Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
نحوه مدیریت XGS واقعا دست کمی از فاجعه نداره
راس هرم هم 343 و کولیشن ـن که دوتا فلگ شیپ اصلی مایکروسافت رو به دوتا IP دست چندمی که هیچ هیجانی درباره آینده‌شون وجود نداره تبدیل کردن
343 با بیشترین بودجه استودیوهای داخلی، انجین اختصاصی، 6 سال زمان توسعه، کلی تیم ساپورت و... نتیجه‌اش شد اون تریلر 2020 که آبروی بیست ساله هیلو رو برد و اینم از وضعیت پشتیبانی بازی
کولیشن هم که گیرز رو به یه شوتر جنریک تینیجری تبدیل کرده که هییچ خلاقیتی توی هیچ نسخه‌ای که ساخته نداشته و برا مارکتینگ بازی از کشتی کج استفاده میشه؛ واقعا برا یکی دو میلیون فن مکزیکی بازی و برا مولتی و وال بانس مسخره‌اش لازمه این همه سال تکرار رو تحمل کنیم؟
هنوز انیمیشن‌ها در حد همون اول نسل هفت ـن
جالب‌تر اینکه IP جدیدشون هم کنسل میشه
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
نحوه مدیریت XGS واقعا دست کمی از فاجعه نداره
راس هرم هم 343 و کولیشن ـن که دوتا فلگ شیپ اصلی مایکروسافت رو به دوتا IP دست چندمی که هیچ هیجانی درباره آینده‌شون وجود نداره تبدیل کردن
343 با بیشترین بودجه استودیوهای داخلی، انجین اختصاصی، 6 سال زمان توسعه، کلی تیم ساپورت و... نتیجه‌اش شد اون تریلر 2020 که آبروی بیست ساله هیلو رو برد و اینم از وضعیت پشتیبانی بازی
کولیشن هم که گیرز رو به یه شوتر جنریک تینیجری تبدیل کرده که هییچ خلاقیتی توی هیچ نسخه‌ای که ساخته نداشته و برا مارکتینگ بازی از کشتی کج استفاده میشه؛ واقعا برا یکی دو میلیون فن مکزیکی بازی و برا مولتی و وال بانس مسخره‌اش لازمه این همه سال تکرار رو تحمل کنیم؟
هنوز انیمیشن‌ها در حد همون اول نسل هفت ـن
جالب‌تر اینکه IP جدیدشون هم کنسل میشه
کاملا موافقم متأسفانه مدیریت شرکتاش فاجعست
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,467
نام
عرفان
نحوه مدیریت XGS واقعا دست کمی از فاجعه نداره
راس هرم هم 343 و کولیشن ـن که دوتا فلگ شیپ اصلی مایکروسافت رو به دوتا IP دست چندمی که هیچ هیجانی درباره آینده‌شون وجود نداره تبدیل کردن
343 با بیشترین بودجه استودیوهای داخلی، انجین اختصاصی، 6 سال زمان توسعه، کلی تیم ساپورت و... نتیجه‌اش شد اون تریلر 2020 که آبروی بیست ساله هیلو رو برد و اینم از وضعیت پشتیبانی بازی
کولیشن هم که گیرز رو به یه شوتر جنریک تینیجری تبدیل کرده که هییچ خلاقیتی توی هیچ نسخه‌ای که ساخته نداشته و برا مارکتینگ بازی از کشتی کج استفاده میشه؛ واقعا برا یکی دو میلیون فن مکزیکی بازی و برا مولتی و وال بانس مسخره‌اش لازمه این همه سال تکرار رو تحمل کنیم؟
هنوز انیمیشن‌ها در حد همون اول نسل هفت ـن
جالب‌تر اینکه IP جدیدشون هم کنسل میشه
در مورد 343 کاملا موافقم یک شکست تمام معنا بود ولی خب استودیو دوباره ریست شد، باید ببینیم دوران پی‌یر هینتزه چجوری میشه
در مورد کوالیشن از لحاظ فنی یکی از بهترین ها هستند، نخبه های آنریل انجین هستند که به استودیو های دیگه هم کمک میکنن، به نظر برایGears 6یک انقلاب داستانی لازمه تا جذابیت رو به سری برگردونه.
اون کنسل شدن ip هم به احتمال خیلی زیاد شایعست
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,888
نام
محمد حسین
Phil Spencer Talks Activision Deal And Xbox's Policy On Exclusive Games
اسپنسر پا شده ررفته مصاحبه
گفته تمرکز رو نمایش ماه ژوئنه
و گفته میرم یه سر به هل بلید 2 بزنم و گفته everwild در حال توسعه هست
و از ایده های playground در مورد fable تمجید کرده
نکته مهم مصاحبه، اینه که گفته، عناوین goldeneye طور داریم که پیش از نمایش اصلی معرفی میشن
Xbox is all-in on building an exciting showcase for June 2023, so players shouldn't expect a bevy of major announcements before then. However, Spencer hinted that there are more "Goldeneye-type announcements" coming before the major showcase, referring to the recent launch of classic shooter Goldeneye 007 on Xbox and Xbox Game Pass.
در مورد خرید اکتی گفته و بازم تاکید کرده کهه هدف اصلی بخش موبایله و میخواد ایکس باکس از صرف و شکل بسته کنسولی، خارج کنه
در مورد استارفیلد و انحصاری هم گفته که من گفتم ما مورد به مورد بررسی میکنیم
__________
خب، دوست دارین کدوم عنوان باشه و واقعا قبل از ژوئن یه سورپرایز شادودراپ داره ماکرو یا نه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر