدود 5 سالی میشه حتی یک ساعت شبها نمیتونم تنهایی بخابم یعنی معضلی شده مقصرش هم همین بازیهای ترسناک و فیلمهای ترسناکی بوده که شاید نصف عمرم رو صرف نگاه فیلم ترسناک و بازیهای ترسناک کردم
 
بنظر من این سبک بازیهایی که روان آدمو تحت تاثیر قرار میدن یکی دو ماه بعد از بازی کردنشون به مغزمون استراحت بدیم یا سبک بازیمونو برای یه مدت کوتاه عوض کنیم مثل بازی کردن pes fifa کشتی کج بازیهایی که زیاد گیمر تحت فشار روانی و استرس قرار نگیره
دقیقا منم 3 ساله همین رویه رو پیش گرفتم فعلا آخرین بازی که روانمو خراب کرد alan wake 2 بود که ازش 5 ماه میگزره و الان کاملا آماده بازی کردن silent hill 2 هستم
Fifa؟ بیخیال :دی ویکند لیگ یا فوت چمپیون لابد پلی ندادی از ۳ تا بازی آخر سه وین بخوای یا از ۴ تا بازی یه وین بخوای و سه تای اولش رو ببازی😟😨
هیچ گیمی اینقدر استرس و تپش قلب به من ندادکه اون داد!
 
  • Like
Reactions: u.s.a

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or