Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
467
این افرادی که جدا شدن فقط یک نفرشون دیزاینر هست و سه تاشون تکنیکال و دوتا تهیه کننده.
زمانی که ساخت Fable استارت خورد 20 نفر از اعضای اصلی Forza Horizon از این تیم به تیم Fable منتقل شدن و همین آقای Mike Brown که الان جدا شده پروموت شد به عنوان Creative Director برای FH5 که دیدیم با اینکه نیروهای جدید و جوون تر به تیم ملحق شدن ولی تغییری تو کیفیت بازی ایجاد نشد بلکه حتی بهتر هم شد.
این نقل و انتقالات کاملا برای استودیوها طبیعی و Healthy هست مخصوصا برای استودیویی مثل پلیگراند که همیشه فرصت برای پیشرفت و ارتقا برای همه افراد استودیو مهیاست.

Mike Brown هم تو مصاحبه که از این استودیو داشته غیر مستقیم اشاره کرده که دوست داشته یه چیز جدید و غیر ریسینگ بسازه که من بهش حق میدم چون واقعا تواناییهاشو ثابت کرده ولی امیدوارم به همه جوانبش فکر کرده باشه چون جمع کردن یه تیم درجه یک و ساخت یه بازی پریمیوم AAA که بخواد همه جوایز رو درو کنه (به گفته خودش) کار خیلی راحتی نیست.
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,595
نام
alireza
لاین اپ استودیو

چه ربطی به مدیریت داره؟؟؟؟؟؟؟
مگه وقتی فردی از استودیو جدا میشه مدیریت مسئوله؟

این افراد کلیدی تیم بودن...فراموش نکیم فورزا یکی از بهترینهاست (اگه بهترین نباشه)..افراد کلیدی برن تیم اسیب میبینه.
حالا نمیدونم که چقدر میشد ویا نه...ولی حتی مایکروسافت میتونست این استودیو تازه تاسیس رو هم زیرمجموعه خودش کنه..این استعداد ها سخت پیدا میشن و نباید به راحتی ازدست دادشون
 
  • Like
Reactions: omid0

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,861
نام
Sajjad
این افراد کلیدی تیم بودن...فراموش نکیم فورزا یکی از بهترینهاست (اگه بهترین نباشه)..افراد کلیدی برن تیم اسیب میبینه.
حالا نمیدونم که چقدر میشد ویا نه...ولی حتی مایکروسافت میتونست این استودیو تازه تاسیس رو هم زیرمجموعه خودش کنه..این استعداد ها سخت پیدا میشن و نباید به راحتی ازدست دادشون
همین مایک برون تا قبل از معرفی شدن FH5، اسمش هم کسی نشنیده بود، ولی بعد از رفتن لیدهای FH4 تو تیم فیبل، از تو همون تیم انتخاب شد به عنوان creative director و کار رو هم درآورد. الان هم باز یکی دیگه از اعضای استودیو که همشون هم آدم‌های مستعدی هستن رو انتخاب میکنن و business as usual:D
بعد مدیریت میگی بد شده، خب بگو مدیر خوب چجوری میتونه به زور یه نفر که دیگه نمیخواد بمونه رو نگهداره؟:D
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,278
نام
علیرضا
این افراد کلیدی تیم بودن...فراموش نکیم فورزا یکی از بهترینهاست (اگه بهترین نباشه)..افراد کلیدی برن تیم اسیب میبینه.
حالا نمیدونم که چقدر میشد ویا نه...ولی حتی مایکروسافت میتونست این استودیو تازه تاسیس رو هم زیرمجموعه خودش کنه..این استعداد ها سخت پیدا میشن و نباید به راحتی ازدست دادشون
خب دوست عزیز خیلی اعضا کلیدی تیم فورزا۴ منتقل شدن فیبل و برا ۵ اعضا جدید اومدن تو این رتبه
آیا بازی از نسخه قبلش بدتر شد؟
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,595
نام
alireza
خب دوست عزیز خیلی اعضا کلیدی تیم فورزا۴ منتقل شدن فیبل و برا ۵ اعضا جدید اومدن تو این رتبه
آیا بازی از نسخه قبلش بدتر شد؟
خب دوست عزیز فکر کنم جواب خودتدنو دادین...اعضا ی fh4 رفتن فیبل بسازن...تیم جایگزین اینا بودن و که رفتن..تیم ضعیفتر میشه...البته امیدوارم که نشه

همین مایک برون تا قبل از معرفی شدن FH5، اسمش هم کسی نشنیده بود، ولی بعد از رفتن لیدهای FH4 تو تیم فیبل، از تو همون تیم انتخاب شد به عنوان creative director و کار رو هم درآورد. الان هم باز یکی دیگه از اعضای استودیو که همشون هم آدم‌های مستعدی هستن رو انتخاب میکنن و business as usual:D
بعد مدیریت میگی بد شده، خب بگو مدیر خوب چجوری میتونه به زور یه نفر که دیگه نمیخواد بمونه رو نگهداره؟:D

جواب بالا که به دوستمون گفتم بعلاوه اینکه بازم عرض میکنم که من شرایط رو نمیدونم ولی اگر میشد همین استودیو تازه تاسیس رو میشد زیر مجموعه خود مایکروسافت باشه که هم بازی جدید واسه xbox بشه وهم این استعداد هارو از دست ندن و اگر مثل فیبل نیازی بود بین خودشون جابجا بشه (بازم میگم شرایط رو نمیدونم...شاید کلا اینا میخواست از زیرمجموعه مایکروسافت خارج شن)
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
لاین اپ استودیو

چه ربطی به مدیریت داره؟؟؟؟؟؟؟
مگه وقتی فردی از استودیو جدا میشه مدیریت مسئوله؟
کم فشار نیاورده برا ساخت فیبل به زور از انجین فورتزا تچ استفاده کنن وقتی یک مدیر مدیریتش و دادن حقوق و باز گذاشتن ذهن خلاق خود استدیو ها هیچ وقت ترک نمی کنن
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
این افراد کلیدی تیم بودن...فراموش نکیم فورزا یکی از بهترینهاست (اگه بهترین نباشه)..افراد کلیدی برن تیم اسیب میبینه.
حالا نمیدونم که چقدر میشد ویا نه...ولی حتی مایکروسافت میتونست این استودیو تازه تاسیس رو هم زیرمجموعه خودش کنه..این استعداد ها سخت پیدا میشن و نباید به راحتی ازدست دادشون
رفیق این دوستان که جدا شدند کلا ۷-۶ نفر بودند،واسه یه استودیو ۴۰۰ نفری جدا شدن این تعداد اصلا مشکل خاصی به حساب نمی آید.
 
  • Poker Face
  • Like
Reactions: Adam and AmirPh78

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
رفیق این دوستان که جدا شدند کلا ۷-۶ نفر بودند،واسه یه استودیو ۴۰۰ نفری جدا شدن این تعداد اصلا مشکل خاصی به حساب نمی آید.
تعداد مهم نیست هوش و زکاوت مهمه ۱نفر طراح خلاق باشه می تونه از بقیه و مهارتشون استفاده کنه کافیه یه نگاه به استدیوهای مستقل کنی بعصیاشون با ۵الی ۱۰نفر بازیایی ساختن که ۴۰۰نفر هم نمی تونن بسازن به کلیدی بودن هست نه تعداد!!!!! امیدوارم اون ۴۰۰ نفر کارشون درست باشه
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999 and Adam

Bhador_a

کاربر سایت
Nov 26, 2018
124
نام
ابوالفضل
من که حاضرم قرارداد بردگی امضا کنم ، که فقط برم توی یه کشوری مثل انگلیس توی یه جایی مثل playground کار کنم( اب و غذا هم نمیخوام...)

بعد چندتا fat-ass(ببخشید) حاضر نیست بتمرگن سر جاشون........
 
  • Like
Reactions: Clarence b

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
تعداد مهم نیست هوش و زکاوت مهمه ۱نفر طراح خلاق باشه می تونه از بقیه و مهارتشون استفاده کنه کافیه یه نگاه به استدیوهای مستقل کنی بعصیاشون با ۵الی ۱۰نفر بازیایی ساختن که ۴۰۰نفر هم نمی تونن بسازن به کلیدی بودن هست نه تعداد!!!!! امیدوارم اون ۴۰۰ نفر کارشون درست باشه
رفیق اون ۴۰۰ نفر اگر کارشون درست نبود که ۵ تا بازی باکیفیت عرضه نمی کردند.
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
توی این بحث ها در مورد جدایی یکسری از اعضای پلی گراوند یاد توییت قشنگ کلیفی بی افتادم :
Screenshot_20230110_180122_Chrome.jpg
که در جواب یکی از افراد در زیر این توییت میگه:
Screenshot_20230110_180146_Chrome.jpg
خلاصه این که واقعا قرار نیست با رفتن چند تا آدم سری FH به فلاکت بشینه، تیم و استودیو هنوز سر جاشه! و این بازی ها کار یک تیم بوده نه ی آدم
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
رفیق اون ۴۰۰ نفر اگر کارشون درست نبود که ۵ تا بازی باکیفیت عرضه نمی کردند.
ببین تو کارهای تیمی مدیر و وجود افراد خلاق خیلی خیلی خیلی مهمه که بتوانه ایده بده و مدیریت کنه اون ۴۰۰نفر رو گاهی وقتا با خروج همین چند فرد کلیدی گفته شده کلیدی یعنی ببین چقدر مهم بودن امیدوارم لطمه نبینن و توی اون ۴۰۰نفر باشن افراد کلیدی هنوز و حتی خلاق تر
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
یه سوال جانبی😁😁
این کسایی که در استودیو ها کار میکنن از نظر درآمد جزو قشر بالا محسوب میشن یا جزو کم درآمد های امریکا؟
فقط در همین حد بدون دنبال پناهندگی تو ایران هستن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر