Multi Platform DOOM: The Dark Ages

ظاهرا بازی توی qc چندتا نمایش گیم پلی داشته که ملت کف کردن. حس میکنم مسیر متفاوت تری رو نسبت به دو نسخه قبلی پیش گرفته. حتی گلوری کیل ها هم ظاهرا دوباره دیزاین شدن و چیز جدیدی رو باید ببینیم. اینکه سرعت دووم اسلیر رو با حالت پاور آرمور فال اوت ۴ مقایسه کرده نشون میده بازی خیلی کندتر شده و احتمالا مبارزات خیلی ستگین و نفسگیر تره. داره یواش یواش با چیزایی که ازش میشنوم میشه بهترین نسخه دووم واسه من، خیلی رفته سمت نسخه های کلاسیک. اونجا هم دقیقا همینطور بود، باور کنید زمانی که روی کامپیوتر بازیش میکردیم اون موقع ها بازی خیلی خیلی سنگین بود. بازی اصلا از ماوس هم پشتیبانی نمیکرد و با دکمه های چپ و راست کیبورد اطراف رو کاووش میکردیم. این ماجرا تا quake 1 هم همینطور بود تا quake 2 اومد که پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد داشت و اسلحه از وسط تصویر متمایل شد به سمت راست تقریبا.
خلاصه که بوی واقعی نسخه های کلاسیک میاد😍😍😍
چیزی که نشون میده میزان پرش و ... کمتر شده و سنگین شده و محیطهای بازی بزرگتر شده اند
ویدیوش (البته فقط تعریف میکنه)
 
  • Love
Reactions: uriel
چیزی که نشون میده میزان پرش و ... کمتر شده و سنگین شده و محیطهای بازی بزرگتر شده اند
ویدیوش (البته فقط تعریف میکنه)
دقیقا توی دووم ۲ یه مراحلی از بازی با توجه به زمان خودش محیط های بزرگی داشت. در کل doom 2 نسبت به original doom فضاهای بزرگتری داشت، نسخه ۱ بیشتر کریدوری بود و بسته ولی ۲ محیط هاش پهن و وسیع بود.
این سنگینی و پرش های کمتر بازیرو خیلی خیلی نزدیکتر میکنه به نسخه های کلاسیک. نسخه های کلاسیک حتی پرش هم نداشتن اصلا😁.
اتمسفرشم به نظرم بیشتر شبیه شده، دارک تر و سنگین تر👌👌👏👏
 
دقیقا توی دووم ۲ یه مراحلی از بازی با توجه به زمان خودش محیط های بزرگی داشت. در کل doom 2 نسبت به original doom فضاهای بزرگتری داشت، نسخه ۱ بیشتر کریدوری بود و بسته ولی ۲ محیط هاش پهن و وسیع بود.
این سنگینی و پرش های کمتر بازیرو خیلی خیلی نزدیکتر میکنه به نسخه های کلاسیک. نسخه های کلاسیک حتی پرش هم نداشتن اصلا😁.
اتمسفرشم به نظرم بیشتر شبیه شده، دارک تر و سنگین تر👌👌👏👏
تو اترنال واقعا زیاد شده بود و محیطهای کوچیک هم باعث شده بود تو درجه های سختی بالا، اذیت بکنه. یجاهایی دل میخواست یه محیط باز مثل erious sam بده.
این بحث مک ها هم تو serious am هم داشتیم که وار میشد و میرفت.
محیط تاریک و دارک و اسلحه های جدیدم باحاله. بنظرم بازی موفق و جذابی میشه.
 
  • Like
Reactions: Taha75 and uriel
بنظرم سنگین تر شدن بازی خیلی تو جذب گیمرها موثره بنظرم.
چون درسته ماها با اترنال عشق کردیم ولی یه عده هم بودن که بخاطر همین سرعت خیلی زیاد و پرش های متعدد نتونستن از بازی لذت کافی رو ببرن.

امیدوارم به زودی یه تریلر گیم پلی طولانی مشتی از بازی منتشر بشه تا حال کنیم و لذت ببریم

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or