Xbox Game Studios

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
1,982
نام
مبین
https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Natural Killer

کاربر سایت
Jan 10, 2015
1,334
در رابطه با گیرز، به نظر من اینا باید بیخیال مولتی پلیر بشن و تمرکز کنن رو سینگل پلیر. دیگه تو این دوره، پکیجی عرضه کردن (سینگل و مولتی و ...) کار خیلی هزینه بر و زمان بریه و از یک استودیو mid-sized مثل کوالیشن برنمیاد. ۳۴۳ هم همین اشتباه رو کرد و نتونست از پسش بربیاد و مولتی پلیر تا یک سال رو هوا بود.
امثال CoD که این کار رو میکنن، راحت ۲-۳ هزار نفر تیم دولوپمنت ثابت داره (عملا کل اکتیویژن بسیجن رو CoD).
از طرف دیگه، به نظر شخصی من کلا مولتی پلیر گیرز هم اونقدرها کشش نداره، مگر اینکه مثلا یه بتل رویال کاملا جدا درست کنن که باز اون از تیم کوالیشن برنمیاد و باید outsource کنن به یه استودیو بزرگتر.

خلاصه اگر بیخیال پکیجی عرضه کردن بشن و فعلا فقط رو کمپین داستانی درست حسابی تمرکز کنن میشه امید داشت چیز خوبی دربیاد.
نقطه قوتشون رو بیخیال بشن؟
اگر خرید اکتی قطعی بشه منابع انسانی لازم رو دارند که بسازن، اگر نه ، باز هم از استدیوهای کمکی استفاده کنن
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,164
نام
میلاد
نحوه مدیریت XGS واقعا دست کمی از فاجعه نداره
راس هرم هم 343 و کولیشن ـن که دوتا فلگ شیپ اصلی مایکروسافت رو به دوتا IP دست چندمی که هیچ هیجانی درباره آینده‌شون وجود نداره تبدیل کردن
343 با بیشترین بودجه استودیوهای داخلی، انجین اختصاصی، 6 سال زمان توسعه، کلی تیم ساپورت و... نتیجه‌اش شد اون تریلر 2020 که آبروی بیست ساله هیلو رو برد و اینم از وضعیت پشتیبانی بازی
کولیشن هم که گیرز رو به یه شوتر جنریک تینیجری تبدیل کرده که هییچ خلاقیتی توی هیچ نسخه‌ای که ساخته نداشته و برا مارکتینگ بازی از کشتی کج استفاده میشه؛ واقعا برا یکی دو میلیون فن مکزیکی بازی و برا مولتی و وال بانس مسخره‌اش لازمه این همه سال تکرار رو تحمل کنیم؟
هنوز انیمیشن‌ها در حد همون اول نسل هفت ـن
جالب‌تر اینکه IP جدیدشون هم کنسل میشه
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,020
نام
محمد علی
نحوه مدیریت XGS واقعا دست کمی از فاجعه نداره
راس هرم هم 343 و کولیشن ـن که دوتا فلگ شیپ اصلی مایکروسافت رو به دوتا IP دست چندمی که هیچ هیجانی درباره آینده‌شون وجود نداره تبدیل کردن
343 با بیشترین بودجه استودیوهای داخلی، انجین اختصاصی، 6 سال زمان توسعه، کلی تیم ساپورت و... نتیجه‌اش شد اون تریلر 2020 که آبروی بیست ساله هیلو رو برد و اینم از وضعیت پشتیبانی بازی
کولیشن هم که گیرز رو به یه شوتر جنریک تینیجری تبدیل کرده که هییچ خلاقیتی توی هیچ نسخه‌ای که ساخته نداشته و برا مارکتینگ بازی از کشتی کج استفاده میشه؛ واقعا برا یکی دو میلیون فن مکزیکی بازی و برا مولتی و وال بانس مسخره‌اش لازمه این همه سال تکرار رو تحمل کنیم؟
هنوز انیمیشن‌ها در حد همون اول نسل هفت ـن
جالب‌تر اینکه IP جدیدشون هم کنسل میشه
کاملا موافقم متأسفانه مدیریت شرکتاش فاجعست
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
438
نام
عرفان
نحوه مدیریت XGS واقعا دست کمی از فاجعه نداره
راس هرم هم 343 و کولیشن ـن که دوتا فلگ شیپ اصلی مایکروسافت رو به دوتا IP دست چندمی که هیچ هیجانی درباره آینده‌شون وجود نداره تبدیل کردن
343 با بیشترین بودجه استودیوهای داخلی، انجین اختصاصی، 6 سال زمان توسعه، کلی تیم ساپورت و... نتیجه‌اش شد اون تریلر 2020 که آبروی بیست ساله هیلو رو برد و اینم از وضعیت پشتیبانی بازی
کولیشن هم که گیرز رو به یه شوتر جنریک تینیجری تبدیل کرده که هییچ خلاقیتی توی هیچ نسخه‌ای که ساخته نداشته و برا مارکتینگ بازی از کشتی کج استفاده میشه؛ واقعا برا یکی دو میلیون فن مکزیکی بازی و برا مولتی و وال بانس مسخره‌اش لازمه این همه سال تکرار رو تحمل کنیم؟
هنوز انیمیشن‌ها در حد همون اول نسل هفت ـن
جالب‌تر اینکه IP جدیدشون هم کنسل میشه
در مورد 343 کاملا موافقم یک شکست تمام معنا بود ولی خب استودیو دوباره ریست شد، باید ببینیم دوران پی‌یر هینتزه چجوری میشه
در مورد کوالیشن از لحاظ فنی یکی از بهترین ها هستند، نخبه های آنریل انجین هستند که به استودیو های دیگه هم کمک میکنن، به نظر برایGears 6یک انقلاب داستانی لازمه تا جذابیت رو به سری برگردونه.
اون کنسل شدن ip هم به احتمال خیلی زیاد شایعست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر