Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
یه سوال جانبی😁😁
این کسایی که در استودیو ها کار میکنن از نظر درآمد جزو قشر بالا محسوب میشن یا جزو کم درآمد های امریکا؟
بابا بازی سازی که کاری نداره، شما هم همین الان شروع کنی تا 2 سال دیگه میشی یه گیم دیزاینر( نهایتش نتونستی میشی گیم تستر)
درامدشم خوب نترس............
 
  • Smile
Reactions: Dreadlord
من که حاضرم قرارداد بردگی امضا کنم ، که فقط برم توی یه کشوری مثل انگلیس توی یه جایی مثل playground کار کنم( اب و غذا هم نمیخوام...)

بعد چندتا fat-ass(ببخشید) حاضر نیست بتمرگن سر جاشون........
مشکل اینجاست وضعیت خودمونو با اونا مقایسه میکنی :D
حالا من تجربه کار کردن تو استدیو ندارم اما طبق چیزایی که دیدم خیلیا بعد چند سال کار کردن تو استدیو های بزرگ خسته میشن چون تعداد زیاده و نقشا خیلی تقسیم میشه، واسه همین ترجیح میدن برن جایی که نقششون بیشتر باشه و کنترل بیشتری روی بازیشون داشته باشن حتی شاید بحث پول هم در کار نباشه.
 
فورتزا هورایزون که پایه و اساسش ساخته شده دیگه. عوض شدن اعضا تغییر خاصی تو کیفیتش ایجاد نمیکنه، همونطور که تو FH5 همه اعضای کلیدی فرق داشتن و کیفیت سری حفظ شد.

الان مهم تیم فیبله که‌ ریبوتش کار سختیه و اون تیم هم بی سر و صدا دارن کارشون رو انجام میدن.
کم فشار نیاورده برا ساخت فیبل به زور از انجین فورتزا تچ استفاده کنن
من آخر متوجه نشدم این شایعه از کجا میاد. خواهشا یکی من رو تفهیم کنه چرا مايکروسافت باید "به زور فشار بیاره" که فیبل رو با فورتزا تک درست کنن:-/ :دی
 
فورتزا هورایزون که پایه و اساسش ساخته شده دیگه. عوض شدن اعضا تغییر خاصی تو کیفیتش ایجاد نمیکنه، همونطور که تو FH5 همه اعضای کلیدی فرق داشتن و کیفیت سری حفظ شد.

الان مهم تیم فیبله که‌ ریبوتش کار سختیه و اون تیم هم بی سر و صدا دارن کارشون رو انجام میدن.

من آخر متوجه نشدم این شایعه از کجا میاد. خواهشا یکی من رو تفهیم کنه چرا مايکروسافت باید "به زور فشار بیاره" که فیبل رو با فورتزا تک درست کنن:-/ :D
تیم اول که فعلا چند عضو ازش جدا شد
میمونه تیم دوم که فعلا هیچ اپدیت توی پیشرفت بازیشون دیده نشده(طبق اخبار به انریل انجین تغییر دادن)
 
خب دوست عزیز فکر کنم جواب خودتدنو دادین...اعضا ی fh4 رفتن فیبل بسازن...تیم جایگزین اینا بودن و که رفتن..تیم ضعیفتر میشه...البته امیدوارم که نشه



جواب بالا که به دوستمون گفتم بعلاوه اینکه بازم عرض میکنم که من شرایط رو نمیدونم ولی اگر میشد همین استودیو تازه تاسیس رو میشد زیر مجموعه خود مایکروسافت باشه که هم بازی جدید واسه xbox بشه وهم این استعداد هارو از دست ندن و اگر مثل فیبل نیازی بود بین خودشون جابجا بشه (بازم میگم شرایط رو نمیدونم...شاید کلا اینا میخواست از زیرمجموعه مایکروسافت خارج شن)
تیم جایگزین هم از همون تیم FH بوده دیگه تازه اونجا افراد بیشتری رو از دست دادن مخصوصا تعداد بیشتری دیزاینر. بعد اینکه من حدود ۴-۵ سال میشه این استودیو رو به دقت دنبال میکنم اینا تو این مدت ۲-۳ سال گذشته کلی تلنت و نیروی کلیدی از استودیو های مطرح دیگه جذب کردن و اینجوری نبوده که فقط نیروهاشون از دست بدن.
در مورد اینکه چرا زیر نظر Xbox ادامه ندادن باید اینو بگم که دو دلیل داره یکیش ساختن بازی دلخواه با ایده های خودشون و دومی انگیزه مالی هست که میرن مستقل میشن. خیلی ها وقتی به موفقیت میرسن و رزومه خوبی برای خودشون جمع میکنن دیگه دوست ندارن کارمند بمونن چون بخاطر موفقیت و رزومه خوبی که ساختن به راحتی میتونن سرمایه جذب کنن، سود استودیو هم میره تو جیب خودشون یا میتونن با مبالغ بالا استودیوش رو بفروشن به یه ناشر گنده و یا یه قرارداد تپل با همین Xbox ببندن :D
 
آخرین ویرایش:
توی این بحث ها در مورد جدایی یکسری از اعضای پلی گراوند یاد توییت قشنگ کلیفی بی افتادم :
View attachment 281184
که در جواب یکی از افراد در زیر این توییت میگه:
View attachment 281185
خلاصه این که واقعا قرار نیست با رفتن چند تا آدم سری FH به فلاکت بشینه، تیم و استودیو هنوز سر جاشه! و این بازی ها کار یک تیم بوده نه ی آدم
البته GeoW با رفتن کلیف بی واقعا به گل نشست.
با کلی هایپ راد فرگوسن رو آوردن ر*د به بازی.
 
البته GeoW با رفتن کلیف بی واقعا به گل نشست.
با کلی هایپ راد فرگوسن رو آوردن ر*د به بازی.
در مورد گیرز، خود استودیو اصلی که نابود شد و به کلی منحل شد و کلا سپرده شد به یک استودیو جدید ولی قبل از اون هم بعد پایان گیرز 3، عملا خود سازنده های اصلی اعلام کردند، دیگه برای بازی ایده ای ندارند... این تغییراتی که از سه گانه اصلی به بعد رخ داد یجورایی انتظار میرفت( خوب و بد)
ولی پلی گراند همونه فقط چندتاشون رفتن..

ولی منم دلم میخواد کلیفی بی برگرده به صحنه:(
 
فورتزا هورایزون که پایه و اساسش ساخته شده دیگه. عوض شدن اعضا تغییر خاصی تو کیفیتش ایجاد نمیکنه

اتفاقا فورتزا هورایزون با این فرمون دیگه جذابیتی نداره. صرفا عوض شدن لوکیشنه!!

یه تغییر اساسی باید توی سیستم مسابقاتش بدن.

=-=-=-=

در مورد کلیف بی؛ باید ارادتم به کلیف بی رو از پروفایل پیکچرم متوجه شده باشید ولی برگشتن کلیف بی به سری گیرز بی معنیه.همونطور که ساختن نسخه های جدید گیرز بی معنی هست. این گاو شیرده واقعا دیگه شیری نداره که دوشیده بشه. یه گیرز کالکشن درست کنن مث هیلو کالکشن ما عاشقای خاطرات گیرز بریم پای همون و خودشون برن سراغ ایپی جدید.
 
مدیریت ماکروسافت فوق العاده اینده نگرانه هست و این عالیه ولی متاسفانه تو بی برنامگی از استدیو هایی که می خره ساخت بازی ها بلا تکلیف هسته الان میبایست بازی بعدی دیس انرد اسکاریم فال‌اوت ولفنشتاین ۳و‌‌‌‌‌‌....کلی نیرو استخدام کنه بگداره رو ساخت فال اوت و اسکاریم ولی متاسفانه الان فقط به فکر آیندست و استدیو می خره
 
اصولا سونی فن هستم.ولی خوب به نظرم از نوع منصف و معقولش.تابستون سری ایکس گرفتم و اضافه شدم به جمع ایکس باکسی ها.
در مورد فورزا هورایزن فقط میتونم بگم شاهکاره.سال 2021 به درستی شد بازی سال IGN.تازه فقط سینگل پلیر بازی میکنم.بیشترین تایم رو هم رو هورایزن 5 گذاشتم.حدود دو ماه پیش گفتم یه سری هم به نسخه 4 بزنم.اون هم فوق العاده جذاب بود برام.چهار فصل بودنش و فریم ریت ثابت 60 هم اضافه میکنه جذابیت رو.
میخوام بگم این فرمول عالیه به نظرم و در حال بهبود.به هیچ وجه حس تکرار و خستگی نداشت برام
 
اصولا سونی فن هستم.ولی خوب به نظرم از نوع منصف و معقولش.تابستون سری ایکس گرفتم و اضافه شدم به جمع ایکس باکسی ها.
در مورد فورزا هورایزن فقط میتونم بگم شاهکاره.سال 2021 به درستی شد بازی سال IGN.تازه فقط سینگل پلیر بازی میکنم.بیشترین تایم رو هم رو هورایزن 5 گذاشتم.حدود دو ماه پیش گفتم یه سری هم به نسخه 4 بزنم.اون هم فوق العاده جذاب بود برام.چهار فصل بودنش و فریم ریت ثابت 60 هم اضافه میکنه جذابیت رو.
میخوام بگم این فرمول عالیه به نظرم و در حال بهبود.به هیچ وجه حس تکرار و خستگی نداشت برام
فورتزا موتر اسپرت و هورایزن واقعا عالین نسخه ۲و ۳ هورایزن هم بدک نیست اکه خیلی پایه بودی اونارن تجربه کن Froza-2-Full-HD-photo-gallery-image-3.jpg
 
فورتزا موتر اسپرت و هورایزن واقعا عالین نسخه ۲و ۳ هورایزن هم بدک نیست اکه خیلی پایه بودی اونارن تجربه کن View attachment 281335
واقعیتش نمیخوام عقب تر از 4 برم.به خصوص که فستیوال های پنج رو هم اکثر بخش های سینگل پلیرش رو کامل میکنم و هفته ای چند ساعت مشغولش هستم.
شخصا عشق ماشین و مسابقاتش نیستم(چه تو گیم و چه تو دنیای واقعی).به همین دلیل هم سمت موتور اسپرت معمولا نرفتم.حتی یکی از امضاهای سونی یعنی گرن توریسمو 7 رو هم بازی نمیکنم.
جادوی هورایزن همینه.اتمسفر،گیم پلی و گرافیک فنی و هنری بی نظیرش واقعا عجیبه.یه جور ادونچر هم توش نهفته هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or