XFire

به نام خدا
بچه ها دیدم که الان اکثر بچه ها روی سیستمشون xfire رو نصب کردن و گاهی هم براشون سوال و مشکلی در مورد این برنامه پیش میاد.
و همچنین بهزاد جان گفتن که یه تایپیک بزنیم تا سوالات و مشکلاتمون رو در مورد این نرم افزار توش مطرح کنیم . به خاطر همین این تایپیک رو زدم تا بچه ها هر سوال یا مطلب و یا مشکلی در مورد این نرم افزار دارن تو تایپیک خودش مطرح کنن.
موفق باشید
یا علی مدد
 
Last edited by a moderator:

wesly gibson

کاربر سایت
Oct 5, 2009
333
نام
مهران
منظورت اینه که سرچ که میکنی پیدا نمیکنه !؟
نه آخه اصلا سرور نشون نميده!
ببين منظورم اين هست كه اصلا نميتونم كه مثلا يه بازي رو انتخاب كنم بعد سرور هاي بازي رو نشون بده كه من جوين بشم!
منظور من اينكه چجوري ميشه كاري كرد كه يه بازي رو انتخاب كنم سرورهاشو نشون بده كه جوين بشم!
ممنون ميشم جواب بديد!
 

Ἁlireza

کاربر سایت
Jul 10, 2008
3,211
نام
علیرضا
نه آخه اصلا سرور نشون نميده!
ببين منظورم اين هست كه اصلا نميتونم كه مثلا يه بازي رو انتخاب كنم بعد سرور هاي بازي رو نشون بده كه من جوين بشم!
منظور من اينكه چجوري ميشه كاري كرد كه يه بازي رو انتخاب كنم سرورهاشو نشون بده كه جوين بشم!
ممنون ميشم جواب بديد!
به نظر من این کار شدنی نیست زیاد چون من هم کانتر سورس دارم سرور اگر هم پیدا کنه join نمیتونم بشم چون کانترم اصل نیست !
شما چه بازی رو داری ؟؟
بازیت اصله ؟!
 

wesly gibson

کاربر سایت
Oct 5, 2009
333
نام
مهران
داداش نميگيري ديگه!
منظورم اينه كه اصلا هيچ سروري براي من بدبخت نشون داده نميشه!
ميخواستم بدونم مشكل از كجاست؟
آپديتي چيزي نميخواد اين x-fire ؟
 

DarkVoice

کاربر سایت
Aug 14, 2010
497
کاشکی میشد موقعی که آفلاینیم ساعات بازی رو ثبت کنه و تا on بشیم پروفایلمون رو آپدیت کنه ( یه چی مث همون کاری که GMail میکنه )
156.gif
xfire نمیتونه ولی برنامه ی steam قادر به این کار هست!
 

DarkVoice

کاربر سایت
Aug 14, 2010
497
راهنمای کامل xfire :ین آموزشی رو که میخوام براتون بزارم توسط یکی از دوستانم به اسم علی در فروم های دارینوس و سایت خودش هم گذاشته شده که من هم این آموزش رو اینجا برای شما دوستان میزارم تا با برنامه Xfire بیشتر آشنا بشین و از مزیت های بسیار اون برای انجام بازی های آنلاین لذت ببرید .
1.gif


نمونه این برنامه رو هم در امضای من مشاهده میکنید . :hi:
======================================

xfire-logo.jpg

به علت اینکه خیلیها هنوز نمی دونند Xfire چی هست من این آموزش اینجا میگذارم تا اگه مشکلی هم هست حل بشه

اول از همه بهتره توضیح بدم که Xfire چی هست !

Xfire یک مسنجر هست برای Gamerـها که از طریق اون می تونند خیلی راحت با بقیه ی Gamerـها ارتباط برقرار کنند ... اینجور که من فهمیدم ! دومین مسنجر بازی آنلاین پر طرفدار دنیا بعد از Steam هست.
البته تفاوتهایی هم با Steam داره، مثلا Steam خودش فروشنده ی بازی هست و بازیهایی که از خود Steam میخرید امکانات بیشتری دارند ( خود بازی نه، مثلا آپدیت ها و ... ) البته به شخصه Xfire رو ترجیح می دم ! مهمترین کارهایی که Xfire برای شما انجام میده این هست که بازیهای شما رو تشخیص میده و به شما و دیگران نشون میده که چه بازیهایی رو چند ساعت بازی کردید ! می تونید درون بازی از هر چیزی خواستید عکس بگیرید و به نمایش بگذارید، فیلم گرفتن از بازی هم از دیگر امکاناتشه ! امکان دیگه ی اون که خیلی هم به درد بخور هست امکان جستجوی سرور بازی مورد نظر شما درون خود Messengerـه Xfire هست. می تونید در بین هزاران سرور جستجو کنید و سرور مورد علاقه تون رو پیدا کنید ... همینطور می تونید ببینید دوستانتون مشغول انجام چه بازیهایی هستند، و اگه شما هم اون بازی رو دارید بهشون بپیوندید و با هم از بازی لذت ببرید، می تونید گروه برای خودتون درست کنید و درون بازی ، بدون نیاز به خروج از بازی ( منظورم Alt+Tab ـه ) با دوستتون به راحتی درون مسنجر چت کنید. و البته می تونید خلاصه ی بازیهایی که انجام دادید رو در انجمنها ( توی امضاتون ) برای بقیه نمایش بدید ...

خوب اگه نیاز دارید به همچین برنامه ای که بازی رو برای شما لذت بخش تر می کنه آماده بشید برای ثبت نام
( چون خودم از آموزشهای مرحله به مرحله بذت می برم این آموزش رو هم همینطوری تایپ می کنم )

1- وارد سایت http://www.xfire.com بشید.
2- اول از همه باید مسنجر رو دانلود کنید، روی DOWNLOAD XFIRE کلیک کنید.
3- توی صفحه ای که برای شما میاد منتظر بشید تا دانلود مسنجر شروع بشه، در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید. ( حجم : 5 مگابایت )
4- بعد از دانلود و نصب مسنجر ، شما باید یک اکانت در سایت Xfire بسازید ... برای این کار به این قسمت بروید. نیازی به توضیح نداره اگه مشکلی دارید مطرح کنید !
5- بعد از عضویت باید Username و پسورد خودتون رو در مسنجر وارد کنید.


6- جونم براتون بگه که به محیط Xfire خوش اومدید ! شاید محیط یه کم براتون غیر عادی باشه ولی باور کنید زود تر از کار با Yahoo! M کار با این رو یاد میگیرید ... من فقط چند نکته که برای شروع لازمتون میشه رو یاد آوری کنم !


3.jpg

و اما در مورد شناسوندن بازیها به Xfire ، بیشتر بازیها رو خود Xfire به طور اتوماتیک وقتی که دارید لاگین می کنید میشناسه وقتی نصب کنید، ولی اگه یه بازی رو نصب کردید و بعد از لاگین کردن دیدید بازی به لیست بازیهای شما اضافه نشده باید به صورت دستی این کار رو انجام بدید ... :

به این مسیر برید : Tools > Options > Games
مشاهده می کنید که باز یک بار دیگه Xfire شروع می کنه به جستجو برای بازی جدیدی که نصب شده ... که اگه قبلا پیدا نکرده 100% الان هم پیدا نمی کنه ! یعنی تشخیص نمیده که این بازی نصب شده ( دلیلش هم در 90% بازیها این هست که بازی کرک شده و فایلها با فایلهای اصلی که باید وجود داشته باشه، جاهاش فرق می کنه یا بعضی فایلها نیست ! )
توی لیست بازیها بیایید به آخرین قسمت، نوشته ای هست با نام " Not Installed " روش کلیک کنید لیست همه ی بازیهایی که توسط Xfire شناخته میشه رو می بینید ... به دنبال اسم بازیتون بگردید ... وقتی پیدا کردید گزینه های وسط و سمت چپ صفحه روشن میشه، شما باید روی " Manual Detection " کلیک کنید و حالا آدرس جایی که بازی توی اون نصب هست رو بهش بدید و بعد OK کنید ... اگه Errorـی ندیدید که یعنی بازی به لیست اضافه شده ، ولی اگه با ارور مواجه شدید یا آدرس رو درست ندادید ( مثلا توی بعضی بازیها باید آدرس بازی رو توی فولدر X اون بازی بدید اینجوری C:\Program Files\MAHALE NASBE BAZI\bin ... یا اینکه امکان پیدا کردن فایلی نیست که باید برید بگردید ببینید صورت اصلی قرار گرفتن فایلها چجوری هست و فایلهاتون رو همونطوری بچینید که توصیه می کنم بیخیالش بشید، البته این مورد خیلی کم براتون پیش میاد.

مورد بعدی عکس گرفتن و فیلم گرفتن و چت کردن درون بازی هست.

اول از همه باید مطمئن بشید که Xfire بازی رو شناخته ، ساده ترین راحشم اینه که وقتی وارد بازی میشید یه پیغام از Xfire میاد که شما دارید بازی رو انجام میدید ! در این صورت شما می تونید از این 3 امکان که گفتم استفاده کنید ... کلیدهاشون به صورت پیش فرض اینهاست :

Scroll Lock + X => چت در هنگام بازی
Scroll Lock + S => عکس گرفتن از صحنه ای که در آن قرار دارید ( توجه داشته باشید وقتی که عکس بگیرید عکس روی سایت ارسال نمیشه ! وقتی از بازی خارج میشید یک صفحه باز میشه و لیست عکسهایی که توسط شما گرفته شده رو میبینید ... دو گزینه دارید، یکی اینکه Upload کنید یا اینکه Deleteـش کنید چون اگه هیچ کاری انجام ندید عکس روی کامپیوتر شما می مونه، در صورتی که آپلود را بزنید می تونید در قسمت پایینش یه توضیح هم در مورد عکس بگذارید ، خیلی کوتاه در حد 3 4 کلمه حد اکثر !
Scroll Lock + V => فیلم برداری از بازی ( توجه داشته باشید توی قسمت Options خود برنامه Xfire می تونید کیفیت فیلم رو تعیین کنید. توجه داشته باشید اگه روی بهترین کیفیت باشه حجم زیادی از Hard شما رو اشغال می کنه پس اگه الکی یه ویدئو با کیفیت بالا ذخیره کردید برید توی قسمت ویدئوها ( توی عکسها نشون دادم ) و پاکش کنید.

و اما آخرین موردی که من احتیاج می بینم که بگم گذاشتن اطلاعات بازی شما در انجمنها هست.

کار بسیار راحتی هست، به سایت Xfire برید و لاگین کنید ... در همون صفحه ی اصلی این نوشته رو می تونید ببینید ( بالای صفحه ) :

Miniprofile: Display your miniprofile on any web

parsikade.png

( اگه پیدا نمی کنید ! اینجا را کلیک کنید. )
در صفحه ی جدید تنظیمات ساده ای هست مثل Username شما، Skinـه MiniProfile شما ( که در امضا قرار میدید ) که بعد از انتخاب هر کدوم همونجا بهتون نشون میده که چه بلایی به سر Mini Profleـتون میاد با اون اسکین و گزینه بعدی هم سایزش هست ...،
دو تا کد هست :

1- اولی HTML هست که به درد Forum نمی خوره !
2- دومی هم BB هست که کد رو کپی می کنید و توی امضاتون قرار میدید ...


دیگه نکته ای به فکرم نمیرسه که برای شروع نیاز باشه برای کسی ، فقط یه چیز رو می گم اون هم اینکه برای اینکه Xfire اطلاعات بازی شما رو ضبط کنه ( مثل اینکه چند ساعت بازی کردید و ... ) حتما باید آنلاین باشید.
در ضمن یه قسمت Broadcast هم جدیدا به Messenger اضافه شده که چون فعلا هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته توضیحی در موردش نمی دم:d منبع:www.onlinenews.ir
 
  • Like
Reactions: Squidward

Dementia

کاربر سایت
Jun 11, 2010
270
نام
علی کتیرایی
اگه ویستا یا 7 داری برو به درایو ویندوزت تو مسیر ProgramData\Xfire فایل xfire_games.ini رو باز کن و اینا رو پیست کن جای قبلی ها و به صورت Manual بازی رو بشناسون!

Code:
[5992]
LongName=Call of Duty: Modern Warfare 2 Singleplayer
ShortName=codmw2
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432 Node\Activision\Modern Warfare 2
LauncherExe=iw4sp.exe
DetectExe=iw4sp.exe
Launch=%UA_LAUNCHER_EXE_PATH% -applaunch 10180 
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS% 
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
InGameRenderer=D3D9
InGameFlags=USE_PRESENT|USE_SWAPCHAIN|ENABLE_MOUSE|USE_DINPUT_MOUSE


[5993]
LongName=Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer
ShortName=codmw2m
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432 Node\Activision\Modern Warfare 2
LauncherExe=iw4mp.exe
DetectExe=iw4mp.exe 
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH% -applaunch 10190 
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS% 
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
InGameRenderer=D3D9
InGameFlags=USE_PRESENT|USE_SWAPCHAIN|ENABLE_MOUSE|USE_DINPUT_MOUSE

با سلام خدمت شما دوست عزیز. من تمامی مراحلی که گفتید رو انجام دادم بازی رو هم دستی به لیست Xfire اضافه کردم ولی وقتی بازی رو اجرا می‌کنم برای 5 ثانیه آیکون بازی به شکل زیر شناسایی شده و بعد محو میشه و بازی بدون شناسایی اجرا میشه. این مشکل خیلی عجیبه تا حالا بهش برنخورده بودم. حتی یک نسخه فایل‌ کامل رو هم جایگزین اون فایل کردم و مراحل رو باز هم از اول طی کردم ولی مشکل همچنان وجود داره.
از دوستان عزیز ممنون میشم راهنمایی کنند.

تصویر مربوط به Xfire به محض کلیک بر روی آیکون MW2


تصویر مربوط به Xfire پنج ثانیه بعد از کلیک بر روی آیکون MW2

 

a-samani

کاربر سایت
May 19, 2009
88
نام
امین
!!

این آپدیت جدید واس من اومد بعد زد disable by ... نتونستم بفهمم سه نقطه چیه بعد هر کاری کردم نشد و remove کردم....
حالا چی کار کنم این آپدیت جدید رو بخوام؟
بعد این starcraft2 رو پشتیبانی میکنه xfire ولی برای من نیست تو بازی ها.. چی کار کنم؟
 

phoenixx

کاربر سایت
Jul 19, 2010
486
نام
بهراد
من میخوام star craft II را آنلاین بازی کنم ولی تا حالا با pc انلاین بازی نکردم اگه میشه منو راهنمایی کنید که چجوری باید این کارو انجام بدم؟؟؟؟
در ضمن سه تا سوال دیگه هم داشتم:
این xfire و steam و battllenet کلا چی هستن؟؟؟؟؟
و این که به غیر از استار کرفت اگه بخوام بازیهای دیگه مثل fifa یا world of warcraft بازی کنم چه کار باید بکنم؟؟؟
و بازی با pc مثل xbox بن شدن هم داره یعنی اورجینال بودن بازی اهمیت داره؟؟؟:d
:x:x
 

ДmirД†m

کاربر سایت
Jun 22, 2010
777
نام
Дmir
من میخوام star craft II را آنلاین بازی کنم ولی تا حالا با pc انلاین بازی نکردم اگه میشه منو راهنمایی کنید که چجوری باید این کارو انجام بدم؟؟؟؟
برای انلاین بازی كردن در سرورهای این بازی، باید بازی اورجینال رو خریداری كنید تا key اصلی داشته باشید. (البته key رو حدود 60 تومن میفروشن مثل اینكه)
در ضمن سه تا سوال دیگه هم داشتم:
این xfire و steam و battllenet کلا چی هستن؟؟؟؟؟
اینا یه جور مسنجر برای بازی ها هستن. میتونین ببینین دوستاتون چه بازی میكنند. از بازی‌ها با كیفیت خوب عكس و ویدئو بگیرید، هنگام بازی چت كنید و ... (این xfire هست)
steam هم یه برنامه دیگست كه بقیه توضیح بدن بهتره :d
و این که به غیر از استار کرفت اگه بخوام بازیهای دیگه مثل fifa یا world of warcraft بازی کنم چه کار باید بکنم؟؟؟
فیفا رو از دو راه gameranger و سرور خود بازی میشه بازی كرد. راهنمای آنلاین فیفا (خودمم بازی كردم :d)
WoW هم باز میتونی از سرور اصلی (با خرید گیم كارد) و یا از سرورهای مجانی استفاده كنید.
(اگر جدی جدی میخوای اینا رو بازی كنی، همینجا توی تاپیكشون یا با سرچ توی گوگل دقیقش رو پیدا میكنی دیگه:d)
و بازی با pc مثل xbox بن شدن هم داره یعنی اورجینال بودن بازی اهمیت داره؟؟؟:d
:x:x
نه زیاد، بعضی اوقات اگر key یكی دیگه رو استفاده كنی، بن میشی :d (بعضی بازی‌ها هم راه فرعی برای آنلاین دارن :p)
بحث تقلب‌ و اینا هم كه جای خود دارد.
 

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
سلام من یه مشکلی دارم تو xfire به هیچ وج ثبت نام نمی کنه تا الان 5 تا آیدی یاهم همون ایمیل ساختم ولی باز تو ثبت نام با 5 آیدی مختلف با اسمهای مختلف ثبت نام میخواستم بکنم ولی نمیشه خراب شده این xfire لطفا یکی کمکم کنه
an unknown error occurred .please try agin
this user name is available
 

Quantic Dream

کاربر سایت
May 31, 2010
1,432
سلام من یه مشکلی دارم تو xfire به هیچ وج ثبت نام نمی کنه تا الان 5 تا آیدی یاهم همون ایمیل ساختم ولی باز تو ثبت نام با 5 آیدی مختلف با اسمهای مختلف ثبت نام میخواستم بکنم ولی نمیشه خراب شده این xfire لطفا یکی کمکم کنه
an unknown error occurred .please try agin
this user name is available
دوست عزیز این یوزری که شما انتخاب کردی وجود داره سعی کن یه یوزر دور از ذهن که مربوط به نام یا سال تولدتون باشه بردارید که با بقیه قاطی نشه در ضمن اگه یه عکس از ارورتون بزارید خیلی بهتر میشه راهنمایی کرد.
موفق باشید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر