PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
یه ایستر اگ بامزه و باحال
در نسخه HD Collection سال 2012، فونت تابلوی "Silent Hill Ranch" تغییر کرده بود(به Comic Sans). از نظر طرفدارها حرکت جالبی نبود و معتقد بودن بی دلیل انجام شده و قشنگ نیست.

View attachment 352717

ولی در نسخه ریمیک، بلوبر فونت نسخه HD Collection رو کنار گذاشته و از فونت نسخه اولیه استفاده کرده.

View attachment 352718

حالا در نسخه ریمیک، میشه تابلوی نسخه HD Collection رو که در یک انبار متروکه در Silent Hill Ranch دور انداخته شده پیدا کرد!

View attachment 352719

View attachment 352720
این حرکت فقط از خوره های یه بازی بر میاد.
اینکه ساعتها نشستن تجزیه تحلیل کردن که طرفدارها چی میخواستن و چی شده و ...
همین کارها باعث شده که تجربه بازی اینقدر خوب در بیاد و فضای ترسناک بازی دقیقاً مثل همون زمان باشه! فقط با این تفاوت که اون زمان ۱۳،۱۴ ساله بودم و میترسیدم الان با ۳۳ سال سن!
 
درچه سختی بازی و هوش مصنوعی چطوره؟ اکسپلور بازی ریواردینگ هست و محیطا وسیع تر شدن نسبت به بازی اورجینال؟ بازی تغییراتی در داستان هم داره ولو کم یا مو به مو نسخه اصلی ریمیک شده؟
جواب همه سوالاتت مثبته

درجه سختی رو البته نمیشه به هوش مصنوعی تعمیم داد، اما دوربین به شخصیت نزدیک تر شده و دید گیمر هم محدوده. به خصوص توی جاهای تنگ و باریک واقعاً اذیت میکنه. مضاف به این که مهمات هم محدوده متاسفانه

محیط هم بزرگ تر شده، ببین کلیات مسیر خیلی از مراحلش مثل قبله اما جزئیاتش تغییر پیدا کرده. بازی برای من که تقریباً 16 17 ساعتی زمان برد که ظاهراً از نسخه اصلی بیشتره و طبیعتاً به خاطر لوکیشن های بیشتر و گسترده تره

تغییرات داستانی هم پایان بندی جدید داره. یه سری دیالوگ ها عیناً مثل قبلاً اما تغییرات هست
 
ابن کمبود مهمات خیلیا گفتن یعنی انقدر اذیت کنندس که نشه ادامه داد ؟!
والا تو نقد gamespot از معدود ایرادایی که گرفت فراوون بودن ammo و health بود ولی تاکید کرد که همه سوراخ سمبه‌هارو گشته واسه همین آیتم زیاد جمع کرده. احتمالا اگه عجله ای بازی نکنی و خوب بگردی بعیده کم بیاری
 
باس فایت Pyramid Head

چندین لول از باس فایت های سری سولز و بازیهای میازاکی پایین تره. بعضی بازیا بهتره متعلق به همون دوره ای که منتشر شدن بمونن... یا لااقل با تغییرات جدید و سطح انتظارات دوره جدید تطابق بدن خودشونو.
 
به نظرم این بازی را باید با مود 30 فریم انجام داد برای نزدیک شدن به حس و حال نسخه ی کلاسیک. ابتدای بازی آنقدر خوب است که انگار گذشته در حال تکرار شدن است. موسیقی ورای همه چیز است محیط آرام، چشم انداز زیبا و اتمسفر آرامش بخش است. سایلنت هیل یعنی روایت تغییر و تحوالات عمیق احساسی نه بصورت کلام بلکه بصورت تصویر. صحنه ی آغازین بازی و تکیه دادن کاراکتر اصلی به نرده ها به همراه موسیقی حزن انگیز فوق العاده زیبا حس رهایی عمیقی را تداعی می کند که انگار گسستنی نیست. که در دورنمای آن نیز یک جنگل سرپوشیده از درخت دیده می شود که با مه ای غلیظ در برگرفته شده است. این یعنی قصه گویی به روایت تصویر، یعنی سایلنت هیل.
 
View attachment 352742
رتبه سوم top selling استیم.بنظرتون امشب چندتا پلیر هم زمان تو استیم میزنه ؟ :x
از همین الان معلومه بازی به سود دهی میرسه و دچار سرنوشت alan wake 2 نمیشه.اون بدبخت با همه پتانسی لش سوخت...
باور کن اگه الن ویک هم انحصاری اپیک نبود و از اول روی استیم میومد فروش خوبی می کرد

میگم این گیم ساب ایندفعه چه زود بازی ترجمه کرد هنوز دو روز نمیشه که لینکهای دانلودش آمده

بازی اشارات به نسخه اورجینال زیاد داره
 
به نظرم این بازی را باید با مود 30 فریم انجام داد برای نزدیک شدن به حس و حال نسخه ی کلاسیک. ابتدای بازی آنقدر خوب است که انگار گذشته در حال تکرار شدن است. موسیقی ورای همه چیز است محیط آرام، چشم انداز زیبا و اتمسفر آرامش بخش است. سایلنت هیل یعنی روایت تغییر و تحوالات عمیق احساسی نه بصورت کلام بلکه بصورت تصویر. صحنه ی آغازین بازی و تکیه دادن کاراکتر اصلی به نرده ها به همراه موسیقی حزن انگیز فوق العاده زیبا حس رهایی عمیقی را تداعی می کند که انگار گسستنی نیست. که در دورنمای آن نیز یک جنگل سرپوشیده از درخت دیده می شود که با مه ای غلیظ در برگرفته شده است. این یعنی قصه گویی به روایت تصویر، یعنی سایلنت هیل.
من روی پرفرمنس میرم. کوالیتی رو میذارم ایشالله روی pro :دی حیفه ۳۰‌فریم بری اینو.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or