xbox360 vs ps3

xbox360 vs ps3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    173
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

allworld

کاربر سایت
Jun 6, 2006
747
الان در سطح جهان حدود 120 میلیون ps2 فروخته شده
120 مليون؟؟ چرا دروغ میگی آخه؟؟:eek: :eek: :eek:
ps2 کلاً 47 48 مليون فروخته شده !!
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
از من می شنوید
این جنگ هیچ برنده ای نداره و نه X برنده هست و نه P
من مخصوصا طرفدار Ps ها هستم
اما از X360 خیلی خوشم اومده
اینجور که معلومه فعلا غوغا کرده فعلا ا
اگه بخواییم یه جمع بندی کنیم اونایی که نه X360 دارن نه Psp نه Ps3
اول X360 بخرن بعد Psp بعد Ps3
دیگه خودتیون می دونید منم همین کارو می خوام بکنم و این کارم هم انجام می دم چون دلایلی دارم واسه خودم
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,800
نام
امین
دوستان این که این جنگ هیچ برنده و بازنده ای نداره کاملا درسته و فروش بیشتر یه کنسول فقط و فقط باعث تحریک کمپانی مقابل برای ساخت کنسول نسل بعدش میشه البته یه سری شایعات بود که Ps3 آخرین کنسول سونی خواهد بود ولی با توجه به پولی که تو صنعت بازی هست مخصوصا تو این روزها من به شخصه همچین چیزی رو بعید میدونم

چند ماه پیش یه سری حرف در مورد ps4 اومد که یکی از افراد سونی گفته بود;)
 

GTA

کاربر سایت
Oct 29, 2006
952
نام
Рамин
چجوریه اینجا امار ps3 بیشتر X360 هست ولی اون یکی تاپیک برعکس!!!همچین آمار wiiهم بالا نبوده که بگیم اونایی که به wii رای دادن اینجا به ps3 رای دادن!!؟!؟:confused:
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,020
نام
آریا
آمار پستهاي مفيد و غير اسپم اين تاپيك داره روز به روز بالاتر ميره ! بابا يه كم مراعات كنين و همين طوري پست ندين.پستهاي قبلي رو پاك نميكنم ولي از پست من به بعد اگه ميخواين بين Ps3 , X360 مقايسه كنين , يه كم بهتر اين كارو انجام بدين. ( والا من كه بعد از دو سال حرص خوردن براي مقايسه اين كنسولها الآن ميبينم كه چقدر سر كار بودم ! )
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درود
عرض به حضور دوستان ، اول باید بگم وقتی شما میخواید کنسول بخرید چه نکاتی رو مد نظر قرار میدید یا بهتر بگم فلان کنسول رو برای چی تهیه کردید ؟ برای گرافیک ، رزولوشن بالاتر ، قدرت سخت افزار ، تغییر در سیستم گیم پلی ، داشتن عناوین خوب و زیاد ........

مقایسه گرافیک این دو کنسول نسبت بهم ، با توجه به اینکه X360 زودتر عرضه شده و بازیسازان با سخت افزار آن بیشتر آشنائی دارن ، بازی های عرضه شده برای 360 از گرافیک بهتری برخوردار هست ( فعلا ) . البته به این معنی نیست که بازی های PS3 گرافیک بد یا کمی دارن . شخصا بازی های Genji : Days of Blade و RR7 و Dark Kingdom رو تجربه کردم . گرافیک های زیبا و چشم گیری را دارند و باید اضافه کنم که انتقادات از این بازی ها و مشکل اصلی آنها ، لانچ بودنشان است . اگر وقت برای بازیسازان بیشتر بود 100% کار قابل قبول تری را شاهد بودیم .
مثال ساده ای هم وجود دارد . فرض کنید Gears of War رو برای لانچ X360 درنظر میگرفتند ....


رزولوشن بالا ، حداقل برای من اهیمتی ندارد . چون پول HD TV رو ندارن ( که اگه داشتم هم نمی خریدم ) و رزولوشن بالا در گرافیک بازی تاثیر آن چنانی نداره ( شاید هم اصلا نداشته باشه ) . تنها کسی هم که به رزولوشن 1080p اهمیت میداد و به آن افتخار میکرد همین Sony بود . که در یک اظهار نظر از طرف اساتید بزرگ ، اقایان Kojima و Itagaki این رزولوشن هم ارزش خود را از دست داد .


طبق گفته سایتها مختلف ، با نشان دادن آمار و ارقام متعدد ، Play station 3 & Xbox360 در مقایسه با هم تقریبا و بصورت نسبی با هم برابر هستند ( البته ضعف و قوت های هم در برابر هم دارن ) . باید منتظر نشست و دید چه کسی ( شرکتهای بازیسازی ) میتونه حداکثر بهره رو از Cell پر قدرت 7 هسته ای ببره .

یکی ار برتری های PS3 نسبت به 360 ، کنترل آن یعنی Sixaxis هست . تقلیدی خوب و استادانه از خلاقیت Nintendo که با بهترین وجه ممکنه از آن استفاده شد . با استفاده از این قابلیت حس بهتر و بیشتری در بازی به گیمر داده میشه . نا گفته نماند که این برتری در حال از بین رفتن است . فردی خلاق با استفاده از نبوغ خود موفق شده دسته X360 رو به این صورت در بیاره ، البته فعلا فقط چپ و راست رو تشخیص میده . در Demo که این فرد در اینترنت منتشر کرده بود ، با نشان دادن دسته و کیت کوچکی که به پشت دسته اضافه کرده بود ، و با آن Full Auto را بازی میکرد .

مهمترین عاملی که مشتری را به خریدن یک کنسول مجبور میکنه داشتن بازی های خوب ( کیفیت ) و زیاد ( کمیت ) است . یکی دیگر از موارد داشتن عنوان های انحصاری است . و بازی های که در لیست انتظار همه ما قرار دارند .
Halo 3 . MGS 4 . Splinter Cell 5 . DMC 4 . Mass Effect . Heavenly Sword & More....​

شما هم اگر مثل بنده فکر کنید گول این حرف و حدیث ها رو نمی خورید :

حجم بالای Blu - Ray ( خوب یکی نبوده بگه :mad: بازی که به 30 تا زبان زنده و 10 تا زبان مرده بخواد ترجمه شده حتما به این فرمت احتیاج داره :mad: )

بازی لانچ 23 گیگی ( ملت رو گذاشتن سر کار . فقط 10 گیگ از 23 بازی بوده ، بقیش یک مشت .....)

روزلوشن 1080p ( استاد Kojima & Itagaki فاتحه این بخش رو خوندن :biggrin1: )

بازی های 4 بعدی ( :) خنده دارترین حرف دنیا . باید جایزه جک قرن رو میدادن بهش :biggrin1: :) )

این حرفها رو برای کوبیدن Sony نگفتم . اتفاقا خیلی Sony رو دوست دارم ، ولی فقط و فقط بخاطر بازی هاش . اما کارهای عجیب و خنده دارش کفر آدم رو درمیاره . مثلا اگه بجای Blu - Ray گران از DVD استفاده میکرد ، دنیا به آخر میرسید :-" . یا اگه از Nintendo تقلید طابلوش رو انجام نمیداد چیزی میشود . :confused: منظورم از این حرفها این هست که ، کنسول هر چقدر هم قدرتمند و پیشرفته باشه باز هم احتیاج به بازی خوب داره . سخت افزار قوی هیچ چیزی رو برای خریدار تضمین نمیکنه . Sony اگه لج بازی نمیکرد با Xbox ماکروسافت و راه PS2 افسانه ای رو پیشه میکرد ، امروز وضع خیلی بهتر بود :( :(( :( ( هم برای خودش و هم ما ) . راست میگن که : تجربه کردن تجربه دیگران حماقته .
فکر کنم Sony بلائی که سر Nintendo 64 آمد رو یادش رفته . دلیش شکست N64 در برابر Play Station فقط نداشتن بازی بود . PS فقط نصف قدرت N64 رو داشت ، ولی با بازی های فراوان و خوب توانست حریف رو از میدان بدر کنه . همین ماجرا دوباره سر PS2 و Xbox اتفاق افتاد . Xbox قدرتمند از PS2 ضعیف شکست خورد . اما ورق برگشته . پایه های سلطنت Sony داره سوست میشه و علاجی بجر بازی های انحصاری درست و حسابی نداره . امیدوارم هرچه زودتر لیست PS3 هم مثل 360 پربار بشته .
درکل Sony & Microsoft مال کنسول ساختن نیستن ، یعنی کارشون نیست . فقط دارن از تجربه دیگران استفاده و از نوآوریهاشون تقلید میکنن .
Sony سر این که یک چیپ صدا برای Super Nintendo طراحی کرد با این صنعت آشنا شد .
Microsoft هم وقتی برای DreamCast شرکت خاطره انگیز SEGA سیستم عامل ساخت وارد عرصه شد .

قول میدم اگه SEGA بخواد دوباره وارد ساخت کنسول بشه ( خدا کنه که این طور بشه ) بجز Nintendo بقیه باید قاز بچرونن .


در مورد جنگ بین این دو کنسول بگم ، بازنده این جنگ خود سازندگان کنسول ها هستند که با ضرر دارن محصولات خودشون رو میفروشن و برنده ، شرکتهای IBM , Nvidia , ATI هستند . رده بعد اختصاص داره به شرکتهای ناشر و سازنده بازی . نمونش هم Epic Game و Microsoft Game Studios هستند که تونستند شاهکار Gears of War رو بسازن و 3 میلیون و ... نسخه از بازی را بفروش برسونن . شرکت Capcom هم با ساخت و عرضه Dead Rising & Lost Planet سهمی از این پیروزی را نصیب خود کرد .

کلام آخر به دوستانی است که هنوز بین این دوتا کنسول گیرکردن . اگه بازی های خوب و متنوع و زیاد رو مبنای خریدن کنسول قرار دادید و میخواهید با هزینه مناسب صاحب یک کنسول نسل جدید بشید ، بهترین انتخاب Xbox 360 هست .
اگر بفکر خریدن PS3 هستید ، باید صبر پیشه کنید تا : 1. هک بشه .2. قیمتش بیاد پائین .3. حداقل 5 تا بازی درست و حسابی براش بیاد .
پیروز و موفق و گیمر باشید
 
آخرین ویرایش:

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,523
نام
امیر
رزولوشن بالا ، حداقل برای من اهیمتی ندارد . چون پول HD TV رو ندارن ( که اگه داشتم هم نمی خریدم ) و رزولوشن بالا در گرافیک بازی تاثیر آن چنانی نداره ( شاید هم اصلا نداشته باشه ) . تنها کسی هم که به رزولوشن 1080p اهمیت میداد و به آن افتخار میکرد همین Sony بود . که در یک اظهار نظر از طرف اساتید بزرگ ، اقایان Kojima و Itagaki این رزولوشن هم ارزش خود را از دست داد .

والا برای شما رو نمیدونم ولی رزولیشن بالاتر (حالا نه الزاما 1080p) خیلی مهمه . بطور مثال شما همین NFS:carbon رو یه بار روی 640*480 بزار و کیفیت بقیه چیزها رو تا آخر ببر و یه بار بزار 1600*1200 و کیفیت رو تا متوسط بزار ببین کدوم بهتره.

به نظر من HD حالا نه 1080p ÷یشرفت بزرگی چه در زمینه بازی و چه در زمینه سینما هست.
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
درود
کلام آخر به دوستانی است که هنوز بین این دوتا کنسول گیرکردن . اگه بازی های خوب و متنوع و زیاد رو مبنای خریدن کنسول قرار دادید و میخواهید با هزینه مناسب صاحب یک کنسول نسل جدید بشید ، بهترین انتخاب Xbox 360 هست .

البته تا الان


منم با حرفات موافقم 99%
ولی من فکمیکنم بازم با psلجی:biggrin1:


bye
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
البته تا الان


منم با حرفات موافقم 99%
ولی من فکمیکنم بازم با psلجی

درود
خوبی کیا جون . دوست من اگه با Sony لج بودم PS3 رو اینقئر زود با چند تا بازی اورجینال نمیخریدم ;)
 

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,523
نام
امیر
خوبی کیا جون . دوست من اگه با Sony لج بودم PS3 رو اینقئر زود با چند تا بازی اورجینال نمیخریدم

خب شما از ps3 نا امید شدی . چون مشخصا سونی رو میکوبونید.
شاید هم حق با شما باشه و کاملا دستگاه نا امید کننده ای باشه و ما هم اگه بخریم مثل شما بشیم. بهر حال کمی باید صبر کرد تا ند تا بازی برای این سیستم بیاد حداقل تا لانچ اروپایی باید منتظر موند.
360 هم اون اوایل بازی دندونگیری نداشت ولی الان چند تایی بازی داره که میشه بخاطرش کنسول خرید.
درسته که ps3 لانچ بسیار بدی داشت ولی شما توجه کنید که بعد از ps3 این ps2 بود که کمترین امتیاز لانچ رو داشت و همونطور که میدونید ps2 موفقترین کنسول هست.
اون اوایل هم که ps2 اومده بود dreamcasr بازی بیشتر و ارزونتر داشت من یادمه بازیهای dc روی cd بود و رایتی دونه ای 1500 میشد خرید ولی بازی ps2 رو 7-8 بزرور گیر میومد.
البته 360 با DC قابل مقایسه نیست ولی ps3 میتونه راه ps2 رو بره و بازی خوب بیرون بده.
شما هم که ps3 گرفتی از نظر من کار عجیبی کردی کنسول رو باید بعد از کپی خ.ر شدن و حداقل زمانی گرفت که 4-5 تا بازی دندون گیر داشته باشه. بهر حال دارندگی و برازندگی
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
این حرفها رو برای کوبیدن Sony نگفتم . اتفاقا خیلی Sony رو دوست دارم ، ولی فقط و فقط بخاطر بازی هاش . اما کارهای عجیب و خنده دارش کفر آدم رو درمیاره . مثلا اگه بجای Blu - Ray گران از DVD استفاده میکرد ، دنیا به آخر میرسید :-"
شما که از استاد کوجیما تعریف میکنی اینو نگفتی که کوجیما در آخرین مصاحبه خودش گفته که 100% در آینده این فضا کم هم میاد(مراجعه به تاپیک mgs fan همین سایت خودمون که یکی از بچه ها زحمت کشیده ترجمه هم کرده)


یا اگه از Nintendo تقلید طابلوش رو انجام نمیداد چیزی میشود
یادمه چند ماه پیش شنیده بودم که نینتندو هم خودش از یه جا دیگه قرقره کرده ;)

Xbox قدرتمند از PS2 ضعیف شکست خورد . اما ورق برگشته . پایه های سلطنت Sony داره سوست میشه و علاجی بجر بازی های انحصاری درست و حسابی نداره
من نگران این قضیه نیستم چون سونی ایندفعه برگ برنده رو دقیقه 90 رو میکنه...

درکل Sony & Microsoft مال کنسول ساختن نیستن ، یعنی کارشون نیست
از اون حرفا بود ...
24.gif



خب شما از ps3 نا امید شدی . چون مشخصا سونی رو میکوبونید.
برای نا امید شدن از ps3 خیلی زوده...اون اوایل این اتفاقات داشت واسه 360 هم میفتاد...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر