Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
در واقع اگه درست باشه، میشه مادر که هم نظارت کنه و هم کمک کنه. چون نیرو هنوز زیاد داره.
مادر که کار اصلی رو میکنه بقیه میان بهش کمک میکنن :D
اگه اشتباه نکنم 343 همین الانشم بیشتر از ۵۰۰ کارمند داره و اگه منطقی بخوایم فکر کنیم ۵۰۰ نفر خیلی زیاده واسه نظارت!
بنظر نمیرسه این شایعه درست باشه یا حداقل این بخشش درست باشه ولی خب چون 343 هست باید هر احتمالی رو در نظر گرفت:D
 
مادر که کار اصلی رو میکنه بقیه میان بهش کمک میکنن :D
اگه اشتباه نکنم 343 همین الانشم بیشتر از ۵۰۰ کارمند داره و اگه منطقی بخوایم فکر کنیم ۵۰۰ نفر خیلی زیاده واسه نظارت!
بنظر نمیرسه این شایعه درست باشه یا حداقل این بخشش درست باشه ولی خب چون 343 هست باید هر احتمالی رو در نظر گرفت:D
همچنان هم همینه. اولا که شایعه هست و اگه واقعی باشه، قطعا کسی مثل شرایر بزودی خبرش میزنه.
شرایر برا موارد کوچکتر هم مقاله میزنه، این که سهله.
بعدم اشاره کردی، استودیو 343 خیلی بزرگه و این 1/3 هم شامل نیرو قرردادی هم میشده، پس هنوز با تمام این موارد یه استودیو 300-400 نفره هست
هم ناظر هست و هم کمک کننده. چون شایعه ای که زده، میگه ماکرو میخواد چند عنوان رو توسعه بدهو برون سپاری کنه با کمک استودیو مادر،
یعنی میگه 4-5 تا پروژه ، هر کدوم 30-40تا از داخلی برن کمک، بقیه تیمم ماله انجین و مدیریته
یعنی یه چیز تو مایه، اینیشیتیو، با این تفاوت که اینجا چند تا پروژه هست، مشکل تاخیر بازی، که اعضا شیفت کنن به سمت سینگل+ مشکل استویدیوی کمکی روس باعث شد تو محتوا مولتی بموننو این تغییر مثبته
الان تو همین ماکرو، بازی sot چجوری داره پشتیبانی میشه، این پشتیبانی در سطح هیلو نبود و یا باید ماکرو یه تیم بزرگ رو بده هیلو که بتونه دائم مولتی رو ببره جلو که اونجوری تو توسعه عناوین بعدی میمونن یا باید کمک بگیره، کاری که دیر انجام دادن
این تغییرات، حداقل برا مولتی خیلی خوبه.
________
شاید چند تا از اصلیا رفته باشن ولی بقیه هستن و سایر موارد که اینجا گفتن اعم از شکست مالی و ...، هیچکدوم گفته نشده و چیز جدیدی نیست برون سپاری. چون سیزن کلا برون سپاری شده بود.
ولی اینبار میگه افزایش داشته و بازم با توجه به شایعه، dlc ها در سطح ایده بوده که دیدن پیچیده هست ولش کردن.
________________
شایعه هست هنوز و نیاز به منبع معتبرتر داره،حداقل تام وارنیا شرایر یا گراب یا جز بیان تایید کنن.
 
آخرین ویرایش:
به نظر میرسه Xbox Game Studios به شدت از بازی های کوچیک و خلاقانه حمایت میکنه و به استودیوهاش اجازه میده تیم های کوچیک تشکیل بدن و ایده هاشون رو پیاده کنند.

فقط در ۶ ماه گذشته، این چهار بازی توسط Xbox منتشر شد که هر چهار بازی هم خلاقانه، منحصر به فرد و با کیفیت بودند.

20230126_095159.jpg 20230126_095201.jpg 20230126_095204.jpg 20230126_095206.jpg
 
به نظر میرسه Xbox Game Studios به شدت از بازی های کوچیک و خلاقانه حمایت میکنه و به استودیوهاش اجازه میده تیم های کوچیک تشکیل بدن و ایده هاشون رو پیاده کنند.

فقط در ۶ ماه گذشته، این چهار بازی توسط Xbox منتشر شد که هر چهار بازی هم خلاقانه، منحصر به فرد و با کیفیت بودند.

View attachment 282498View attachment 282499View attachment 282500View attachment 282501
در کنار اینا بازی‌هایی مثل Immortality و High on Life هم بودن که برای گیمپس منتشر شدن. خودش خوب نشون میده مایکروسافت استودیو و ایده‌های مستعد تردپارتی رو هم خیلی خوب زیر نظر داره. امیدوارم امسال ضعف محتوای فرست پارتی AAAشون هم برطرف میشه و کاربرا کلی حال کنن😁
 
رئیس استودیو Obsidian Entertainment ، آقای Feargus Urquhart در مصاحبه ای تازه از تاثیرات خرید استودیو توسط مایکروسافت و گیم پس میگوید
feargus Urquhart از امکان ساخت بازی های با بودجه بزرگ در سبک RPG به لطف مایکروسافت و همچنین از عوض شدن معیار های موفقیت از شروع دوران گیمپس میگوید:
Xbox Game Pass has changed the metric of success, says Obsidian boss
 
به گفته جف گراب، coalition کار روی دو پروژه جدید و کوچکتر معرفی نشده و غیر مربوط به Gears رو لغو کرده، تا بتونه به طور کامل روی Gears 6 تمرکز کنه، تمرکز کامل بر روی Gears 6 از سال گذشته شروع شده
Gears 6 is reportedly The Coalition’s next game after two other titles were cancelled | VGC
ای کاش یه ایپی جدید هم کار کنه
 
به گفته جف گراب، coalition کار روی دو پروژه جدید و کوچکتر معرفی نشده و غیر مربوط به Gears رو لغو کرده، تا بتونه به طور کامل روی Gears 6 تمرکز کنه، تمرکز کامل بر روی Gears 6 از سال گذشته شروع شده
Gears 6 is reportedly The Coalition’s next game after two other titles were cancelled | VGC
این قضیه کلا از اولش به نظر اشتباه بوده من پارسال این مطلبو بین دوست نزدیک ادمینم تو فروم گرز به اشتراک گذاشتم و بعد از یک سال جف گراب تایید کرد.

gears.jpg

در ضمن این اولین بار در تاریخ گرز از سال 2006 هست که زمان دولوپمنت بازی از 2.5 سال داره فراتر میره که خود این به تنهایی یک امتیاز مثبت اونم برای بازی که مولتی پلیر داره.
نریتیو دایرکتور بازی هم juan veca قبل ازینکه به کوآلیشن ملحق بشه به مدت 3 سال داخل نتفلیکس کار میکرده که همین امر به نظر میاد باعث شده که ما ادالت انیمیشن سریز gears of war و فیلم از نتفلیکس با همکاری نزدیک با کوآلیشن داشته باشیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or