PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
خب گذاشتم دانلود. فردا از سر کار برگردم ببینم چی پختن برامون.
به لحاظ القای ترس، در حد آلن ویک ۲ باشه راضیم :D
هم به لحاظ ترس و هم فشار روانی از آلن ویک 2 بالاتره. تازه حال خراب کن هم هست. من آلن ویک 2 رو بازی کردم و لذت بردم. ولی این لعنتی در عین اینکه من رو کشوند سمت خودش، ولی واقعا خستم کرد به لحاظ روحی. سنم رفته بالا و اعصابم فرسوده شده برای همچین چیزی. در حالی که زمان نسخه اورجینال، حس بهتری داشتم و چالشی که داشت برام جذاب بود. ریمیک رو دیشب تموم کردم. انگار واقعا از سایلنت هیل اومدم بیرون. یه آرامش خاصی پیدا کردم. :D
اگر دنبال تروفی و پلات هستی حتما از راهنما استفاده کن. به خصوص برای پایان های متفاوت بازی.
تو این 10 روز که بازی میکردم، هیچ وقت بیش از 1 ساعت به صورت مداوم نشستم پاش. همیشه استراحت دادم به خودم.
اگر نسخه اصلی رو بازی نکردی و همه چیز برات جدیده، لذت خیلی بیشتری خواهی برد از داستان.
 
بریم وصیت‌نامه رو بنویسیم دیگه! :-"


Alan Wake 2 رو به طرز عجیبی دوست دارم تجربه کنم، ولی گویا از نظر جامپ اسکر خیلی فجیعه و منم نابود می‌شم با این مدل ترس! :|
البته Silent Hill 2 هم از این چیزها داره و فعلاً که اواخر بیمارستان هستم، چند تا جامپ اسکر خفیف داشته، مخصوصاً به خاطر اون آدمک‌های عوضی که دست‌هاشون شبیه پا هست! :| ولی باز حس می‌کنم میزان ترسش کمتر از AW2 باشه و بیشتر از نظر اتمسفر ترسناک باشه تا چیزهای ناگهانی.
ولی یه جورایی این SH2 برام حالت آزمایشی داره تا مقاوم بشم و بعدش برم سراغ AW2. :دی حتی The Callisto Protocol رو هم از یه جهت به خاطر این انتخاب کرده بودم که بدنم مقاومت پیدا کنه برای بازی‌های ترسناک بعدی، ولی بدبختی اینجا بود که اصلاً ترسناک نبود به جز یکی دو صحنه! :دی
آلن ویک ۲ از لحاظ میزان ترس اصلا نزدیک به سایلنت هیل ۲ ریمیک هم نمی شود . یکجورایی شوخیه
 
همونطور که فکرشو میکردم آنلاین بازی کردن بطور مستقیم هم برای ما خاطره شد ، اون از fc که پارسال ما رو تحریم کرد و الان هم ایفوتبال ، مگر اینکه شانس بیاری بازی ایی که انجام میدی با تغییر dns و فیلتر شکن حل بشه ولی این ایفوتبال رو بنظرم فقط باید مستقیم بازی کرد و تغییر dns و برنامه هایی مثل گیرآپ باعث میشه تجربه خوبی توی بازی کردن و حریف پیدا کردن نداشته باشی متاسفانه.
حالا پینگ هینت رو من تست میکنم و نتیجشو اینجا اعلام میکنم.

هم به لحاظ ترس و هم فشار روانی از آلن ویک 2 بالاتره. تازه حال خراب کن هم هست. من آلن ویک 2 رو بازی کردم و لذت بردم. ولی این لعنتی در عین اینکه من رو کشوند سمت خودش، ولی واقعا خستم کرد به لحاظ روحی. سنم رفته بالا و اعصابم فرسوده شده برای همچین چیزی. در حالی که زمان نسخه اورجینال، حس بهتری داشتم و چالشی که داشت برام جذاب بود. ریمیک رو دیشب تموم کردم. انگار واقعا از سایلنت هیل اومدم بیرون. یه آرامش خاصی پیدا کردم. :D
اگر دنبال تروفی و پلات هستی حتما از راهنما استفاده کن. به خصوص برای پایان های متفاوت بازی.
تو این 10 روز که بازی میکردم، هیچ وقت بیش از 1 ساعت به صورت مداوم نشستم پاش. همیشه استراحت دادم به خودم.
اگر نسخه اصلی رو بازی نکردی و همه چیز برات جدیده، لذت خیلی بیشتری خواهی برد از داستان.
دقیقا منم همینطوری بازی میکنیم یه ساعتی بازی میکنم بعد زود خارج میشم بعد دو روز میام سراغش
 
والا تا اونجا که میتونم میزنم چماق و لگد. یه مدتی کمی چرخ میزنم اونجا باز بلند میشن یه سلام میکنن دوباره باید بزنمشون شاید باگ زده حالا سیو رو پاک میکنم دوباره میام. خواهشنا در مورد فیلم گرین اگه میدونی کدوم گزینه هستش بگو من هر چی گشتم چیزی ندیدم اتفاقا زیاد هم دقت کردم اما گزینه ای برای خاموش کردن این فیلم گرین لعنتی پیدا نکردم
والا چند وقت پیش تموم کردم اصلا یادم نیست. شاید هم اشتباه کنم و واقعا گزینه ای نباشه.
 
قسمت Prison رو سه شب پیش تموم کردم. از شدت تاریکی آخرش سر درد گرفتم. به قول بچه ها عملا چراغ قوه ی James با کبریت فرقی نداشت. بنظرم این تاریکی بیش از حد زندان بیشتر اذیت کننده بود تا ترسناک.

Labyrinth رو هم تازه تموم کردم. بنظرم از نظر فنی اوایل بازی قسمت آپارتمان و همین Labyrinth و همینطور هتل طراحی خیلی خوبی داشتن. مخصوصا دیوار راه رو های Labyrinth که خیلی بیش از حد بلند بود خیلی خوب حس Surreal بودن محیط Labyrinth رو منتقل میکرد.
بهترین و منطقی ترین پایان همون in water هست
شدیدا مخالفم، درسته هر شخصی نسبت به طرز دید یا برداشتی که داره احتمالا نظرش متفاوت باشه ولی بنظرم پایان Leave یجورایی پایان منطقی بازی هست.

Leave:
جیمز در طول بازی کلا کشتن ماری رو به یاد نداره و یجورایی از یادش رفته/ یا به خودش داره دروغ میگه. ولی آخر این پایان جیمز به یاد میاره که چه کاری کرده و یجورایی خودش رو میبخشه. اخر این پایان هم Silent Hill رو با Laura ترک میکنه. لارا رو قرار بوده Mary به عنوان فرزند خواندگی قبول کنه که عمرش کفاف نداد:D ولی جیمز بعد فهمیدن این موضوع میخواد خواسته ماری رو برآورده کنه، برای همین بازی نشون میده توی پایان Leave جیمز و لارا سایلنت هیل رو ترک میکنن. یجورایی میشه گفت دلیل فراخونده شدن جیمز به سایلنت هیل هم سمت ماری بخاطر لارا بوده!


In Water:
توی این پایان جیمز خودش رو نمیتونه ببخشه و خودکشی میکنه! که بیشتر بازتاب شخصیت افسرده ی جیمز هست که هیچ امید و انگیزه ای برای چیزی نداره! میشه گفت این پایان پایان غمگین بازی هست. برعکس پایان Leave که میشه گفت پایان هپی بازی میشه گفت بهش.

Maria:
توی این پایان هم نشون داده میشه جیمز توی یه Cycle گیر کرده و از گذشته درس نگرفته. یعنی Maria رو با خودش از سایلنت هیل میاره (جایگزین Mary) درحالی که همون آخر بازی جیمز به ماریا میگه "بهتره یه فکری به حال اون سرفه بکنی" یعنی بازی میخواد بگه جیمز همون آدم قبلی هست و تغیری نکرده. حتی باوجود ورژن ایده آل زنش، یعنی Maria ، باز هم جیمز همون ادم قبلی هست. ( مثلا منظور اینجا این هستش، دوباره ماریا رو مثل زنش میکشه و دوباره میاد به سایلنت هیل).

بنظرم پایان Maria از بعد داستانی بدترین پایان هستش. و Leave بهترین که جیمز آخرین خواسته ماری رو به عمل میاره! پایان In Water خیلی افسرده و ناراحت کننده هستش.

دوتا پایان جدید بلوبر رو من هنوز ندیدم. ولی به غیر از سه پایان اصلی من از پایان Rebirth خیلی خوشم میاد. توی این پایان جیمز میره به دنبال
"خدایان سایلنت هیل" تا با قدرت اونها ماری رو زنده کنه
! که توی سایلنت هیل 1 هم میدونیم هر خواسته ای از خدایان سایلنت هیل یه تقاصی داره! :D بنظرم همین اندینگ پتانسیل این رو داره که در آینده یه روزی قسمت دوم سایلنت هیل 2 رو بسازن.
 
Last edited by a moderator:
قسمت Prison رو سه شب پیش تموم کردم. از شدت تاریکی آخرش سر درد گرفتم. به قول بچه ها عملا چراغ قوه ی James با کبریت فرقی نداشت. بنظرم این تاریکی بیش از حد زندان بیشتر اذیت کننده بود تا ترسناک.

Labyrinth رو هم تازه تموم کردم. بنظرم از نظر فنی اوایل بازی قسمت آپارتمان و همین Labyrinth و همینطور هتل طراحی خیلی خوبی داشتن. مخصوصا دیوار راه رو های Labyrinth که خیلی بیش از حد بلند بود خیلی خوب حس Surreal بودن محیط Labyrinth رو منتقل میکرد.

شدیدا مخالفم، درسته هر شخصی نسبت به طرز دید یا برداشتی که داره احتمالا نظرش متفاوت باشه ولی بنظرم پایان Leave یجورایی پایان منطقی بازی هست.

Leave:
جیمز در طول بازی کلا کشتن ماری رو به یاد نداره و یجورایی از یادش رفته/ یا به خودش داره دروغ میگه. ولی آخر این پایان جیمز به یاد میاره که چه کاری کرده و یجورایی خودش رو میبخشه. اخر این پایان هم Silent Hill رو با Laura ترک میکنه. لارا رو قرار بوده Mary به عنوان فرزند خواندگی قبول کنه که عمرش کفاف نداد:D ولی جیمز بعد فهمیدن این موضوع میخواد خواسته ماری رو برآورده کنه، برای همین بازی نشون میده توی پایان Leave جیمز و لارا سایلنت هیل رو ترک میکنن. یجورایی میشه گفت دلیل فراخونده شدن جیمز به سایلنت هیل هم سمت ماری بخاطر لارا بوده!


In Water:
توی این پایان جیمز خودش رو نمیتونه ببخشه و خودکشی میکنه! که بیشتر بازتاب شخصیت افسرده ی جیمز هست که هیچ امید و انگیزه ای برای چیزی نداره! میشه گفت این پایان پایان غمگین بازی هست. برعکس پایان Leave که میشه گفت پایان هپی بازی میشه گفت بهش.

Maria:
توی این پایان هم نشون داده میشه جیمز توی یه Cycle گیر کرده و از گذشته درس نگرفته. یعنی Maria رو با خودش از سایلنت هیل میاره (جایگزین Mary) درحالی که همون آخر بازی جیمز به ماریا میگه "بهتره یه فکری به حال اون سرفه بکنی" یعنی بازی میخواد بگه جیمز همون آدم قبلی هست و تغیری نکرده. حتی باوجود ورژن ایده آل زنش، یعنی Maria ، باز هم جیمز همون ادم قبلی هست. ( مثلا منظور اینجا این هستش، دوباره ماریا رو مثل زنش میکشه و دوباره میاد به سایلنت هیل).

بنظرم پایان Maria از بعد داستانی بدترین پایان هستش. و Leave بهترین که جیمز آخرین خواسته ماری رو به عمل میاره! پایان In Water خیلی افسرده و ناراحت کننده هستش.

دوتا پایان جدید بلوبر رو من هنوز ندیدم. ولی به غیر از سه پایان اصلی من از پایان Rebirth خیلی خوشم میاد. توی این پایان جیمز میره به دنبال
"خدایان سایلنت هیل" تا با قدرت اونها ماری رو زنده کنه
! که توی سایلنت هیل 1 هم میدونیم هر خواسته ای از خدایان سایلنت هیل یه تقاصی داره! :D بنظرم همین اندینگ پتانسیل این رو داره که در آینده یه روزی قسمت دوم سایلنت هیل 2 رو بسازن.
پایان Stillness از یوتیوب ببین . خیلی باهاش حال کردم . درام خوبی داره . خاکستری هست . نه شاد نه غم بار مطلق .

خیلی خوبه. جز پایان های جدیده که در ارجینال نبود
 
دوستان از بیمارستان بدترشم هست؟یا همین بود؟
ترس ور میخوای تجربه کنی سایلنت هیل 3 رو بازی کن از همون اول دهنت سرویس میشه از ترس کلا محیط سازی هاش با این زمین تا آسمون فرق داره و مهیج تر و ترسناک تره
 
خب بازی بعد از 16 ساعت و با پایان ماریا تموم شد. من با راهنمایی Push Square بازیو تموم کردم سر پازل ها و گیر کردن ها و ... به طور کلی بخوام بگم:

اولین تجربه من از سایلنت هیل بود (به جز دموی P.T که چند بار تجربه کرده بودم) و نشون داد که من بیشتر فن سری رزیدنت اویل هستم تا رقیبش سایلنت هیل. به طور کلی توی دنیای رزیدنت اویل
نصف پازل ها برای پیشبرد مراحل هستن و نصفشون برای نجات دادن یه شخص دیگه هست اما توی دنیای سایلنت هیل همه پازل ها به پیشروی جیمز توی محیطش ختم میشن و انصافا هم پیچیده و طولانی هستن که جالب بود در نوع خودش و درگیر کننده.

مورد بعدی اینکه بازی واقعا از نظر ترسناکی / کریپی بودن یک سر و گردن از رزیدنت اویل های 2 / 3 / 4 / 5 / 8 بالاتره اما رزیدنت اویل 7 چون کلا سیستمش عوض شده واقعا ترس خوب و به قولی خا... افکنی داره! در مورد سایلنت هیل همین تاریکی بیش از حد محیط و چراغ قوه ای که زور نداره! تازه موقع دیدن مانکنعلی ها! سو سو هم میزنه و خاموش میشه خیلی تاثیر گذار بود توی ترسش و یه جایی توی زندان یهو صدای فریاد و گریه یک زن شنیدم که قشنگ چسبوندم دیگه.

همچنین باید بگم که بر خلاف دنیای رزیدنت اویل که باس ها متنوع هستن و برای کشتن اون ها هم باید کار های مختلفی بکنید یا به جاهای خاصی از بدنشون ضربه بزنید، توی سایلنت هیل 2 همچین چیزی وجود نداشت و نهایت 2-3 استیج با هر باس میرفتی که فقط باید گلوله حرومشون میکردی و خلاص.

در نهایت زیاد چیزی از داستان بازی نفهمیدم و به سر راستی رزیدنت اویل نیست. مثلا اصلا نمیدونم چرا جیمز از این همه اتفاق عجیب از دنیای مرده سایلنت هیل و دشمن ها و محیط هایی که یهو قهوه ای میشن تعجب خاصی نمیکنه یا اون کله هرمی که یهو دوتا شد! اصلا کی ان؟ چی ان؟ نماد چیه و ...

طراحی مراحل، موسیقی، گرافیک هنری و بصری و آهسته راه رفتن جیمز، محیط های پر از اتاق، نقشه بازی، محدودیت اسلحه و تیر و همه چی اوکی بود و دوستش داشتم.

اینکه بخوام دوباره تجربه ش کنم؟ هرگز
اینکه نسخه های بعدی رو در صورت ریمیک شدن بازی کنم؟ صد در صد

نمره من به بازی:
80/100
 
مثلا اصلا نمیدونم چرا جیمز از این همه اتفاق عجیب از دنیای مرده سایلنت هیل و دشمن ها و محیط هایی که یهو قهوه ای میشن تعجب خاصی نمیکنه یا اون کله هرمی که یهو دوتا شد! اصلا کی ان؟ چی ان؟ نماد چیه و ...
درباره ی شخصیت جیمز خب برمیگرده ی به شخصیت پردازیش که مثلا آدم افسرده و بی تفاوتی هستش. البته اینطور هم نیست که کلا بی تفاوت باشه، مثلا قبل از اینکه توی گودال ها بپره چند ثانیه مکث میکنه و نفس نفس میزنه! یا
اوایل بازی آنجلا به جیمز میگه، شهر پر از هیولا هستش و باید مواظب باشه. ولی جیمز خیلی بی تفاوت میگه براش مهم نیست و باید ماری زنش رو پیدا کنه. این نشون میده جیمز خیلی جونش براش مهم نیست که پایان In Water اینجا معنی میده!

درباره ی دوتا کله هرمی:
کلا ماهیت وجود کله هرمی بخاطر این هستش که جیمز زنش رو کشته و از کشتنش پشیمونه که در طول بازی ما یه کله هرمی میبینیم. اواخر بازی بعد اینکه جیمز ، ادی رو هم میکشه، کله هرمی دوم بوجود میاد.

اگه دقت کنی بعد کشتن دوتا کله هرمی هر کدوم یه تخم مرغ دستشون گرفتن. تخم مرغ اول، رنگ قرمز کهنه/زنگ زده و با لکه های سفید که نماد روزهای آخر ماری زن جیمز که مریض بود هستش، تخم مرغ دوم رنگ قرمز براق تر داره، (مثلا تازه تر هست چون ادی رو جیمز تازه کشته.

 
در نهایت زیاد چیزی از داستان بازی نفهمیدم و به سر راستی رزیدنت اویل نیست. مثلا اصلا نمیدونم چرا جیمز از این همه اتفاق عجیب از دنیای مرده سایلنت هیل و دشمن ها و محیط هایی که یهو قهوه ای میشن تعجب خاصی نمیکنه یا اون کله هرمی که یهو دوتا شد! اصلا کی ان؟ چی ان؟ نماد چیه و ...
در مورد کله هرمی اینجا توضیح داده شده:


این هم یه خلاصه از داستان:

داستان و تاریخچه سایلنت هیل 2 | بازی سنتر
 
آخرین ویرایش:
یه نفر توی ردیت، یه تئوری در مورد اون ۲۰ و خرده‌ای عکس که توی بازی پیدا می‌کنیم ارائه داده که واقعاً چیز جالبیه! :دی

هر عکس یک عدد و یک عبارت داره، به همراه یک نکته خاص.
۲۶ تا عکس توی بازی وجود داره و ما باید دنبال یه جمله ۲۶ حرفی باشیم. پس توی هر عکس، به اون نکته خاص توجه می‌کنیم و براساس اون، توی عبارتِ داخل عکس دنبال یک حرف می‌گردیم.
مثلاً این پایینی، عکس شماره ۱۱ هست. عبارت How the time flies روش دیده می‌شه و نکته خاصش هم عدد ۶ روی صفحه تلویزیونه:

e45905_24z1.jpg


اون عدد ۶، یعنی باید دنبال ششمین حرف توی عبارت بگردیم که می‌شه e و از اونجایی که این عکس یازدهم هست، اون e توی جمله نهایی در جایگاه یازدهم قرار می‌گیره.
یا مثلاً این یکی، عکس شماره ۱۴ هست. عبارت So far from home رو نوشته و نکته خاصش هم ۳ تا خط روی میزه:

e45905_24z3.jpg


پس باید دنبال سومین حرف باشیم که می‌شه f و این f رو هم باید به عنوان چهاردهمین حرف از جمله نهایی در نظر بگیریم.
به همین ترتیب ۲۶ تا حرف رو پشت سر هم می‌ذاریم و این جمله به دست میاد: You've been here for two decades
جمله‌ای که می‌تونه تأییدی باشه بر تئوری وحشتناکی که می‌گه جیمز مدت‌هاست توی یه چرخه‌ی بی‌پایان اسیر شده و به جای خروج از سایلنت هیل، توی این جهنم داره برای خودش دست و پا می‌زنه و اون جسدهایی که کم و بیش شبیه جیمز هستن هم مربوط می‌شن به دفعات قبلی که بنده خدا داشته توی شهر می‌چرخیده.
بعضی‌ها هم می‌گن شاید اشاره سازنده‌های بازی به نسخه اصلی هست که ۲۳ سال پیش منتشر شده. :دی ولی به نظرم اگه اون‌طوری بود، به جای دو دهه می‌گفتن ۲۳ سال و از عبارتی مثل «بازگشت» استفاده می‌کردن.
 
آخرین ویرایش:
یه نفر توی ردیت، یه تئوری در مورد اون ۲۰ و خرده‌ای عکس که توی بازی پیدا می‌کنیم ارائه داده که واقعاً چیز جالبیه! :دی

هر عکس یک عدد و یک عبارت داره، به همراه یک نکته خاص.
۲۶ تا عکس توی بازی وجود داره و ما باید دنبال یه جمله ۲۶ حرفی باشیم. پس توی هر عکس، به اون نکته خاص توجه می‌کنیم و براساس اون، توی عبارتِ داخل عکس دنبال یک حرف می‌گردیم.
مثلاً این پایینی، عکس شماره ۱۱ هست. عبارت How the time flies روش دیده می‌شه و نکته خاصش هم عدد ۶ روی صفحه تلویزیونه:

e45905_24z1.jpg


اون عدد ۶، یعنی باید دنبال ششمین حرف توی عبارت بگردیم که می‌شه e و از اونجایی که این عکس یازدهم هست، اون e توی جمله نهایی در جایگاه یازدهم قرار می‌گیره.
یا مثلاً این یکی، عکس شماره ۱۴ هست. عبارت So far from home رو نوشته و نکته خاصش هم ۳ تا خط روی میزه:

e45905_24z3.jpg


پس باید دنبال سومین حرف باشیم که می‌شه f و این f رو هم باید به عنوان چهاردهمین حرف از جمله نهایی در نظر بگیریم.
به همین ترتیب ۲۶ تا حرف رو پشت سر هم می‌ذاریم و این جمله به دست میاد: You've been here for two decades
جمله‌ای که می‌تونه تأییدی باشه بر تئوری وحشتناکی که می‌گه جیمز مدت‌هاست توی یه چرخه‌ی بی‌پایان اسیر شده و به جای خروج از سایلنت هیل، توی این جهنم داره برای خودش دست و پا می‌زنه و اون جسدهایی که کم و بیش شبیه جیمز هستن هم مربوط می‌شن به دفعات قبلی که بنده خدا داشته توی شهر می‌چرخیده.
بعضی‌ها هم می‌گن شاید اشاره سازنده‌های بازی به نسخه اصلی هست که ۲۳ سال پیش منتشر شده. :دی ولی به نظرم اگه اون‌طوری بود، به جای دو دهه می‌گفتن ۲۳ سال و از عبارتی مثل «بازگشت» استفاده می‌کردن.

البته تأیید هم شده

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or