البته میدونم فهمیدن این چیزای که واست میگم کمی سخته ولی سعی کن بفهمی تا دیگه واسه PS3 شاخ نشی
RSX با فناوری سری 7 NVIDIA ساخته شده است و در این تراشه 550MHZ سرعت هسته و 700 MHZ DDR3 سرعت حافظه داره... RSX با CELL در هر ثانیه میتونن 35 GB/S تبادل اطلاعات کنن...این تراشه قابلیت پشتیبانی از UNFILED SHADERS رو داره که تنها توسط برنامه NVIDIA CG قابل استفاده در بازی هست..... در rsx از 24 عدد pipe line استفاده شده که هر کدام عملکردی برابر 7/5 ops دارند.... که مجموعا میشه 136 ops.......در rsx دقیقا 302 میلیون ترانزیستور قرار گرفته است!!!
در مقابل چیپ گرافیکی 360:::::
توسط ati ساخته شده و بر پایه چیپ r580 و با نام r 500 ساخته شده...
سرعت هسته 500 mhz و سرعت حافظه 700 mhz GDDr 3 هست زنوس از 332 میلیون ترانزیستور ساخته شده.... هتسه ان از 48 pipe line استفاده میکنه( زیاد تو این قسمت ذوق نکن ) که هر کدام عملکردی برابر با 2 ops دارند!!!یعنی 96 sops که در rsx با اینکه عداد پایپ لاین ها کمتره ولی تعداد ops بیشتره دقیقا 136 ops
حجم تبادل اطلاعات هم در 360 میان چیپ گرافیک و cpu حدودا 21.6 gb/s هست...
حالا خوبه ضايع شدي كه 360 تو pal بوده كه فروختي و زياد ازش دل خوشي نداشتي
يا شايد هم به پول احتياج داشتي
دوم اينكه تو هنوز جوجه اي كه من ميگي ميدونم فهميدن اين حرفا واست سخته
احتمالا اين سرگذشت خودت بوده كه نفهميدي چي گفته و از كجا copy/paste كردي يا هم از روي بازي رايانه نوشتي :cheesygri
در ضمن تو همون بازي رايانه كه اينارو از روش كپي كردي رو اگه درست خونده باشي حافظه اي كه در 360 در در دسترس بازي سازها هست 480 mb هست اما تو ps3 حافظه در دسترس 416 mb هست . مثلا اگه يه بازي ماله 360 رئ بخوان واسه ps3 پورت كنند بايد از حجم بافت ها كم كنند كه باعث ميشه كيفيت بافت ها نسبا به xbox360 كمتر بشه
حالا شما هم كه ps3 نداري هي به خودت تلقين كن اون بهتر :cheesygri
بازيهاشم كه گرونن كه كمتر 50 تومن گير نمياد