PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۰.jpg
IMG_20221020_020444_357.jpg
IMG_20221020_020444_330.jpg
IMG_20221020_020444_666.jpg
IMG_20221020_020444_480.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpg۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۶.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۵.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۱.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۳۴.jpg
 
آخرین ویرایش:
یه گیم پلی 90 دقیقه ای از بازی بیرون اومده, لینک YT رو میذارم, خودم نگاه نکردم چون دیگه نمیخوام چیزی برام اسپویل بشه...

این دو تا که دارن صحبت میکنن دیگه کین ؟:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))

وای خدا...یعنی 1 ساعت نگاه کردم بجای اینکه فرو برم تو اتمسفر ریمیک یکی از تاپ 10 لیست بازیهایی مورد علاقم با اینکه هیچی از زبون ژاپنی سرم نمیشه کلشو فقط داشتم میخندیدم!!!!!!:)):)):)):))

یعنی توی خوابم هم نمیدیدم یه روزی پای سایلنت هیل قهقهه بزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا یادم میاد هر بازی سایلنت هیل رو جوری توی دنیاش فرو میرفتم و کلمه به کلمه نوشته ها و ژورنالهاش رو میخوندم که توی اون مدت که بازی رو انجام میدادم یه مود افسرده و گرفته داشتم...حالا این.

خیلی باحال بود ویدئو دمت گرم.:D
 
آخرین ویرایش:
این دو تا که دارن صحبت میکنن دیگه کین ؟:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))

وای خدا...یعنی 1 ساعت نگاه کردم بجای اینکه فرو برم تو اتمسفر ریمیک یکی از تاپ 10 لیست بازیهایی مورد علاقم با اینکه هیچی از زبون ژاپنی سرم نمیشه کلشو فقط داشتم میخندیدم!!!!!!:)):)):)):))

یعنی توی خوابم هم نمیدیدم یه روزی پای سایلنت هیل قهقهه بزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا یادم میاد هر بازی سایلنت هیل رو جوری توی دنیاش فرو میرفتم و کلمه به کلمه نوشته ها و ژورنالهاش رو میخوندم که توی اون مدت که بازی رو انجام میدادم یه مود افسرده و گرفته داشتم...حالا این.

خیلی باحال بود ویدئو دمت گرم.:D
کاش هزینه این ریمیکهای مزخرفشو کونامی میداد Square Enix به صورت سرمایه گذاری، کلی بازی قدیمی داره ریمیکشون واجبه

پ.ن: حرف Origins شد، به نظرم اورریت هم شده بود اندرریت چیه:دی
واقعا هیچی نداشت به لحاظ داستانی. از اول تا اخرش داشتم میدویدم. داونپور هم شوخی تلخی با دنیای سایلنت هیل بود. یه کم شترد مموریز خوب بود. هوم کامینگ هم جای شکرش باقی بود اصلا جای دیگه ای بیشتر اتفاق میفتاد و تنها نکته مثبتش استفاده از موتور Havok برای فیزیک بود در و تخته با تبر میشد شکوند (اون زمان چیز جدیدی بود) و تمام.
 
آخرین ویرایش:
  • Cool
Reactions: Taha75
دوستان درجه ترس از evil4 بیشتره یا کمتر ؟
اویل 4 مگه ترسناک بود:D
==================
نسخه اوریجنال هاشون مقایسه کنیم که خب SH2 ترسناک تره. ولی خب بنظرم این نسخه حتی ترسناک بودن و نبودنش بازم به عملکر بلوبر بستگی داره و تا بازی نیاد نمی شه دقیق گفت.
 
ترسناکترین silent hill فقط silent hill 1 اونم تجربش تو ۱۲ سالگی تنها تو خونه :D
دقیقا .‌چقدر حال میکردیم با سری sh و re classic . نمیدونم شاید بخاطر سن و سال بود ولی عجب اتمسفر خفنی داشتن بازیا . جلو تلویزیون میخکوب میشدیم .
یادش بخیر . پیر شدیم رفت .
 
اویل 4 مگه ترسناک بود:D
==================
نسخه اوریجنال هاشون مقایسه کنیم که خب SH2 ترسناک تره. ولی خب بنظرم این نسخه حتی ترسناک بودن و نبودنش بازم به عملکر بلوبر بستگی داره و تا بازی نیاد نمی شه دقیق گفت.
واقعیتش برای من ترسناک بود :D
 
دوستان درجه ترس از evil4 بیشتره یا کمتر ؟
حتی اگه این ریمیک ضعیف هم عمل کنه ولی باز هم به مراتب از اویل ۴ ترسناک تر هست.
کلا سایلنت هیل های کلاسیک یه جو و فضای وحشتناکی دارن مثل فیلمهای گنگ و ترسناک ژاپنی. یه ترس روانشناسی که روح و روان رو بهم میریزه.

بنظرم با اختلاف ترسناکترین سایلنت هیل نسخه چهارم بود.

با اینکه شاید ده بار بازی رو تموم کرده بودم ولی یه بار نصفه شب بازی میکردم ولی بازم از ترس ادامه ندادم. اون موقع فکر کنم ۱۶ یا ۱۷ سالم بود.

ترس اصلی بخاطر این بود که خیلی از ارواح کشته نمیشدن و بدتر اینکه بعد از یه مدت همون خونه هم دچار جن زندگی میشه و دیگه عملا هیچ جایی امن نیست.

از عجیب غریب بودن دشمنان هم نگم که همشون شبیه کابوس های شبانه است.
 
تازه الن ویک تموم کرد و چه شاهکاری بود.داستان بی نظیر ترس های روانی بی نظیر موسیقی و گرافیک فرای بی نظیر کاش کونامی به جای بلوبر کارو میداد رمدی😍
بلوبر تیم کارش بد نیست ولی خب معمولیه دیگه اون خاص بودن و خلاقیت های امثال رمدی و کوجیما رو نداره کاراشون.این ریمیکم از تریلراش میشه فهمید که کیفیت بدی نداره ولی خاص نیست مثل pt که بعد ده سال همه یادشونه هنوز.صرفا یه چیزی هست که باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or