PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
به نظرم نمایش بازی به اندازه کافی خوب بود که باعث شد یه تاپیک بسته بشه :D تا حالا این سطح از تریگر شدن رو ندیده بودم
در کل نمایش رو دوباره دیدم دنیای بازی واقعا زیباست , اپن ورد همچین گرافیکی من کاملا راضی هستم و ساکرپانچ پیشرفت عالی داشته . موسیقی که اصن چی بگم عالیه ... مخصوصا با این اتمسفر فوق العاده
گیم پلی چون حالت نمایش و توضیح دادن بود خیلی نمیخواست چلنجی بودنش رو نشون بده هر چند که شخصا باهاش اوکی بودم و دوست داشتم , آخرش هم گفتن در آینده بیشتر خواهید دید . در کل خیلی بعیده ساکرپانچ تو گیم پلی ضعیف عمل کنه
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,521
بعد از چندین ماه رد دد بازی کردن اسب سواری این یکم رو مخ هست و به قشنگی رد دد در نیومده و اولش حس کردم پاهای عقب اسب انیمیشن مصنوعی دارن .

کامب رو نمیشه الان چیزی گفت ...با اینحال باید بازی کنم تا ببینم چجوریه...دیفلکت و ضربه شبیه سکیرو بود ...از کامبت خوشم اومد حالت های stance متفاوت یک ضربه کاری یا دو ضربه معمولی طرف رو میکشه ...اما تیرکمون جالب نبود چرا حالا که اینقدر خواستن به واقعیت نزدیک باشه طرف با یه تیر 2 متر پرت بشه؟ و اینکه دمیج نخورد که ببینیم چی میشه ؟ مثل بقیه دو اتکی میمیره ؟ چجوری هیل میکنه؟

در کل از بازیش خوشم اومد و خریدش 100 درصدیه
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
تنها مشکلی که من دیدم اسلو مو شدن بیش از حد تو مبارزات تن به تن بود.
بقیه چیزا در بالاترین سطح بود.
من الان دوباره تریلر 2 سال پیش بازی رو میدیدم، توی اون تریلر اسلوموشن خیلی کمتر بود و به نظرم مبارزات اونجا حس بهتری داشتن، مخصوصا موقع شروع مبارزات که چند نفرو با یه حرکت میکشه...
امیدوارم بشه اون اسلوموشن رو خاموش کرد...
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
مهدی از کامبت یه بازی سامورایی واقع گرایانه که قرار نیست اکشن اغراق شده به سبک HnS های فانتزی داشته باشه چه انتظار دیگه ای میشد داشت که این تو نیست؟:D

یعنی سوشیما از اولم قرار نبوده از نظر کامبت به اون سمت بره، سکیرو طور هم نیست، سامورایی واقعا. اینکه شبیه AC هست یا نیستم چه اهمیتی داره خدایی؟:D مهم یه تلفیق درسته!

به هر صورت من که از این اسب سواری بی هدف کپی معنوی AC زلدا زده خیلی خوشم امده:D
اتفافا من مشکلم این بود که زیاد واقع گرایانه نبود! :D اگه بود که با AC مقایسه‌‌ش نمی‌کردم.

ببین منم خیلی ازش خوشم اومده. صرفا گیم‌پلیش اون ایده آل من نبود. وگرنه مگه می‌شه آدم از این موسیقی، از اون افکت باد بی‌نظیر، یا اون سیستم گشت و گذاری که یادآور BotW هست - من احتمالا تا آخر عمرم قراره حسرت این بازی رو بخورم. برای همین بی‌نهایت خوشحالم از اینکه حداقل تو این مورد یه چیزی شبیه این اثر هنری قراره نصیبم بشه - یا این گرافیک خیره کننده و اون افکت سیاه و سفید که پرتت می‌کنه توی فضای "هاراکیری" خوشش نیاد؟ مطمئنم قراره با یه بازی خیلی خوب طرف باشیم. شاید گیم‌پلیش یادآور AC باشه، ولی دلیل نمی‌شه تجربه‌ی کلی بازی هم مثل این ACهای اخیر نچسب باشه. فقط کاش قبل Part II می‌اومد. من فقط نه برای این بازی، بلکه برای 99.9% بازی‌هایی که قراره بعد ایشون عرضه بشن، شدیدا دلم می‌سوزه! :D
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
دوستان حتکا کیفیت بالا ببینید و لذت ببرید.هر چی بیش تر نگاه میکنم تریلر بازی و به یه چیز پی میبرم اتفاقا گیم پلی خوبه اگر دقت کنید اون چند ثانیه سیاه و سفید میشه کامبت اونجا خوبه .در گل از لحاظ هنری و موسیقی بشدت عالیه یعنی هماهنک هماهنگ .خوشحالم ای پی به این خوبی به مجموعه بازی های سونی اضافه شده.
 
  • Like
Reactions: delta05

incoming

کاربر سایت
Mar 29, 2013
74
نام
مصطفی
گیم پلی که سرگرم کننده و فوق العاده بود البته امیدوارم چالشی تر و درگیر کننده تر باشه خصوصا تو این دنیایی که خلق کردند . گرافیک و اتمسفر و فضا و الخصوص موسیقی که فضایی بودند ....
ولی در مورد هوش مصنوعی زیاد موارد جالبی ندیدیم اشکالات دیگه ای هم بود که دوستان کم و بیش اشاره کردند نمیدونم نسخه نهایی با این چیزی که دیدیم چقدر فرق می‌کنه از نظر هوش مصنوعی ولی اگر بهتر باشه یا تو درجات مختلف سختی چالشی تر باشه مسلما همه نوع سلیقه رو ارضا می‌کنه . در مجموع یه پکیج عالی رو شاهد بودیم و طبق معمول بعضی از دلواپسان هستن که مثل همیشه بازهم نگران و تریگر شدند
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
اگر سه بخش گیم پلی رو در نظر بگیریم (گشت و گذار،سامورایی،نینجا)

بخش اولش فوق العاده جذاب بود:x دمشون گرم بابت ایده هایی که پیاده کردن! بسیار خوشمان آمد! و امیدوارم چیزای دیگه ای هم داشته باشه:D

بخش دوم، سامورایی... دقیق نمیدونم...همچنان مثل نمایش اول برام گنگ هست تا حد زیادی! فکر کنم تا وقتی خودم تجربه ش نکنم بازم گنگ باشه دقیقا چجوریه و چه محدودیت هایی داره... اون سه تایی که اول کار کشت احتمالا قدرتی بود، ولی اینکه چقدر انرژی(از اون دایره زرد ها) مصرف میکنه، چجوری پر میشه،چقدر ازشون داریم و ... رو باید ببینیم

بقیه دشمن ها که راحت ترکیدن ببینیم این طرف خوب parry میکرد، یا کلا راحته parry کردن... دقیق سیستمش دستم نیمد:-"

بخش مخفی کاریش هم...حس اوریجینز و ... میداد، ولی یه نکته مثبت خیلی خوبش اینه که پهباد و یا امثال ایگل ویژن که رسما تو همه بازی های OW هست نداره! حداقل نمیدونی 4 قدم اونطرف تر و پشت دیوار چه خبره! باعث میشه حواست باشه چجوری حرکت کنی:D
هوش مصنوعی...مخصوصا اون یارو تو کشتیه هم زد تو ذوق:-"

ولی در کل نمایش خوبی بود! بقیه بخش هاشم خوب بودن! کاستومایز خفنی داشت:D
فوتومود باز نیستم ولی از عکس های ملت حسابی کیف میکنم!
اون فیلتر سیاه سفیده هم خیلی درخواست داشت، دمشون گرم:D (البته من طرفدارش نیستم...اما اگر مثل بازی های ND هزارتا فیلتر، مخصوصا سل شید بزنند، حتما امتحان میکنم:-" )


اما همچنان با طراحی شخصیت اصلی خیلی مشکل دارم... خیلی گلابیه:-" خدایی این صدا رو این کاراکتر حیف میشه:-" و حس میکنم به خاطر ظاهرش چندان کاراکتر ماندگاری احتمالا نمیشه:-" (از اون سمتم کاستومایز داره، مثلا سلاح یا لباس خاصی نداره بگیم حداقل بقیه چیزاش خاص و ماندگارن)... امیدوارم اشتباه کنم و حداقل شخصیت پردازی قویی داشته باشه و بتونه تا حدی جبران کنه:D
ولی تا آخر بازی یه چشمش رو کور نکنند، فرصت خفنی رو از دست دادن! :-"

---
اما کلیت نمایش خیلی خوب بود، اینکه توضیح میداد راجب موارد مختلف گیم پلی و چیزای متنوعی نشون دادن خوب بود! کاش همه بازی ها اینجوری گیم پلی نشون میدادن بفهمیم با چیا طرفیم:D

ولی 18 دیقه نبودا! خیلیییی زود گذشت:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر