اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
تاریخچه رو زدم ولی کرایسیس یعنی شاهکار گرافیک. کی هیلو تو اون جایگاه بوده که الان بخواد باشه.
هیلو گرافیک هنری جذابی همیشه داشته.ولی شاهکار نبوده تو گرافیک.
شما الان کرایسیس 1 رو هم رو pc بازی کنی،حس نمیکنی بازی مالهعهده بوقه ولی هیلو همین نسخه های کالکشن مسترچیف هم گاهی تو ذوق میزنه تو تکسچرهاش
گرافیک اولویت اول هیلو نبوده،گیم پلی اولویت هیلو هست که همیشه هم جذاب و فوق العاده بوده و تو ان تریلر یه دقیقه ای،گرافیک جذابی داره واقعا .من میگم اوکی اوکی هست.حتی با همین سطح عرضه بشه.
خب پس درست نزدی
CE , 2 در زمان بهترین گرافیک ممکنه رو داشتن و شوکیس XB بودن.4 هم همینطور این بین فقط 3 و ریچ نبودن که باز ریچ از 3 خیلی بهتره.اون یکی هم که نمی خوام اسمش رو بیارم جزو گرافیک های خیلی خوب XB در زمان عرضه بوده
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
فک کنم باید اسمش رو گذاشت بنچ مارکِ معکوس. مایکرو رو همون حسابِ "هرچی دروغت بزرگتر باشه باور کردنش راحتتره" داره می‌ره جلو. بزرگترین آی‌پی‌ش رو هم انداخته جلو با گرافیک نسل ۷ تا کلا صورت مسئله "ویژوآل مهم است؟" رو پاک کنه. فیلدی که توش قرار نیست هیچوقت رقیب باشه رو کلا داره ترک می‌کنه. شوکه کننده بد بود واقعا نمی‌دونم چجوری باید تحلیل کنم. یه جورایی انگار عمدا بد بود؛ آخه اون صورتی که تو طراحی کردی از ۲۰ متری هم همون‌قدر اطلاعات و جزییات می‌ده که از فاصله ۵ سانتی بعد ازش اندازه یه مونولوگ کامل اکستریم کلوز آپ می‌دی که چی؟:))
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
عجیب وقتیه که دو تا تریلر اومده بیرون.
View attachment 156461


تریلر e3 راستیه هست که دو ماه پیش ساخته شده و تریلر چپ ماله مراسم.
چرا؟نمیدونم. اصولا باید این تریلر بهتر باشه. تنها حدسی که میزنم.اونا یه تریلر 1-2 دقیقه ای آماده کرده بودن که از گیمپلی قدیمیتر برا e3.
بعد e3 حذف میشه. اینا میان گیمپلی رو درست میکنن ولی رو همون طرحها و تکسچرهای قبل اونو پیاده میکنن و میدن بیرون.
گیم پلی رو دیدیم ولی گرافیک رو ندیدیم.


ویدیو ماله e3 امسال بوده.تفاوت نورپردازی رو ببینید. همین یه دقیقه ای رو میدادن خیلی بهتر بود.
__________________
سرعت آپلودم پایینه 720 میزارم رو آپارات


720 هست و 60 فریم. 4k و 2k هم هست تو یوتیوب. نویزم بالاست سرعت اپلودم زیاد نیست. به همین بسنده کنید.
گرافیک برا بیلد حداقل 6 ماه قبل از عرضه،واقعا خوبه. ضعفهایی داره ولی قابل قبوله.

کلا نمایش عجیب بود ...

بعضی مدل ها اصلا تکسچرینگ درست حسابی نداشتن ولی این صحنه به وضوح بهتر از همه جا بود ...
156496
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
گیم پلی
View attachment 156443

عکسشو اونورم گذاشتم. وقتی گیم پلی درست و اوکی باشه.گرافیک در میاد. این دو تا. تفاوت گرافیکی از دو بیلده با فاصله یه ماه.
پس مشکلات گرافیکی حله و گرافیک میشه که خیلی بهتر بشه ولی اینکه شاهکار گرافیکی،نه.
هیلو هم تا جایی که من بازی کردم،هیچ موقع تو این زمینه شاهکار نبوده.
_________________
پس اگه گیمپلی راضی کرده،یه فرصت بدین تا تریلر بعدی.و اونجا گرافیک رو قضاوت کنید.
این بیلدی که شما از Gears 4 گزاشتی مربوط به مالتی پلیر بازی هست و بیلد بتا نبوده و پری آلفا هست و فقط فقط برای تست مکانیک گیم پلی در دسترس عموم قرار گرفته بود ( آپریل 2016 ) و سال قبلش از بخش سینگل پلیر بازی تو E3 نمایش داشته و باید با E3 سال بعدش مقایسه کنید. در ضمن GEARS 4 تو 2,5 سال ساختن که وسطش GEARS ULTIMATE هم دادن.
156472

....

HALO INFINITE عملا از سال 2015 در حال ساخت بوده و به جرات میتونم بگم این چیزی که دیشب به نمایش گزاشتن مال 2 سال کار بر روی بازی هست و فاز آلفای بازی، نه 5 سال و 8 ماه قبل ریلیز. اصلا شما مشکلات تکنیکی گرافیکی فراموش کن محیط هایی که به نمایش گذاشته شده عملا از تنوع Asset های مختلف رنج میبره و برداشتن تو کل محیط یک نوع درخت و سنگو اسکتر کردن رفته این دیگه مساله ای نیست که به گرافیک ربط داشته باشه. مشکل اینه هیلویی که با یک lore و داستان رمان های بسیار قوی دنیاش بسته شده، چرا نباید با یک دنیایی طرف باشیم که واقعا برازنده اسم و میراث این بازی باشه، پس کی قراره ما یک هیلو ببینیم با دنیایی پر از دیتل و اکوسیستمی که فقط و فقط به هویت این بازی بر میگرده، برداشتن علف درختایی گذاشتن که تو viva pinata تنوعش بیشتره.

کلا اسپنسر ، استدیو های مایکروسافت همگی از دم مرخصن اون از کوالیشنش که studio headش میاد میزنه م.... تو بازی آب پیدا نمیکنه بعد استدیو ترک میکنه یا از اون ور بازی میسازن 2 سال هایپ میکنن بعدم کنسل میکنن، اینم از این. در ضمن شما اصلا بگو بیلد نهایی بازی گرافیک فوق العاده خفنی داره، آیا واقعا کدوم عقل سالمی میاد این بیلدو به نمایش بزاره بعد هی بگه کنسول قوی. آره کراس جنه درست ولی بیس بازی رو xbox 360 نه سری x.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,922
نام
محمد حسین
گیم پلی

این بیلدی که شما از Gears 4 گزاشتی مربوط به مالتی پلیر بازی هست و بیلد بتا نبوده و پری آلفا هست و فقط فقط برای تست مکانیک گیم پلی در دسترس عموم قرار گرفته بود ( آپریل 2016 ) و سال قبلش از بخش سینگل پلیر بازی تو E3 نمایش داشته و باید با E3 سال بعدش مقایسه کنید. در ضمن GEARS 4 تو 2,5 سال ساختن که وسطش GEARS ULTIMATE هم دادن.
View attachment 156472

....

HALO INFINITE عملا از سال 2015 در حال ساخت بوده و به جرات میتونم بگم این چیزی که دیشب به نمایش گزاشتن مال 2 سال کار بر روی بازی هست و فاز آلفای بازی، نه 5 سال و 8 ماه قبل ریلیز. اصلا شما مشکلات تکنیکی گرافیکی فراموش کن محیط هایی که به نمایش گذاشته شده عملا از تنوع Asset های مختلف رنج میبره و برداشتن تو کل محیط یک نوع درخت و سنگو اسکتر کردن رفته این دیگه مساله ای نیست که به گرافیک ربط داشته باشه. مشکل اینه هیلویی که با یک lore و داستان رمان های بسیار قوی دنیاش بسته شده، چرا نباید با یک دنیایی طرف باشیم که واقعا برازنده اسم و میراث این بازی باشه، پس کی قراره ما یک هیلو ببینیم با دنیایی پر از دیتل و اکوسیستمی که فقط و فقط به هویت این بازی بر میگرده، برداشتن علف درختایی گذاشتن که تو viva pinata تنوعش بیشتره.

کلا اسپنسر ، استدیو های مایکروسافت همگی از دم مرخصن اون از کوالیشنش که studio headش میاد میزنه م.... تو بازی آب پیدا نمیکنه بعد استدیو ترک میکنه یا از اون ور بازی میسازن 2 سال هایپ میکنن بعدم کنسل میکنن، اینم از این. در ضمن شما اصلا بگو بیلد نهایی بازی گرافیک فوق العاده خفنی داره، آیا واقعا کدوم عقل سالمی میاد این بیلدو به نمایش بزاره بعد هی بگه کنسول قوی. آره کراس جنه درست ولی بیس بازی رو xbox 360 نه سری x.
اولا بحث رو تفاوت دو بیلد بود.
ثانیا،الان فاز رفته رو تفاوت دو تریلر.چرا این تریلر از تریلر حداقل 2 ماه پیش e3 ضعیفتره؟
و اینکه فاز زمان حال با گذشته بخاطر دورکاری بسیار متفاوته. و این دومین عنوان بزرگیه که تفاوت تریلرهاش،بسیار زیاده .اساسین و حالا هیلو.
تریلر e3 هیلو نشون میده که گرافیک بازی خیلی بهتره.پس باید صبر کرد.
_________________
کلا نمایش عجیب بود ...

بعضی مدل ها اصلا تکسچرینگ درست حسابی نداشتن ولی این صحنه به وضوح بهتر از همه جا بود ...
View attachment 156496
کاملا مشخصه که بازی تو دست کاره.و هر دو تریلر تو بیلدهای قدیمی هستند.ولی تو e3.
Ao و نورپردازی و ... بسیار بهتر شده. همش نشونه از دورکاری داره.
به نظرم نباید تو مقطع کنونی ترسید از گرافیک بازی.
من میگم بازی کامل میششه و احتمال میدم با این هجمه،تو آگوست یا سپتامبر که مراسم بعدیشه، یه نمایش جدید از هیلو بده.
خب پس درست نزدی
CE , 2 در زمان بهترین گرافیک ممکنه رو داشتن و شوکیس XB بودن.4 هم همینطور این بین فقط 3 و ریچ نبودن که باز ریچ از 3 خیلی بهتره.اون یکی هم که نمی خوام اسمش رو بیارم جزو گرافیک های خیلی خوب XB در زمان عرضه بوده
من نگفتم تو زمانش،گفتم حال حاضر.کرایسیس رو،رو pc بزن،متوجه منظورم میشی.
 
  • Like
Reactions: g4mer and a.messi10

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
هیلو را باید قبول کرد نمایشش استاندارد نبود. گرافیک کم و پایین یک مساله ای هست گرافیک مشکل دار یک مساله ای. گرافیک بازی کلا یک جاهایی مشکل داشت به آلفا بتا میخورد. به نظر میاد اون شایعاتی که میگفتن ساخت بازی به مشکل خورده اواسط درست باشه. یعنی این چیزی که نشون دادن بهش میخوره ساختش از 2018 شروع شده باشه در بهترین حالت.

یا شایدم کلا موتور بازی اونجوری که میخواستن درنیومده.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
من نگفتم تو زمانش،گفتم حال حاضر.کرایسیس رو،رو pc بزن،متوجه منظورم میشی.
اصلا مقایسه ی این دوتا توهین هیلو هست این ابتدای ماجرا.
هیلو به جز 3 و تا حدودی ریچ همیشه بهترین خروجی کنسولی XB بوده و شوکیس گرافیکی
این داستان های هیلو هیچ وقت گرافیک نداشته برای دنیاهای موازیه
هیلو را باید قبول کرد نمایشش استاندارد نبود. گرافیک کم و پایین یک مساله ای هست گرافیک مشکل دار یک مساله ای. گرافیک بازی کلا یک جاهایی مشکل داشت به آلفا بتا میخورد. به نظر میاد اون شایعاتی که میگفتن ساخت بازی به مشکل خورده اواسط درست باشه. یعنی این چیزی که نشون دادن بهش میخوره ساختش از 2018 شروع شده باشه در بهترین حالت.

یا شایدم کلا موتور بازی اونجوری که میخواستن درنیومده.
خب مجبور نبودن یه هفته هی هیلو هیلو ببندن بهمون
واقعا مبجور نبودن بیارن تو ایونت
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
ساپورت از one ببخشید خریت محضً در حالی که کل دو سال اخر نسل هیچ کاری نکردید. می تونستید کلا نادیدش بگیرید و برید سراغ نسل بعد.
اصلا دلیل نداره که وقتی این همه تفاوت زیادِ بین دو تا نسل بیای cross کنی بازی هاتو. ریمستر کردن باز یچیز.
فورس نکردن بازیباز ها به نسل بعد که از اون هم مضحک تره! اینا واقعا فکر کردن نسل قبل برنده شدن که نمی خوان بازیبازها از این کنسول دری وری بیان بیرون؟!:D یعنی همه کار میکنن ما همش یاد وان بیافتیم! من نمی خوام بهم به عنوان کسی که وان خریده احترام بزارید و هنوز هم بازیم بدید!
برید بازی درست درمون بسازید.گرینبرگ و دار و دستش رو بندازید بیرون. واقعا واقعا تو کار 343 دخالت کنید و سروسامانش بدید. به کوالیشن اجازه بدید جای میلک کردن بازی خودشون رو بسازه. از gaas بکشید بیرون، من نمی خوام 3-4 سال تو یک بازی بمونم. نهایتش 1-2 سال برای من.

در مورد شوکیس دیروز:
بجز گرافیک هیلو از کلیت شوکیس راضی بودم. میتونستن اصلا هلبلید رو نیارن تا همچین دری وری رو نشون بدن.
تیزر فورزا عالی بودش و دیشب هم گفتم به نظرم باز یکه تاز این عرصه تو نسل بعد هم خودش خواهد بود اما خبرهایی که در مورد gaas بودن بازی و تاریخ دیر هنگامش حسابی نگرانم کرد. امیدوارم هیچ کدوم درست نباشه.
کراس فایر و استاکر خیلی خوب بودن ولی برام سوال انحصاری دائمی کردن این بازی ها مگه چقدر خرج داره؟!
هیلو. واقعا نمی دونم در مورد گرافیکش چی میشه گفت اما گان پلی و اکشن بازی رو پسندیدم. ترس اصلی من از گرافیک بازی نیست از محتوایِ که می خوان در هنگام عرضه بازی داشته باشه! یعنی بازی با این گرافیک و کمبود محتوا میره زیر 80 متاش:D

لاین اپ:
مایکرو واقعا لاین اپ خوبی از لحاظ اسمی و تنوع ترتیب داده ولی نمایش ها و presentation همشون فاجعه بوده تا الان. من خودم هنوز دقیقا نمی دونم چندتاشون لانچ با کنسول هستن و چندتاشون قرار تا اخر سال بیان. امیدوارم نمایش بعدی درست این قضیه رو نشون و شرح بدن. لیست بازی های دو کنسول رو که میبینم فعلا برتری رو به مایکرو میدم، چون سونی هم هنوز لیست لاین اپ لانچش رو درست معرفی نکرده و احتمالش هست چیز جدیدی هم اضافه کنن.

پ.ن: من که کنسول رو حداقل تا دو سال اینده نمی گیرم(وضعیت مالی:D) ولی اگر پولش رو هم داشته باشم با این سیاست های زیبا، فکر نکنم کار عاقلانه ای باشه گرفتنش:D
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,462
نام
امین
من خودم برای اولین بار نشستم و برنامه ماکرو رو زنده دیدم.
هنو باورم نمیشه همچین نمایشی اونم از هیلو!!!
با اینکه فن سونی هستم ولی واقعن شوک و ناراحت شدم.
هیچ وقت از دیدن افتادن یه بزرگ خوشحال نمیشم.
هیلو حقش این نبود خدایی...

کاری به بقیه داستان ندارم که بیلد و ریشه و اینا چی بوده و بقیه بازیها قراره چیکار کنن.
در یک کلمه کار ماکرو "زشت" بود.
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
اولا بحث رو تفاوت دو بیلد بود.
ثانیا،الان فاز رفته رو تفاوت دو تریلر.چرا این تریلر از تریلر حداقل 2 ماه پیش e3 ضعیفتره؟
و اینکه فاز زمان حال با گذشته بخاطر دورکاری بسیار متفاوته. و این دومین عنوان بزرگیه که تفاوت تریلرهاش،بسیار زیاده .اساسین و حالا هیلو.
تریلر e3 هیلو نشون میده که گرافیک بازی خیلی بهتره.پس باید صبر کرد.
بنده هم در تایید حرفهای جنابعالی عرض کردم، من تفاوت آنچنانی بین این 2 بیلد حقیقتا نمیبنیم به غیر از AO و نورپردازی که کمی بهتره.
در رابطه با دور کاری که اشاره کردید تقریبا وارد ماه هفتم کرونا شدیم که همه کشورها وارد مرحله درگیری شدن. قطعا دور کار تاثیر خواهد گذاشت اما سوال اینه تو اون 5 سال گذشته چکار میکردن؟اگه قرار این دور کاری تاثیر بسیار زیادی بزاره پس قطعا این 8 ماه باقی مانده هم توقعی نمیشه داشت معجزه بشه با این شرایط سخت. باز هم میگم گرافیک اصلا به کنار محیط ها حداقل تو این نمایش گیم پلی چنگی به دل نمیزنه.

اصلا مقایسه ی این دوتا توهین هیلو هست این ابتدای ماجرا.
هیلو به جز 3 و تا حدودی ریچ همیشه بهترین خروجی کنسولی XB بوده و شوکیس گرافیکی
این داستان های هیلو هیچ وقت گرافیک نداشته برای دنیاهای موازیه

خب مجبور نبودن یه هفته هی هیلو هیلو ببندن بهمون
واقعا مبجور نبودن بیارن تو ایونت
دوست عزیز HALO شو کیس گرافیکی XBOX ORIGINAL بود، آیا همین قضیه برای XBOX 360 تکرار شد؟ برای XBOX ONE چطور؟
شو کیس گرافیکی یعنی شماره اول و دوم بازی در زمان خودش، HALO 3 که اومد بنده یادم نمیاد کسی تحت تاثیر گرافیکش قرار گرفته باشه، همه میخکوبه گیم پلی و داستان بودن، همینطور ODST و همینطور REACH. هیلوهای 343i از لحاظ گرافیکی از همون اول خوب عمل کردن مخصوصا شماره 4، و وقتی میگیم شو کیس گرافیکی منظور بازی 20 سال پیش نیست منظور عملکرد تمامی HALO ها هست.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
دوست عزیز HALO شو کیس گرافیکی XBOX ORIGINAL بود، آیا همین قضیه برای XBOX 360 تکرار شد؟ برای XBOX ONE چطور؟
شو کیس گرافیکی یعنی شماره اول و دوم بازی در زمان خودش، HALO 3 که اومد بنده یادم نمیاد کسی تحت تاثیر گرافیکش قرار گرفته باشه، همه میخکوبه گیم پلی و داستان بودن، همینطور ODST و همینطور REACH. هیلوهای 343i از لحاظ گرافیکی از همون اول خوب عمل کردن مخصوصا شماره 4، و وقتی میگیم شو کیس گرافیکی منظور بازی 20 سال پیش نیست منظور عملکرد تمامی HALO ها هست.
می تونی ادعا کنی 4 شوکیس نبود؟
می تونی ادعا کنی اونی که اسمش رو نمی خوام بیارم شوکیس نبود؟
HALO 5 Guardians ?
اسم این ملعون رو نبر
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,248
نام
سروش
کلا نمایش عجیب بود ...

بعضی مدل ها اصلا تکسچرینگ درست حسابی نداشتن ولی این صحنه به وضوح بهتر از همه جا بود ...
View attachment 156496

مدل خود چیف رو ادم تو بازی میبیه حظ میکنه اینکه استودیو های دیگه ای تو ساخت بازی دخیل بودن هم بی ربط نیست
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,922
نام
محمد حسین
بنده هم در تایید حرفهای جنابعالی عرض کردم، من تفاوت آنچنانی بین این 2 بیلد حقیقتا نمیبنیم به غیر از AO و نورپردازی که کمی بهتره.
در رابطه با دور کاری که اشاره کردید تقریبا وارد ماه هفتم کرونا شدیم که همه کشورها وارد مرحله درگیری شدن. قطعا دور کار تاثیر خواهد گذاشت اما سوال اینه تو اون 5 سال گذشته چکار میکردن؟اگه قرار این دور کاری تاثیر بسیار زیادی بزاره پس قطعا این 8 ماه باقی مانده هم توقعی نمیشه داشت معجزه بشه با این شرایط سخت. باز هم میگم گرافیک اصلا به کنار محیط ها حداقل تو این نمایش گیم پلی چنگی به دل نمیزنه.


دوست عزیز HALO شو کیس گرافیکی XBOX ORIGINAL بود، آیا همین قضیه برای XBOX 360 تکرار شد؟ برای XBOX ONE چطور؟
شو کیس گرافیکی یعنی شماره اول و دوم بازی در زمان خودش، HALO 3 که اومد بنده یادم نمیاد کسی تحت تاثیر گرافیکش قرار گرفته باشه، همه میخکوبه گیم پلی و داستان بودن، همینطور ODST و همینطور REACH. هیلوهای 343i از لحاظ گرافیکی از همون اول خوب عمل کردن مخصوصا شماره 4، و وقتی میگیم شو کیس گرافیکی منظور بازی 20 سال پیش نیست منظور عملکرد تمامی HALO ها هست.
یه نکته این وسط هست. عمده بازیهای بزرگ تاخیر خوردن بخاطر کرونا ولی هیلو نخورد.
سایبر تاخیر زد ولی هیلو نزد.سال انتهایی تو پولیش و کارهای نهایی خیلی مهمه.مخصوثا که قراره از xone تا سری ایکس بازی رو بدی.
در کنار اینا،ما از وسعت بازی،باخبر نیستیم.شاید یه بازی وسیع داریم که واقعا 5 ساله بوده کار توش و این 7 ماه،توش بشدت تو چشم میاد.اینکه از کجا معلومه، درست میشه،معلوم نیست ولی اینکه برنامه هاشون بهم خورده،معلومه.
صحبت از تاخیر rt معلوم میکنه تو برنامه ریزی عقب افتادن ولی میخوان لانچ باشه.
برا همین دارن از کارهایی که میشه میزنن تا به لانچ برسه.
گیم پلی تو تریلر e3 جذابتره و باحالتره.تریلر خوبی انتخاب نشده بود و بیشتر و بقول یکی از ککاربرها کات خورده بوده.
قسمتهایی از تریلر e3 توش هست.به هر صورت،تنها چیزی که به جواب میرسونه،فکر کنم زمانه.باید تا کنفرانس بعدی، باید صبر کرد.
فکر میکنم راضی کننده باشه اون. و گر نه فیل، باید تاخیر بزنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر